Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    10-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.weer een blok erbij
    Vandaag bracht de postbode een leuk vriendschapsblok van Astrid. 
    Mooi gemaakt met eeuwig bloeiende bloemen.
    Bedankt hoor Astrid
    .


    Image and video hosting by TinyPic 

    Ik vertrek Zondag voor 2 dagen naar Sensenruth !!!
    Daar gite - b verhuurd is  en alle mensen die ik ginder ken die mij onderdak zouden kunnen verlenen ook alles volgeboekt hebben, neem ik mijn slaapzak mee en ga dus in het huis kamperen.  Mij wassen zal op primitieve wijze gebeuren, maar ze hebben me ginder toch al in zeer vuille  staat gezien, dus :lol:
    De achtermuur is opengemaakt en nu hebben we veel licht in de eetkamer.  Ik ben nog volop bezig de plafonds af te breken , maar daar ik mij dus niet kan douchen ga ik daar maar niet aan verder werker.  Ik ga uit de houten pladfonds alle kleine nagels uittrekken, zodat we de balken kunnen opschuren en proper zetten. 

    Image and video hosting by TinyPic       Image and video hosting by TinyPic

    Een heel werk , ik denk dat er meer dan 1000 duizend nageltjes uit te trekken zijn, want vroeger werden de pladfonds eerst bekleedt met houten latjes (zie foto) .  Ik ga ze bewaren in een emmertje , wil wel eens zien hoeveel het er zijn geworden.
    Gelukkig is geduld  1 van mijn goede eigenschappen :-P
    Mijn Dh vertrekt ook voor een dagje circuit rijden naar Parijs, dus ik kan niet tegen hem '''zagen"'.
    Ze geven prachtig weer en kan ginder dan ook nog wat in mijn tuin zitten.  Ik zie er echt naar uit. 


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    10-04-2009
    nagels
    dat emmertje nagels kan je dan wegdoen naar "het oud ijzer", brengt goed op per kilo hoor Very Happy

    10-04-2009 om 18:29 geschreven door Rineke





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs