Foto
SPONSORS: WWW.AUTOGLASCENTER.BE WWW.CSDMOTORS.BE WWW.DIMARCOSPORTS.BE
Foto
Foto
Foto
BELANGERIJKE WEBSITE'S
  • ZUMBA
  • VTDL
  • APP. AAN AZURENKUST TE HUUR
  • MACCA
  • JOGGINGS
  • PETER DENTENEER
  • 3ATHLON
  • JOERIE VANSTEENLANT
  • PROCON- IT
  • Foto
    Archief per week
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
    Foto
    Triatleet HEIN GALOPPIN

    03-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 STE TRAININGSWEEK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn eerste trainingsweek voor seizoen 2010 zit er bijna op morgen nog een fietstraining van 60 km rustig HF<135.
    Deze week 6,5 km gezwommen was wel wennen,zwom eigenlijk altijd veel te weinig maar voor de 1/4 triatlons zullen de zwemkilometers zeker nog oplopen tot ongeveer 10 -12km per week.
    De looptrainingen was 1 duurloop en een training met enkele versnellingen in totaal 18 km.
    Het fietsen is van de week 100 km rustige duurtrainingen.
    Zo kunnen jullie een beetje volgen waar ik mij mee bezig hou s'avonds hé.

    Greets.



















    28-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trainingen hervat
    Hallo

    Vandaag de training terug  herstart na 14 dagen niks gedaan te hebben door onstoken pees van mijn duim die naar mijn pols loopt.
    Dus geen triatlon Mechelen  alleen rusten .
    Zal vanaf volgend jaar ook meer 1/4 triatlons meedoen en enkele sprintwedstrijden.Zou graag eens een duatlon meepikken ook dat zal dan misschien in het voorjaar zijn.Ga vanaf nu ook met een persoonlijke trainer werken zo dat ik wat beter voorbereid ben en nog meer progressie kan maken.
    Heb nu eerst ongeveer 5weken rustige opbouw  waar ik veel meer zal moeten beginne zwemmen dan voorheen wat wel nodig zal zijn voor de kwarttriatlon.
    Zal vanaf nu ook den backup van mijn traingen zoveel mogelijk op mijn blog zetten.

    Grts



    09-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WA EEN RAKET
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nieuwe bike voor Macca ontworpen door Specialized voor topprestatie te leveren in ironman Hawai

    01-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP SPRINT

    Heb niet gestart wegens ziekte.
    Had al enkele dagen last van keel en oorpijn en zeker niet fit geraken  heb ik besloten van niet te starten vandaag.
    Ga waarschijnlijk wel nog een andere wedstrijd uitpikken  in augustus nu dat Kapelle Op Den Bos geanuleerd is.
    Zal jullie op de hoogte houden welke wedstrijd ik nog ga meedoen.

    Grts


    19-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERVOLG VILVOORDE











    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTOKES 1/8 TRIATLON VILVOORDE



















    14-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRIATLON 1/8 SPRINT VILVOORDE
    Hello friends
    Gisteren superwedstrijd gehad te Vilvoorde met als uitslag 3 de plaats algemeen en 2de plaats cat h24.
    Wedstrijdverslag : Had zeer goede start bij het zwemmen en snel goed ritme gevonden met zwemtijd van 7.06.
    Aan het keerpunt kon ik zien dat ik toch bij de eerste groep zwemmers zat en moest daar proberen te blijven wat toch gelukt is.
    Na een toch slechte wissel kon na enkele kilometers alleen te beuken tegen de wind toch aansluiten bij klein groepje.
    In dit groepje werd goed samengewerkt zo dat we goed konden blijven ronddraaien wat wel nodig was om vooraan te geraken.
    Had ook snelste fietstijd  32.44 . De wissel voor het lopen was perfect maar kon toch niet direkt snelheid maken pas na enkele kilometers in ritme gekomen.Zo moest ik de eerste 3 laten gaan  maar na de 2 de loopronde kwam ik snel dichter op mijn voorligger wat extra boost gaf om nog proberen te versnellen .In de laatste 500m kon ik hem  nog voorbij gaan en kon zo naar de 3 plaats lopen.Looptijd 19.38.
    Mijn eindtijd van de wedstrijd was 59.29.
    Super content dus en hopen dat de conditie nog top blijft voor de volgende wedstrijd in Antwerpen op 1 augustus.
    Fotos volgen zo snel mogelijk.

    Greets


    28-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPRINT BOOM
    Klik op de afbeelding om de link te volgen BIJNA !!!! Gisteren had ik een superdag met als 3de over de finish te komen.Normaal 2de want de zogezegde winnaar had 1ronde te weinig gefietst maar doordat het de fout van organisatie was werd hij niet gediscalificeerd (dikken bulshit)
    Het zwemmen was in buitenzwembad daar moest 500m worden in afgelegd,zwemtijd was 7min30 .
    Bij het fietsen ben ik vrij snel tesamen met Jan Verhaegen (TDL)kunnen wegrijden.We hebben goed kunnen samen werken en zo'n mooie voorsprong  kunnen opbouwen tot aan de wisselzone.Parcour was wel vrij smal op sommige stukken en met veel losliggende stenen dus opletten was de boodschap.
    Bij de wissel ging Jan er direkt snel vandoor ,ik had niet direkt de goeie benen en moest wat trager starten.
    Na 2km kon ik toch volluit gaan maar kon niet meer dichter komen en heb dan mijn gezien dat mijn voorsprong op den 3de groot genoeg was om wat te temporisseren en als 2de te eindigen.Toen we aankwamen zagen we dat er al iemand aangekomen was wat helemaal niet kon.Doordat hij ons niet voorbij gefietst of gelopen had wisten we dat er niet juist was.Fout van organisatie klonk het altijd.Jan wat verdiende winaar was en ik zijn dan ook niet naar de prijsuitrijking gegaan.
    Was toch supercontent met uitslag en hoop dat binnen 2weken de form ook goed is voor Vilvoorde
    See you

    21-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Triatlon Hoogstraten
    Eerste triatlon van seizoen is  achter de rug .
    Had gehoopt op een top 20 plaats en ben er juist in gelukt  als 20ste te eindigen van de 130 finishers in een tijd van 1u02min.
    Zwemmen was in open water wat ook weeral wennen was.De start liep vlot kon redelijk snel mijn ritme vinden maar aan de eerst boei
    kreeg ik een slag op hoofd  waardoor ik mijn  zwembrilletje even kwijt was.
    Bij  de wissel zag ik de eerste groep nog juist voor mij uit rijden maar zat opdat moment alleen en met serieuse wind op kop kon ik er niet meer bijkomen
    Heb gewacht op kleine groep van 5man waar ik dan heb aangepikt.Het fietsparcour was zeer bochtig en in open vlakte met zeer véééél tegenwind dus vree zwaar,toch een gemiddelde van 38,5km/h.Na de snelle wissel kon ik beginnen aan het lopen,de benen waren goed niet te stijf van het fietsen zodat ik direkt mijn tempo kon vinden.Kon moeilijk mij positie inschatten omdat er ook trio's meededen.De laatste ronde heb ik nog eens versneld en zo toch nog enkele plaatsen kunnen goedmaken.
    Gevoel na wedstrijd was zeer goed  niet moe en geen last meer van mijn lies dus op naar volgende wedstrijd in Boom zaterdag.
     



















    17-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Wijziging van agenda,ga zaterdag de 1/8 triatlon van Meetria meedoen in Hoogstraten.
    Was wel niet voorzien maar wil al is testen hoe het zwemmen is in open water en ook hoe het met de loopsnelheid zit .
    Wedstrijd begint om 16u in Hoogstraten.
    See you

    Bijlagen:
    http://http://www.meetria.be/   


    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERSLAG NIJLEN
    5km loop in Nijlen
    ----------------------------
    Zondagnamidag viel de regen met bakken uit de lucht boven Nijlen bij de start.
    Voor de 5km waren er 150 atleten aan de start en 148 aangekomen.
    Het werd zo een chaotische start omdat de atleten van 10 en 20 km ook op hetzelfde moment gestart zijn .
    Na wat trek en duwwerk toch eindelijk in ritme gekomen maar het eerste groepje van 7 man had zo al wat voorsprong kunnen nemen.
    Het parcour was wel vlak en snel maar door de hevige regenval lag het er zeer glad en smerig uit met de nodige schuifpartijen erbij
    Het was wel moeilijk om goeie ritme te vinden, moest meer concentreren op baan dan op lopen.
    Heb  de laatste 3km in groepje kunnen aanpikken bij 2 goeie atleten van DAC lierse, in de laatste kilometer ben ik met een van nog kunnen versnellen
    maar aan de finish was hij enkele seconden sneller.
    Zo nog kunnen eindigen op een uitgeregende 9de plaats.
    Ga wel van de week bij de dokter langs want heb al een week last in rechterlies dus even laten nazien voor het erger word .
    Volgende loopwedstrijd op 20 juni is een thuismatch, daar wil ik toch een goed resultaat proberen neer te zetten zonder hopelijk geen blessure.

    Tijd: 19min06sec
    gemiddelde:16,45km/h


    06-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPONSORS
    Hier mijn  sponsors die ik nog eens wil bedanken







    Bijlagen:
    http://www.autoglascenter.be   
    http://www.csdmotors.be   
    http://www.dimarcosports.be   
    http://www.kdltrans.be   


    05-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WETSUIT
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren nieuwe wetsuit gekocht bij Running Mate in Kampenhout een Orca Sonar, prijs kwaliteit zeer hoog bevonden op internet
    Ga hem een van deze dagen testen in Hofstade plage.

    Bijlagen:
    http://www.runningmate.be   


    03-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOPWEDSTRIJD NIJLEN
    Zondag volgt de 2de loopwedstrijd van 5km in Nijlen waar ik ga meedoen.
    Vlak parcour dus normaal minder zwaar dan in Tervuren.
    Heb laatste weken goed kunnen bijtrainen dus zullen zien zondag of het iets heeft opgebracht ?
    Verslag volgt zondag
    greetzs

    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TRIATLONWEDSTRIJDEN 2009
    27 juni     1/8 triatlon  Boom
    12 juli      1/8 triatlon Vilvoorde
    1 augustus  1/8 triatlon Antwerpen
    23 augustus  1/8 triatlon Kapelle-Op-Den-Bos
    20 september  1/8 triatlon Mechelen

    24-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag parkloop Tervuren
    Zondagmorgen na korte nacht toch gestart in Tervuren voor parkloop van 6km (5800m)
    Had niet het gevoel van frisse benen maar moet toch wedstrijdsnelheid opbouwen voor de komende  triatlon wedstrijden.
    Parcour was alles behalve vlak al na 200 meter was het al bergop,ben niet te snel vertrokken heb eerst wat mijn ritme gezocht
    en dan in achtervolging gegaan op de 3 koplopers.
    Halverwege koers zag ik dat ik bij de eerste 3 mannen niet meer kon aansluiten en  heb dan  gewoon de 4de plaats proberen te behouden,
    en wat gelukt is.
    Uitslag 4de plaats algemeen en 3de plaats bij senioren
    Eindtijd  21min03sec  gemiddelde snelheid 16,58km.
    Toch tevreden gevoel na wedstrijd maar er is nog werk aan de winkel.
    Greetzs

    21-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUW CARBON FIETSKE

    Hier de fotokes van mijn nieuw fietske:

    kader en vork full carbon

    stuur, stuurpen en zadelpen ook full carbon

    wielen mavic carbon sl

    groep ultegra sl

    pedalen speedplay







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERVUREN LOOP
    Zondag ga ik een wedstrijd meedoen in Tervuren een 6km loop.
    Niets speciaal gewoon eens om te zien hoe de loopconditie gesteld is en om te zien of de snelheid er al is
    Parcour is wel redelijk heuvelachtig dus zere kuiten achteraf ??
    Verslag volgt zondag
    greetz

    20-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    hier enkele fotos van vorig seizoen














    12-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPSTARTEN NIEUWE BLOG

    Hallo friends,
    Binnenkort kunnen jullie mijn verslagen en fotos lezen en bekijken van mijn triatlonseizoen dat er aankomt.
    Zal mijn wedstrijdkalender en al enkele fotos binnen enkele dagen op mijn blog zetten.

    Grts, 

    Hein



    WEDSTRIJDAGENDA
    ___________________
    27 JUNI BOOM 1/8 TRIATLON
    12 JULI VILVOORDE 1/8 TRIATLON
    1 AUGUSTUS ANTWERPEN 1/8 TRIATLON
    20 SEPTEMBER MECHELEN 1/8 TRIATLON
    Foto

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    UITSLAGEN 2009
    ____________________________
    PARKLOOP TERVUREN  4de PLAATS
    JOGGNG NIJLEN   9de PLAATS
    MEETRIA SPRINT  20ste PLAATS
    SPRINT BOOM  3de PLAATS
    SPRINT VILVOORDE 3de PLAATS

    Foto

    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs