Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Laatste commentaren
Archief per dag
  • 11-07-2007
    Foto
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek
  • heej!!:p
  • veel blogplezier

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    mijn leven

    11-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.yooooooooowkes

    yoooooooowkes ,

    het was weer en dag zoals een ander
    saai omda ik nie buiten kon SLECHT WEER
    ik haat het zo echt
    ik wil nog iets vragen een steffi

    STEFFI WIL JE DE VOLGENDE KEER JE BLOG ER BIJ ZETTEN DAN KAN IK OOK EENS OP JOEN  BLOG

    groetjes xxx


    I MIS MY BEST FRIENDS :
    louie michelle ward silke lynn davy lisa sien sisi kimberly chayne

    11-07-2007 om 22:48 geschreven door musicgirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ej

    eej wiist me junder
    ik zien massas blij da juder up mien blog komen
    ik zien dus shauni
    heel mijn leven draait rond judo en kapster worden
    mien best friends zien :
    louie , michelle , ward , silke , lynn , davy , lisa , sien , sisi , kimberly , naomi , chayne

    11-07-2007 om 01:34 geschreven door musicgirl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)





    Over mijzelf
    Ik ben shauni
    Ik ben een vrouw en woon in naast de buren (belgie) en mijn beroep is schoolbankenverslijter.
    Ik ben geboren op 07/04/1994 en ben nu dus 30 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: judo, chatten, shoppen, muziek beluisteren,enz..

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • judoschool sen no sen

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    {TITEL_VRIJE_ZONE}

    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs