Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    24-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gisteren
    Gisterenavond wou ik nog even iets op mijn blog zetten en al mijn foto's waren vervangen door kruisjes.

    Wat blijkt nu ?

    Tinypick neemt geen Europese klanten meer aan, dus ik moet een andere oplossing zoeken voor mijn foto's.
    Gelukkig kan ik vandaag terug al de foto's bekijken want ik was er echt niet goed van.
    Het betekende ook dat ik alle foto's moest uploaden naar een andere server.
    Als ik vandaag weer ga kijken bij tp, kan ik alles weer zoals voorheen.

    Maar ik neem het zekere voor het onzekere en ga naar een andere oplagplaats.

    Ik controleeerde zelfs andere  niet overzeese blogs, en ook daar waren er geen foto's te zien .
    Dus het was dus niet alleen mijn site.


    Dus als  er in de toekomst geen foto's te zien zijn , dan komt dat door deze regeling.
    Hopelijk gebeurt dat niet  maar je weet maar nooit.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs