Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    08-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer ietsje verder
    YES YES YES !!!!

    Het is me ,ondanks het warme weer en klamme handjes, toch gelukt om een andere florabunda blok af te krijgen.


    Image and video hosting by TinyPic

    Ik begin straks de stofjes uit te zoeken voor het volgende blok.

    En ik heb de ideale oplossing gevonden voor de potloodlijntjes die op op de witte achergrondstof nog zichtbaar zijn na de applicatie.

    Iedereen kent wel de SEWLINE pennen.

    Ik kocht ze bij Astec rose on line, binnen de week in huis.

    http://www.aztec-rose-crea.com/sewline-trio-sewlinetrio-p-1896.html?osCsid=ermuv8c9j2gejld5fj4ii04582.

    Dit zijn dus een soort potlood - vul-   pennen waar je de patronen mee op de stof kan tekenen.
    En er is ook een pen met een gom die de lijnen weggomt.
    Ik heb dit uitgeprobeerd, maar toch vond ik dat je soms nog de indruk had dat er een lichte weerschijn van de lijnen door de stof kwam.

    Dus heb ik een emmertje met warm water genomen en wat vloeibaar waspoeder er in gegooid.
    Het blokje er ongeveer 10 minuutjes in laten weken , even goed gemasseerd in het water, een lekkere naspoeldouche gegeven en alles is weg.
    Dus wil dit zeggen dat deze pennen ook perfect uitwasbaar zijn.
    En dit is dus fantastisch nieuws voor mij want ik heb al zoveel pennen geprobeerd dat ik nu al zeker weet dat ik met deze al mijn andere werk ga doen.  Je moet enkel de vullingen kopen en die zijn er in zoveel kleuren dat je voor elke stof wel de juiste kleurlijn kan gebruiken.

    Ik hoop dat jullie iets hebben aan deze tip.

    Hieronder ook de 2 blokken die ik reeds af heb van de LIB quilt.

    Ik probeer elke week in Bouillon een blok af te werken en ik moet zeggen dat het deze week niet gelukt is.
    Ik heb enkel een tweetal patronen op het wegwasbare vlies getekend en een 6 tal blaadjes gestitched.
    Zoals jullie op de foto zien heb ik het vlies nog niet onder water gehouden, straks wil ik ook nog een blok van de love stichery afwerken, Ben ik weer helemaal bij en zullen de 2 blokken samen een lekker koel badje nemen.  Mag ook wel met dit tropische weer.




                                    Image and video hosting by TinyPic 


                                    Image and video hosting by TinyPic



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs