ICT-Dag
Sessie Klasblog
Inhoud blog
  • Jullie brouwsels ...
  • Evaluatie
  • Powerpointpresentatie
  • Hoe en waarom ???
  • Links en rechts
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Voorbeelden van klasblogs
  • Godsdienstklas
  • Thema Paulus
  • Godsdienstles
  • Octopus
  • Ons Peuterklasje
  • Archief per maand
  • 03-2010
  • 02-2010
    01-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Links en rechts
    Links en rechts in dit blog ziet U allerlei toevoegingen.
    In een blog op www.bloggen.be kunt U allerlei items toevoegen:

    Agenda 

     xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

    Archief 

     

    Begroeting per uur 

     

    Beoordeel mijn blog 

     

    Bestaat sinds... 

     

    Bezoekers tegelijk online  

     

    Categorieën 

     

    Datum/tijd 

     

    Dropbox 

     

    E-mail mij  

     

    Forum 

     

    Foto 

     

    Gastenboek 

     

    Hoofdpunten ander blog 

     

    Inhoud eigen blog 

     

    Laatste reacties/commentaren  

     

    Lichtkrant 

     

    Lijst van links 

     

    Linkuitwisseling 

     

    Mailinglist 

     

    Muziek 

     

    Naar datum aftellen... 

     

    Over mijzelf 

     

    Poll (rondvraag) 

     

    Snelnieuws 

     

    Stel in als startpagina 

     

    Teller 

     

    Voeg toe aan favorieten 

     

    Vraag om interessant adres  

    Vrije tekst / html 

     

    Zoekmachine algemeen 

     

    Zoekmachine voor blog





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!
    Agenda

    Belangrijke data

    Over mijzelf
    Ik ben Geert
    Ik ben een man en woon in Bouwel (Vlaanderen) en mijn beroep is godsdienstleerkracht.
    Ik ben geboren op 07/08/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal, wielrennen, citytrips.

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs