Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    belgiumkayakvisser
    www.bloggen.be/belgium
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    24-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Move tegen pesten
    Vorige week was het 'de week tegen pesten'.
    We dansten dan met heel België de move tegen pesten.
    Er komen de volgende weken enkele berichten op de blog over pesten,
    met tips, antwoorden, tekstjes,...
    Ik heb voor jullie al een eerste tekstje.

    Pesten
    Pesten is niet fijn.
    Iedereen kan vrienden zijn.
    Elkaar pijn doen mag niet zo zijn.
    Vrede dat is pas fijn.
    Zinloos geweld waarvoor moet dat zo zijn.
    Dus schoppen en slaan doe elkaar dat niet aan.
    Want pijn is niet fijn.

    Vragen? Tekstjes? Andere dingen rond pesten? Laat zeker iets na in de reacties x

    24-02-2016 om 16:34 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Pesten
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verhaaltje... Romantisch...
    1 september, de eerste schooldag, voor velen een rotdag en ik keek er naar uit.
    Met mijn gloednieuwe rugzak fier op mijn schouders wandelde ik naar de bushalte. Daar stond hij, Alex.
    De jongen waar ik vorig jaar wat mee had, we zijn nog steeds hele goede vrienden en dar ben ik wel blij mee.

    Ik lach naar hem en hij lacht terug. We praatten over hoe onze vakantie was.
    Hij was gaan surfen in Australië, cool.
    Ik vertelde over mijn avonturen in Turkije met mijn beste vriendin. Hij luisterde aandachtig.

    Met piepende remmen kwam de bus aangereden. We gingen naast elkaar zitten, zoals we altijd deden.
    Hij nam zijn gsm en deed zijn vergrendelpatroon, dat ik ondertussen ook perfect ken, hij had een berichtje.
    Nieuwsgierig probeerde ik mee te kijken, maar dat bleek niet nodig te zijn. Hij liet het aan me lezen.
    Het was een berichtje van een meisje.
    Ze schreef over hoeveel spijt ze had dat ze een andere jongen had gekust.
     Hij stuurde terug dat hij niet meer in haar geïnteresseerd was, dat hij een oogje had op iemand anders.
    Hij grijnsde naar me en hij stak zijn gsm weer in zijn broekzak en kijk uit het raam.

    Ik dacht na over wat hij naar Julie had gestuurd, een oogje op iemand anders... Wie zou het zijn.
    Opeens ontdekte ik dat ik het wel fijn zou vinden moest ik dat meisje zijn waar hij een oogje op heeft.

    We zijn aan onze halte en stappen af.
    Zijn vrienden zwaaien naar hem, normaal gaat hij dan naar hun en ga ik naar mijn vriendinnen.
    Deze keer zwaait hij terug en blijft bij mij. Hij lacht naar me. Mijn wangen kleuren rood. Zijn ogen beginnen te glinsteren.

    'We moeten pas om 9 uur op school zijn en het is nog maar half 9' zegt hij.
     Ik knik bevestigend.
    Hij neemt mijn hand en trekt me mee naar een gezellig plaatsje onder een boom, waar alle koppeltjes altijd zitten.
    Hij heeft nog steeds mijn hand vast. Zijn handen zijn groter geworden dan vorig jaar, sterker. Ik geef er een kneepje in.
     Met zijn andere hand raakt hij mijn wang aan. We buigen naar elkaar toe. We kussen. Mijn eerste 'echte' kus.

    We kijken elkaar aan en in zijn ogen lees ik onze toekomst. Hij lacht. Ik lach. Wij lachen.

    Heb je zelf een leuk verhaaltje? Laat het zeker achter in de reacties!

    24-02-2016 om 16:28 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verhaaltjes
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een gedicht uit het hart!
    Je bent mijn dag
    ik ben jouw nacht
    samen zijn we vierentwintig uren

    Ik ben jouw lach
    jij bent mijn kracht
    samen kunnen wij dit laten duren

    Ik ben jouw lucht
    jij bent mijn land
    samen zijn we berg en dal

    Ik ben jouw zee
    jij bent mijn strand
    samen vormen we een heelal

    Jij bent mijn dag
    ik ben jouw nacht
    samen maken wij een heel leven

    Ik ben jouw lach
    jij bent mijn kracht
    heerlijk dat ik dit aan jou mag geven

    Heb je zelf een gedicht? Laat het zeker achter in de reacties x

    24-02-2016 om 16:20 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mopje...



    Thomas is een vrij slechte leerling.
    Op een dag probeert zijn vader hem wat aan te moedigen:
    het mooiste geschenk dat je mij op mijn verjaardag kunt geven
    is een goed rapport.
    "Dat is jammer pa", zegt Thomas,
    "ik heb al een stropdas voor je gekocht!"

    Heb je zelf een leuk mopje? Laat het zeker achter in de reacties x

    24-02-2016 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    09-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Trouwe bezoeker!
    Hallo Iedereen,

    Ik wil jullie even vertellen dat we een heel trouwe bezoeker hebben,
    ze brengt vaak een bezoekje op de blog en ze helpt me ook vaak!
    Monique Bedankt!
    Neem allemaal een voorbeeld aan Monique! Haar reacties in het Gastenboek zijn zo leuk
    Het doet me veel plezier! Bedankt!


    09-02-2016 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantieeeeeeeee
    Hallo Iedereen,

    Het is vakantie!
    Een weekje genieten, voor sommige op vakantie gaan of gewoon chillen in je zetel
    Enkele leuke tips:
    -Film kijken met vrienden
    -Daguitstapje
    -Met vrienden afspreken
    -Blog maken
    -Ytb-Kanaal maken
    -Shoppen
    -Kleerkast opruimen
    -Opruimen
    -Feestje geven
    -...

    Veel plezier!

    05-02-2016 om 20:47 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raadseltjes :-)
    Hellow, 

    Hier heb ik enkele raadseltjes!
    Zeker reageren!

    Wat zegt een kikker als hij uit de boom valt?
    KWAK!

    Welk dier bestaat voor 3/4 uit wol ?
    Een Wolf.

    Het heeft 2 hoofden, zes benen en één staart. Wat is dat?
      een man op een paard.


    Afbeeldingsresultaat voor raadsel

    03-02-2016 om 13:29 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Raadsels!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje omdat het lang gelden is !!
    Hellow, 

    Sorry dat ik zolang niets heb geplaatst!
    Hier een leuk mopjeeeeeeee XD

    DOEIIIII

    03-02-2016 om 13:23 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wereldrecords :-)
    Hallo!

    Ik heb enkele wereldrecords voor jullie!

    Langste Tong

    Stephen Taylor is de man met de langste tong in de wereld.

    Zijn tong is 9.5 centimeter, en hij schijnt nog steeds te groeien.

    Hier kun je zijn flap bewonderen

    Tot 2007 stond het record nog op naam van het Duitse meisje Annika Irmler, haar tong is 7 centimeter lang

    . In het boek staat ze nu vermeldt als vrouw met de langste tong.


    Vrouw met de Grootste Ogen

    De grootste ogen is misschien niet helemaal de goede uitleg,

    Kim Goodman kan haar ogen het verste uit haar oogkas ‘poppen’, 1.2 centimeter.

    Ze ontdekte haar ‘talent’ toen ze op een dag hard op haar hoofd werd geraakt.

    Nu kan ze haar ogen ook op commando ‘poppen’.


    Langste Haar

    De Chinese Xie Qiuping had in 2004 haar van 5 meter en 62 centimeter lang.

    Ze heeft het laten groeien sinds 1973, toen was ze 13 jaar.

    Grote kans dat op dit moment het haar dus nog veel langer is!


    Dada!!

    03-02-2016 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Wereldrecords
    >> Reageer (0)
    11-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jouw top 10!
    Dag allemaal,
    Hieronder zien jullie 25 liedjes en daarvan mogen jullie een top 10 maken.
    Zet ze dan zeker in reactie of stuur ze per mail!

    1: Ain't nobody
    2: Headlights
    3: Cheerleader
    4: Problem
    5: Run
    6: Sur ma route
    7: Hallo K3
    8: Bagagedrager
    9: I need your love
    10: How deep is your love 
    11: Waiting for love
    12: Heyy Mama
    13: Heyy Brother
    14: Papaoutai
    15: Counting stars
    16: Diamonds
    17: Banana song
    18: One wat or another 
    19: Blurred lines
    20: Happy
    21: Freedom
    22: All of me
    23: Wath do you mean
    24: On my mind
    25: K3 loves you

    Dit was het! Stem zeker!

    Camille

    11-10-2015 om 19:17 geschreven door Camille Poli  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje!...!...!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo iedereen,

    Ik heb nog een leuk mopje voor jullie gevonden!



                              Groetjes Linde!!

    Bijlagen:
    104706_2_38.jpg (11.4 KB)   

    11-10-2015 om 19:07 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rode Duivels gaan naar EK
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo allemaal,

    Gisteren speelden de Rode Duivels hun voorlaatste match in de voorronde van het EK 2016 in Frankrijk.

    Het was de terugmatch tegen Andorra, het kleine dwergstaatje hoog in de bergen.

    Zoals verwacht wonnen onze Duivels, uitslag 1-4, met goals van Nainggolan, Debruyne, Hazard en Depoitre.

    De tegengoal kwam er in de 51ste minuut met een penalty, na een fout van Vertonghen.

    Het was een wedstrijd met veel gele kaarten, 3 Belgische en 4 voor Andorra.

    De ploeg van Andorra bestaat uit amateurs, er zijn maar 2 professionele voetballers.

    De rest van het team bestaat uit onder andere een kleuterleider, een receptionist, verzekeringsagent..

    De bondscoach werkt deeltijds bij Decathlon!

    Met deze overwinning is onze nationale ploeg rechtstreeks geplaatst

    voor het EK in Frankrijk volgende zomer, de eerste keer in...32 jaar !!

    Nu dinsdag spelen ze hun laatste match tegen Israël, als ze die winnen zijn ze groepswinnaar.

    En kunnen ze EERSTE worden op de FIFA wereldranglijst !!!



    11-10-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zangeressen v/d week!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo allemaal,


    Deze keer is het wer een groepje dat wint met de zanger(es) v/d week!

    De winnaars zijn..... K3!

    K3 is nu wel opzoek naar de nieuwe K3 maar daarom bekronen we ze nu!

    K3 hun eerste song was "Alle kleuren", en dat was 15 jaar geleden!!

    Hopelijk zal de nieuwe K3 nog 100000 den liedjes maken!!

    Ondertussen zijn er nog maar 10 meisjes in de wedstrijd voor de nieuwe K3 te worden, namelijk:

    Lisa, Jindra, Klaasje, Demi, Laura, Lauren, Hanne, Marthe, Nora en Suzan! Wie kies jij?

                                                             

                                                                                  Groetjes Linde xxx

    11-10-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Zanger/Zangeres van de week!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopjes...!

    Hallo Iedereen,

    Ik heb een leuk mopje voor jullie:

    "Schoenen kopen"

    Aan een duizendpoot wordt gevraagd: "

    Waar is uw vrouw eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.",

    Zucht hij: "Die is schoenen gaan kopen."      


                                                            Groetjes Linde xxx                                                                                                                                                                          


    11-10-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    07-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartoon...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal!,
    Ik heb nog een tof cartoon voor jullie gevonden...,op tv zullen jullie misschien al wat Sinterklaas dingetjes gezien hebben?
    En daarom heb ik deze cartoon uitgekozen. Als het Sinterklaas zal zijn zal je er nog meer veel meer te zien krijgen.
    Vond je het tof? Laat het dan zeker weten!

    Groetjes, Stagiaire Camille

    07-10-2015 om 22:46 geschreven door Camille Poli  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Cartoons !
    >> Reageer (0)
    02-10-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorstelling

    Hallo,

    Ik ben één van de nieuwe stagiaires.

    Ik ben Camille en ik ben 11 jaar, en zit in het 1ste middelbaar in SJC-Woluwe.

    Mijn hobby's zijn volleybal en dwarsfluit.

    Mijn lievelingskleur is appelblauwzeegroen, en ik eet heel graag pizza en frietjes.

    Ik hoop dat jullie mij een leuke stagiaire gaan vinden, ik zal jullie even vertellen wat ik vaak op de blog zal zetten :

    - Mopjes

    - Raadsels

    - Top-3 vragen

    - Vraagjes over...

    - Quiz

    - Gedichten

    - Zanger/ zangeres van de week

    - Liedje van de week

    - Over onze thema's

    - Cartoons

    - Leuke verhaaltjes


    Groetjes,

    Camille

    02-10-2015 om 17:42 geschreven door Camille Poli  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zangeres v/d week!
    Hallo,

    Zijn jullie niet benieuwd wie de zangeres v/d week is??
    De winaares van deze week =

    Laura Omloop!

    Afbeeldingsresultaat voor laura omloop 2015

    Je kan Laura kennen van junior eurosong 2009, zij werd de winares van Junior Eurosong België met het liedje

    "Zo Veriefd"

    Daarna heeft ze nog talloze songs geschreven en nu nog is ze volop bezig met nieuwe liedjes!

    Groetjes Linde !

    29-09-2015 om 14:09 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Zanger/Zangeres van de week!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOPJE!!!
    Hallo,

    Het is weer tijd voor een nieuw mopje!
    Het is weer een tijdje geleden dat er nog een mopje geplaatst is op de blog maar ik vlieg er weer in!


    KINDERPRAAT
    Charlotte: Waarom neem jij een foto van je mama en je papa mee naar school?
    Thomas: Omdat de directeur gezegd heeft dat hij mijn ouders eens wou zien.


    Stemmen maar op ofwel: 0-1-2-3-4-5!!!
    (zie vanonder rechts van het berichtje)

    29-09-2015 om 13:56 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woow! Al even geleden!
    Hallo Allemaal,

    De laatste tijd had ik het erg druk dus kon ik niets posten.
    Ik ga nu proberen om weer regelmatig iets te posten dan kan ik weer vele bezoekers zien!
    De voorbije weken is er natuurlijk veel gebeurd!
    De eerste schooldag, voor sommige nieuwe klasgenoten, nieuwe school, nieuwe leerkrachten, Een nieuw schooljaar!
    Ook natuurlijk was het nog een beetje vakantie...
    Er komt misschien een nieuwe medewerker of misschien zelfs meerdere!
    Ik ben blij dat ik weer op de blog kan werken!
    Veel plezier met het lezen!

    Groetjes Linde

    29-09-2015 om 13:42 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuw schooljaar!
    Hallo allemaal,

    29 dagen geleden is er een nieuw schooljaar gestart, voor veel kinderen was dat een speciale dag!
    Ikzelf zit nu in het 1e middelbaar, een nieuwe school, nieuwe klas, nieuwe leerkrachten en nieuwe vakken.
    De vakken zijn heel verschillend van Geschiedenis tot Techniek en van Aardrijkskunde tot ICT...
    Natuurlijk zijn er ook veel kinderen die naar het eerste leerjaar gegaan zijn,
    ook een hele verandering maar ook sommige naar een nieuw leerjaar
     of middelbaar wat voor hen misschien ook raar is!

    VRAAG: NAAR WELK LEERJAAR/MIDDELBAAR BEN JIJ?
    EXTRA: Natuurlijk is de vraag niet voor volwassenen bedoeld, ben je volwassenen,
     heb je kinderen, vertel dan ook naar welk leerjaar/middelbaar zij zijn!
    ZEKER REAGEREN!

    Groetjes Linde

    29-09-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:De vraagjes!
    >> Reageer (0)




          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs