knutsel ideetjes
Inhoud blog
  • zelfgemaakte handtas
  • zelfgemaakte muis
  • kwakkertje
  • knutsel ideetjes
  • knutsel ideetjes
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    15-03-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knutsel ideetjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hoi voor de jongens heb ik 1 draak.
    veel maak plezier.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    15-03-2014, 20:08 geschreven door  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knutsel ideetjes
    hoi voor de meisjes heb ik  5 soorten bloemen.
    veel maak plezier.











    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (8 Stemmen)
    15-03-2014, 20:04 geschreven door  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knutels ideen
    hoi ik ben juju.
    ik knustel veel en doe dat ook graag.
    nu toon ik een paar  knutsel  foto's die jullie kunnen helpen voor dat te maken ook ik heb sommige gemaakt daar zal ik er ook van tonen.

     grtjs juju Wink
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    15-03-2014, 19:58 geschreven door  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.haasje knutselen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hoi voor de meisjes/jongens heb ik nog een haasje
     

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-03-2014, 00:00 geschreven door  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vliegtuig vouwen uit papier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hoi voor de jongens heb ik ook nog 1vliegtuig
    veel maak plezier.

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    15-03-2014, 00:00 geschreven door  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.knutels ideetjes
    hoi ik heb voor jullie leuke knutsel ideetjes ik hoop dat jullie die leuk vinden.



    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (8 Stemmen)
    15-03-2014, 00:00 geschreven door  
    Archief per week
  • 10/03-16/03 2014
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs