Inhoud blog
  • Proficiat!
  • Nasleep
  • Vermist
  • Wat is er gebeurd?
  • Het gesticht
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Meisje in brand

    18-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nasleep
    Hallo

    Na mijn teleurstellend bezoek aan 'mijn vader' ben ik in tranen teruggekeerd. Ik klopte aan bij Peter en hij ontving mij met open armen. Hij wou luisteren naar mijn hele verhaal. Daarna ben ik naar huis gegaan voor zonsopgang. Mijn moeder was juist opgestaan en zag mij zitten in de keuken. Ze stond op het punt om zowel opgelucht, blij te zijn, alsook tegen mij uit te vliegen. Ik liet haar dat niet doen, want ik was eerst tegen haar uitgevlogen. Ik het haar uitgemaakt voor leugenaarster omdat ze nooit had gezegd dat mijn vader nog leefde. Ik was heel verward en wist niet meer wat echt was en wat niet. Ik smeet pijnlijke verwijten naar haar toe, mepte op het aanrecht en ben daarna het huis uitgestormd. Ik zag het niet meer zitten. Mijn leven was één grote leugen. 
    Een week lang was ik vermist. Mensen verzonnen verhalen van wat er gebeurd kon zijn. Er waren grote zoekacties aan de gang. Ik lag halfdood op de grond, verhongerd en zwak. Ik had geprobeerd om mezelf van het leven te beroven door een overdosis van moeders pillen in te nemen. Niemand kon me vinden en ik dacht dat ik in vrede zou kunnen sterven. Dit was de enigste manier waarop ik van dit zielig leventje kon ontsnappen. Ik wou dit echt. 
    Opeens kwam er een blaffende hond aan met daarachter Julia en Rudy. Rudy belde de hulpdiensten terwijl Julia mij overeind wou trekken. Ik kookte vanbinnen. Ik was woedend op Julia. Hoe had ze mij kunnen vinden in het gesticht? Ze had me verraden. Dat was dan ook het laatste wat ik ooit nog tegen haar had gezegd: "vuile verraadster". 
    Na het gebeuren moest ik een paar maanden herstellen. Het hele dorp was teleurgesteld in het einde van mijn vermissing. Ze hadden tenslotte ook verhalen verzonnen over 'ontvoerde Cassie' of 'weggelopen Cassie'. Ze hadden het 'Happy end' niet verwacht. Ik kon hier niet meer blijven. Er was te veel gebeurd in dit dorp en er kon niets meer veranderd worden. Mijn mama had haar relatie met Anders stopgezet en besloot om met mij ergens anders te verhuizen. Een nieuwe start was volgens haar noodzakelijk.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 11/03-17/03 2019
  • 15/06-21/06 2015
  • 11/08-17/08 2014
  • 05/03-11/03 2012
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs