Inhoud blog
  • Afscheid van Tommy , onze mascotte , op 02/02/2011
  • Blog bij Google
  • Garfield
  • Familie
  • Een succes !!!
  • Wil je een asieldier een goede thuis geven ?
  • meter- en peterschap asieldier
  • Word jij meter of peter van een asieldier ?
  • Ske wil een berichtje achterlaten ...
  • Zondag in het asiel
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    dierenasiel Tienen
    als je van dieren houdt
    02-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zwerfkatten
    Ook Cl. vond de weg naar mijn blog !

    Maar zij had droevig nieuws te melden .
    Het is toch zo ontzettend moeilijk om voor de zwerfkatten een vaste voederplaats te vinden !
    Alles moet wijken en zelfs voederbakjes worden opzettelijk stukgemaakt !
    Wat kan een mens er nu toch op tegen hebben dat er medemensen zijn die voor eten willen zorgen voor die diertjes zonder baasje .?
    Nu de strenge winter er is kunnen ze zonder dat aangebrachte voedsel niet overleven !

    Als ik in mijn warme bed lig , gaan mijn gedachten uit naar die sukkeltjes ...




    02-12-2010 om 15:37 geschreven door dierenasiel Tienen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rayke heeft mij al gevonden !

    Bedankt Rayke voor je reactie via mail !
    Als jij of je vrouwtje iets willen doorgeven voor mijn blog is het van harte welkom !
    MT

    02-12-2010 om 11:57 geschreven door dierenasiel Tienen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkom beste dierenvrienden .
    Als vrijwilliger in het dierenasiel van Tienen probeer ik mee te helpen om onze website met domeinnaam weer vlot te krijgen .
    Ikzelf ben nog maar een "communicantje"voor wat werken met de computer betreft .

    Ik kreeg al de hulp van "broerlief" om mijn projectje : " Meter of peter worden van een asieldier" te promoten en in ware "Harry Potter"- stijl slaagde hij erin om deze link te plaatsen op bovenvermelde sluimerende site !

    Maar ook ik probeer mijn steentje (lees : "keitje") bij te dragen en een artikel in de krant met als veelbelovende titel : "Zo maak je een website ; gratis en eenvoudig" bracht mij ertoe te gaan bloggen ...

    Fier als een gieter drukte ik de mail af met : uw blog is correct aangemaakt , het blog is nu toegankelijk , u kan onmiddellijk beginnen met uw blog .

    En kijk ... na een nachtje slapen typ ik mijn eerste berichtje in ... en , hoewel ik een vrouw ben , ga ik het kort houden ... en kijken of er reactie komt ...

    01-12-2010 om 15:33 geschreven door dierenasiel Tienen  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 31/01-06/02 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Test (Pépe)
        op Word jij meter of peter van een asieldier ?
  • Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs