Inhoud blog
  • 8/11/2009
  • 6/11/2009 Deel 1
  • 5/11/2009 Deel 3
  • 5/11/2009 Deel 2
  • 5/11/2009 Deel 1
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    ietsmetsare
    kyk mee in myn leven
    04-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.4/11/2009

    :) ik moet eeeeeeenorm dringend pissen maar ik zal het uitstellen om jou te kunnen schrijven en ik schrijf beter onder druk ; ) op netlog had ik vroeger blogs maar netlog is zooooo overschat dus begin ik hier maar een site dat ik heb gevonden via intypen op google blogs schrijven waar google allemaal niet goed voor is. vroeger waren er mega veel geintereseerd in mijn blogs mss nu niet meer. maar na het herlezen van mijn blogs op netlog is er eens sterk gevoel van nostalgie vooral naar willem; ) jaja kryg maar een air willem kryg maar een air haha 

    als je de blogs eens wil lezen (die van vroeger) ga dan naar www.nl.netlog.com/wearebiginjapan en gewoon doorgaan naar de blogs maar ik wil je schrijven niet om je te raken, te entertainen (wat wel mooi zou meegenomen zijn) maar gewoon alles eens van mij afschrijven en het schijnt dat dat helpt haha


    kwil je wel nu al zeggen zo interesant ben ik nie haha 
    maar ja ik ga nu stoppen met zagen en gewoon vertellen wat ik vandaag heb gedaan en wat mijn toekomst plannen zijn goei plan?

    het liedje dat nu opstaat is: One Year Six Months van Yellowcard
    http://www.youtube.com/watch?v=yWCzJo1Ggx0 luister ernaar terwijl je mijn blog leest want ik luister er op dit moment naar en zo is er mss een conectie tussen jou en mij :)

    wel het is nu woensdag en ik heb vandaag niets gedaan buiten studeren (wiskunde) en geslapen en op de computer gezeten haha wow ik ben nog altijd tam (zie oude blogs)

    op dit moment ben ik met lyke (mijn beste vriendin) willem (ex maar nog altijd goede vriend) en bert (oude vriend) aan het praten op msn wel te verstaan, ik ben een vrouw maar ik kan niet met 3 mensen praten en ondertussen typen zoooo zot ben ik niet.

    dus vandaag woensdag, dat wil zeggen morgen donderdag weer een saaie dag in deze koude regenachtige vakantie. Het zou een wet moeten zijn dat het in de vakantie geeeeeeen slecht weer mag zijn. zowiezo dat hij word goedgekeurd. 
    vrijdag word het wel een topdag, we gaan naar walibi ! 
    we zijn :
    Ik 
    Lyke
    Justien
    Baurzhan
    Laurine
    Ahmet
    Leatita
    ... geen idee wie nog allemaal 
    maar het ga zooowiezooo tof worden 
    aaaalst niey regent maar ja da zal wel nie !
    en dan zaterdag ga ik naar Children of the Noize zoooot feestje 
    en dan zondag begint de midweek (leefweek op de chiro= een hele week op de chiro slapen, eten, feesten maar we moeten wel naar school gaan en dus doe je alsof de chiro je thuis is)
    die week ga zo geniaal worden, er komen wrs wel foto's hoor maar ik weet het niet zeker 

    bert is altijd al speciaal geweest voor mij 
    het is de enige jongen waar ik alles kan aan vertellen. zonder mij te schamen of mij schuldig te voelen.. 
    ergens is hij nog altijd speciaal voor mij. maar nu anders.. raar hoe mensen veranderen en hoe relaties veranderen. maar mijn gedacht over hem blijft hetzelfde. hij was, is en zal er altijd voor mij zijn.

    nu iets meer over willem.
    willem was mijn liefje, hij is blond, groot en heeft blauwe ogen, moest mijn papa hilter geweest zijn zou willem direct met mij moogen trouwen, maar mijn papa is niet hitler dus vond hij willem niet zo leuk
    want ja welke papa vind het leuk dat zijn dochter word 'afgepakt' door een blonde god zoals willem en hij dus niet meer de enigste man in zijn dochter haar leven is...
    nu ja boeie terug naar willem. We hebben vaak boel gehad maar ook vaak leuke momenten..heel leuke zelfs
    het is een paar keer aan en uit geweest maar ik dacht altijd willem foreverduidelijk niet hé haha 
    nu is mijn conclusie voor altijd bestaat niet je moet nu leven, vandaag, want mss is morgen er niet meer, life live to the maximum, haal alles eruit dat dat is mijn levensvisi 
    willem is nu de oren van mijn kop aan het zagen over wat ik allemaal aan het schrijven ben over hem
    maar hij moet wachten haha gemeen van mij maar ja nu verder 
    willem was dus niet forever maar het feit dat ik hem nu stiekem een beetje mis 
    en hij mij ook ongetwijfeld wil toch wel zeggen het het nu nog altijd forever is. 
    ik ken hem nu al 2 jaar wat toch wel al lang is en de laatste keer dat ik hem heb gezien hebben we gekust 
    we waren zat weliswaar en het was op de gentse feesten weliswaar toch hebben we gekust 
    en dat feit blijft.. maar ja wat ben je met kussen 
    kussen is nu niets meer waard. iedereen kust de laatste tijd met iedereen. kussen wil niets zeggen.
    kussen is overschat. liefde is overschat. iedereen wilt liefde. want liefde is toch uiteindelijk het hoofddoel in het leven. zonder liefde sta je nergens. liefde is de sleutel tot alles.

    lyke is mijn beste vriendin 

    ik hou zielsveel van haar (l)


    ik ben sare en nu ga ik eindelijk naar het toilet 

    weet dat ik je graag zie mijn liefste lezer 


    forever yours 
    Sare





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    04-11-2009
    Voor Sare
    Sareeee! Tis een vree mooie blog,
    Maar jij bent ook mijn Beste Vriendin ;D
    And that will never change, same gaan we een zalige week tegemoed
    en tgrootste vriendschap ever!
    We are for ever untill I die ;D
    <3

    04-11-2009 om 22:41 geschreven door Lyke


    Dyslectie
    effkes melden ik heb dyslectie dus nie zeggen als ik fouten typ want ik weet dat ik fouten typ 
    maar ik wil er gwn nie op gewezen worden ( vooral niet in het openbaar maar op msn ofzo kun je het altyd zeggen)

    x
    forever yours
    Sare

    04-11-2009 om 22:14 geschreven door sare♥




    Archief per week
  • 02/11-08/11 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs