Brussel-Brakel. Zoals elk jaar is Hongarije aanwezig op het Brussels Vakantiesalon om het land te promoten bij potentiële vakantiegangers. Dit is nodig want de concurrentie op de vakantiemarkt is hard en Hongarije heeft in Belgenland nog veel mensen te overtuigen om dit mooie land te bezoeken. Wij doen dat reeds lang en frequent. Desalniettemin gingen wij persoonlijk (Roberto, Olga en Eric) de stand bezoeken om een praatje te slaan met het aanwezige promotiepersoneel. Verassing dit jaar was de ontmoeting met een firma uit Maarkedal m.n. Fine Wines JIBA die Hongaarse wijnen importeert. Uiteraard mochten wij proeven. Een belangrijke gast in de stand was de verantwoordelijke voor de globale promotie voor Hongarije in de Benelux Péter Urbányi. We ontmoetten er ook een Limburger met banden met het land van de Magyaren. Enne wie was er ook met een promotiestand? Toerisme Brakel vzw met een promotiehoekje in de stand van de Vlaamse Ardennen.
Hieronder een fotoverslag van ons bezoek.
Een algemene foto van de stand met op de voorgrond Jan Bauters van de firma Fine Wines JIBA uit Maarkedal. Bij hem konden we een uitstekende Villanyi wijn proeven. De firma biedt ook Tokayi wijnen aan.
Roberto & Olga van de Vlaams Hongaarse club poseren bij de stand van Hongarije.
Een zicht op de stand van Hongarije vanuit een andere hoek. De man naast het PC scherm is Sylvain Sleypen een Limburger die ook zijn hart aan Hongarije heeft verloren.
Olga en Eric van de Hongaars Vlaamse club bij de stand 'wijnproeverij' in de promotiestand van Hongarije.
Op de foto (links) Péter Urbányi verantwoordelijke voor de promotie van Hongarije in de gehele Benelux. Voorwaar geen gemakkelijke taak.
Jim Bauters van de firma Fine Wines JIBA liet ons overheerlijke Hongaarse wijnen proeven.
Een "geleende foto" van het hele promotieteam van Verkeersbureau Hongarije. (dank aan Rudy Geudens).
De promotiestand van de Vlaamse Ardennen op het vakantiesalon met daarin een 'hoekje' Brakel. Gary en Eric vertegenwoordigen de toeristische promotieinstelling Toerisme Brakel. Een gemeente moet gepromoot worden op de juiste plaats, dus niet in Brakel maar op een plaats waar potentiële toeristen aanwezig zijn. De rolup Brakel is gloednieuw.
Bron: eigen ervaring - Foto's Roberto & Eric
|