Foto
Inhoud blog
  • Fiets ook al thuis
  • Epiloog: de fietser
  • Dag 22: Verblijf in Santiago de Compostela
  • Epiloog: de fiets
  • Intermezzo: drawning by numbers
  • Dag 20,5: Arzua - Santiago de Compostela
  • Intermezzo: misverstanden en schunnigheden
  • Dag 20: Fonfria - Arzua
  • Dag 19: Rabanal del Camino - Fonfria
  • Dag 18: Mansilla de la Mulas - Rabanal del Camino
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Herman Van Broeck
    Fietstocht naar Santiago de Compostela
    De fietsenmaker was zo aan het stoefen over de fiets die ik kocht dat hij zowaar was vergeten te vermelden dat er nog moest getrapt worden!
    21-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag 22: Verblijf in Santiago de Compostela
    Het ontbijt in het hotel kon slechts vanaf 0830 Hr doch door de gewoonte van het vroeg opstaan de vorige weken was ik al wakker om 0600 Hr.Na het ontbijt het postkantoor opgezocht om enkele kaartjes te verzenden. Daarna in een reisbureau mijn vlucht gaan boeken. Het zal geen rechtstreekse vlucht zijn: eerst van SdC naar Barcelona en vandaaruit naar Brussel.Wat een vriendelijke mensen hier; toen ik aan een politieagent vroeg waar de bus naar de luchthaven stopte, ging hij me ongeveer een km voor om de exacte plaats van de halte te tonen. Uit respect heb ik hem militair gegroet wat hij blijkbaar bijzonder op prijs stelde en hij bracht de militaire groet terug.Om 1200 Hr naar de pelgrimsmis geweest waar ze per land vermelden hoeveel er de dag er voor toegekomem zijn. Belgica was er vaneigens ook bij. Normaal gezien zwieren ze enkel in de zondagsmis met dat beroemde wierookvat, maar op dat gebied was het my lucky day en ik was tevreden dit spectaculair stuk folklore te kunnen meemaken. Na de middag volgt het meest vervelende gedeelte (voor een man) van de hele tocht. Dan wordt het zoeken naar wat passende cadeautjes en souvenirtjes voor de naasten, pffff zat ik maar op de fiets...


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Inhoud blog
  • Fiets ook al thuis
  • Epiloog: de fietser
  • Dag 22: Verblijf in Santiago de Compostela
  • Epiloog: de fiets
  • Intermezzo: drawning by numbers


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs