Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    30-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.in vakantiestemming
    Yes ik ben in Vakantiestemming.
     En hou zou dit komen ?
    :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D


    David Guetta is 1 van mijn favorieten dj.
    Heb zijn laatste cd. Geweldige nummers.
    Dit is gewoon een heel leuk vrolijk dansmuziekje , mijn muziek in de auto lekker hard en zingen maar ....




    Club Can't Handle Me + LYRICS - ft. David Guetta - Flo Rida


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    31-07-2010
    blij???????
    Natuurlijk ben je blij... Je krijgt 6 engelen op bezoek. Wie zou dan niet blij zijn. En die engelen? Die zijn ook blij omdat zer bij een engel op bezoek gaan. Tot over 5 nachtjes he.......

    31-07-2010 om 13:36 geschreven door yvon


    Tja,
    waarschijnlijk ben je blij dat je ons weer gaat zien!

    31-07-2010 om 00:36 geschreven door Jossie





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs