Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    10-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sneak preview
    Hier al een kleine preview van mijn nachtprojekt.

    Ik moet zeggen, elke nacht  begin ik met veel passie  (:-D) aan deze quilt te werken , heb er zelfs al nachten op zitten dubben hoe ik het hart van de bloemen ga opvullen en eindelijk heb ik het juiste oplossingske gevonden.  :idea: 


    Photobucket


    ik laat de oplossing nog niet zien maar .......

    YES DAT IS HET EN HET IS GEWOON PRACHTIG , al moet ik het zelf zeggen  :oops:  kan ook niet anders want niemand heeft hem al in het echie gezien
    haaahhhhha

    En ondertussen heb ik ook de perfecte naam gevonden voor deze quilt.

    Omdat ik er meer dan 700 bloemblaadjes moest voor knippen, kwam dit in mijn hoofd op :

    HE LOVE'S ME - HE LOVE'S ME NOT

    Ondertussen ben ik ook met dit projekt bezig in de voormiddag om de quilt verder af te werken , al zal het nog wel een paar weekjes duren voor ik deze beauty af heb. 

    Maar ik hou jullie op de hoogte.
     
    Binnen 3 weken vertrek ik naar Housten , naar het quiltfestival, dus heb nog wel enkele werkjes te doen en ik moet toch een handproject meenemen voor tijdens de vlucht die amper 14 uur gaat duren.:-(

    Misschien mijn life is beautiful ...










    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    14-10-2010
    woah
    Ziet er heel mooi uit. Neem wel geen schaartje mee in het vliegtuig en duw op verschillende plaatsen een naald, want ze zijn best streng. Veel plezier en geniet ervan

    14-10-2010 om 10:43 geschreven door Marie-Jozé


    11-10-2010
    mooi!
    De top ziet er al heel leuk uit......en de naam is zeer toepasselijk.

    11-10-2010 om 11:25 geschreven door Yvonne





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs