Inhoud blog
  • Gedicht: huilen
  • Gedicht: Verschrikkelijk te horen
  • Gedicht: worden
  • Gedicht: lichtpunt
  • Gedicht: draagkracht
  • Gedicht:
  • Gedicht: Tijd
  • Gedicht: de verandering
  • gedicht: In Flanders fields John McCrae
  • Gedicht: Samen
  • Gedicht: Vogel
  • Gedicht: Zo stom geweest!
  • Gedicht: Breuk
  • Gedicht: Knuffelbeertje
  • Gedicht: Een enkel woord
  • gedicht: Twijfel
  • gedicht: mijn hart
  • gedicht: recept voor een gelukkig lang leven
  • gedicht: Liefje
  • gedicht: wanneer ik in jou ogen kijk
  • gedicht: mijn liefde voor jou
  • gedicht: stilte
  • gedicht: spittel, spattel, spotje
  • gedicht: 'k Heb je gevonden
  • gedicht: inspiratie
  • gedicht: de indringer
  • Sonnet: Beeldspraak
  • sonnet: zee van tijd.
  • gedicht: chocolade
  • Gedicht: Hoop
  • Gedicht: Troetelnaampje
  • Gedicht: Gebuisd
  • Gedicht: Konijnenoortje
  • gedicht: Steekmes
  • gedicht: stel dat ik sterven zou
  • gedicht: waar ben ik eigenlijk?
  • gedicht: ik wil rennen!
  • gedicht: sorry
  • kortverhaal: Moeders zijn onmisbaar
  • gedicht: voor mijn levensdoel
  • gedicht: de mens gelooft
  • gedicht: Creatieve verwerkingsopdracht Tom Lanoye: Kartonnen Dozen
  • gedicht: Meneertje Ruziemaker
  • gedicht: Lief Klein Vlindertje
  • gedicht: beiden verloren.
  • gedicht: De Gedachte
  • gedicht: Verloren.
  • gedicht: ik hou van jou...
  • boek: Toen ik hoopte dat je er zou staan
  • boek: de waarheid mag gezegt worden
  • gedicht: een kijk op alles
  • gedicht: Wie hij is
  • kortverhaal: van liefde tot een doodskist of twee.
  • boek: De nachtmerrie
  • Boek: De Bedreiging
  • gedicht: Nee
  • gedicht: mijn allerbeste vriend
  • boek: de laatste jaren...
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 5)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 4)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 3)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 2)
  • reeks: de jacht op het onbekende (deel 1)
  • boek: Na de brand
  • boek: Dit oordeel moet je zelf maar maken
  • boek: welkom aan de Duistere Zijde
  • boek: wat ik denk van...
  • boek: de sluiper van Kha'ajesh
  • gedicht: dat kleine lieve zinnetje
  • boek: de keuze
  • boek: De laatste wereld
  • boek: Hetzelfde, maar met een klein verschil
  • gedicht: je bent een vriend voor mij
  • boek: de gedachtengang
  • boek: de weg naar rijkdom
  • gedicht: de 7 regeltjes
  • boek: beste vriendinnen voor altijd!
  • boek: doen wat men zegt
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • blog van mijn lieverd
  • blog van Eef
  • Laatste commentaren
  • Ja, dat is waar! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: Verschrikkelijk te horen
  • ... (Gerinel)
        op Gedicht: draagkracht
  • CHEERY wenst je een aangename zondagavond .Mooi dit gedichtje. (CHEERY)
        op Gedicht: Tijd
  • Sjieke dinges (Mr. T)
        op Gedicht: huilen
  • Mooi gedicht! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: huilen
  • Enthousiast over laatste gedichten! (Eef Hübbers)
        op Gedicht: de verandering
  • Je kan er wat van (Vera)
        op Gedicht: Samen
  • ik volg je (uw schattie)
        op gedicht: stel dat ik sterven zou
  • niets om je over te schamen (uw schattie)
        op Gedicht: Zo stom geweest!
  • vereerd (uw schattie)
        op gedicht: mijn hart
  • Uw warmte (uw schattie)
        op Gedicht: Samen
  • fouten (pim bakker)
        op boek: de waarheid mag gezegt worden
  • nog niet af (pim bakker)
        op Gedicht: Vogel
  • kunst (pim bakker)
        op Gedicht: Samen
  • Wanneer woorden tekort schieten! (Eef Hübbers)
        op Sonnet: Beeldspraak
  • Categorieën
  • gedichten (53)
  • reeksen (5)
  • verhalen (19)
  • Rondvraag / Poll
    Nu je de korte inhouden gelezen hebt en mijn gedichten, zou je dan ooit mijn volledige boeken willen lezen?
    ja
    nee
    misschien sommige eens
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hdb
    www.bloggen.be/hdb
    Over mijzelf
    Ik ben Laure Claeys, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Laure.
    Ik ben een vrouw en woon in Sinaai, Oost-Vlaanderen (België) en mijn beroep is binnenkort alleszins schrijfster :).
    Ik ben geboren op 04/11/1993 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: schrijven, judo, muziek, geschiedenis,....
    Ik schrijf al verhalen sinds ik in het eerste leerjaar zat. En sindsdien al wil ik schrijfster worden.
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Een toplijst aanmaken doe je hier!
  • http://www.2link.be
  • http://toplijsten.2link.be
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kodalinefansite
    www.bloggen.be/kodalin
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    mvw
    www.bloggen.be/mvw
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    nieuwsmedia
    www.bloggen.be/nieuwsm
    Hoofdpunten blog boekzoeker
    Zoeken in blog

    ik schrijf je...
    boeken, gedichten,...
    08-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.boek: beste vriendinnen voor altijd!
    boek: beste vriendinnen voor altijd!
    Nog een verhaal. Deze vind ik verschrikkelijk moeilijk om te verwoorden. Dit vind ik een verhaal waarin mijn woordkeuze zeer belangrijk is. Weer geef ik de korte inhoud.

     korte inhoud:
    Chris en Lisa zijn de allerbeste vriendinnen. Ze zijn onafscheidelijk en kennen elkaar al van toen ze peuters waren. Ooit hebben ze gezworen alles aan elkaar te vertellen, geen geheimen voor elkaar te hebben. En beiden houden zich aan die regel. Maar op een dag komt Lisa erachter dat Chris al jarenlang iets voor haar verbergt, een zeer groot geheim. Ze voelt zich daar niet goed bij en Chris en Lisa krijgen voor het eerst een heftige ruzie. Ze willen elkaar nooit meer zien. Drie maanden lang houdt Lisa het vol zonder haar allerbeste vriendin, maar ze kan haar uiteindelijk toch niet missen. Op een zomerdag wil ze naar Chris gaan en gaan zeggen dat het haar spijt. Maar dan krijgt ze te horen dat Chris die ochtend is omgekomen in een auto-ongeluk. Lisa's wereld stort in elkaar. Het laatste wat ze tegen Chris had gezegd was dat ze Chris haatte. Ze heeft er zoveel spijt van. Niemand kan haar troosten, Lisa wordt een gesloten persoon. Ze is stil en denkt bijna alleen nog maar aan Chris. Lisa heeft een ongelooflijk schuldgevoel en doet stiekem aan zelfverminking om de pijn te verzachten die ze Chris volgens zichzelf heeft aangedaan. Ook schrijft ze elke dag een brief aan Chris die ze aan een ballonnetje hangt en laat vliegen door de lucht in de hoop ooit een antwoord te krijgen van haar. En zo doet ze haar verhaal aan Chris iedere dag opnieuw. Tot op een dag...

    08-03-2009 om 00:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:verhalen
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.boek: doen wat men zegt

    Doen wat men zegt

    Dit is mijn eerste boek dat ik momenteel nog aan het schrijven ben. Het genre dat ik er op zou kunnen plakken is fantasie. Misschien wel een beetje sprookjesachtig. Ik zal de korte inhoud weergeven, een fragment zal er later wel eens opkomen.

    korte inhoud:
    Prinses Sophia, die moet zich gedragen zoals het hoort, wil veel liever dansen. En ze bedenkt dat ze elke nacht het kasteel uitsluipt met de hulp van enkele wachters en haar kamermeisje om te gaan dansen in de stad. Waarop ze overdag vreselijke moeite heeft om zich te gedragen volgens het hof dat wenst. Haar ouders (koning Eustace en koningin Katharijne) vinden haar gedrag ongepast en maken zich grote zorgen. Zij geloven dat het tijd wordt hun dochter uit te huwelijken zodat ze leert dat het absoluut nodig is dat ze zich moet gedragen zoals het hoort.
    Ze vinden een kandidaat. De koning en de koningin van het koninkrijk daarnaast hebben besloten dat het tijd wordt dat hun zoon, prins Victor, een prinses huwt en een nieuw koninkrijk sticht. Victor is een verlegen persoon en houdt er niet van dat hij overal in het koninkrijk herkent wordt als hij gewoon over straat loopt. Zijn ouders sturen hem naar het koninkrijk van koning Eustace en koningin Katharijne.  Als hij daar hoort dat hij met de prinses moet trouwen en een nieuw koninkrijk moet stichten, gaat hij op een avond vermomd de stad in om zijn gedachten op een rijtje te zetten. En daar ziet hij haar dansen...

    08-03-2009 om 00:00 geschreven door laure  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    Categorie:verhalen

    Archief
  • Alle berichten

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek
  • foto blog
  • mooi
  • heel mooi
  • CHEERY , heb je blog gelezen en ja doe maar verder met je mooie gedichten
  • mooi

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Rondvraag / Poll
    wat lees je het liefst?
    hele dikke boeken
    zeer dunne boeken
    gedichten
    fantasierijke boeken
    griezelverhalen
    kortverhalen
    waargebeurde verhalen
    romans
    romantische verhalen
    historische verhalen
    wat vanalles
    Bekijk resultaat


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    fietsplezier
    www.bloggen.be/fietspl
    Hoofdpunten blog thestorytellersstories
  • Hoofdstuk 4: De Ziener
  • Hoofdstuk 3: De Stroom
  • Hoofdstuk 2: Ochtendceremonie
  • Hoofdstuk 1: Creatoren
  • De alziende
  • Boredom
  • The monster and the angel: eerste scène in script
  • Contrast
  • The Dormant
  • CyberSoul: De kracht van Cyber
  • One day of paradise
  • Het monster en de Engel: Karakters
  • King of Land and War(temporary)
  • CyberSoul
  • The Black War
  • The World of Halt
  • Het monster en de Engel
  • Een eerste verhaal, Titelloos
  • De blog

    Links waar je zeker eens op geklikt moet hebben!
  • blog van mijn lieverd
  • blog van antoine
  • mijn netlogprofiel
  • Eef met Nieuwsflitsten, Herinneringen en Ervaringen
  • blog van Dorine

  • zeer interessante blogs die je zeker moet bekijken!
  • Eef met Herinneringen en Ervaringen
  • thestorytellersstories
  • Dorine heeft een blog
  • boekzoeker

  • {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    willibrord
    www.bloggen.be/willibr


    Heel veel leesplezier op mijn blog!
    Foto

    Foto

    Blog als favoriet !

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    windowsgids
    www.bloggen.be/windows
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    lieve
    www.bloggen.be/lieve
    Hoofdpunten blog boekzoeker


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs