Hoe het is om te wonen in Hongarije

Mailinglijst

Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



Inhoud blog
  • Verder lezen?
  • Verhuisd
  • Weeeeeer verhuisd
  • Ze zei: 'JA!'
  • Na een dag....

    Archief per maand
  • 04-2019
  • 02-2019
  • 01-2018
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017

    Foto

    Startpagina !

    Zoeken in blog



    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    Land van de paprika, pálinka, rust en ruimte
    17-05-2017
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het groeit....
    Leuk hoor, het voorjaar. Zonder enige twijfel mijn favoriete jaargetijde. Iedere week verandert mijn beeld als ik in mijn tuin sta. Niet alleen de tuin maakt een metamorfose door, ook de weg naar de stad, als we boodschappen gaan doen. Of als we een hapje gaan eten in een buurdorp. 
    We kijken onze ogen uit en genieten van de koeien, de vogels, een ooievaar, een haas die de weg iversteekt. De hertjes de vossen, helaas ook vaak dood langs de kant van de weg, autootje over het hoofd gezien......
    En alles groeit....en groeit.....en groeit. En niet alles dat wat je graag ziet groeien, volgens mij groeit het onkruid harder dan het gras. Als ik me omdraai is het alweer langer. 
    Dus iedere dag onkruid wieden en gras maaien, het is in het voorjaar een dagelijks terugkerend klusje. 
    Mijn moestuin slaat aardig aan, na een slechte start. Ben gewoon opnieuw begonnen, ik ben ook gewoon te ongeduldig. 
    Maar ik heb al leuke minikropjes sla, knoflook doet het goed en mijn courgettes doen het,mna een jammerlijk mislukte eerste ronde,het nu wel goed. Aardbeitjes doen het prima en ik heb komkommers en peultjes gewoon opnieuw gezaaid.

    Ik heb de jute verpakkingen van de Albert Heijn moestuintjes hergebruikt, lege augurkenpot erin gedaan en wat bloemetjes geplukt. Staat heel gezellig, al zeg ik het zelf.

    Ik kan niet wachten tot ik mijn eerste sla uit de tuin kan eten. Met mijn eigen kippepootjes en eitjes erbij. Is dat bio of niet? ;-)



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    myidol
    www.bloggen.be/myidol

    Laatste commentaren
  • herinneringen (Hannah)
        op Memories
  • bier (Marianne)
        op Groenere vingers
  • Goed plan! (Tineke)
        op Biokip
  • Och arme..... (Dora)
        op Bloot
  • Kippen (Tineke)
        op Bloot

  • Mijn favorieten
  • Marijke
  • Hannah
  • Marti
  • Hobbelen
  • Blog van Mip

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    adverteren
    www.bloggen.be/adverte

    Zoeken met Google



    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs