Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    jef_schonk
    www.bloggen.be/jef_sch
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    27-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Birthday blog!
    Twee violen en een trommel en een fluit want zij daar is jarig
    en de vlaggen hangen uit. Zij, zij, zij, wij zijn zo blij, want zij daar is jarig en dat vieren wij wij.
    Zij, zij, hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar, nee, nee, geef me dan een kopje thee,
    zij leve, zij leve, zij leve 100 jaar in de gloria....
    Hiep hiep hoeraaaa
    Hiep hiep hoeraaaa


    Happy birthday to you
    Hppy birthday to you
    Happy birthday, dear Happy
    Happy birthday to you


    Lang zal zij leven,
    lang zal zij leven,
    lang zal zij leven in de gloria.
    In de gloria, in de gloria!
    Hieperdepiep, hoera!

    De blog is jarig! Feesten jullie mee? Zeker reageren en stemmen!

    27-03-2016 om 15:03 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Verjaardag Blog!
    >> Reageer (0)
    26-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morgen verjaardag blog!
    Dag iedereen,

    Morgen wordt de blog 2 jaar!
    Om 15u is het feest op de blog!
    Kom zeker allemaal eens kijken! En zeker reageren en stemmen op de leuke berichtjes!
    Hopelijk komen er heel wat mensen eens piepen!
    Tot morgen!

    Linde x


    26-03-2016 om 17:43 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedichtje § Over een opa x

    Voor Opa

    Elke dag wanneer ik bij jou ben dan ben ik gelukkig.
    Elke dag wanneer ik niet bij jou ben mis ik je.
    Zonder jou kan ik niet leven.
    Jij bent de liefste opa die ik ooit heb gekend.
    Er is een plaatsje in mijn hart, en dat is alleen maar voor jou bestemd.
    Je blijft daar voor eeuwig in zitten.
    Ik zal altijd bij jou zijn.
    Ik zal je altijd helpen, en ook altijd beschermen.
    Want jij bent gewoon mijn perfecte opa.
    En dat zal altijd zo blijven.
    Ik hou verschrikkelijk veel van je


    Zelf een gedicht? Laat maar weten in de reacties en stem zeker!

    12-03-2016 om 13:31 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopjesss
    Een man zit in een bar en spreekt de vrouw naast hem aan.
    Hij zegt: "Zal ik jouw eens een mop vertellen over een dom blondje?"
    De vrouw kijkt hem verbaasd aan, en zegt:
    "Je ziet toch dat ik blond ben, niet?
    Maar waarschijnlijk weet je niet dat ik professioneel bodybuilder ben?"
    "En mijn vriendin hier naast me is ook blond en ze is kampioen worstelen"
    "En naast haar zit mijn andere vriendin die ook blond is en kampioen kickboxen is."
    "Dus... ben je zeker dat je die mop over domme blondjes vertellen?"
    "Nee," zegt de man, "niet als ik het 3 keer zal moeten uitleggen..."


    Twee weken geleden zat ik in de vroege avond aan het buffet van een café in Aarschot.

    De televisie stond op en het nieuws ging beginnen.

    Een knappe blonde jongedame kwam binnen en zette zich naast mij.

    We keken beiden naar het nieuws van 19.00 uur dat begon met een bericht over een kerel die dreigde van een hoog gebouw te springen.

    De jongedame keek naar mij en vroeg: "Zou hij springen?"

    Ik zei: "Volgens mij wel."

    Zij antwoordde: "Wedden van niet."

    Ik legde een briefje van 20 euro op de toog en zei: "Afgesproken, we wedden."

    Op het moment dat de juffrouw haar 20 euro-biljet op de toog legde sprong de man op tv recht zijn dood in.

    De blonde was erg ontdaan en schoof haar briefje in mijn richting: "Eerlijk is eerlijk, hier is je geld."

    Ik antwoordde: "Ik kan je geld niet aannemen. Ik zag dit item al op het nieuws van 18.00 uur.

    Ik wist dat hij ging springen."

    Het blondje antwoordde: "Ja, ik zag het ook, maar dacht zeker dat hij het geen tweede keer zou doen."

    Toen heb ik het geld maar op zak gestoken...



    Een moeder en een zoontje zitten aan het ontbijt.
    'Mam, dat ei dat jij voor me gekookt hebt, is niet in orde.' zegt het zoontje.
    'Ach jij hebt altijd wat te klagen over het eten. Hou je mond en eet het gewoon op.'
    Het blijft even stil aan tafel en dan vraagt het jongetje benauwd: 'Moet ik het snaveltje ook opeten?'

    Zelf mopjes? laat het zeker weten in de reacties en stem zeker!

    12-03-2016 om 13:27 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    11-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag § Blog
    Hallo,

    Op 27 maart is het de verjaardag van de blog, ik vraag dan om allemaal massaal op de blog te komen en al de leuke verjaardagsberichten te lezen.
    Zoals vorig jaar wordt het een groot feest maar nu nog groter!
    Het zou heel leuk zijn dat ik die dag heel wat bezoekers heb, dat er veel gestemd wordt en veel gereageerd wordt!
    Er komen heel veel leuke berichtjes op de blog zoals:
    - Moppen
    - Raadsels
    - Verjaardagsliedjes
    - Verjaardagsgedichten
    - Weetjes
    - Leuk nieuws
    - Thema's
    - Partysfeer
    - Wereldrecords
    - ...

    En een GROTE VERRASSING!
    Dus hopelijk zijn jullie er allemaal bij!
    ZONDAG 27 MAART! HET UUR WORDT NOG IN DIT BERICHT GEZET ZODRA HET ZEKER IS!


    Tot dan!



    11-03-2016 om 15:25 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raadsel § Antwoord
    Waar gaat een pizza naar toe als hij ziek is?

    ...Naar Dr. Oetker...

    Zelf een raadsel? Zet het maar in de reactie en stem zeker x

    11-03-2016 om 15:14 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Raadsels!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje § Fun
    Zegt de ene Belg tegen de andere:
    'Als jij raadt hoeveel sigaretten ik nog in mijn pakje heb
    zitten, mag je ze alle tien hebben.'
    Antwoordt de andere Belg: 'Vijf.'

    Zelf een mopje? Zet maar in de reactie en stem zeker x

    11-03-2016 om 15:10 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    05-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele cartoons § Fun
                  http://www.pathuis.nl/img/cartoon-van-de-dag.png


    05-03-2016 om 19:56 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Cartoons !
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een vrolijk gedicht

    Vrolijk meisje

    Ik ben een vrolijk meisje
    Ik ga dansend over straat
    Fluit vrolijk mijn eigen wijsje
    Ik zie wel hoe mijn leven gaat.

    Vroeger, was ik eenzaam en alleen
    Altijd verscholen in een hoek
    Had nooit vrienden om me heen
    Had nooit bezoek.

    Ik was altijd erg verlegen
    Wilde niet dat er iemand naar me keek
    Heb ineens het inzicht gekregen
    Dat leven als ‘prettig gestoord’ beter leek.

    Ik ben erg veranderd
    Ik weet het maar al te goed
    Maar ik ben er trots op
    En het geeft me moed.

    Mensen die me nog als de oude zien
    Geven me niet de kans
    Niet de kans om te veranderen
    En mezelf te zijn bovendien.

    Want, nu zing ik luid en dans over straat
    Iedereen mag weten
    Dat het goed met me gaat.


    Zelf een gedicht? Laat het zeker achter in de reacties en geef zeker een stem! x

    05-03-2016 om 19:38 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een verhaaltje, waargebeurd

    Verdwalen

    Als kind hield ik van verdwalen. Ik was nog klein toen ik de hand van mijn moeder los liet, om weg te lopen naar het bos.

    Vanuit mijn gedachten waren honderd verdwaalde meters, net zo vindingrijk als een kleine provincie van een onmetelijk land. Aan iedere boom was een verhaal verbonden, en alle dieren hadden iets zinnigs te vertellen. Ik kon niet weten dat ik pas later echt de weg zou kwijt raken, en gek genoeg werd bevonden voor een kinderpsychiater verbonden aan een medisch opvoedkundig bureau.

    Het leven kwam mij intens tegemoet, ik maakte geen onderscheid tussen de werkelijkheid en mijn fantasie. Dat hoefde ook niet, mijn ouders hielden zich met andere zaken bezig, en hadden hun handen vol aan mijn broertje Tom, die moeite had met zindelijkheid.

    Het overgewicht van mijn moeder kwam vaak tijdens de maaltijd op de gesprekstafel. Mijn oudere halfzus begon mijn moeder te adviseren met details over de ingrediënten van een in een supermarkt gekochte tafelsaus. Als het even kon nam ik mijn bord mee naar mijn eigen kamer.

    Ik kon als kind vaak genoeg verdwalen om mij te onderscheiden van de waanzin die me angstig maakte, maar er kwam een moment dat alles brak.

    De kinderpsychiater was een vriendelijke man. Ik kon hem bereiken met mijn fiets. Hij luisterde op een andere manier dan mijn ouders hadden geluisterd. Het duurde lang voordat ik begon te praten, maar dit soort geleerde meneren hadden speciale trucjes om verwarde kinderen aan de praat te krijgen. Hij deed naast zijn werk als kinderpsychiater ook wetenschappelijk onderzoek naar machtsmisbruik bij vermeende autoriteiten, en naar de rol van de ouders bij de ontwikkeling van het kinderbrein.

    Er bleek iets niet goed te zijn met de signalen die mijn hersens naar mijn maag stuurden. Daardoor kreeg ik regelmatig krampaanvallen, waardoor ik mij zeer ongemakkelijk voelde, en waardoor het lastig werd om te blijven eten. Ik kreeg allerlei draden aan mijn hoofd gelijmd om mijn hersenactiviteiten te meten. De psychiater schreef een brief over de resultaten van het onderzoek, en ik kreeg medicijnen tegen de krampaanvallen.

    Een paar weken later had mijn vader een woedeaanval. Er vlogen borden door de keuken, een limonadefles sneuvelde met inhoud tegen de muur. Niemand wist waar dit vandaan kwam, we schrokken. Mijn moeder pakte onze jassen en duwde ons in het rode Dafje, Tom en mij, mijn oudste broer en mijn halfzus waren niet thuis. Mijn moeder ratelde onafgebroken in de auto, maar het ging niet over een ruzie of over mijn vader. Ik begreep totaal niet wat er aan de hand was. Tom en ik zaten verstijfd op de autostoelen.
    Ze leek niet op te houden met praten en volgde de route langs de ringvaart, een autoweg langs het water. Toen er eindelijk even een stilte viel, vroeg ik voorzichtig wat er aan de hand was.
    Het enige wat ze erover zei was: “We zullen het vergeven, maar nooit vergeten.”



    ...


    Zelf een verhaaltje? Laat het weten! En geef zeker ook een stem! x

    05-03-2016 om 19:34 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verhaaltjes
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopjes § Funny
    Een vrouw vertelde tegen haar vriendin, "Weet je dat ik het ben die mijn man miljonair heb gemaakt?"

    Verwonderd vraagt haar vriendin: "En wat was hij dan voor je met hem trouwde?"

    De vrouw zegt: "Miljardair...

    Klant: "Kan ik een hot-dog krijgen?"
    Ober: "Met plezier."
    Klant: "Nee, met mosterd!"


    Een vrouw tegen haar man: "Ik zie dat je altijd mijn foto meeneemt naar kantoor. Waarom doe je dat?"

    Haar man zegt: "Als er een probleem is op het werk, hoe onoverkomelijk het ook mag lijken, ik kijk naar je foto en het probleem verdwijnt."

    De vrouw is dolgelukkig: "Ha, zo zie je maar welk een krachtige invloed ik op je heb!"

    Waarop de man zucht: "Ja, als ik naar je foto kijk denk ik bij mezelf: 'Welk probleem kan groter zijn dan dit?'"

    Zelf mopjes? Laat het maar achter in de reacties en breng zeker een stem uit x

    05-03-2016 om 19:28 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    02-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Karrewiet
    De meesten onder jullie kennen wel het Ketnet-programma Karrewiet.
    Het is een kinderjournaal dat elke dag wordt getoond op Ketnet.
    Ik laat jullie enkele artikels zien uit karrewiet.

    Tennisles voor vluchtelingen

    In het vluchtelingenkamp in Duinkerke, een Franse stad net over de Belgische grens, wachten duizenden vluchtelingen in tenten om door te reizen in Europa. Om hen wat afleiding te geven geeft Steve Vercouter er tennisles. En daar kijken ze elke dag enorm naar uit!

    Complimentjes geven is plezant!

    Vandaag is het complimentendag. Tijd om je vrienden een mooi compliment te geven dus. Natuurlijk verdienen jullie zelf ook een compliment. Karrewiet vindt jullie de aaaaallerbeste kijkers van de hele wereld!

    Belangrijkste filmprijzen ter wereld

    In Hollywood in de Verenigde Staten zijn zoals elk jaar de oscars uitgereikt, dat zijn de belangrijkste filmprijzen ter wereld. Vooral voor acteur Leonardo DiCaprio was het een fantastische uitreiking, eindelijk heeft hij een oscar gekregen voor beste acteur.


    Lindex

    02-03-2016 om 11:26 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Het Nieuws!
    >> Reageer (0)
    29-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schrikkeldag!
    Vandaag is het schrikkeldag, 29 februari.
    Schrikkeldag komt maar 1 keer om de 4 jaar voor, telkens op 29 februari.
    Dat betekend dat er om de 4 jaar in plaats van 365 dagen, 366 dagen zijn.
    Ook wie er op 29 februari geboren is, is maar om de 4 jaar eigenlijk jarig!
    Het komt voor in de veelvouden van 4, dus 2000, 2004, 2008, 2012, 2016, 2012,...
    Het jaar waar een schrikkeldag in voor komt noemen we schrikkeljaar.
    In België zijn er 6154 mensen die jarig zijn op 29 februari.
    In de provincie Antwerpen wonen veruit de meeste jarigen:
    1.022, gevolgd door Oost-Vlaanderen (861) en West-Vlaanderen (723).
    En vandaag zijn er al meer dan 324000 geboortes in de wereld!
    Maar ook wel meer dan 136000 mensen gestorven vandaag in de wereld!
    Een site dat je verteld over onder anderen de geboortes: http://www.worldometers.info/nl/

    Ken je zelf iemand die vandaag jarig is? Of jij zelf? Laat het weten!

    29-02-2016 om 19:55 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een weetje
    Afbeeldingsresultaat voor weetjes

    Een goede vlag is in één oogopslag herkenbaar. Daarom zie je weinig beige, lila of terracotta op vlaggen: die kleuren springen er niet erg uit. Helderrood, blauw en wit doen dat wel. Die kleuren komen dan ook het vaakst voor op vlaggen.


    Wereldwijd bevatten maar liefst 155 nationale vlaggen rood, 144 wit en 112 blauw (68 keer donker- en 44 keer lichtblauw). In de Middeleeuwen zijn aan deze kleuren speciale betekenissen gekoppeld. Rood staat voor moed en opoffering, wit voor trouw en blauw voor waarheid. Het zijn alledrie eigenschappen die landen graag op hun vlag etaleren. Op plaats vier en vijf in de kleuren-top staan geel (102 keer op een nationale vlag) en groen (97 keer). Ook die kleuren zijn goed herkenbaar en hebben een aantrekkelijke betekenis: geel staat voor wijsheid en rijkdom. Groen voor mildheid en hoop.

    Zelf weetjes? Laat het maar achter in de reactie x

    29-02-2016 om 19:43 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje § FUN

    Twee weken geleden zat ik in de vroege avond aan het buffet van een café in Aarschot. De televisie stond op en het nieuws ging beginnen.

    Een knappe blonde jongedame kwam binnen en zette zich naast mij. We keken beiden naar het nieuws van 19.00 uur dat begon met een bericht over een kerel die dreigde van een hoog gebouw te springen.

    De jongedame keek naar mij en vroeg: "Zou hij springen?"

    Ik zei: "Volgens mij wel."

    Zij antwoordde: "Wedden van niet."

    Ik legde een briefje van 20 euro op de toog en zei: "Afgesproken, we wedden."

    Op het moment dat de juffrouw haar 20 euro-biljet op de toog legde sprong de man op tv recht zijn dood in. De blonde was erg ontdaan en schoof haar briefje in mijn richting: "Eerlijk is eerlijk, hier is je geld."

    Ik antwoordde: "Ik kan je geld niet aannemen. Ik zag dit item al op het nieuws van 18.00 uur. Ik wist dat hij ging springen."

    Het blondje antwoordde: "Ja, ik zag het ook, maar dacht zeker dat hij het geen tweede keer zou doen."

    29-02-2016 om 17:55 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    28-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aandraders liedjes
    Enkele liedjes die ik jullie aanraad die op dit moment populair zijn:

    - Work from home, Fifth harmony ft. Dolla $ing
    - My house, Flo Rida
    - Stay, Kygo ft. Maty Noyes
    - In the night, The weeknd
    - Lush life, Zara Larsson
    - Faded, Alan Walker
    - 7 years, Lukas Graham

    Nog een link van de beste liedjes van 2016:
    https://www.youtube.com/watch?v=HOGfd6GyTkU

    28-02-2016 om 21:19 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wereldrecords
    1. Grootste hotdogkar
    Fastfoodverkoper Marcus 'Hot Dog Man' Daily (VS) en zijn team
    serveren hun hotdogs uit een kar
    van 2,81 m breed, 7,06 m lang en 3,72 m hoog van de bodem tot de handgreep.

    2. Deze man heeft de grootste voeten
    Jeison Orlando Rodríguez Hernández (op de foto met zijn neefje)
    moet voor zijn enorme voeten in Duitsland schoenen laten maken.
    Op 6 oktober 2014 was Jeisons rechtervoet 40,1 cm en zijn linkervoet 39,6 cm.


    3. Vijay Kumar heeft maar liefst 37 tanden
    Hij heeft 37 tanden in zijn mond, zoals geverifieerd op 20 september 2014:
    vijf meer dan normaal bij volwassenen. In zijn late tienerjaren merkte hij
    dat hij meer bijtkracht had dan de meeste mensen.


    Zelf wereldrecords? Laat het achter in de reacties xx

    28-02-2016 om 17:16 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Wereldrecords
    >> Reageer (0)
    27-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.K3
    Al gehoord? De nieuwe K3? Waarschijnlijk wel!
    We gaan een paar dagen het een beetje hebben over K3, leuke weetjes, liedjes,...
    Als eerste het 'profiel' van Hanne!

    Hanne Verbruggen is een Belgische zangeres van de muziekgroep K3.
    Geboren:
    3 maart 1994 (21 jaar), Hamme
    Voordat ze de finale won, studeerde ze communicatiewetenschappen aan de Artesis Hogeschool in Antwerpen.
    Daarnaast is ze leidster bij Akabé Scouting bij Thila Coloma.

    Hanne heeft drie broers die alle drie een muziekinstrument spelen.

    Ze vormden samen met hun vader vroeger zelfs een groepje!

    Hanne Verbruggen heeft een relatie, ze is zelfs al vijf jaar samen met haar vriend Jorren Sarens.

    Het favoriete K3 liedje van de 21-jarige Hanne Verbruggen is “Viva Viool”

    Groetjes x


    27-02-2016 om 18:28 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele mopjes
    Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub.
    Een mobiele telefoon gaat af en een van hen begint een gesprek
    Iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.
    MAN: "Hallo"
    VROUW: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
    MAN: "Ja"
    VROUW: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien.
    Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
    MAN: "Natuurlijk, ... als je het mooi vindt moet je het kopen."
    VROUW: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan.
    Ik heb de nieuwe 2009 modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
    MAN: "Hoeveel kost ie?"
    VROUW: "80,000 euro"
    MAN: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen."
    VROUW: "Geweldig!
    Oh, ja nog een ding .... het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop.
    Ze vragen 950.000 euro."
    MAN: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
    VROUW: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
    MAN: "Doei, ik hou ook van jou."
    De man hangt op. ........
    De andere mannen in de kleedkamer kijken vol verbazing naar hem.
    Dan vraagt hij: "Weet iemand van wie deze GSM is?"

    'Dat is nu een jaguar.', zegt een vader die met zijn zoontje in de dierentuin is.
    'Dat kan niet,' zegt de kleine Erik, 'Hij heeft niet eens wielen.'

    Liza komt thuis van school en vertelt aan haar moeder dat de juffrouw niet eens weet hoe een olifant er uitziet.
    'Dat lijkt me sterk.' zegt haar moeder.
    'Nou het is echt waar,' zegt het meisje.
    'Ik liet haar mijn tekening zien van een olifant en toen vroeg ze aan mij wat dat voorstelde.'

    Zelf mopjes? Laat zeker achter in de reacties xx

    27-02-2016 om 18:18 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Getuigenis Pesten
    Hier is een getuigenis over pesten van een meisje uit Nederland.

    Ik was amper 13, zat net op de middelbare school en was best wel een seutje.

    Mijn klas, die bekend stond om zijn drukke karakter, was niet bepaald geliefd bij de leraren.

    Maar de leraren hadden dan vooral een hekel aan die ene jongen, Louis. En hij had blijkbaar ook een hekel aan mij. “

    Maanden lang kon hij niets anders doen dan mij het leven zuur maken en me te kleineren voor de hele klas.

    De leraren wisten wat er aan de hand was en kwamen daarom met hun “Perfecte plan”.

    Voor een maand lang werden ik en Louis naast elkaar gezet in de klas.

    En dat hield ook in dat we alle groepswerken samen moesten maken.

    Die maand was een hel voor mij.

    De ene na de andere treitering en kleinering, iedere keer weer voor schut gezet worden voor de hele klas.

    Uiteindelijk kwamen de leraren er ook achter dat hun plan een flop was en zette ze ons uit elkaar.

    Het einde van het schooljaar naderde en het pesten nam af.

    Maar toen kreeg ik weer een klap te verduren.

    Mijn beste vriendin Sara veranderde van school en liet mij helemaal alleen voor het volgende jaar.

    De zomer vakantie ging voorbij en ik moest weer naar school.

    Vol angst gevoelens fietste ik de eerste dag naar school en toen bleek dat Louis weer bij mij in de klas zat,

    ging ik van binnen een beetje kapot. Hoe kon ik weer een jaar vol pesten aan zonder de steun van Sara?

    Al gauw bleek dat Louis zijn aandacht had verplaatst naar een ander slachtoffer.

    Het ging beter met me en ik voelde me terug goed op school.

    Ik maakte nieuwe vrienden en zelfs een nieuwe beste vriendin, Daphne.

    Ik en Daphne hadden net zo een goede band als ik en Sara, misschien zelfs wel beter.

    Ik en Louis waren geen vrienden, maar het pesten gebeurde niet meer.

    En toen ontdekte ik plots dat Daphne en Louis al een tijdje aan het sturen waren op sociale media en via berichtjes.

    Daphne gaf toe dat ze best wel iets voelde voor hem en hij ook voor haar.

    Ik wist niet wat te doen. Hoe konden mijn beste vriendin en mijn vroegere pester nu verliefd op elkaar zijn?

    Ik had het Daphne nooit verteld, van het pesten, dus ze kon het niet weten.

    Als ze had geweten wat Louis had gedaan zo ze hem haten en zou haar geluk kapot zijn.

    Dat wilde ik niet op mijn geweten hebben. Dus accepteerde ik het en besloot ik Louis beter te leren kennen.

    Ik ben nu bijna 16 en Daphne en Louis zijn nu bijna zes maanden samen.

    Ze zijn beide enorm gelukkig en houden duidelijk verschrikkelijk veel van elkaar.

    Ik en Daphne zijn nog steeds beste vriendinnen en ik en Louis zijn ook vrienden.

    We gaan deze zomer zelfs met zijn drieën en nog iemand anders op kamp!

    Hij heeft zijn excuses aangeboden voor zijn gedrag en ik heb hem vergeven.

    Het bleek dat hij zelf gewoon heel onzeker was en mij daarom pestte.

    Dat voelde goed. Ik ben trots op hem, maar vooral op mij.

    Ook ik ben door dit alles op een goede manier veranderd, dankzij Louis en zijn relatie met Daphne.

    Ik wil met dit verhaal dus laten zien dat het ook anders kan gaan, dat pesters en gepesten ook vrienden kunnen zijn.

    Ik hoop dat mensen uit dit verhaal kunnen leren.

    En onthoudt:

    HOU JE STERK! PESTERS PESTEN ALLEEN MAAR OMDAT ZE NET ZO ZIN ALS JIJ, ONZEKER.

    HELP HEN, EN HELP DAARMEE JEZELF!


    Zelf iets over Pesten? Laat het zeker achter in de reacties xx

    27-02-2016 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Pesten
    >> Reageer (0)




          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs