Maes Seppe
°  21 september 2000
+ 05 december  2008
Foto
Foto
Foto
Rouwen...
  • Manu Keirse
  • Kinderen in rouw.
  • Rouwzorg Vlaanderen
  • Poezie Doris Dorné
  • Tweeling alleen !
  • Foto
    Archief per maand
  • 12-2017
  • 06-2013
  • 04-2012
  • 05-2011
  • 11-2010
  • 05-2010
  • 02-2010
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    The littlest soldiers,

    The medals on our chests,
    are port-a-caths for meds.
    Helmets won't stay on
    cause no hair is on our heads.
    Our weapons of destruction,
    we take every day.
    We fight the battle within us
    while we struggle on to play.
    We fight with honor and courage.
    No marine can do as well.
    We are only little children,
    living in this hell.
    So bring on all those medals,
    the purple hearts of wars,
    the gold cross,the silver star,
    to place upon our scars.
    For we are kids with cancer,
    no one has fought so hard.
    But every day we struggle on.
    Our LIFE is our REWARD!
    Welkom bij De Vrolijke Bloggers
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Het Seppe Dagboek
    Maart 2005 kreeg Seppe de diagnose kanker, hersentumor, een medulloblastoom. Zijn gevecht, zijn herval en zijn palliatieve periode kan je hier volgen.
    12-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We missen je enorm piraatje!
                                                                        Zeven maal om de aarde te gaan,
                                                                        als het zou moeten op handen en voeten;
                                                                        zeven maal, om jou te groeten
                                                                        die daar lachend te wachten zou staan.
                                                                        Zeven maal om de aarde te gaan.

                                                                        Zeven maal over de zeeën te gaan
                                                                        schraal in de kleren, wat zou het mij deren,
                                                                        kon ik uit de de dood "jou" doen keren.
                                                                        Zeven maal over de zeeën te gaan
                                                                        Zeven maal.....om weer met zen viertjes te staan.
                                                                                                
                                                                                 dikke knuffels en kusjes xxx
                     
                                                                 Photobucket                                   

    12-02-2010 om 00:00 geschreven door Seppe


    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goed, beter, slecht
    Lieve schat, het is weer een tijdje geleden dat ik je blogje nog eens heb aangevuld hé! Maar je zusje vroeg zich een beetje af..of ik er nog wel zin in had. Wel.. het is zo moeilijk..de gedachten aan vorig jaar! Toen was je nog hier bij ons hé man. En hoe gaat het met ons? Jill heeft het zo moeilijk...overal. In school gaat het er niet vlotjes in, ook al doe ik zo mijn best met haar. Je knuffels gaan nu voortaan mee naar school...wat ze eerst niet deed. Ze mist je ook zo Seppe. En haar verdriet is zo voelbaar. Papa is weer terug aan het werk...na een zware periode thuis. En ik je mammie...haar hartje is in miljoenen stukjes. Het gemis is zo ondenkbaar! Maar een gemis en verlangen naar jou..dat het een moederhart verscheurd. Geen glimlach meer...het sporten aan de kant...laat me maar alleen. Geen droom meer van jou...waar zit je toch Seppe? Achter elke glimlach...zitten zoveel tranen. Al bijna 365 dagen laat ik immens zoveel tranen voor jou...en ben ik een stuk van mezelf verloren. Kijken in de toekomst...nee Seppe*....dat lukt me niet. Niet op dit moment! Maar je papa, Jill en ik... je mammie....willen dat je hierboven gelukkig bent! We doen ons best seppeman...alleen voor jou!

    30-11-2009 om 00:00 geschreven door Seppe


    29-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Seppe.....
    Mijn lieve zoon, mijn beste vriend.....ik mis je enorm.
    Iedere dag...meer en meer! mama

    29-10-2009 om 14:47 geschreven door Seppe


    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag!
    Lieve Seppe,

    Een heel gelukkige verjaardag vandaag.......9 jaar.....
    Laat je hierboven lekker verwennen met taart, kadootjes en donuts.
    Kon ik je maar lekker knuffelen en dikke zoentjes geven...........ik mis je mijn beste vriend.
    Waar je ook bent..........maak er vandaag een spetterend feestje van!

    Papa, Jill en mama
        XXXXXXXX Photobucket

    21-09-2009 om 15:20 geschreven door Seppe


    06-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAKANTIE........
    Hier ben ik nog eens Seppeke....want ik heb weer een heleboel te vertellen. Als eerste, je zusje mag overgaan naar het vierde leerjaar. Bravo zusje! Ondanks het zware schooljaar heeft ze zo haar best gedaan....zo goed als ze kon. En nu vakantie! Al is het niet gemakkelijk voor ons jongen. Het is hier zo stilletjes in huis en in de tuin, gewoon verschrikkelijk. We missen je zo hard! Al staat er een nieuw zwembad in de tuin, en genieten we van het warme weer...een eerste zomervakantie zonder jou is heel pijnlijk.
    Zaterdag zijn we met een deeltje van de 3K6-familie en vrienden van jouw blogje naar Bobbejaanland geweest. Wat een prettig weerzien! Het was gewoon geweldig. We hebben voor het eerst kennis gemaakt met Frieda en haar lieve dochtertjes en met Ann en haar gezin. Het klikte meteen...al kenden we elkaar alleen van je blogje. De vele attracties vielen bij iedereen in de smaak...jaja. Het was snikheet zaterdag...en nu hebben onze West- Vlaamse vrienden ook eens het verschil gevoeld met de Kempense hitte. Met bijna de hele bende zijn we daarna gaan tafelen in de Wolfstee. De bediening draaide er wel vierkant...maar we hebben er goed mee kunnen lachen en lekker gegeten. Pufpuf! Echt wel. De kids konden naar hartelust spelen in de speeltuin en hebben er kunnen mini-golven. Nancy, je hebt dat prima geregeld allemaal. Merciekes! We kijken uit naar het weekendje zee hoor! Aan iedereen een deugdoende vakantie met veel zon. Wij gaan er alvast van genieten.....met Seppe diep in ons hartje en nooit uit onze gedachten. Photobucket

    06-07-2009 om 21:21 geschreven door Seppe


    26-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ballonnen voor jou!
    Lieve Seppe. Wat een emotionele ochtend. Mama is al vroeg naar je klasje geweest want ik heb je bankje gaan leegmaken. Ik kreeg van juf Hadewich een mooie doos om al je spullen in op te bergen. Zo pijnlijk.....je piraten pennezak aan te raken, je afgeknabbelde gom te zien, je naaiwerkje waar nauwelijks aan gewerkt is. En dan je steentjes in je bank, de stokjes en het puntenslijpsel dat nog in de scherper zat. Seppe...en je mooie plaatsje in de klas met kaarsjes en tekeningen. Zo mooi. Na de middag gaan je klasgenootjes ballonnen oplaten voor jou. Ze hebben zelfs briefjes geschreven, die jij dan hierboven kan lezen. En ze missen je allemaal héél erg jongen, ik heb de tekstjes allemaal zelf gelezen.
    Wij missen je hier ook verschrikkelijk Seppe. Het is gewoon niet met een pen te beschrijven....echt niet! Voor de rest gaat hier alles "gewoon" verder. Papa en mama zijn terug aan het lopen...een beetje aan de conditie werken....en weet je het doet deugd zo sporten. Zondag gaan we naar de chiro en daar doen we mee aan het jaarlijkse volleybaltoernooi.
    Lieverd.....een mega dikke knuffel stuur ik je toe....stuur je er een paar naar ons! xxx

    26-06-2009 om 10:22 geschreven door Seppe


    18-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn dapper ventje.....

    Weet je....eigenlijk gaat hier alles zijn gewone gangetje. In de tuin werken, de was en de plas, je kent dat hier wel hé Seppe. Jill heeft toetsenweek en ze is er een beetje moe van geworden. Ze doet zo haar best.....maar haar gedachten dwalen soms naar andere oorden. Badmintonnen doet ze ongeloofelijk graag en met tante en mama naar de Zumba les is ook echt haar ding. Ook Jill is met haar juf en een paar klasgenootjes naar je plaatsje geweest. Wat lief die knuffeltjes en het hartje uit hout. We missen je allemaal enorm Seppe. Verschrikkelijk gewoon. En op 4 juli gaan we met de 3K6 familie naar bobbejaanland. Na een dagje ravotten gaan we 's avonds met zen allen lekker tafelen. We kijken er echt naar uit om iedereen nog eens terug te zien, het is alweer een tijdje geleden hé! Het zal een boel herinneringen naar boven brengen....dat wel natuurlijk. Weet je nog dat mama zondag jarig is??? Als de zomer begint! De eerste maal dat jij er niet bij bent....me 's morgens niet zal komen wakker kussen en je stemmetje niet zal horen dat zingt " I love you."
    Ik ben zo fier dat ik jouw mama ben! xxx

    18-06-2009 om 20:30 geschreven door Seppe


    12-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lieve jongen!
    Vier eierdopjes in de kast.
    Vier ijscoupjes in de kast.
    Vier soepkommen.
    Vier tandenborstels.......
    Ons gezinnetje dat nu nog maar uit drie bestaat.
    Dit went nooit jongen.
    Je pijama in de badkamer....ongewassen,
    Je tasje met drie suikerklontjes...nog steeds op dezelfde plaats in de kast.
    Je rubberen laarsjes...klaar om samen met ons te gaan wandelen.
    Seppe....je laat zo'n leegte achter.
    In zoveel kleine dingen komt het verdriet weer zo fel naar boven.

    12-06-2009 om 10:20 geschreven door Seppe


    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jouw plaatsje......
    Liefste Seppe. Vandaag hebben je klasgenootjes, juf Evy en juf Ann je plaatsje bezocht. Lief van hun hé! Wel dat vinden wij ook super-tof, echt waar. Daarom heeft mama deze voormiddag Seppe's lievelings wafeltjes gebakken. Weet je nog Seppe mijn kleine sous-chef....zelf wafeltjes bakken in hartjesvorm?
    Deze middag ben ik de wafeltjes met zakjes snoepjes dan gaan afgeven in je klasje. En ik hoop dat de kindjes ze lekker vonden. Je hoort er nog steeds bij kerel, en dat is ook zo voelbaar. We zijn dan ook vlug naar je plaatsje komen kijken, natuurlijk nieuwsgierig wat je vriendjes voor je hebben gemaakt. Een knap kunstwerk met schelpjes....en mandje met 15 witte roosjes......13 klasgenootjes, 2 juffen. Zo mooi. Ik denk dat onze Seppe super blij is. En wij ook.......merciekes     . Photobucket

    09-06-2009 om 17:16 geschreven door Seppe


    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een half jaar....ben jij een ster!
                                                                                    Als ik je nodig heb, ben je er altijd voor me.
                                                                                         Je tovert een glimlach op mijn gezicht,
                                                                                                  zoals niemand dat kan.
                                                                                     Seppe, je begrijpt me beter dan wie ook.
                                                                                        Als ik een vervelende dag heb gehad,
                                                                                            ben jij altijd bereid om te luisteren.
                                                                     We begrijpen elkaar zonder ook maar een woord te zeggen.
                                                                                         Jij hebt geen idee hoeveel jij me geeft.
                                                                                          Maar ik hou nog het meest van jou,
                                                                                                     omdat jij JIJ bent.
                                                                                         Ik mis je knuffels, je zoentjes, je alles.
                                                                                                          je mama. 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     Photobucket                                                                                 

    05-06-2009 om 08:06 geschreven door Seppe


    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Sepp....
    Wat was dit weer een leuk verlengd weekend...wat wil je met dit schitterend weertje hé. Vrijdag naar een trouwfeest geweest en zaterdag naar een verjaardagsfeest. Ons mams is 96 jaar geworden....hoera! Met gans de familie zijn we gaan wokken. Het was ook weer het jaarlijkse stadsparkfeest en daar hebben we met vrienden en de kids doorgebracht. Jill heeft er super goed kunnen spelen! De opblaasbare piratenboot had zeker in jou smaken gevallen Seppe. Wat mis ik je zo...... 5 juni ben je al een half jaar aan de overkant. Wat gaat de tijd toch snel. Maar alles ligt nog zo vers in ons geheugen. Volgende week komen je klasgenootjes te voet naar je plekje, samen met je twee juffen. Ze zijn je nog lang niet vergeten hoor. Nu de grassprietjes tevoorschijn komen zal je plaatsje nog mooier zijn. Warme knuffels en veel zoentjes stuur ik je. Je mammie.

    02-06-2009 om 19:40 geschreven door Seppe


    27-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Badmintonnen....
    Hoi kereltje...hier ben ik weer. Ik heb weer een beetje te vertellen. Gisteren was het burendag en vorig jaar konden we er niet bij zijn omdat je moe was van de chemo. Maar gisteren waren we wel van de partij....zoveel volk in onze rustige straat. Jill speelde met een buurmeisje, ook al was het zo koud buiten. Mama en papa hebben een beetje gekletst met onze buren. Het was leuk Seppeke...maar je was erbij. En ook voor de buren. Wie kan jou ooit vergeten? Vandaag is mama dan uiteindelijk eens naar de dokter gegaan. Weet je nog dat mijn ellebogen vorige zomer zo'n pijn deden? Mama heeft twee tennisellebogen en twee golfellebogen. De pijn werd een beetje te erg nu...we wachtten nu een weekje af...en anders een echo van de twee ellebogen. En je tweelingzusje...die is zo zot van badmintonnen met papa, dat ze vandaag haar eerste training heeft gehad in de club van Turnhout. Haar klasgenootje Siebe was er ook...en ze heeft meteen nieuwe vriendinnetjes gemaakt, net als mama en papa. Echt tof Seppeke. Er staat weer een druk weekend op het programma Seppe, maar dat vertel ik je binnenkort wel. Mega dikke knuffels, je mama.

    27-05-2009 om 21:49 geschreven door Seppe


    26-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn klein ventje
    Wat hebben we genoten van het verlengde weekend. Je tweelingzusje heeft veel plezier gehad, heeft genoten van het mooie weertje en heeft zich zo goed geamuseerd met Charlotje. Jill had een mooi draaimolentje gekocht aan zee voor op jou plaatsje. Lief hé! Ook papa en mama hebben er van genoten. Een mooi hotel met zeezicht....stralend weer, lekker eten en veel wandelen, wat wil je nog meer. Het hoogste punt van de duinen bezocht, zoals jij dat altijd vertelde, hebben we ook bezocht. Jouw aanwezigheid was er zo voelbaar. Af en toe een traantje weggepinkt bij de go-carts....en de grote pier. Maar je was gewoon bij ons Seppeke....en je hebt zeker gezien dat het prima was. Dank je Seppe voor de enorme kracht die je ons geeft. Je bent een kanjer die we zooooo missen. Dikke knuffel, je mama. xxx  

                            Photobucket

    26-05-2009 om 10:14 geschreven door Seppe


    19-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Je zusje vertrekt morgen Seppe.

    Jill vertrekt morgen naar zee met oma en opa, Dave, Anneke, Nicolas en met Nadine en haar gezin. Ze kijkt er echt naar uit hoor Seppe en ze is best zenuwachtig. Drie dagen is ze weg. Laat het zonnetje maar goed schijnen aan de kust. Papa en mama hebben ook al wat plannetjes gemaakt. Morgen lekker gaan eten in Antwerpen en vrijdag voor een nachtje naar zee ( als er nog ergens een hotel vrij is.)
    Eens lekker uitwaaien en genieten van het zonnetje, de zee, de golven en de wind. Seppe we gaan naar Blankenberge waar we in juli "jouw" laatste reis hebben doorgebracht. Vele mooie herinneringen hebben we daar.....zoals overal waar ons gezin was. Voor iedereen een zonnig verlengd weekend!!

     

                                                              

    19-05-2009 om 00:00 geschreven door Seppe


    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Seppe
    Gisteren zijn we naar jou en Jill haar school geweest. Het was schoolfeest, met als thema Loeki het boekenbeest. Het was zo mooi... echt waar. Je klasgenootjes en twee juffen hadden een sterretje aan hun hoedje hangen, speciaal voor jou Seppe. Heel ontroerend natuurlijk. We hebben je met zen allen gemist op het feest Seppe en dat was overduidelijk, zeker weten. Jill verkleed als spookje vond het ook geweldig, zeker toen ze de hoofdprijs won met de tombola. Een knap fondue-set! Dat vond je geweldig hé Seppe...in jou laatste maanden hebben we meermaals rond de fondue-pot gezeten, weet je nog? Het was heel leuk gisteren Seppe....al was je geen seconde uit onze gedachten. Als afsluiter van de dag zijn we naar vrienden geweest, pizza gegeten en heeft Jill met haar beste maatje Joyce geweldig kunnen spelen.  
                                 Photobucket
    Photobucket

    17-05-2009 om 16:48 geschreven door Seppe


    12-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eentje om terug te zien,
    We missen je alle drie even erg Seppe!

    12-05-2009 om 18:44 geschreven door Seppe


    08-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lieve jongen
    Hoi Seppeke, het is hier je papa nog eens. Ik weet het dat ik niet dikwijls schrijf maar het is het blogje van mama hé. Ik mis je toch zo ontzettend hard mijn kleine schat. Ik vind het zo moeilijk dat ik je nooit meer ga kunnen zien en vasthouden. Maar deze week is er wel iets heel leuk gebeurd, ik heb voor de eerste keer in 5 maanden van je gedroomd. Je was met je zusje in de tuin aan het spelen, aan je trapeze hangen en voor het verste aan het springen van je schommel. Je zag er zo fantastisch uit, mooi kleurtje, lekker veel haartjes op je hoofdje en je was maar aan het praten met je zusje en natuurlijk af en toe ook wat ruzie met haar maken, en ik maar zeggen dat je wat kalmer moest zijn, waar jij dan weer op antwoordde    " Zeg papa, zusjes zijn er om mee ruzie te maken". Het was net hetzelfde toen je er nog was. Toen ik wakker werd was het wel emotioneel maar wat heeft dit me goed gedaan zeg. Als jij daarvoor iets tussen zit mag je dit meer doen en naturlijk bij je mama en zus ook hoor. Voor de rest proberen we ons best te doen om verder tegaan met ons leven maar soms is dit echt niet simpel hoor. Ik kom je straks nog
    eens bezoeken en vertel ik je de rest nog wel.Ik ga proberen hier eens wat vlugger te komen schrijven hoor. Hoe je goed daarboven en geef ons  drieën af en toe eens een duwtje in de goede richting hé
    Dikke knuffels en zoenen van je PAPA.                                  XXX

                                                                Photobucket

    08-05-2009 om 11:20 geschreven door Seppe


    06-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boetseren.
    Hoi Seppe! Gisteren heeft mama het kunst-atelier 'de herbeelding' bezocht waar men kan leren boetseren, schilderen, dodenmaskers maken, beelden maken en nog een heleboel. Een hobby buitenshuis....eens niet thuis in de tuin werken, of weer eens de muren schilderen. Maar weg van huis. Iets voor mezelf, om mijn gedachten een beetje te verzetten.Het klikte direkt met beeldend kunstenaar Francien. Maar wat ook weer een toeval bleek te zijn.....haar ouders liggen drie plaatsjes voor jou plaatsje. Gek hé! Ze zijn net voor jou gestorven.....
    Vermits ik toch wel kreatief ben, heb ik dus gisteren beslist om een cursus boetseren te volgen vanaf eind mei. In de toekomst (als het in mijn vingers zit natuurlijk) en na veel oefenen, wil ik dodenmaskers gaan maken en handen, net zoals ze bij jou hebben gedaan van je handje. Maar ik loop niet te hard van stapel hoor, makkelijk is het zeker niet. Maar ik kijk er nu al helemaal naar uit. Ook heb ik gisteren voor de eerste keer mijn blogmaatje Joke (ook uit Turnhout) ontmoet. Na al meer dan een jaar mailen en bloggen......hebben we eens afgesproken. En ook dat klikte perfect, het leek of we elkaar al jaren kenden. Het was een gezellige boel Joke....voor herhaling vatbaar! En zondag gaan we met een heleboel lotgenootjes van 3K6 Gent naar Plankendael. De eerste keer dat jij er niet bij zal zijn Seppe en het zal niet gemakkelijk zijn.NOOIT!
                                                               Photobucket

    06-05-2009 om 19:45 geschreven door Seppe


    04-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoi vriendje......
    Eventjes wat nieuws achterlaten hé! Vrijdag één mei, belde al voeg de mama van Femke om te vragen, of Jill mee naar Planckendael mocht. Jill zot hé...ge kent ze. En het weer was schitterend.Papa en mama hebben een verre fietstocht gemaakt, en lekker gaan eten. Wij hebben er ook van genoten. Mercie Philip, Pascale en Femke dat ons Jill met jullie mee mocht gaan. Zaterdag is Jill dan heel de dag bij oma geweest en blijven slapen. Daar heeft ze ook altijd deugd en ze wordt er lekker verwent. Papa en mama hebben veel kunnen rusten. De plotse mega-energie die ik dan voor een paar dagen in mijn lichaam heb zitten, zakt na een paar dagen zo weer in elkaar. Paniekaanvallen enz. Maar het zal wel beteren Seppe. Gisteren is ons Jill naar "open doek" geweest in de Utopolis. Haar ding zeker niet, een film in het chinees over viskes. Je kent ze hé! Vandaag is je papa terug aan het werk gegaan. Ik hoop dat het me een beetje lukt alleen, maar Seppe.......geef je me een duwtje in de rug......het zal nodig zijn Seppe .xxx


                                                              FemkePhotobucketJill

    04-05-2009 om 19:41 geschreven door Seppe


    30-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bijna vijf maanden heen.......
    De tijd staat niet stil kerel. Héél je rij op de begraafplaats ligt nu vol. Zelfs achter jou rij zijn er op twee dagen, 5 mensen bijgekomen. Ook jonge mensen. Bijna gaan ze zaaien, het is er zo druk...dat het er niet van komt. Al wil ik het zelf wel doen. Zeg, je zusje heeft een drukke week achter de boeg hoor! Dinsdag is ze de kleuter-juffen gaan intervieuwen, woensdag een verjaardagsfeest op de kinderboerderij met Xander. Donderdag is ze met de fiets héél de dag naar het boshuisje geweest. En volgende week ook een druk programma op school. Heel leuke dingen. En ze geniet ervan hoor. Vandaag een dagje vrij. We houden het rustig....mama is zo moe. Maar Jill heeft zoveel energie...niet te doen. Binnen iets doen is niets voor haar....maar we zien strakjes wel. Volgende week gaat papa terug werken. Zonder papa's steun deze twee weken, had het echt niet gegaan.
    Ik ben niet het aangenaamste gezelschap, maar kan papa ook niet missen. Het is zo'n schat. Ook hebben we weer te horen gekregen dat er twee lotgenootjes van Gent zijn hervallen. Het mag toch niet zijn hé! Veel sterkte aan de ouders. Het laat me gewoon niet meer los. Eens in die cirkel....! We zijn ook allemaal vrienden geworden hé.....door die ziekte....maar de vriendschap van hen is UNIEK.
                                                               Photobucket

    30-04-2009 om 21:15 geschreven door Seppe




    Foto

    22 Oktober 2008
    Foto

    4 December 2008
    **sterrenvriendjes van Gent**
  • Lien*
  • Emily-Grace*
  • Soetkin*
  • Rune*
  • Dorien*
  • Lotteke*
  • Aäron*
  • Rytse*
  • Thibo*

    UZ Gent.
  • Kinderkankerfonds.
  • De lieving, opvang
  • Project Magic.
  • Onco-kamp 3K6


  • Foto


    Medisch
  • Vermoeidheid bij kanker.
  • Boekje chemo Kasper
  • Medulloblastoom

  • Foto

    Zoeken in blog



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs