Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    25-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.achter de wolken begint ... de zon weer een beetje te schijnen
    Hilde en Yvon zijn ''een huis'' aan het bouwen en dat gaan we gebruiken om quiltsters uit te nodigen. Een gezellige warme plek waar we elkaar kunnen ontmoeten en over onze  hobby kunt praten. Maar ook waar we over alles wat ons verder bezig houdt met elkaar van gedachten kunt wisselen. Lekker als de wind om het huis joelt, met een kopje koffie aan de praat gaan. Hoe het huis eruit zal komen te zien? Er wordt momenteel heel hard aan gebouwd en we zijn bijna klaar met het inrichten. 
     
    wordt vervolgd



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    27-10-2009
    hobby's werk
    Veel succes ! Al kan ik me niet voorstellen wat  het inhoud en hoe het in zijn werk gaat ?

    groetjes Conny

    27-10-2009 om 19:38 geschreven door verkouille conny


    26-10-2009
    Hoi Hilde...
    Alles komt goed!!

    Fijne week, groetjes Thea

    26-10-2009 om 08:49 geschreven door Thea


    25-10-2009
    tof!
    Het komt allemaal in orde, ik zie het nu al  ;-)

    25-10-2009 om 15:19 geschreven door Rineke


    Succes
    Succes bij het bouwen

    25-10-2009 om 14:32 geschreven door Hennie Schutter





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs