Inhoud blog
  • 8/11/2009
  • 6/11/2009 Deel 1
  • 5/11/2009 Deel 3
  • 5/11/2009 Deel 2
  • 5/11/2009 Deel 1
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    ietsmetsare
    kyk mee in myn leven
    08-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8/11/2009
    Hej hej hej lieverds,

    sorry dat het al van vrijdag geleden is dat ik heb geschreven maar ik zal je uitleggen hoe dat komt !
    je weet dat ik vrijdag naar walibi ben geweest met mensen van mijn klas en met lyke,
    wel walibi was open tot 21 uur dus wij wouden dat ten volste benutten dus we zijn ook tot zo laat gebleven 
    maar toen we op de trein moesten stappen zijn we op de verkeerde trein gestapt !
    we kwamen uit aan Ottignies een stad waar maar 2 mensen wonen serieus echt maar 2 mensen 
    en vandaar uit moesten me een uur wachten om een trein naar leuven te pakken. rond 23 uur waren we in leuven zelf 
    waar we zagen dat we geen enkele trein meer hadden naar gent ! dus hebben we maar raad gevraagd aan de enigste persoon die daar ook was
    welke trein we moesten pakken. de trein naar oostende was het antwoord ! wij op de trein naar oostende door brussel.
    om half 1 waren we uiteindelijk in gent en om kwart voor 1 waren we thuis. 
    maar daar stopte de miserie niet. ik werd 's ochtends heel vroeg wakker en kon niet meer slapen. ik was ziek en moe en misselijk.
    maar 's avonds was ik er weer helemaal bovenop !
    het was feestje in de Flormanic : CHILDREN OF THE NOIZE 
    dat echt echt echt een zalig feestje was ! 
    LOS GEHEN !
    maar nu heb ik honger en over 2 minuten komt mijn mama thuis en ik moest eigenlijk boven aan het studeren zijn.

    Special report to : aspi meisjes chiro melle, ruben, michiel, marie, julie 

    Ik ben sare en vlug naar boven spurten want ik heb maar 1 minuut meer!

    Keep reading my blogs
    Forever yours 
    sare



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 02/11-08/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs