Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    07-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUK
    Verleden week wilde ik een patroontje lamineren  met mijn lamineermachine.
    Door eigen fout gebruik, onbewust maar ja , is nu dit plastieken omhulsel in de rol blijven plakken /blijven steken.
    Dacht, nou gooi ik er even het deksel eraf en haal het er gewoon uit.  Maar neen hoor, mooi niet.
    Ik heb al bijna het hele ding uit elkaar gehaald en nog zit die plastiek nog vast.
    Ofwel krijg ik het terug in orde ofwel zal ik er nieuwe moeten halen. 
    Juist nu ik het nodig heb grr :evil::evil:

    Image and video hosting by TinyPic

    Na dat ik dit artikel schreef toch maar mijn moed bij elkaar genomen en het proberen hem terug in elkaar te steken.

    EN HOERA  HET IS GELUKT, hij werkt terug maar

    ik het een stuk over, weet niet waar of hoe ik hem moet plaatsen ,

    Image and video hosting by TinyPic

    Kan alleen maar een vrouw ovekomen zullen de dh denken :-?:lol::lol:

    ik zal het stuk bijhouden , misschien (hopelijk nooit) toch nog nodig om hem nog eens te opereren.

    Het voornaamste is dat ik terug kan lamineren


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    07-08-2009
    laminatoronderdeel
    Dat onderdeel hoort bij de uitgang van de lamineermachine te zitten en het dient er voor dat het gelamineerde vel recht naar achteren wordt uitgevoerd en niet terug de machine in kan lopen en zich weer om de rollen heen kan werken.
    Maar misschien heb je intussen al wel afscheid genomen van het apparaaat?
    Groetjes,
    Cuny

    07-08-2009 om 18:33 geschreven door cuny


    22-07-2009
    Tja... dat is vrouwenlogica.....
    Zo zie je maar weer als de fabrikant jou dit apparaat had laten ontwerpen had hij veel geld kunnen besparen vanwege de nutteloze onderdelen die er in zitten .... Girlpower

    22-07-2009 om 20:09 geschreven door yvon


    16-07-2009
    lamineer
    Ooh Hild, dat is niet goed als je nog zo'n heel stuk over hebt...
    Zit hij alweer goed in elkaar nu?

    Ook je stukje over je nieuwe opleiding heb ik nog doorgelezen. Zo vond ik de opmerking van Hilde zo mooi...dat als het voor jou is weggelegd dat dan alles goed komt en als iets niet voor je is weggelegd dat je dat dan vanzelf merkt doordat mensen geen rekening met je houden of een bepaald iets op een dag is dat je absoluut uit werken moet gaan... heel mooi en wijze woorden van haar en heeft mij een stukje de ogen geopend.. Het heeft mij ook geleerd dat sommige mensen die geen rekening met je willen houden of altijd hun eigen ik voor willen laten gaan dus niet de mensen zijn waar je mee om moet willen gaan..omdat die weer niet goed voor jou zijn. Zie ik dat goed Hild?

    Dikke kussen en de groetjes aan jou Chris

    16-07-2009 om 21:24 geschreven door Bieb





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs