Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    12-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuke boeken
    Maandag heb ik mezelf ook nog vewend met een boekenbestelling bij amazon uk  :roll:
    Ik ben helemaal in mijn applicatie periode , dus onderstaande boeken zullen binnenkort mijn boekenkast komen aanvullen 



    Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic




    Image and video hosting by TinyPic                 Image and video hosting by TinyPic


    Make room for quilts staat al heel lang op mijn verlanglijstje.  Maar vond het boek vroeger  nogal prijzig , stond nu tweedehand, in zeer goede staat te koop voor nog geen 8 pond.  Dus toch lmaar niet meer getwijfeld . Het is een heel dik boek met foto's van huizen gedecoreerd met quilts.
    In vorige berichten hebben jullie ook al het andere boek kunnen bekijken van Nancy .
    De boeken van Kim Diehl zijn ook prachtig. Ik heb ook nog het boek simply  traditions van haar en wilde dus graag ook deze ter vervolmaking van de serie:lol:

    IK heb ook nog een 5de boek besteld, maar kan het niet meer terugvinden :roll:
    Ik zal wel zien als de postbode langskomt welke het was. 


    Ik heb me maandag ook lid gemaakt van http://ajpadilla.com/, omdat ik die sneeuwmanpatroontjes zo leuk vond.  Je betaald 25 dollar voor een heel jaar lidmaadschap maar het is de prijs zeker waard.

    Deze ga ik maken na de kippenquilt, maar volledig met de hand.  Frituurwerk dus :lol:

    Ik ben gisteren al naar het copycentrum geweest om de patroontjes iets groter te maken.

    Hieronder een foto van de te maken quilt.




                                                        Image and video hosting by TinyPic

    De dag erna kreeg je een bericht dat er een tweede sneeuwmannen quilt was bijgekomen.  Ook heel prachtig, denk dat ik blokken ga omwisselen en alles mixen.
    Ik laat wel foto's zien als ik aan deze leuke quilt ga beginnen.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    18-02-2009
    leuke aankoop
    Mooie boeken die je hebt besteld .

    En die quilt met de sneeuwmannen enig .

    Veel plezier met je aankopen .


    Groetjes Marijke

    18-02-2009 om 05:27 geschreven door Marijke


    13-02-2009
    mooi patroon sneeuwman
    Hoi Hilde.

    Wat een leuk  patroon is het. Denk datdeze ook mooi zal hangen in je nieuwe huis.

    Groeten  Els

    13-02-2009 om 15:57 geschreven door Els Koetsier


    12-02-2009
    Wauw!!!
    Wat een mooie boeken zeg!!!!!! Wat lijkt me dat heerlijk om daar uren in te zitten snuffelen!!!!!!

    12-02-2009 om 21:15 geschreven door Mirjam


    mooi

    Mooie boeken heb je gekocht, daar zou ik ook wel eens in willen snuffelen. Die sneeuwmannenquilt is leuk!!!

    12-02-2009 om 10:43 geschreven door Isabella





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs