Inhoud blog
  • Gedicht: huilen
  • Gedicht: Verschrikkelijk te horen
  • Gedicht: worden
  • Gedicht: lichtpunt
  • Gedicht: draagkracht
  • Gedicht:
  • Gedicht: Tijd
  • Gedicht: de verandering
  • gedicht: In Flanders fields John McCrae
  • Gedicht: Samen
  • Gedicht: Vogel
  • Gedicht: Zo stom geweest!
  • Gedicht: Breuk
  • Gedicht: Knuffelbeertje
  • Gedicht: Een enkel woord
  • gedicht: Twijfel
  • gedicht: mijn hart
  • gedicht: recept voor een gelukkig lang leven
  • gedicht: Liefje
  • gedicht: wanneer ik in jou ogen kijk
  • gedicht: mijn liefde voor jou
  • gedicht: stilte
  • gedicht: spittel, spattel, spotje
  • gedicht: 'k Heb je gevonden
  • gedicht: inspiratie
  • gedicht: de indringer
  • Sonnet: Beeldspraak
  • sonnet: zee van tijd.
  • gedicht: chocolade
  • Gedicht: Hoop
  • Gedicht: Troetelnaampje
  • Gedicht: Gebuisd
  • Gedicht: Konijnenoortje
  • gedicht: Steekmes
  • gedicht: stel dat ik sterven zou
  • gedicht: waar ben ik eigenlijk?
  • gedicht: ik wil rennen!
  • gedicht: sorry
  • kortverhaal: Moeders zijn onmisbaar
  • gedicht: voor mijn levensdoel
  • gedicht: de mens gelooft
  • gedicht: Creatieve verwerkingsopdracht Tom Lanoye: Kartonnen Dozen
  • gedicht: Meneertje Ruziemaker
  • gedicht: Lief Klein Vlindertje
  • gedicht: beiden verloren.
  • gedicht: De Gedachte
  • gedicht: Verloren.
  • gedicht: ik hou van jou...
  • boek: Toen ik hoopte dat je er zou staan
  • boek: de waarheid mag gezegt worden
  • gedicht: een kijk op alles
  • gedicht: Wie hij is
  • kortverhaal: van liefde tot een doodskist of twee.
  • boek: De nachtmerrie
  • Boek: De Bedreiging
  • gedicht: Nee
  • gedicht: mijn allerbeste vriend
  • boek: de laatste jaren...
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 5)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 4)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 3)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 2)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 1)
  • boek: Na de brand
  • boek: Dit oordeel moet je zelf maar maken
  • boek: welkom aan de Duistere Zijde
  • boek: wat ik denk van...
  • boek: de sluiper van Kha'ajesh
  • gedicht: dat kleine lieve zinnetje
  • boek: de keuze
  • boek: De laatste wereld
  • boek: Hetzelfde, maar met een klein verschil
  • gedicht: je bent een vriend voor mij
  • boek: de gedachtengang
  • boek: de weg naar rijkdom
  • gedicht: de 7 regeltjes
  • boek: beste vriendinnen voor altijd!
  • boek: doen wat men zegt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • blog van mijn lieverd
  • blog van Eef
  • Laatste commentaren
  • Ja, dat is waar! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: Verschrikkelijk te horen
  • ... (Gerinel)
        op Gedicht: draagkracht
  • CHEERY wenst je een aangename zondagavond .Mooi dit gedichtje. (CHEERY)
        op Gedicht: Tijd
  • Sjieke dinges (Mr. T)
        op Gedicht: huilen
  • Mooi gedicht! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: huilen
  • Enthousiast over laatste gedichten! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: de verandering
  • Je kan er wat van (Vera)
        op Gedicht: Samen
  • ik volg je (uw schattie)
        op gedicht: stel dat ik sterven zou
  • niets om je over te schamen (uw schattie)
        op Gedicht: Zo stom geweest!
  • vereerd (uw schattie)
        op gedicht: mijn hart
  • Uw warmte (uw schattie)
        op Gedicht: Samen
  • fouten (pim bakker)
        op boek: de waarheid mag gezegt worden
  • nog niet af (pim bakker)
        op Gedicht: Vogel
  • kunst (pim bakker)
        op Gedicht: Samen
  • Wanneer woorden tekort schieten! (Eef Hübbers)
        op Sonnet: Beeldspraak
  • Categorieën
  • gedichten (53)
  • reeksen (5)
  • verhalen (19)
  • Rondvraag / Poll
    Nu je de korte inhouden gelezen hebt en mijn gedichten, zou je dan ooit mijn volledige boeken willen lezen?
    ja
    nee
    misschien sommige eens
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    frankloopt
    www.bloggen.be/franklo
    Over mijzelf
    Ik ben Laure Claeys, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Laure.
    Ik ben een vrouw en woon in Sinaai, Oost-Vlaanderen (België) en mijn beroep is binnenkort alleszins schrijfster :).
    Ik ben geboren op 04/11/1993 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schrijven, judo, muziek, geschiedenis,....
    Ik schrijf al verhalen sinds ik in het eerste leerjaar zat. En sindsdien al wil ik schrijfster worden.
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    movie
    www.bloggen.be/movie
    Een toplijst aanmaken doe je hier!
  • http://www.2link.be
  • http://toplijsten.2link.be
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lieve
    www.bloggen.be/lieve
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nabor
    www.bloggen.be/nabor
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wreckart
    www.bloggen.be/wreckar
    Hoofdpunten blog boekzoeker
    Zoeken in blog

    ik schrijf je...
    boeken, gedichten,...
    11-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Samen
    Gedicht: Samen

    Ik verdien geen warmte om me heen
    want die ander heeft het niet.
    Dus waarom zou ik?

    Heb er geen nood aan
    Ik heb overvloed
    en het voelt niet meer goed.
    Ik wil je helpen
    geef je hand maar aan mij
    en voel de wind op je gezicht
    die je problemen ontwricht
    en voel de zon die je oplaadt vol energie.

    Ik geef je mijn warmte
    en mijn straaltje resterende hoop
    opdat de wereld ooit een betere plaats zou zijn
    wanneer ik er opnieuw rondloop.

    11-09-2010 om 15:11 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Vogel
    Gedicht: Vogel

    Vogeltje, vogel
    ik ben geraakt door een kogel
    toen ik vluchtte van de jager
    uit het grote dierenbos.

    Had ik maar jou vleugels
    dan vloog ik naar de zon
    waarin ik dan prachtig stralen kon
    en vrij zijn als de lucht.

    Ik pomp mijn longen vol
    vogeltje stort niet neer!
    Ik wil je zien vliegen
    die jager bedriegen
    steeds weer keer op keer...

    11-09-2010 om 15:08 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    06-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Zo stom geweest!
    Gedicht: Zo stom geweest!

    Ik ben zo stom geweest!
    God vergeef mij
    zo stom geweest!
    Mijn uitspraken zijn niet populair
    erg geliefd ben ik niet
    waarom ben ik zo verkeerd?
    niemand die de echte ik ziet.
    Ik maak een cocon
    vol schaamte en verdriet
    maar die buitenkant kan stralen
    op mijn eigen klein gebied...

    06-09-2010 om 21:02 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Breuk
    Gedicht: Breuk
    Voor je dit gedicht leest wil ik even duidelijk maken dat ik geen problemen met mijn vriendje heb Het is gewoon een gedicht over een liefdesbreuk, maar het gaat dus niet om mijn relatie

    Ik voel woede als ik je zie
    die liefdesvlam is uitgedoofd.
    Ik kan je niet meer uitstaan
    en heb me met woede verloofd.
    Ooit heb ik je graag gezien
    en jij mij ook
    maar het gaat niet meer
    het doet me veel te zeer.
    Gedaan met ons
    het is weer ik
    het is weer jij
    en mijn leven?
    Dat is weer van mij...

    06-09-2010 om 21:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Knuffelbeertje
    Gedicht: Knuffelbeertje

    Ik heb een knuffelbeertje in mijn bed gelegd.
    Zo eentje die triest is als ik weg ben.
    Maar elke avond weer opnieuw
    straalt hij van geluk.
    Hij kan me niet zien
    maar voelt mijn aanwezigheid
    en dan komt dat mooie lieve lachje
    op dat mooie lieve snoetje tevoorschijn.
    En wat voel ik me dan zo blij!
    Mijn knuffelbeertje is zo lief voor mij!

    06-09-2010 om 00:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Een enkel woord
    Gedicht: Een enkel woord

    Is er een enkel woord op aarde
    dat kan zeggen wat ik voel?
    Voor jou, vanbinnen, de hele wereld
    die al bij al machteloos huilt van pijn.

    Je moet niet telkens spreken
    voor aandacht of begrip.
    Een blik, een lach, gevoel kan genoeg zijn
    wat uit te leggen valt met duizenden woorden

    Ik krijg het niet op papier
    Een enkel woord!

    01-09-2010 om 19:03 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: Twijfel
    Gedicht: Twijfel

    Ik ben in staat de wereld te veranderen
    Maar hoe? Dat weet ik nog niet.
    Bij elke stap die ik zet maak ik twijfels...

    Ik wil beter zijn voor anderen
    breng vreugde, geen verdriet
    Maar bij elke stap die ik zet heb ik twijfels...

    En omdat de wereld om zeep is
    zou ik een dweil willen halen en haar kuisen
    Maar waarom heb ik toch steeds weer twijfels?

    Misschien omdat het haast onmogelijk is?

    29-08-2010 om 10:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    23-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: mijn hart
    Gedicht: Mijn hart
    22/08/2010. Mijn vriendje en ik zijn 2 jaar samen nu, en naar aanleiding van dit heb ik dit gedicht voor hem geschreven waarop hij zei dat ik het op mijn blog moest zetten. Dus hier staat het dan

    Luister schat,
    mijn hartje spreekt
    een taal die enkel wij verstaan
    nergens anders wordt het gesproken
    noch op aarde, noch op maan.
    Mijn hartje spreekt onze liefde
    wat 2 jaar geleden het begin was
    van een eindeloos gelukkig leven samen met jou...

    23-08-2010 om 01:07 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: recept voor een gelukkig lang leven
    gedicht: Recept voor een gelukkig lang leven
    Dit is het resultaat geworden van al mijn andere probeersels die ik heb proberen schrijven voor de trouw van mijn neef Hun namen zijn Stijn en Marjolein. In dit gedicht zal u de naam Kees tegenkomen. Dit is echter een verwijzing naar de uitspraak: En klaar is Kees... En voor de rest? Veel leesplezier!

    Het ideale recept voor een gelukkig lang leven:
    We nemen een Stijn, we nemen een Marjolein.
    Voeg ze toe in een kom met eeuwig samen zijn,
    Wees niet te zuinig met de liefde, dat maakt het zo zoet
    Maar pas op dat je er niet te veel in doet!
    want er moet nog een flinke scheut geluk bij!
    Een vleugje avontuur, een beetje rust
    voor een stevige relatie waar je meer van lust.
    Ten slotte gieten we daar een litertje goede dagen bij.
    Giet in een vorm, zet even in de oven,
    ik ben nu al ondersteboven!
    Versier met lieve woordjes en dien op met een lach
    En zo geraakt Kees klaar:
    Kijk maar, het resultaat staat daar!



    23-08-2010 om 01:04 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    15-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: Liefje
    gedicht: Liefje
    Dit is een van de versies (net als wanneer ik in jou ogen kijk) die ik geschreven heb voor de trouw van mijn neef

    Mijn liefje,
    mijn knappe, ongelooflijke hartendiefje
    mijn hart gaat snel tekeer
    en is constant in de weer
    jou graag te zien.

    Mijn liefje,
    vandaag zeg ik ja tegen jou
    omdat ik altijd al een leven wou
    met jou aan mijn zijde
    met jou wil ik de wereld in.

    Mijn liefje
    ik zie je zo graag
    je bent zo lief, zo leuk, zo zoet
    jij bent het die me elke dag weer plezier doet
    door de liefde die jij me geeft.

    15-08-2010 om 11:44 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: wanneer ik in jou ogen kijk
    gedicht: Wanneer ik in jou ogen kijk

    Wanneer ik in jou ogen kijk
    zie ik
    de weg die ik bewandelen wil
    avontuurlijk, rustig of stil
    het maakt me niet uit...
    zolang jij maar bij me bent.

    Wanneer ik in jou ogen kijk
    voel ik
    een onuitputtelijk gevoel van liefde
    en het kloppen van mijn hart
    dat stil zou staan
    wanneer jij er niet zou zijn.

    Wanneer ik in jou ogen kijk
    zie ik mijn leven
    dat ik delen wil met jou
    omdat ik het anders helemaal niet willen zou...

    15-08-2010 om 11:41 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: mijn liefde voor jou
    gedicht: Mijn liefde voor jou

    De reden van jou bestaan is
    dat ik de wereld aan
    kan geven aan jou
    want dat wil ik graag.

    Geen enkele orkaan
    kan mijn liefde voor jou doorstaan
    en geen enkele regenbui regent
    zo hard als mijn liefde die bloeit
    voor jou.

    De wereld mag vergaan voor mij
    want de aarde zal altijd weten
    dat haar schoonheid de eeuwigdurende liefde is.

    En alle bloemen mogen verwelken
    want zij weerspiegelen toch niet genoeg
    liefde die mijn hart kan uitstralen...

    15-08-2010 om 11:33 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    14-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: stilte
    gedicht: stilte

    Mijn woorden zijn op
    ik heb alles al gezegd
    en niks meer gedaan
    want niemand heeft er nog iets aan

    Mijn stem heeft opgegeven
    geen klank, geen geluid toont nog leven
    je hoort niets meer voortaan
    De stilte houdt me nu aan.

    14-08-2010 om 13:13 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    10-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: spittel, spattel, spotje
    gedicht: spittel, spattel, spotje

    Spittel, spattel, spotje
    wie ben je en wie bedot je?
    of ben je eerlijk?
    ben je dan wel mens?
    want dan ben je zeldzaam
    zeg nu zelf...

    Fijn je te kennen
    jou vertrouw ik
    van jou hou ik
    de meest mooiste herrinneringen over
    de wereld, niet meer zo pover.

    Of ga weg
    en bedrieg een ander
    maar niet ik
    want ik ben zeldzaam
    ik ben niet hetzelfde...
    ik verander

    10-08-2010 om 14:44 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: 'k Heb je gevonden
    gedicht: 'k Heb je gevonden

    'k Heb je gevonden
    als een liefde die ik kwijt was
    'k Heb je gevonden
    en mijn hoofd voelt nu zo licht

    Je bent van mijn leven
    een deeltje van mijn ziel
    je bent mijn verbintenis
    jij houdt me zo stabiel

    Wil je niet meer verliezen
    een keertje was genoeg
    maar 'k heb je weer gevonden
    voordat ik de pagina omsloeg.

    10-08-2010 om 14:33 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: inspiratie
    gedicht: inspiratie

    Mijn hoofd was leeg
    alle woorden weg
    Hoe ik alles ooit voor elkaar kreeg
    ik had een tijdje pech...

    Maar besef kwam weer.
    Ik miste mijn pen en papier
    het niet schrijven doet me zeer
    dus sta ik nu weer hier.

    'k Ben klaar en 'k ga van start
    met nieuwe dingen lucht ik mijn hart
    en ik schrijf me vrij.

    vrij van alledaagse miserie
    die ik telkens met mijn ogen zie
    maar mijn handen, die zijn zoveel meer...

    10-08-2010 om 14:12 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: de indringer

    gedicht: de indringer

    Hij had het gehoord.
    Vreemd geluid had zich in z'n oor geboord.
    Er was iemand in zijn huis
    die hij niet kende. Hij sloeg een kruis.
    Hij rook het in de lucht
    hij wist: hier rijpt een vrucht
    van de Duivel, en ze valt nu van de plant.
    En vol zekerheid zei hij:"Ik maak die indringer van kant!"
    Een riem vol messen, een stok en een pistool nam hij mee.
    Hij dacht: eerst schiet ik hem neer, en snij hem dan in twee!
    Hij doorzocht alles, elke kast en elke hoek
    toen hoorde hij ineens gevloek.
    Hij rende de indringer tegemoet
    zoals alleen een idioot dat doet.
    En toen...
    En toen...
    En toen...
    GEBEURDE ER...

                                                                                                  

                                                                                                           helemaal niets...

    10-08-2010 om 14:08 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    27-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sonnet: Beeldspraak
    Sonnet: Beeldspraak

    Wanneer woorden tekort schieten
    is er al teveel gepraat
    over liefde, over angst, geluk of haat.

    Wanneer woorden tekort schieten
    is het toch niet helemaal stil
    dit is het bloeien van een gesprek zo pril.

    Wanneer woorden niet worden gezegd
    en je kijkt me luttele minuten aan
    dan zie ik de wereld in jou ogen staan
    vanaf het prilste begin tot het laatste gevecht.

    Wanneer het laatste stemgeluid jou mond ontgaat
    en je kijkt me niet meer aan
    dan wordt de wereld van een wonder ontdaan
    de wereld die in haar tranen staat.

    27-04-2010 om 00:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sonnet: zee van tijd.
    Sonnet: Zee van tijd.
    Aangezien we tijdens de lessen Nederlands toch bezig zijn over het sonnet, dacht ik: Waarom probeer ik dat niet eens? En lees hier het resultaat:

    Waar de wind stopt met gieren
    en zonneschijn, zo schoon en fijn
    slechts een straaltje door die donkere sluier zal zijn
    voor ik ga naar de pieren.

    En in een godvergeten dal
    met de zoete geur van rijpe druivenranken
    waar ik de zonsondergang zal danken
    daar ik dan wezen zal.

    Aan de oever van de tijd
    waar een oude man zijn tijd verslijt
    loopt ieder mens voorbij.

    Hoeveel je hem ook voorbij zal lopen,
    elke minuut en seconde wordt verzopen
    in een zee van tijd...

    25-04-2010 om 23:06 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: chocolade
    Gedicht: Chocolade

    Chocolade, oh, chocolade
    jij zoete lekkernij
    laat me je smelten op mijn tong,
    geef je over aan mij.

    Laat me je proeven,
    laat me je smaken
    jij zal mijn smaakpapillen schaken
    en ik zal in de hemel vertoeven.

    Oh hemels zoetje,
    ik zweef, ik dans, ik lach
    chocolade elke dag
    je bent mijn goddelijke goedje.

    08-04-2010 om 20:07 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten

    Archief
  • Alle berichten

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • foto blog
  • mooi
  • heel mooi
  • CHEERY , heb je blog gelezen en ja doe maar verder met je mooie gedichten
  • mooi

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Rondvraag / Poll
    wat lees je het liefst?
    hele dikke boeken
    zeer dunne boeken
    gedichten
    fantasierijke boeken
    griezelverhalen
    kortverhalen
    waargebeurde verhalen
    romans
    romantische verhalen
    historische verhalen
    wat vanalles
    Bekijk resultaat


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Hoofdpunten blog thestorytellersstories
  • Hoofdstuk 4: De Ziener
  • Hoofdstuk 3: De Stroom
  • Hoofdstuk 2: Ochtendceremonie
  • Hoofdstuk 1: Creatoren
  • De alziende
  • Boredom
  • The monster and the angel: eerste scène in script
  • Contrast
  • The Dormant
  • CyberSoul: De kracht van Cyber
  • One day of paradise
  • Het monster en de Engel: Karakters
  • King of Land and War(temporary)
  • CyberSoul
  • The Black War
  • The World of Halt
  • Het monster en de Engel
  • Een eerste verhaal, Titelloos
  • De blog

    Links waar je zeker eens op geklikt moet hebben!
  • blog van mijn lieverd
  • blog van antoine
  • mijn netlogprofiel
  • Eef met Nieuwsflitsten, Herinneringen en Ervaringen
  • blog van Dorine

  • zeer interessante blogs die je zeker moet bekijken!
  • Eef met Herinneringen en Ervaringen
  • thestorytellersstories
  • Dorine heeft een blog
  • boekzoeker

  • {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    winx13
    www.bloggen.be/winx13


    Heel veel leesplezier op mijn blog!
    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    melkproducten
    www.bloggen.be/melkpro
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    marianne_posman_in_maldegem
    www.bloggen.be/mariann
    Hoofdpunten blog boekzoeker


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs