Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    cullinair
    www.bloggen.be/cullina
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    18-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.This bijna zover !!!!
    Hallokes!

    Nog 10 keer slapen en dan is de blog jarig!!!
    Ik hoop dat jullie de dag zelf of de dag erna aanwezig zijn op de blog dat jullie alle dingetjes kunnen lezen!!!

    Wat word er die dag gedaan:

    - Liedjes voor verjaardag
    - Foto's van het voorbije jaar
    - Foto's voor de verjaardag
    - Van elk thematje iets op de blog (bv. 1 mopje, 1 weetje, 1....)
    - Mijn voorstelling van mezelf om jullie nog wat meer info over mij te geven
    - De verjaardag van ex- stagiair Bartu wordt ook gevierd
    - Nog berichtjes

    Hopelijk zijn jullie aanwezig!!!
    Het spektakel begint om 16:30 op vrijdag 27 maart op de blog!
    Ik zal ook proberen om voor school al een berichtje op de blog te schrijven!
    PS. Als ik een berichtje op de blog heb geplaatst zal dat ongeveer 2 minuutjes duren voor dat het erop komt, dus zeker even wachten voor het nieuwe berichtje te zien is!

    Doeiiiiiii Doeiiiiii Doeiiiii!!!!!





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)





          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs