Ik proef van elektrisch rijden
Inhoud blog
  • range preserve system
  • Bumperkleven
  • Huis tuin en keukengebruik
  • Recorddag
  • Toch maar niet naar de Ardennen
  • Teleurgesteld
  • Feest met een bak bier
  • Ik laad op een andere locatie-dag
  • Geen standaard in de stekkers?
  • Opladen in Luik
  • De handleiding
  • De laadkabel
  • Afhalen van de Kangoo ZE
  • De laadpaal
  • Een eerste technisch probleem in huis
  • Hoe het begon.
  • Welkom.

    Zoeken in blog



    Gastenboek
  • toffe blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    27-04-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen standaard in de stekkers?
    Geen standaard in de stekkers?

    Ik vind het wel al straf dat er dus geen standaard in de stekkers zit, vreemd voor deze tijd,...
    Ook gek dat dit artikel spreekt van gemakkelijk laden met betaalkaart enzovoorts, maar van stekkers en problemen hadden ze toen nog niet gehoord denk ik:

    Of is er een andere reden voor de verplichting van het gebruik van de 'Mennekes' stekkers? Ik weet het niet.
    Misschien wil Infrax nagaan wat de gevolgen zijn van het elektrisch laden voor het elektriciteitsnet en willen ze absoluut dat we dan ook via het netwerk van Infrax herladen met het al dan niet tijdelijk gebruik van de 'Mennekes' stekkers.

    In ieder geval, "Beste verantwoordelijken voor de uitbouw van het netwerk elektrische wagens, zorg voor een standaard in de stekkers!!!!!!"



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs