Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    15-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lente

    Ik ben terug van een weekendje nageltrekken :lol::lol:
    Misschien een nieuwe hobby ???
    Ik heb de grote slaapkamer, de badkamer en de eetkamer ontnagelt.

    Hieronder een foto van de balken hoe ze er allemaal uitzien, eerst het hout verwijderen en dan maar trekken.
    Alleen al in de slaapkamer zijn er meer dan 1000 nageltjes uit de balken gekomen.  Heb even een lange balk getelt en dan x het aantal balken, dus ...

    Image and video hosting by TinyPic



    Deze voormiddag heb ik vrij, door de paasvakantie en dus ook geen school voor de kinderen, doe ik op woensdagmiddag mijn frituur niet open wegens te weinig volk.  Dus even lekker koffie gedronken in de tuin.
    De zon is weer van de partij.
    En onze tuin staat in volle bloei.
    Ik heb een echte kerselaar en een japanse kerselaar achter elkaar staan in de tuin.  Een prachtig zicht.
    Ook de rhododendrons beginnen al te bloeien en de magnolia staat in volle bloei.
    Mooi hoor al die kleuren , al merk ik nu pas op dat de meeste bloemen van mijn tuin wel rose zijn .

    Image and video hosting by TinyPic      Image and video hosting by TinyPic       Image and video hosting by TinyPic

    De lente is dus echt begonnen.  Straks nog even van mijn tuin genieten , misschien met een leuk boek, want in het zonnnetje is het altijd een tweestrijd voor mij : Lezen of Naaien.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs