Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    30-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ik weet het
    ik weet het , het is ondertussen al een hele tijd geleden dat ik nog een bericht plaatste.
    Maar ben bijna een maand in Bouillon in verlof geweest en het terug opstarten van de frituur vraagt veel werk.
    Ook de tuin vroeg om veel aandacht na mijn  aanwezigheid.
    Al bij al een heel leuk verlof gehad, eigenlijk moet ik bekennen dat ik ginder helemaal niet aan het quilten ben toegekomen.
    Hieronder enkele leuke foto's die een indruk geven van mijn verlof ginder.
    Zoals beloofd heb ik de lavendel geknipt , jossie heeft me wel een beetje geholpen

    Image and video hosting by TinyPic 

    dh en ik bezochten een  wedstrijd van houthakkers, altijd spectaculair om te zien.

    Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

    we zijn de eerste avond gezellig gaan eten bij de italiaan "la casa "in Paliseul

    Image and video hosting by TinyPic

    Rinneke was op bezoek op zondag als de mistery gast, maar ze hadden het al geraden wie het was

    Image and video hosting by TinyPic 

    op het terras werd ijverig genaaid en gekletst

    Image and video hosting by TinyPic 

    en gelezen

    Image and video hosting by TinyPic

    en ontbeten

    Image and video hosting by TinyPic

    we bekeken samen het huis in Sensenruth


    Image and video hosting by TinyPic 
    zelfs de stallen kregen een keuring

    Image and video hosting by TinyPic 

    we hielden ping pong wedstrijden

    Image and video hosting by TinyPic 

    bezochten mooie plaatsen

    Image and video hosting by TinyPic 
    Image and video hosting by TinyPic
     
    ik verdiende geld bij als wc madame om ons avondeten te verdienen

    Image and video hosting by TinyPic 

    we namen heel leuke foto's van mensen op terassen

    Image and video hosting by TinyPic
     
    en gingen zelfs naar de kerk ,

    Image and video hosting by TinyPic 

    omdat ze hoopten dat ik me dan beter zou gedragen  :-x

    Image and video hosting by TinyPic

    kortom een hele leuke tijd met de hollandse madammen en we hebben dit weekje weer vastgelegd voor volgend jaar
    hopelijk is het dan weer zo een stralende zonnige zomer

    We hebben natuurlijk ook nog gewerkt in het huis te Sensenruth.

    De badkamer is af , ik heb plafonds gevernist , dh electriciteit gelegt etc...

    Image and video hosting by TinyPic

    Kortom, een geslaagde vakantie.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    23-09-2009
    Ziet er gezellig uit.
    Wat ziet het er allemaal reuze gezellig uit en wat een mooie omgeving. Ook de huisjes blokken zijn leuk om te zien en totaal verschillend.

    Gr Rudy

    23-09-2009 om 08:50 geschreven door Rudy


    07-09-2009
    Heerlijk
    Hilde, het was inderdaad heerlijk. Ik geniet nog even na door de foto's. Dank je wel voor de gastvrijheid.
    Ons gebed in de kerk is toch wel verhoord. Je bent echt stil de laatste tijd

    07-09-2009 om 17:31 geschreven door Jossie





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs