Hoe het is om te wonen in Hongarije

Mailinglijst

Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



Inhoud blog
  • Verder lezen?
  • Verhuisd
  • Weeeeeer verhuisd
  • Ze zei: 'JA!'
  • Na een dag....

    Archief per maand
  • 04-2019
  • 02-2019
  • 01-2018
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017

    Foto

    Startpagina !

    Zoeken in blog



    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Land van de paprika, pálinka, rust en ruimte
    02-06-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poezig
    Toen we in maart Felix (onze kater) op gingen halen, was het eigenlijk de bedoeling dat we twee broertjes namen. Maar Felix had alleen zusjes en nog een broer uit een eerder nest, maar die vond ik te oud. Ik was bang dat zo'n oudere kater een probleem zou worden met de honden samen.
    Maar nu het zo goed gaat tussen Felix en de honden, besloten we er alsnog een katertje bij te nemen.
    Er was een nestje in het dorp. Er zullen wel meer nestjes zijn, maar een nestje bij mensen die een tehuis zochten voor het nageslacht van hun poes. Vandaag was het zover, we konden ze ophalen. Vijf weken oud. Ik weet het, in Nederland gaan de kittens pas mee als ze tussen de acht en de dertien weken zijn, maar hier in Hongarije ligt het allemaal ietsjes anders.
    Kattenvoer vinden ze onzin, als ze geluk hebben een beetje brood met wat melk en water gemengd, maar dat is het wel zo'n beetje. Ontwormen doen ze ook niet aan.  Bovendien nemen ze het allemaal niet zo nauw, ze zetten ze in de schuur en voor je het weet moet je de kittens in het bos gaan vangen. En van die wilde katers, daar zit ik ook niet op te wachten, want hier houden we ze binnen.
    Dus heb ik me ingelezen op internet en besloten dat het met vijf weken wel kon.
    Ik heb voer voor kittens gekocht en nu ga ik ze langzaamaan laten wennen aan onze gewoontes. 
    Het zijn schatjes, de honden zijn helemaal verliefd, Felix moet nog even wennen, die vindt het maar indringers. Ze heten Jip en Otje.
    Voor nu slapen ze vooral nog erg veel.
    Wordt vervolgd......
    %%%FOTO1%%%



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    hotelsantwerpen
    www.bloggen.be/hotelsa

    Laatste commentaren
  • herinneringen (Hannah)
        op Memories
  • bier (Marianne)
        op Groenere vingers
  • Goed plan! (Tineke)
        op Biokip
  • Och arme..... (Dora)
        op Bloot
  • Kippen (Tineke)
        op Bloot

  • Mijn favorieten
  • Marijke
  • Hannah
  • Marti
  • Hobbelen
  • Blog van Mip

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    xenake
    www.bloggen.be/xenake

    Zoeken met Google



    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs