Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    07-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog een blok
    Deze week nog een heel mooi blok toegekregen van Isabella.

    Met gouden gordijntjes nog wel. Is een heel mooi huisje, bedankt hoor Isabella. Ik heb de foto wat groter gezet zo kunnen jullie het blok beter in detail bekijken.


    Image and video hosting by TinyPic

    Ik begin meer en meer blokken toe te krijgen en ik hopelijk heb ik ze allemaal binnen tegen september, dan kan ik ze aan elkaar zetten en aan Yvonne meegeven om te quilten. 

    Vandaag eerst mijn huis op orde zetten en wat papierwerk afhandelen, hopelijk  heb ik nog tijd om verder aan mijn blauwe quilt te werken.
    Ik moet ook nog het laatste deel van de costamistery uittekenen want begin juni moet ik dit doorsturen aan de deelnemende quiltsters.
    Maar eerst een kopje koffie, ik ben al van 6.30 u op en hoor nu dat de koffie doorgelopen is.
    En terwijl ik hier koffie zit te drinken beland ik op deze blog van een mannelijke quilter IM JUST A GUY WHO QUILTS


    http://imjustaguywhoquilts.blogspot.com/


    Een hele leuke blog, ik kan me de reakties van andere mannen al voorstellen :roll:, maar ja die weten gewoon niet wat ze missen  en deze man was misschien toe aan meer leukere dingen dan de algemene mannelijke interesses :-P


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs