Inhoud blog
  • koppels 2011!!
  • WIJ STAAN OP YOUTUBE!!!!!!
  • Kanaries
  • kakarikies
  • TE KOOP!
  • G-Rijbewijs op PIBO Tongeren!
  • in Minirarium.
  • info kanaries
  • info garsjes
  • info valkjes
  • kweek van valkparkieten
  • kweek van grasparkieten
  • kweek van zebravinken
  • kweek van kanaries
  • links!
  • Vogel van de maand !
  • welkom !!
    Zoeken in blog

    forum
  • windei
  • eitjes
  • kanariepokken beter te voorkomen niet te genezen!
  • welkom op het forum!
  • tips voor de vroege kweker.

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Rondvraag / Poll
    heeft u vogels, zo ja welke??
    nee
    ja
    kanaries
    zebravinken
    vinken
    diamantduifen
    parkieten
    kwartels
    andere
    Bekijk resultaat

    Foto
    Foto
    Zoeken met Google


    Hoofdpunten blog valkparkietenthijsmartijn
  • koppels 2011!! ( niet van valkjes)
  • WIJ STAAN OP YOUTUBE!!!!!!
  • de vleugels:
  • G-Rijbewijs op PIBO Tongeren!
  • in Minirarium.
  • bird-house
  • welkom op mijn valkparkietenblog
  • vertrouwen winnen van je vogel
  • namen
  • mij en mijn valkjes!
  • valkparkieten met een andere kleur !!!
  • nymphicus hollandicus (de valkparkiet)
  • mutaties
  • BIJZONDERHEDEN !!!!!
  • kweek
  • activiteiten
  • voedsel
  • GESLACHTSONDERSCHEID
  • omgevingstemperatuur
  • geschikte behuizing
  • sociale eigenschapen
    Foto
    Startpagina !
    Hoofdpunten blog dwergpapegaaiendriesthijs
  • Kweek
  • welkom
    Blog als favoriet !
    Een interessant adres?
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Hobbykwekerij BIRD-HOUSE

    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.links!
    hier zijn enkele links van vogels: - www.valkparkiet.com
                                                    - www.kbof.be
                                                    - www.bloggen.be/valkparkietenthijsmartijn
                                                    - www.bloggen.be/kanariesthijsmartijn
                                                    - www.bloggen.be/dwergpapegaaiendriesthijs

    03-02-2010 om 20:30 geschreven door martijn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vogel van de maand !
    De vogel van deze maand is de gould amendine:





      

    03-02-2010 om 00:00 geschreven door martijn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (9 Stemmen)
    02-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom !!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen hallo en welkom op mijn blog.

    <---- zie inhoud blog over de thema's...

    je vindt hier een aantal links en wanneer je bij ons vogels kan kopen ( tijdens de kweekmaanden!!!!)
    we kunnen u het niet garandeeren maar hopen om u de volgende vogels te kunnen verkopen:
    Wij kunnen u (hopelijk) volgende soorten verkopen: -kanaries, -diamantduifjes, -grasparkieten
                                              
    grts Martijn en Dries


    02-02-2010 om 00:00 geschreven door martijn  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (25 Stemmen)

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Thijs Martijn ( en mijn broer Dries) zie foto
    Ik ben een man en woon in heers (belgië) en mijn beroep is leerling aan de Pibo in Tongeren.
    Ik ben geboren op 26/05/1996 en ben nu dus 27 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: houden van vogels en ermee kweken en in de vakanties bij een varkensboer gaan helpen.
    veel plezier op mijn site grts Martijn en Dries Thijs van hobbykwekerij BIRD-HOUSE
    Hobbykwekerij BIRD-HOUSE
    Foto

    Foto

    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Foto

    Laatste commentaren
  • ai (martijn thijs)
        op info kanaries
  • kanarie (Joe)
        op info kanaries
  • Hoofdpunten blog kanariesthijsmartijn
  • G-Rijbewijs op PIBO Tongeren!
  • vers en knapperig!!
  • Vanalles en nog wat !!
  • kweek in volière en kweekkooi.
  • Soorten mutaties bij kanaries:
  • welkom !!

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    voetbaljournaal
    www.bloggen.be/voetbal
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    Bedankt voor het lezen van mijn blog...
    Mijn favorieten
  • valkparkiet.com
  • kbof

  • Foto

    Hoofdpunten blog borderkanaries
  • Te koop
  • Ziekte
  • Na de Tentoonstelling.
  • De Tentoonstelling
  • Voorbereiding op de TT.
  • De stilte voor de storm.
  • Broedperiode.
  • De kweek
  • De verzorging
  • De thuiskomst met de vogels.
  • De aanschaf van onze vogels
  • Het hok buitenshuis.
  • Het binnenshuis hok.
  • Bezind eer ge begint.

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs