hyperventileren
Inhoud blog
  • hyperventileren
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    hyperventileren
    18-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hyperventileren

    Terwijl de domste advertenties groeien dommer met de dag, zijn veel adverteerders daadwerkelijk helpen om hyperventileren cumulatieve daling van de reclame-Amerika's IQ compenseren. Ze doen hyperventileren met behulp van hun creativiteit naar manieren om wetenschappelijk meten van de respons op hun advertenties te vinden. Meer en meer vragen consumenten om een ​​gratis nummer bellen of on-line te gaan - of hyperventileren toevoegen van enkele andere volgbaarheid apparaat om hun reclame: Net als kortingsbonnen, prijsvragen en meer.
    Natuurlijk zal hyperventileren gewoon ad execs u vertellen dat hun producten verschillend zijn. Hyperventileren creëren van meetbare, traceerbare campagnes is gewoon niet mogelijk voor de soorten producten die ze adverteren. Hyperventileren kopen hun producten in de winkels - niet over de telefoon, via direct mail of op hyperventileren internet.
    Sorry - dat is gewoon een excuus.
    Geneesmiddelen op recept moeten worden van de 's werelds moeilijkste producten op te sporen. Een consument ziet de advertentie voor een nieuwe anti-allergie pil en wordt verteld aan zijn arts vragen. De arts heeft dan hyperventileren voorschrijven van de drug. De consument heeft vervolgens gevuld hyperventileren recept. Hoe in hemelsnaam heb je track die? Onmogelijk - toch?
    Niet als echte creativiteit wordt toegepast!
    Voor de jaren, farmaceutische bedrijven  hyperventileren een hun medicijnen geadverteerd gewoon door hyperventileren vertellen van de consumenten om hun artsen vragen over hen. Maar vandaag, ze vragen consumenten om een ​​gratis nummer om een ​​volledige informatie kit te ontvangen op voorwaarde van hyperventileren geneesmiddel behandelt bellen.
    Instant verantwoording!

    Lessen uit hyperventileren verleden ...
    1. Verantwoordingsplicht telt: Sure - hyperventileren leven is makkelijker als je niet hoeft op te eigen aan uw fouten. Maar dat is een verraderlijke pad dat steevast leidt tot alcoholische hyperventileren, speelgoed Nissans, en miljarden verspild reclame dollars per jaar.
    Daag jezelf uit om manieren om wetenschappelijk track de effectiviteit van elke advertentie en elke campagne die u gebruikt te vinden. Hyperventileren is de enige manier om je terug te keren-per-reclame dollar voortdurend aan de verbetering in de tijd.
    2. Zorg ervoor dat elke advertentie maakt vier essentiële verkoop: Of uw advertentiecampagnes traceerbare zijn en vooral wanneer ze niet, is hyperventileren absoluut noodzakelijk om er zeker van dat elke advertentie die u betaalt voor vier
     hyperventileren twee essentiële missies volbrengt:

    A. Hyperventileren moet te maken of te intensiveren uw prospect de wens voor hyperventileren type product dat u verkoopt door overlegging van de voordelen die hyperventileren zal brengen aan zijn of haar leven ...
    B. Hyperventileren moet overtuigen van uw vooruitzicht dat de belangrijkste voordelen van uw product bepaalt zijn uniek en dus niet bereikbaar vanaf elke concurrerend product ...
    C. Hyperventileren moet Laat uw prospect hyperventileren gevoel dat hyperventileren dringend is om hyperventileren product te kopen zo spoedig mogelijk ...
    D. Hyperventileren moet dwingen uw prospect tot actie - om uw product te kopen bij de eerste gelegenheid.

    3. Als je een copywriter, erkennen dat er echt enorme kansen buiten de typische direct response marketing gebied.
    Miljoenen kleine en middelgrote bedrijven vertrouwen hun advertentie messaging op de account executives, die ze verkopen hun lokale tv en radio en afdrukken van de ruimte. In de regel zijn hyperventileren verkopers weten heel weinig over salesmanship en naast niets over reclame.
    Vertrouwen media herhalingen om advertentiecampagnes te maken is een soort zetten een hongerige konijnen verantwoordelijk voor de veiligheid neer op de wortel patch.
    Toepassing van wat je weet over overtuigingskracht en salesmanship in print kan helpen een bedrijf te vermenigvuldigen omzet en winst. En hyperventileren nemen van een stuk van de toegenomen verkoop kon je een bundel!

     

     

    18-03-2011, 10:12 Geschreven door hyperventileren  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)
    Tags:hyperventileren
    Archief per week
  • 14/03-20/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs