Inhoud blog
  • Schaakmat !
  • Orde brengt rust !
  • Hoe anders kan het leven zijn...
  • Bezoek van monsters: Verstoppen !!
  • Thanks Ehow
    Welkom op de Blog van de Happy Single Dad (HSD).
    Zowat anderhalf jaar geleden besloot mijn vrouw dat na 10 jaar samenzijn één van mijn beste vrienden haar nieuwe relatie moest gaan wezen.
    Sedertdien leef ik gescheiden van haar en dit met om de week mijn zoon van 4 bij me.
    In deze blog lees je onze verhalen over leven, werken, scheiden, verdriet en vreugde met hoogtes en dalen...gezien door de bril van The Happy Single Dad. Enjoy !!
    Zoeken met Google


    The life of a happy single dad...

    13-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bezoek van monsters: Verstoppen !!

    Kennen jullie ook die reclame van SPA BARISART…het water “with more action in it”? Wel ik moet er gisteren een overdosis van hebben gehad. Helemaal tot rust gekomen tijdens een korte nacht, ben ik vandaag als een tornado door mijn professionele agenda gevlogen. Energie te koop. WAUW. Ik verbaas me dan ook dat ik hier alweer achter mijn laptop zit en dit bericht de enorme oceaan van het World wide web op stuur terwijl de schemerige avond zich stilaan voor een donkere nacht verruilt.

    Het doet me denken toen ik als klein peuter ’s avonds vaak angstaanvallen kreeg als die donkerte viel. Dan dacht ik letterlijk dat het spookuur was aangebroken en ik zeker mijn bed in moest kruipen. Als mijn ogen dicht waren, gingen de monsters mij immers niet zien.

    Welja, die simpele doch efficiënte methodiek werkt nu 29 jaar later nog steeds zo blijkt. Na een baduurtje (en dat is meer dan letterlijk te nemen) met dat wonderkind van vier dat mij lieflijk aanspreekt met ‘papa’, was tot onze verbazing de duisterte vanavond ook al wat meer ingevallen dan verwacht. Opgaand in het spel waren we even de tijd uit het oog verloren en toen we dan de donkere woonkamer binnenkwamen was de eerste vraag van die kleine spruit: “papa, wanneer mag ik mijn oogjes gaan dichtdoen?” Op mijn vraag naar het waarom van deze spontane slaapsollicatie, volgde een uiteenzetting over vliegen op de maan die omgevormd werden naar monsters. Die monsters kwamen vervolgens als de maan verscheen naar ons huis om dan kindjes die ze konden vinden te plagen…Verstoppen was dus de boodschap en ja wat is nu de meest makkelijke verstopplaats op aarde: “met je oogjes toe in bed gaan liggen”

    Een verhaaltje was niet nodig. Die extra dikke knuffel waarom geroepen wordt net nadat je de deur van de slaapkamer hebt dichtgedaan was eveneens overbodig en zelfs het gebruikelijke nachtlampje mocht nu op zijn stilst. Wie zegt er nog dat je aan kinderen altijd je handen vol hebt !



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Laatste commentaren


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs