Over mijzelf
Ik ben hilde
Ik ben een vrouw en woon in in een hele leuke streek in (belgie ) en mijn beroep is zo leuk dat ik het eerder als een hobby zie.
Ik ben geboren op 08/06/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: quilten, lezen, ardennen, wandelen, lachen , zoveel .
Ik zou het leuk vinden als jullie een leuk berichtje nalaten.En als je in de buurt bent kom gerust langs om een frietje
english translation ? use this button




Image and video hosting by TinyPic
mijn andere blogs-site
  • gite b 12 personen Bouillon
  • gite richard 3 pers
  • E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Hilde 's eden

    QUILTS, DROMEN EN LEUKE DINGEN IN MY LIFE
    16-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nieuwe site
    Vandaag is eindelijk mijn nieuwe site van de gite in Bouillon on line gegaan.

    Is veel mooier dan de vorige, die ik wat mistroostig vond, maar toen had ik totaal geen inbreng bij die webmasters.
    Sommige mannen denken ook dat ze het water hebben uitgevonden !!!
    Maar nu heb ik iemand leren kennen die er een echt pareltje heeft van gemaakt.

    Hier is de link, willen jullie hem ook op julie site's en blogs zetten ?  
    Dat zou ik ontzettend leuk vinden.
    bedankt !!!!

    http://www.gite-b.be/

    Hier een foto waar ik met enkele quilsters op het terras zit te ontbijten





    Image and video hosting by TinyPic

    16-12-2009 om 09:14 geschreven door Hilde  


    15-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.open deur was een succes
    Zondag dus naar Lommel geweest.
    Wou ik vertrekken en had de gps plots geen zin meer om te werken.
    Dus snel maar de weg uitgeprint via de pc, ben er  eindelijk toegekomen  na 3 kerken te hebben bezocht

    Natuurlijk was er weer heel veel te bekijken en te bewonderen, wat een creatieve mensen zijn er daar in Lommel zeg.
    Tandy had me gezegd dat er iets voor me was dat ik onmiddelijk zou willen kopen .  En toen ik daarnaar vroeg kwam dit tevoorschijn.



                                          Image and video hosting by TinyPic

    Een boekomslag met een leuke stitchery in felle kleuren.  Binnenin zit er een leuk schrift in.
    Mooi, mijn eerste aankoop was dus al gescoord en ik was nog geen 5 minuten binnen.

    De volgende mooie creatieve dingen heb ik ook gekocht.

    Een leuk kussen met huisjes.

                                              Image and video hosting by TinyPic


    Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

    Een mooie kerststitchery , de knoopjes zijn gemaakt in fimo , prachtig gedaan

                                     Image and video hosting by TinyPic 

    Een sleutelhanger in de vorm van een beertjeskop die ik tandy zag breien toen ze bij mij was in Bouillon, dus ik weet hoe veel tijd ze aan 1 beertje besteede. 
    Een mini kadertje met een leuk spreukje erop
    Een gele quilt van ongeveer een meter op een meter, ideaal voor op een tafel te leggen.


    Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

                                     Image and video hosting by TinyPic
     Image and video hosting by TinyPic      Image and video hosting by TinyPic


    EN TOEN ZAG IK DEZE QUILT LIGGEN OP EEN HELE STAPEL ANDERE QUILTS VOOR DE VERKOOP.


    Deze quilt maakte tandy verder af , ze heeft er heel wat hoofdbrekers aan overgehouden.
    Dus heb ik me maar over deze wees ontfermt.
    Is hij niet prachtig  ?

    Ik heb weer een paar mensen ontmoet die ik ken, ingrid en jos, murielle en anica , tinneke en tandy.
    Samen lekker koffie,, soep, taart etc genomen.  Weer lekker bijgeklets. Jullie kennen dat wel.
    De tijd ging weer veel te snel voorbij. Moest natuurlijk weer op tijd weg om te gaan werken.

    Maar volgend jaar ga ik zeker terug.

    15-12-2009 om 09:44 geschreven door Hilde  


    12-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag en morgen
    Vandaag komen Yvonne en Rob terug naar de frituur. 
    Zou het dan toch waar zijn dat mijn fritten zo lekker zijn dat de nederlanders er vele km voor omrijden ? 
    Grapje
    Yvonne heeft een badjas gemaakt voor Chris en die wou ze me zelf komen brengen, is mooi meegenomen , zie ik haar nog eens en kan ik haar een deel batikstoffen meegeven voor de vriendschapsquilt.
    Dus straks rond 14 uur zal het weer een gekwetter worden van jewelste.
      Arme Rob 

    Tot vanmorgen heb ik de stof met straatstenen nog niet ontvangen.  Hopelijk komt de postbode nog voor ik naar de frituur vertrekt, anders  zal ik ze later moeten opsturen.
    We zien wel.

    Morgen is het te Lommel het  Opendeur goede doel weekend van tandy.
    Hieronder kan je er alles over vinden.
    Ik heb de link van Yvon haar blog overgenomen, bespaart me heel wat typwerk


    http://the5oaks.web-log.nl/ennovy/2009/11/p-zaterdag-12-d.html

    Verleden jaar ben ik ook naar ginder geweesten en ik weet nu al dat ik prachtige dingen ga zien.
    Ik zal dus geen probleem hebben om dit goed doel te steunen.
    Ik zie er echt naar uit.
    Tandy schreef me dat er iets is waar ik direct ga op afstormen, echt iets voor mij dus.  Ben heel nieuwschierig natuurlijk.
    Ik zal het jullie later wel laten zien.

    Er werden ook lootjes aangeboden op ons forum '  quiltbeetje ' en er werden  heel veel lootjes verkocht.  Hopelijk kan iemand van ons de quilt winnen.
    Zou supperleuk zijn natuurlijk.

    Hieronder nog een sfeerfoto van verleden jaar.




    Image and video hosting by TinyPic Wordt vervolgt

    12-12-2009 om 08:43 geschreven door Hilde  


    05-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stof nodig
    Toen Yvonne een paar weken geleden bij mij op bezoek was om mijn quilts af te geven, hebben we natuurlijk gesproken over de vriendschapsquilt en daarom had ik een  bepaalde stof nodig. 
    En ik heb deze stof besteld in America.


    Image and video hosting by TinyPic

    Ik hoef natuurlijk geen uitleg te geven wat dit gaat voorstellen. Je gebruikt je fantasie en je weet het zo meteen

    Nu zaterdag komt Yvon even terug naar mij om me nog iets te brengen.
    Maar dat zal ik dan wel melden volgende week zaterdag. 

    Deze week niet veel gedaan op quiltgebied.  Amper tijd gehad om te ademen

    Ik heb deze week ook de beslissing genomen om volgend jaar niet mee te gaan naar het Interntionale quiltfestival te Houston  met  een hele hoop quiltsters.
    Mijn 2 de jaar Shiatsu begint in het najaar en iedere maand , gedurende  8 maanden, moet ik van vrijdag tot zondagavond op curcus.  Dus hoe ik dit ga regelen met mijn werk ik nog een groot vraagteken, maar ik kon dan ook onmogelijk nog eens een week in november dichtdoen.  Ik moet ook aan mijn klanten denken.

    Maar er hoeft gelukkig niemand thuis te blijven.  Ik ga wel in 2011.  Is een droom van mij om daar naar toe te gaan en die laat ik zeker niet los. Enkele mensen zien het ook liever nog een jaartje uitgesteld, dus ik zal ginder niet eenzaam zijn

    Gelukkig heb ik hier nog voldoende stof liggen om nog enkele 100 den quilts te maken , dus moet nu ook weer niet persé naar ginder om stofjes te kopen.
    Ik ben nu blij dat ik vroeger reeds deze stofjes bestelde, je ziet maar weer dat je altijd een stock moet aanleggen voor mindere tijden 

    05-12-2009 om 09:08 geschreven door Hilde  


    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.naaimandje
    Zondag ben ik een leuk  bed gaan halen bij iemand die dit voor een prikje wegdeed.  De foto's waren te bewonderen op het forum.
    Terwijl de mannen alles aan het inladen waren , stonden ik en de dh van de verkoper tussen nog wat rommel.
    Plots zag ik dit staan


    Image and video hosting by TinyPic

    De vrouw zei me , dit was het naaimandje van mijn schoonmoeder.

    Een naaimandje, nou dat moest ik toch even bekijken.
    Kijk maar eens wat er in zat.

    Image and video hosting by TinyPic

    En ik heb het meegekregen.

    Het staat hier nog te wachten op inspectie, maar heb toch snel foto's genomen zodat jullie mee kunnen genieten van mijn nieuwe aanwinst.

    03-12-2009 om 00:00 geschreven door Hilde  


    28-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een hele leuke verjaardag gegeven
    Yvon was  gisteren jarig. Ze bereikte de magische leeftijd van ...  maar ze ziet er dan ook veeeeeeel jonger uit.

    En natuurlijk had quiltbeetje voor een verrassing gezorgd.

    Er werd door Els een topic geopend over onze favoriete stoffen en yvon zette daar , heel argeloos, haar voorkeur neer.
    Momenteel spaarde ze gele stofjes voor de cursus die ze volgt bij
    Collette Berends

    Zie hier haar belevenissen 

    http://the5oaks.web-log.nl/ennovy/cursus-collette-berends.html

    Iedereen kreeg een mail  toegestuurd  met de vraag een stukje gele stof  op te sturen naar Els.
    Miny , buuf, en harry haar dh werden mee in het complot verwikkeld
    Al deze stofjes en kaartjes werden in een mooie  verpakking aan Yvon  persoonlijk afgegeven
    Je kan haar reaktie en foto's lezen op haar blog.

    http://the5oaks.web-log.nl/ennovy/2009/11/doordat-ik-de-a.html

    Ik  stuurde haar nog een bloemetje , waar buuf voor zorgde, dus ik denk dat haar verjaardag een hele leuke dag is geweest vol verrassingen , maar vooral het feit dat zoveel mensen meededen om haar een leuke dag te geven is fantastisch en verwarmend

    Meiden  , allemaal bedankt om mee te willen doen.


    Quiltbeetje is een zodanig succes dat we, Yvon en Ik besloten hebben om het ledental op 75 te houden en niet meer.  Dus er is een ledenstop.
    We zitten daar met een  hele leuke groep die we kennen , bijna iedereen persoonlijk en het is een gekwetter van  jewelste.  Gelukkig kunnen we geen geluid horen op het forum

    Na 2 dagen niet kijken  op het fourm kan je de topics al niet meer overzien.   En we bestaan nog maar 1 maand.  Dat beloofd !!!!
    Iedereen voelt er zicht thuis en neemt deel aan het forumleven. Wat ook 1 van de regels is. 
    We willen een kleine familie zijn voor elkaar , steun geven aan diegnen die het nodig hebben, lachen en huilen. En nog zoveel meer....
    Doordat het een gesloten forum is hebben we daar een hele vertrouwelijke sfeer.
    Er is zelfs een taartenwedstrijd en een drankwedsrijd georganiseerd waar de jury zich zal over uitspreken tijdens het quiltweekend.

    Yvon komt met de nieuwjaarsperiode naar mij, dus kunnen we al weer verder praten over wat we nog allemaal gaan doen.

    Ik zie 2010 vol vertrouwen tegemoet, samen met een hele hoop mensen die me aan het hart liggen gaat het wel lukken.



    28-11-2009 om 09:20 geschreven door Hilde  


    27-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooi

    Vanmorgen extra vroeg opgestaan , had gisterenavond geen tijd meer gehad om op quiltbeetje te kijken. 

    Dus even naar al de topics gekeken en Van het een komt het andere natuurlijk.
    Belande ik weer op 1 van mijn (zeg maar gerust van alle quilsters) favoriete site's

    http://www.modabakeshop.com/

    En zag dit staan.

    Image and video hosting by TinyPic

    Omdat ik momenteel werk met mijn dresden plate ruler was ik natuurlijk geinteresseerd..

    Kijk snel op de beschrijving en je kan dit nog snel maken.

    http://www.modabakeshop.com/2009/10/plates-for-your-table.html

    27-11-2009 om 00:00 geschreven door Hilde  


    22-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toch maar even bijbloggen
    Even tijd genomen om deze blog bij te houden.

    Momenteel zo weinig vrije tijd.

    Ik ben sedert een tweetal weken bezig met mijn curcus Shiatsu, dus elke maandag, mijn enige vrije dag, naar Antwerpen om les te volgen.
    Ik ben reeds van 6.45 weg om de trein te nemen en 's avonds rond 18.30 terug thuis.
    Maar de lessen zijn zo interessant en leuk.  Is dus helemaal mijn ding.
    Heb er nog geen enkel moment spijt van gehad dat ik hier aan mee doen.
    We hebben een fantastisch leeraar, kan geweldig les geven en massage demonstreren./geven . Hij geeft les in Amerika en ook in Zwitserland.
    Hij is al 30 jaar met shiatsu bezig, is dus het  neusje van de zalm waar we les van krijgen.

    Ook heb ik dus de quilts afgewerkt die yvonne voor mij gaat quilten. 
    Zaterdag was het dan zover, ze bracht de afgewerkte quilts in de frituur.
    Je kan mijn quilts die ze voor me afwerkte hier op haar blog bekijken.


    http://handige-handjes.blogspot.com/

    Heb dus nog een bedquilt meegegeven en een kleine stitchery en nu heb ik geen stukken meer liggen die ik nog moet afwerken. 

    Image and video hosting by TinyPic


                                                          Image and video hosting by TinyPic

    Dus ik kan weer starten aan nieuwe projekten........

    22-11-2009 om 11:16 geschreven door Hilde  


    31-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat een succes
    Enkele dagen zijn we nu open voor onze gasten en wat een SUCCES is het geworden.

    Alle uitnodigingen zijn met volle overtuiging aanvaard. Ze stonden te wachten in de rij tot we hun de sleutel gaven om binnen te treden.

    Stel je maar een beeld voor van een nieuwe winkel die opengaat en waar de wachtende voor de winkeldeur staan te wachten om dit of dat gratis te ontvangen.

    Gelukkig moesten wij niets gratis aanbieden , het gezelschap van Yvon en mij leek voldoende te zijn voor onze gasten, om zich goed te voelen op quiltbeetje.

    En wat zijn we daar blij om.

    Heel veel mensen ken ik persoonlijk van op het quiltweekend, dus daar leven we met zijn allen weer op een vrolijke, grappige en soms ontroerende manier naartoe.
    De topics staan al vol herinneringen en leuke anekdote's. 

    We hebben er goed aan gedaan, Yvon en ik , om toch door te zetten. 

    We skypren daarstraks nog even om verdere afhandelingen te bespreken en we zeiden beiden, wat er in het verleden heeft plaatsgehad heeft ons dit leuk forum opgeleverd  , we doen wat we willen met quiltbeetje , we hebben terug een forum met een leuke sfeer met leuke mensen met wie we contact willen blijven houden.

    Zoals  ik al eerder zei  : uit iets negatiefs komt meestal toch iets positiefs voort.

    Dus bedankt aan allen die ons dwars lagen, we hebben een heerlijk geschenk gekregen dat we met velen kunnen delen  want

    QUILTING IS SHARING TOCH 

    En dit is nu maar weer eens het geval.



    31-10-2009 om 11:25 geschreven door Hilde  


    30-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.champagne

    Image and video hosting by TinyPic

    Voor iedereen champagne vandaag !!!!

    Eindelijk is hij geboren.

    geboortedatum : 28 oktober 2009

    naam : quiltbeetje !!

    gewicht : lichtgewicht , maar kan zwaargewicht worden

    adres :  http://quiltbeetje.forumgratis.nl/

    Dit is een gesloten forum,
     
    Je kunt alleen lid worden op uitnodiging van de moderators
    Ook het aantal plaatsen is beperkt.

    Dit is een forum waar iedereen elkaar kent en het voelt alsof je na een drukke werkdag thuiskomt om even te ontspannen met gelijkgestemde zielen.



    30-10-2009 om 00:00 geschreven door Hilde  


    28-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hij is er

    Uitnodiging Quiltbeetje.....

    Hallo Allemaal,
    Quiltbeetje,
    dat is de naam van ons nieuwe onderkomen.
    Een beetje quilt, een bee(tje). Een quiltbeetje...!
    Rqn
    En morgen gaan de uitnodigingen de deur uit. Het kan natuurlijk dat we iemand zijn vergeten. Er is de afgelopen maanden heel wat gebeurd en een foutje zit in een klein hoekje.
    Dus als je denkt: "He? Ik heb geen uitnodiging gehad", of  "He? Ik mis iemand". Mail dan even naar quiltbeetje@gmail.com.
    Groetjes,
    Hilde en Yvon
    moderators Quiltbeetje

    28-10-2009 om 08:53 geschreven door Hilde  


    27-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EERSTE STAP

    Voor diegenene die zich al graag willen verzekeren van een plaatsje  in ons huis, je kan op dit mail adres al aangeven dat je tot ons huis wil behoren.

    quiltbeetje@gmail.com


    We zien elkaar daar dan wel.

    27-10-2009 om 22:45 geschreven door Hilde  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.werken is gezond ?
    Gisteren heel de dag vloeren geschuurd en de kamer haar 2 laatste vernislagen gegeven.  Ik heb er natuurlijk mijn eigen draai aan gegeven,
    ik moet het zo interpreteren want ik kan niet anders.  
    Toen ik alles nog eens van dichtbij ging bekijken zal ik dat er juist ongeveer in het midden van de kamer een haar van mij was mee ingevernist.
    Heb nog geprobeerd om het er uit te peuteren, maar het haartje wou absoluut in de kamer blijven wonen.  Dus is er maar 1 oplossing. Het eigenwijze haar blijft in de kamer wonen.
    Gelukkig valt het niet al te veel op , ik weet het natuurlijk, maar ja, ooit wil ik daar mijn quiltkamer/bureau maken , dus ... de lapjes zullen het wel bedekken tijdens mijn creatieve uitspattingen
    Tijdens deze vernispartij had ik natuurlijk veel tijd om na te denken over ons nieuw plekje op het internet.
    Yvon en ik gaan er weer iets heel leuk van maken. Kijk ook maar eens op haar blog.
    We zitten weer vol (zotte) plannen, het hoeft niet groot te worden, gewoon met mensen die we leuk vinden en dezelfde ideeen en interesses hebben.
    Ik denk dat er al heel wat mensen nieuwschierig aan het worden zijn, kan ik zien aan de reakties die ik krijg.

    deze vond ik zo leuk , natuurlijk is het ook een soort van geboorte die Yvon en ik gaan doormaken.

    Image and video hosting by TinyPic

    De muisjes staan al klaar !!!!!

    Dus hou onze beide blogs in het oog want ZEER binnenkort zal de datum bekend gemaakt worden waarop de geboorte plaatsvindt, je kan je op die datum dan ook aanmelden als lid, 
    ik zou zeggen MIS DEZE LEUKE GEBOORTE NIET
     

    27-10-2009 om 10:37 geschreven door Hilde  


    25-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.achter de wolken begint ... de zon weer een beetje te schijnen
    Hilde en Yvon zijn ''een huis'' aan het bouwen en dat gaan we gebruiken om quiltsters uit te nodigen. Een gezellige warme plek waar we elkaar kunnen ontmoeten en over onze  hobby kunt praten. Maar ook waar we over alles wat ons verder bezig houdt met elkaar van gedachten kunt wisselen. Lekker als de wind om het huis joelt, met een kopje koffie aan de praat gaan. Hoe het huis eruit zal komen te zien? Er wordt momenteel heel hard aan gebouwd en we zijn bijna klaar met het inrichten. 
     
    wordt vervolgd

    25-10-2009 om 00:00 geschreven door Hilde  


    24-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quiltersbezoek
    Zoals ik al in een ander bericht  schreef kreeg ik maandag in Bouillon bezoek van een quiltster.
    Yvonne verbleef een weekje in gite b , als tegenprestatie voor het quilten van mijn tops.
    Is dit geen mooie ruilhandel ?
    En ze had de twee quilts mee die ze reeds afwerkte, zie ook eerdere berichten.
    Alleen zien de afgewerkte quilts er in het echt veel mooier uit  dan op de foto's.
    Ik ben er helemaal weg van, heb ze al verscheidene keren in mijn handen gehad en opnieuw bekeken.
    Echte kunstwerken zijn het geworden door haar improvisatie en haar fantastisch werk.
    Ik heb weer een 6 tal tops meegegeven die zijn gaat afwerkten.
    Ook de vriendschapsquilt gaat ze voor mij afwerken , ik heb haar de vrije hand gegeven wat deze quilt betreft.
    Ik weet nu al dat hij origineel en prachtig gaat worden.

    Hieronder de quilttops die ik met haar heb meegegeven.

    Ik denk dat ze de komende maanden werk genoeg te doen heeft

    Bedankt Yvonne, 



    Image and video hosting by TinyPic

     Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
    Image and video hosting by TinyPic 
    Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic 
     

    24-10-2009 om 10:36 geschreven door Hilde  


    22-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.my New Eden quilt
    Het huis in Sensenruth heb ik MY NEW EDEN  gedoopt.

    En daar hoort natuurlijk ook een passende quilt bij.
    Ik heb mijn dresden plate ruler eens uit de verpakking genomen, en is eigenlijk heel gemakkelijk te gebruiken.
    Ik wil een bloementuin maken , vol felle kleuren, heb het idee al in mijn hoofd zitten, maar ik weet uit ervaring dat ik naderhand nog enkele dingen ga wijzigen.
    Dus maak ik nu gewoon al de ronde cirkels blokken , ik zie wel hoe het komt
    Ik doe het met de hand want door alles mee te geven met yvonne, om te quilten, heb ik geen handproject meer liggen en in de frituur kan ik toch moeilijk mijn janome meenemen

    Image and video hosting by TinyPic

    22-10-2009 om 12:30 geschreven door Hilde  


    19-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.flink gewerkt
    Deze week moest ik beslissen welk onderkastje/onderstuk er onder mijn wasbakje moest komen in de badkamer.
    Ik zie niet zo heel graag die traditionele onderkasten en als je de prijs van deze dingen ziet , moet je soms wel even slikken.
    En opeens kreeg een heel leuk idee.
    Waarom geen onderzetter in fond gebruiken die men zet onder die oude stikmachines met trapper.
    Ik ben met Agnes woensdag naar de kringloopwinkel gereden en er stond er 1 helemaal in zwarte fond.
    Snel meegenomen voor de ongeloofelijke prijs van 15 euro.
    Nu moet ik nog juist een marmeren tablet laten maken, mijn wasbak op het tablet en ik kan me proper wassen.
    de plaat die je de foto ziet is maar een lux plaat om een idee te hebben hoe het er gaat uitzien.



    Image and video hosting by TinyPic

    We hebben hem dus meegenomen om even te testen of hij wel bij het geheel paste en ja hoor , wat  kan je als quiltster nog meer wensen

    Ik heb ook de eerste slaapkamervloer helemaal in vernis gezet.  Was een leuk werkje om te doen, al moet ik er 3 lagen opzetten, maar is op een uurtje gedaan, dus binnen 3 weken kan ik het helemaal afhebben.

    Ik heb hier 2 foto's van de vloer, zien jullie het verschil ?

    Hier is ie onbehandeld en afgeschuurd

    Image and video hosting by TinyPic 

    en hier staat ie in de eerste laag vernis ,

    Image and video hosting by TinyPic
     

    Ik kreeg ook bezoek van een andere quiltster in bouillon , maar daarover volgende keer meer.

    19-10-2009 om 00:00 geschreven door Hilde  


    18-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kaart
    Een weekje geleden zat dit kaartje van Yvon in de bus.
    Gewoon als steun in een moeilijke periode in mijn leven.
    Prachtige tekst op de buitenkant en woorden die veel voor mij betekenen in de binnenkant geschreven door Yvon.



    Image and video hosting by TinyPic 

    Wat een paar warme woorden toch niet kunnen betekenen in een donkere periode in iemand zijn leven.

    18-10-2009 om 12:50 geschreven door Hilde  


    15-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zo lucky

    ik zit weer vol energie,
     
    door allerlei gebeurtenissen en minder leuke berichten toch weer mijn positieve energie gevonden in mijn leven



    Ik heb  belangrijke beslissingen genomen gisterenavond  en het was dus een
    GOOD NIGHT

    EN IK WEET OOK DAT VANAVOND WEER EEN GOOD NIGHT GAAT WORDEN

    Ik heb weer vleugels, mensen die ik graag zie en die ik zo dankbaar ben 

    Ook voor de slechte dingen die er deze week zijn gebeurt bedank ik diegene die dit hebben veroorzaakt , want uit slechte dingen komen altijd leuke en fantische dingen voort 

    Yvon en ik zijn verbonden door allerlei zaken, we gaan gewoon door met ons leven, vol toekomstplannen en ideeen

    Yvon, je bent een schat en je weet   IK ZIE JE ZO GEIRE  zoals ze op zijn belgisch zeggen

    Het leven is 1 grote party , je moet alleen mee kunnen dansen op de muziek op eigen ritme
    Dit is momenteel 1 van mijn favoriete liedjes  en groepen
    Een beetje anders dan andere, precies zoals ik me voel en gelukkig ook ben.


    dus start maar met dansen , klik op de clip , doe je ogen dicht en geniet 



    15-10-2009 om 14:16 geschreven door Hilde  


    27-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuk
    Deze morgen ging ik snel mijn brievenbus leegmaken en stak daar een knalgroene enveloppe in.  Dacht , he dit lijkt wel een kaart, maar wat zou dit wel kunnen zijn, ben toch niet jarig

    En toen ik hem opendeed zag ik dit  ...


                                             Image and video hosting by TinyPic


    Het was een verjaardagskaart, opgestuurd door mupminoes.
    Ze feleciteerde me met het 1 jarig bestaan van het costa forum.

    Ik heb een 2 tal weken beslist dat ik geen moderator meer kan zijn, omdat ik begin novemberstart met  mijn 3 jarige studie  Shiatsu , zie vorige blogartikel over shiatsu.

    Haar tekst op het kaartje  :

    ook al ben je geen modje meer, toch gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van Costa

    Nou ik was wel even overdondert hoor.  Dit vond ik zo leuk.

    Bedankt hoor mupje,
    heeft me veel plezier gedaan

    Ben benieuwd of de andere 2 modjes ook een kaartje hebben ontvangen

    27-09-2009 om 09:13 geschreven door Hilde  





    Moda Bake Shop
    links nederlands
  • hilde haar startpagina patchwork
  • jossie
  • yvon
  • heleen
  • ingrid
  • mirjam
  • yvonne
  • artquilt christina

    Links engelstalig
  • one piece at a time
  • sentimental stitches
  • material obsession
  • the last piece
  • pat sloan
  • glorious applique
  • the dedicated appliquist
  • piecenquilt
  • ivoryspring

  • gewoon leuke blogs
  • my romantic home
  • antique brocante
  • that looks like craft
  • u create crafts
  • style at home
  • desing sponge
  • how stuff works
  • furniture
  • cottagehome decorating

  • Archief
  • Alle berichten


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs