Inhoud blog
  • Gedicht: huilen
  • Gedicht: Verschrikkelijk te horen
  • Gedicht: worden
  • Gedicht: lichtpunt
  • Gedicht: draagkracht
  • Gedicht:
  • Gedicht: Tijd
  • Gedicht: de verandering
  • gedicht: In Flanders fields John McCrae
  • Gedicht: Samen
  • Gedicht: Vogel
  • Gedicht: Zo stom geweest!
  • Gedicht: Breuk
  • Gedicht: Knuffelbeertje
  • Gedicht: Een enkel woord
  • gedicht: Twijfel
  • gedicht: mijn hart
  • gedicht: recept voor een gelukkig lang leven
  • gedicht: Liefje
  • gedicht: wanneer ik in jou ogen kijk
  • gedicht: mijn liefde voor jou
  • gedicht: stilte
  • gedicht: spittel, spattel, spotje
  • gedicht: 'k Heb je gevonden
  • gedicht: inspiratie
  • gedicht: de indringer
  • Sonnet: Beeldspraak
  • sonnet: zee van tijd.
  • gedicht: chocolade
  • Gedicht: Hoop
  • Gedicht: Troetelnaampje
  • Gedicht: Gebuisd
  • Gedicht: Konijnenoortje
  • gedicht: Steekmes
  • gedicht: stel dat ik sterven zou
  • gedicht: waar ben ik eigenlijk?
  • gedicht: ik wil rennen!
  • gedicht: sorry
  • kortverhaal: Moeders zijn onmisbaar
  • gedicht: voor mijn levensdoel
  • gedicht: de mens gelooft
  • gedicht: Creatieve verwerkingsopdracht Tom Lanoye: Kartonnen Dozen
  • gedicht: Meneertje Ruziemaker
  • gedicht: Lief Klein Vlindertje
  • gedicht: beiden verloren.
  • gedicht: De Gedachte
  • gedicht: Verloren.
  • gedicht: ik hou van jou...
  • boek: Toen ik hoopte dat je er zou staan
  • boek: de waarheid mag gezegt worden
  • gedicht: een kijk op alles
  • gedicht: Wie hij is
  • kortverhaal: van liefde tot een doodskist of twee.
  • boek: De nachtmerrie
  • Boek: De Bedreiging
  • gedicht: Nee
  • gedicht: mijn allerbeste vriend
  • boek: de laatste jaren...
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 5)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 4)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 3)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 2)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 1)
  • boek: Na de brand
  • boek: Dit oordeel moet je zelf maar maken
  • boek: welkom aan de Duistere Zijde
  • boek: wat ik denk van...
  • boek: de sluiper van Kha'ajesh
  • gedicht: dat kleine lieve zinnetje
  • boek: de keuze
  • boek: De laatste wereld
  • boek: Hetzelfde, maar met een klein verschil
  • gedicht: je bent een vriend voor mij
  • boek: de gedachtengang
  • boek: de weg naar rijkdom
  • gedicht: de 7 regeltjes
  • boek: beste vriendinnen voor altijd!
  • boek: doen wat men zegt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • blog van mijn lieverd
  • blog van Eef
  • Laatste commentaren
  • Ja, dat is waar! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: Verschrikkelijk te horen
  • ... (Gerinel)
        op Gedicht: draagkracht
  • CHEERY wenst je een aangename zondagavond .Mooi dit gedichtje. (CHEERY)
        op Gedicht: Tijd
  • Sjieke dinges (Mr. T)
        op Gedicht: huilen
  • Mooi gedicht! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: huilen
  • Enthousiast over laatste gedichten! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: de verandering
  • Je kan er wat van (Vera)
        op Gedicht: Samen
  • ik volg je (uw schattie)
        op gedicht: stel dat ik sterven zou
  • niets om je over te schamen (uw schattie)
        op Gedicht: Zo stom geweest!
  • vereerd (uw schattie)
        op gedicht: mijn hart
  • Uw warmte (uw schattie)
        op Gedicht: Samen
  • fouten (pim bakker)
        op boek: de waarheid mag gezegt worden
  • nog niet af (pim bakker)
        op Gedicht: Vogel
  • kunst (pim bakker)
        op Gedicht: Samen
  • Wanneer woorden tekort schieten! (Eef Hübbers)
        op Sonnet: Beeldspraak
  • Categorieën
  • gedichten (53)
  • reeksen (5)
  • verhalen (19)
  • Rondvraag / Poll
    Nu je de korte inhouden gelezen hebt en mijn gedichten, zou je dan ooit mijn volledige boeken willen lezen?
    ja
    nee
    misschien sommige eens
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    axel00
    www.bloggen.be/axel00
    Over mijzelf
    Ik ben Laure Claeys, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Laure.
    Ik ben een vrouw en woon in Sinaai, Oost-Vlaanderen (België) en mijn beroep is binnenkort alleszins schrijfster :).
    Ik ben geboren op 04/11/1993 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schrijven, judo, muziek, geschiedenis,....
    Ik schrijf al verhalen sinds ik in het eerste leerjaar zat. En sindsdien al wil ik schrijfster worden.
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cat4u
    www.bloggen.be/cat4u
    Een toplijst aanmaken doe je hier!
  • http://www.2link.be
  • http://toplijsten.2link.be
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    powerdrivers
    www.bloggen.be/powerdr
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    biebeb
    www.bloggen.be/biebeb
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    daanboy
    www.bloggen.be/daanboy
    Hoofdpunten blog boekzoeker
    Zoeken in blog

    ik schrijf je...
    boeken, gedichten,...
    27-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sonnet: Beeldspraak
    Sonnet: Beeldspraak

    Wanneer woorden tekort schieten
    is er al teveel gepraat
    over liefde, over angst, geluk of haat.

    Wanneer woorden tekort schieten
    is het toch niet helemaal stil
    dit is het bloeien van een gesprek zo pril.

    Wanneer woorden niet worden gezegd
    en je kijkt me luttele minuten aan
    dan zie ik de wereld in jou ogen staan
    vanaf het prilste begin tot het laatste gevecht.

    Wanneer het laatste stemgeluid jou mond ontgaat
    en je kijkt me niet meer aan
    dan wordt de wereld van een wonder ontdaan
    de wereld die in haar tranen staat.

    27-04-2010 om 00:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    25-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sonnet: zee van tijd.
    Sonnet: Zee van tijd.
    Aangezien we tijdens de lessen Nederlands toch bezig zijn over het sonnet, dacht ik: Waarom probeer ik dat niet eens? En lees hier het resultaat:

    Waar de wind stopt met gieren
    en zonneschijn, zo schoon en fijn
    slechts een straaltje door die donkere sluier zal zijn
    voor ik ga naar de pieren.

    En in een godvergeten dal
    met de zoete geur van rijpe druivenranken
    waar ik de zonsondergang zal danken
    daar ik dan wezen zal.

    Aan de oever van de tijd
    waar een oude man zijn tijd verslijt
    loopt ieder mens voorbij.

    Hoeveel je hem ook voorbij zal lopen,
    elke minuut en seconde wordt verzopen
    in een zee van tijd...

    25-04-2010 om 23:06 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    08-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: chocolade
    Gedicht: Chocolade

    Chocolade, oh, chocolade
    jij zoete lekkernij
    laat me je smelten op mijn tong,
    geef je over aan mij.

    Laat me je proeven,
    laat me je smaken
    jij zal mijn smaakpapillen schaken
    en ik zal in de hemel vertoeven.

    Oh hemels zoetje,
    ik zweef, ik dans, ik lach
    chocolade elke dag
    je bent mijn goddelijke goedje.

    08-04-2010 om 20:07 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    04-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Hoop
    Gedicht: Hoop

    Ik zit gevangen
    in een huis, met mijn ziel
    sinds ik in een diepte viel
    weg van verlangen.

    Ik kan niets doen
    ik zit alleen in mijn huis
    'k Ben hier niet thuis
    wacht als prinses op een zoen.

    Is er hoop, is er liefde op de straat?
    Die me strikt en me wurgt in een sterke greep
    en me vermoord, voor het te laat is?

    Ik wacht maar af
    maar zie een straaltje licht
    als door een sluier van m'n kamer wanneer de
    wereld ontwaakt.

    En ik wil vrij zijn,
    weg van alle stilte in m'n huis...

    04-04-2010 om 20:38 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    23-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Troetelnaampje
    Gedicht: Troetelnaampje

    Je bent m'n zoetje, mijn schat
    je bent mijn lieveling
    je bent heel wat!

    Je bent m'n leven, mijn ziel
    mijn denken, mijn hart.
    Voor mij ben je iemand apart.

    Je bent mijn taartje, mijn zoetje
    mijn overheerlijke geweldige toetje

    Bovendien hou ik zielsveel van jou,
    je weet maar half hoe veel
    jij bent een deel
    van mij

    23-03-2010 om 19:36 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Gebuisd
    Gedicht: Gebuisd

    Ik ben een loser
    een nul, een rood cijfer op 't rapport.
    Ik ben geen A noch B
    want dan heb je een kans...
    ik ben een C
    rijg slechte punten aan mijn lans.
    Ik buis, ik zak
    leef totaal op m'n gemak
    ik ben lui, ik ben ziek
    gebroken door een reden
    ja ik ben slecht
    en ik help je naar beneden

    23-03-2010 om 19:33 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedicht: Konijnenoortje

    Gedicht: Konijnenoortje

    Amore
    Amora
    Angora konijn
    wat zou ik graag een van je oortjes zijn
    of je snoetje
    of je wang
    of toch maar oortjes
    voor het gezang
    van de bloemen en de zonneschijn
    of de regen die valt en tikt
    die alle dingen opnieuw herschikt
    en nieuw leven neemt en geeft
    ik ben het oortje van een konijntje
    dat leeft

    23-03-2010 om 19:31 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    10-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: Steekmes
    gedicht: Steekmes
    je bent geen vriend
    en jij geen vriendin
    slechts een kennis
    uit een lijst.

    Je kent me niet meer
    laat me vallen als een steen
    die kapotspringt op de grond
    en nooit meer zal zijn als voorheen.

    Ik wens dat ik je nooit had ontmoet
    je nooit gesproken had,
    nooit gezien, nooit gehoort...

    je bent als een steekmes
    dat iemand's hart doorboort.

    10-03-2010 om 19:10 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    10-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: stel dat ik sterven zou
    gedicht: Stel dat ik sterven zou

    Stel dat ik stierf vannacht
    geheel onverwacht,
    Zou je dan nog houden van mij?
    want je hebt gezegt dat het voor eeuwig is.
    Of is dat mis?

    Stel dat ik zou sterven vannacht,
    en je had het niet verwacht?
    wat zou dan je antwoord zijn?
    Op mijn levensvraag, mijn pijn?

    Zou ik ooit verdwijnen uit je hoofd
    waar je me een plaatsje had beloofd?
    En zou ik ooit verdwijnen uit je hart
    dat gevuld zou zijn met smart?

    Stel dat ik stierf op dit moment
    terwijl je bij me bent
    wat zou je dan in godsnaam doen?
    Zou je me willen volgen?
    Of geef je me je allerlaatste zoen?

    10-02-2010 om 23:53 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: waar ben ik eigenlijk?
    gedicht: Waar ben ik eigenlijk?

    Ik heb een muur rond mij gebouwd
    Die me beschermen zou tegen de kou,
    maar de kilte komt er doorheen.
    En het lijkt hier telkens weer nacht,
    maar wat had ik dan verwacht?
    Geen licht, geen warmte, geen gezelschap binnen de muren.
    geen mens die komt zoeken waar ik ben.
    Maar...
    waar ben ik eigenlijk?

    10-02-2010 om 00:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    26-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: ik wil rennen!
    Gedicht: Ik wil rennen!

    Help me!
    Ik wil weg
    ik wil ontsnappen van alle pech!
    Laat me rennen,
    laat me vrij
    de wereld ligt voor mij!
    Ik wil alleen zijn
    maar ook samen
    zonder gevoelens van pijn
    want ik hou het gewoon niet meer vol!
    Maar laat me ook gerust!
    Ik kijk naar de zee
    die met haar golven
    het strand kust.
    en naar de horizon
    die ik bereiken wil
    en met de zon 
    wil ik mee onder gaan
    en opkomen in het ochtendgloren.
    zo gaat mijn tijd niet verloren
    en komt elke dag
    als gelukkig tegemoet
    als ik maar kan rennen
    weg van hier
    ben ik een tijdje zoet.

    26-01-2010 om 22:12 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: sorry
    Gedicht: Sorry

    een sorry
    voor al die keren
    dat ik mezelf wou afweren
    van de gehele wereld.
    Ik leer het niet af
    mijn slechte gewoontes
    maar dat is wie ik ben.
    Ik zeg altijd weer sorry
    voor fouten die ik soms maak
    of niet maak...
    en dan gaat het weer goed?
    ook al gaat het nog steeds niet
    hoe het moet.
    En soms zeg ik tegen mezelf:
    "Ik zeg het niet meer"
    maar dan weer keer op keer
    een sorry uit mijn mond.
    Sorry...

    26-01-2010 om 21:54 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (20 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    09-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kortverhaal: Moeders zijn onmisbaar

    Kortverhaal: Moeders zijn onmisbaar

    Dit is een kortverhaal dat ik ooit voor mijn mama geschreven heb voor moedertjesdag. Het is een verhaal waarin allerlei gebeurtenissen gebeuren en waar de Hanne (de hoofdpersoon) niet zonder haar moeder kan. In het gehele verhaal wordt aangetoont dat je echt niet zonder ze kan... Moeders.


    Lief dagboek,

    Moeders,

    Je kan niet zonder ze, je hebt ze voor alles nodig. Dat heb ik gemerkt vandaag, nu ik er even stil bij sta. Moeders kennen je door en door en doen zoveel voor je! Een moeder is als een beschermengel. Ze beschermen je tegen kwade en slechte dingen. Ze willen dat je veilig bent. En mama, als je dit ooit eens leest, weet dan dat jij de beste bent en dat ik heel veel van je hou. Ik heb je heel hard nodig in mijn leven. Jij betekent zoveel voor mij! Jij bent zoveel waard voor mij! En daarom wil ik dank je zeggen mama. Dank u omdat jij zo goed zorgt voor mij, dank u dat je zoveel geeft om mij, dank u voor alles mama. Ik hou van jou.

     

    09-01-2010 om 17:13 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:verhalen
    18-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: voor mijn levensdoel

    gedicht: voor mijn levensdoel

    Ik wil je zien,
    want wordt de wereld dan niet beter misschien?
    Van de liefde die ik voor je voel
    mijn vuur, mijn drijfveer, mijn levensdoel.
    Ja het klinkt cliché
    maar je neemt me telkens weer mee
    naar die prachtige plek op aarde
    van ons tweetjes en onschatbare waarde.
    Ik dacht dat je onbereikbaar was
    tot ik je lieve woorden las.
    En ik was volledig van de kaart.
    Maar jij? Jij bent het waard.
    Zeg dat je van me houdt.
    Neem het niet met een korreltje zout,
    want de liefde die ik voel
    voor mijn enige en echte levensdoel
    is oneindig in het bestaan,
    want voor altijd kunnen we de wereld aan.

    18-12-2009 om 00:26 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Tags:liefde
    10-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: de mens gelooft
    Gedicht: de mens gelooft

    een mens gelooft wat hij gelooft
    en ziet wat hij ziet
    als hij leeft zoals verdooft
    dan ziet hij de waarheid gewoon niet.

    wat hij zegt
    kan waar zijn, kan fout zijn
    verschrikkelijk goed of slecht
    plezierig of met zijn

    in zijn hart
    waar hij leeft, hoe hij is
    vol liefde of vol smart
    de manier waarop hij het leven tart.

    Hij leeft en hij bestaat
    hij is opgemerkt, gezien
    dat is waarheid, geloof het of niet
    het is hoe je het door je eigen ogen ziet...

    10-12-2009 om 21:36 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    06-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: Creatieve verwerkingsopdracht Tom Lanoye: Kartonnen Dozen
    Gedicht: Tom Lanoye: Kartonnen dozen

    Zij aan zij,
    de beelden van jou en mij
    in een doos gestopt, op een plank gezet
    aan mijn muur
    en ik weet niet meer hoeveel uur
    ik heb staan staren...

    denken aan jou
    zorgt voor liefde en pijn
    jarenlang heb ik de jouwe willen zijn
    dat was ook even
    je was mijn leven
    maar...

    bij jou was het voorbij
    je hield niet meer van mij
    jouw fase was voor bij
    vond bij vrouwen je geluk
    en ik?
    wat ik deed in jou verhaal?
    ik was een hoofdstuk.

    Afgesloten, gedaan.
    Maar zie me hier nu jaren later staan
    Ik ben je niet vergeten
    en heb de pijn verbeten
    En ben getrouwd, met een man
    Leven zonder jou?
    Ach, ik maak er het beste van.



    06-12-2009 om 12:02 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    21-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: Meneertje Ruziemaker
    gedicht: Meneertje Ruziemaker

    Hallo!
    Ik ben Meneerje Ruziemaker
    ik ben een slecht mens
    van het leven de staker.
    Het zint me niet blij
    die lach op je gezicht
    dus ik roep en ik tier!
    voor mij hét PLEZIER!
    tot je in je tranen ligt
    dan lach ik,
    lig ik in de tranen van mijn vreugde
    ik ploeder erin en baad
    zolang de wereld maar ten onder gaat
    door de woorden die ik roep
    iedereen komt bij mij onder de loep
    Hahaha!
    Wereld verdrink!
    in mijn tranen van plezier
    van de allergrootste reus
    tot de allerkleinste mier.
    Hahaha!
    Ik ben zo heerlijk
    ik ben slecht!
    kan me niets schelen
    verliezen doe je toch
    hoeveel je nu ook tegen me vecht

    21-11-2009 om 14:01 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    14-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: Lief Klein Vlindertje
    gedicht: Lief Klein Vlindertje

    Vlieg vlindertje,
    vlieg
    zoals je nog nooit tevoren deed.
    Denk niet aan zorgen
    denk niet aan morgen
    maar vlieg
    klein vlindertje.

    Voel de wind
    ze streelt je vleugeltjes
    voert je mee.
    De wind en jij zijn twee
    en je vliegt, vlindertje,
    je vliegt.

    Daar waar de wind je leidt
    vlieg je naartoe
    lief klein vlindertje
    dans met de wind
    die een prachtig lied in je oren zingt
    en vlieg vlindertje
    vlieg

    Ga niet op een plantje zitten,
    fladder, zweef
    hoger en verder
    de wind gaat mee
    samen naar een plek
    over bergen over zee
    vlieg met me mee
    vlieg, lief klein vlindertje,
    vlieg.

    14-11-2009 om 16:52 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    Tags:vlinderje
    12-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: beiden verloren.
    gedicht: Beiden verloren.

    Zo mislukt
    als nooit tevoren
    ik wil het niet horen
    het is verloren.

    Daarvoor heb ik geen oren
    je moet het er niet inboren
    Zo heb jij ook verloren.

    12-11-2009 om 19:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:gedichten
    18-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedicht: De Gedachte
    Gedicht: De Gedachte

    Ik geef je een gedachte,
    die in m'n hoofd verborgen zit.
    Het schreeuwde, het huilde, het lachte.
    Het maakt me moe, het maakt me fit.

    Ondoorgrondelijk, mijn fantasie, mijn hemel, mijn hel.
    Het is er en verschijnt.
    Zoek ernaar, doe het snel.
    Voordat het weer verdwijnt.

    Geen idee,
    geen weet, geen wil?
    Hou dit geheimpje.
    Neem het met je mee,
    Mijn gedachten stil.

    18-10-2009 om 17:05 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    Categorie:gedichten

    Archief
  • Alle berichten

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • foto blog
  • mooi
  • heel mooi
  • CHEERY , heb je blog gelezen en ja doe maar verder met je mooie gedichten
  • mooi

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Rondvraag / Poll
    wat lees je het liefst?
    hele dikke boeken
    zeer dunne boeken
    gedichten
    fantasierijke boeken
    griezelverhalen
    kortverhalen
    waargebeurde verhalen
    romans
    romantische verhalen
    historische verhalen
    wat vanalles
    Bekijk resultaat


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tomtomgo
    www.bloggen.be/tomtomg
    Hoofdpunten blog thestorytellersstories
  • Hoofdstuk 4: De Ziener
  • Hoofdstuk 3: De Stroom
  • Hoofdstuk 2: Ochtendceremonie
  • Hoofdstuk 1: Creatoren
  • De alziende
  • Boredom
  • The monster and the angel: eerste scène in script
  • Contrast
  • The Dormant
  • CyberSoul: De kracht van Cyber
  • One day of paradise
  • Het monster en de Engel: Karakters
  • King of Land and War(temporary)
  • CyberSoul
  • The Black War
  • The World of Halt
  • Het monster en de Engel
  • Een eerste verhaal, Titelloos
  • De blog

    Links waar je zeker eens op geklikt moet hebben!
  • blog van mijn lieverd
  • blog van antoine
  • mijn netlogprofiel
  • Eef met Nieuwsflitsten, Herinneringen en Ervaringen
  • blog van Dorine

  • zeer interessante blogs die je zeker moet bekijken!
  • Eef met Herinneringen en Ervaringen
  • thestorytellersstories
  • Dorine heeft een blog
  • boekzoeker

  • {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    suela
    www.bloggen.be/suela


    Heel veel leesplezier op mijn blog!
    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    itec
    www.bloggen.be/itec
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    ezc
    www.bloggen.be/ezc
    Hoofdpunten blog boekzoeker


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs