Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    8mm
    www.bloggen.be/8mm
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    04-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog bijna 1 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!
    Hallo!

    Wisten jullie dat de blog binnen 22 dagen  1 jaar werd?
    We gaan op die dag zeker en vast een feestje maken! FOTO'S, MOPPEN, RAADSELS, LEUKE BERICHTEN EN NOG VEEL MEER!!
    Ben jij er ook bij???
    Zeker kijken op 27 maart 2015 !!!
    Als jij nog iets leuk weet voor die dag op de blog te zetten laat het dan zeker weten!!!!!!!!!!!


    Afbeeldingsresultaat voor 1 jaar

    Linde!

    04-03-2015 om 17:57 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verjaardagen!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedje van de week!
    Halllllloooooooo!

    Willen jullie weten wat het LIEDJE VAN DE WEEK IS??????

    Zeker lezen!


    EN DE WINNAAAAAAAAAR is.....  Love My Like You Do - Ellie Goulding !


    LALALALALALALALALALAALALALA 


    LOVE MY LIKE YOU DO LLLOVE MY LIKE YOU DO.... 


    Groetjes Linde 

    Niet akkoord laat jou lievelings nummer zeker weten 

    04-03-2015 om 17:45 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartoon!
    Hallo!

    Ik heb voor jullie een cartoon voor jullie!

    Voila! Leuk he???


    Linde xxxxxxxxxxxx
    xxxxxx
    xxxxxx
    xxxxxx

     

    04-03-2015 om 17:40 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Cartoons !
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mop van de daggggg!
    Hallo!

    Een mopje! Hebben jullie daar zin in????

    Lezen dan maar!


     Een echtpaar van 60 loopt over straat als ze plots aan worden aangehouden door een fee.

    Als de man haar de weg wijst mag hij een wens doen.

    Hij wenst: "Ik wou dat ik een dertig jaar jongere vrouw had!" en ping, zijn wens ging in vervulling: hij was ineens 90! 



    Haha! i.p.v. de vrouw die 30 jaar jonger word word hij zelf 30 jaar OUDER!

    Leuk mopje???


    Linde xxx

    04-03-2015 om 17:26 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10 berichtjes of meer!
    Hallo!
     
    Ik ga vandaag proberen om 10 of meer berichtjes op de blog te schrijven!
    Ik hoop dat me dat lukt en dat ik veel inspiratie heb, zeker alle berichtjes lezen en stemmen!

    Deze zal ik er op schrijven: Mop, Weetje, Raadsel, Zangeres en liedje van de week, een vraagje, Sportberichtje en meer weet ik nog niet,...
    Groetjes Linde xxx

    04-03-2015 om 17:23 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2 Raadsels! REAGEREN!
    Hallo!

    Ik heb hier 2 raadsels voor jullie!
    Wie het antwoord weet moet zeker reageren!

    Eerst heb ik het antwoord van het vorige raadsel!

    ZE STAAN RUG TEGEN RUG! Dat was het antwoord van het vorige raadsel!

    Nu de raadsels van vandaag!


    Jef en Jan zijn broers (en hebben dezelfde vader en moeder).
    "We zijn geboren binnen hetzelfde uur", zegt Jan,
    "op dezelfde dag van hetzelfde jaar."
    "Maar", zegt Jef, "we zijn geen tweeling!". Hoe kan dit?

    Ik heb een hoofd maar ik praat niet.
    Ik heb vier poten maar ik loop niet. Wat ben ik?


    Raden!!!!!! Succes!

    Linde

    04-03-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Raadsels!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weetjes over je lichaam!
    Hallo,

    Ik heb hier een paar weetjes over je lichaam, je denkt dat je lichaam tip top is maar is dat zo?

     - Onze huid verliest elk uur ongeveer 600.000 huiddeeltjes.

    Moesten we de deeltjes in een zakje kunnen bijhouden,

    zou die na één jaar gemakkelijk zevenhonderd gram wegen.

    Iemand die 70 jaar is, verloor al 47,6 kilogram aan kleine velletjes en schilfers. 


    - Iedere vierkante centimeter huid bevat gemiddeld 15 miljoen bacteriën.
    In je mond leven er dan weer 700 verschillende soorten beestjes. 


    - Twee maal per dag worden we getroffen door flatulentie:
    ongeveer 5 uur na je lunch en maaltijd zal je last krijgen van gasophopingen
    in je maag die vervolgens een uitweg zoeken.
    De gasontsnappingen van vrouwen bevatten meer waterstofsulfide
    waardoor ze iets sterker ruiken, terwijl mannen iets meer windjes laten ontsnappen. 


    - Wanneer je een niesbui probeert te onderdrukken,
    kan er een ader in je hoofd of nek ontploffen.
    Als je je ogen niet sluit tijdens het niezen, kunnen ze uit de oogkas springen.


    - Gemiddeld slik je 1,5 kilogram snot per dag in. 

    - Personen die last hebben van nat en veel oorsmeersel,
    zouden volgens wetenschappelijk onderzoek een indringende lijfgeur hebben. 


    - Je voeten bevatten 500.000 zweetklieren die per dag een halve liter zweet produceren.

    Hehe, Wat was dat allemaal, BACTERIËN? ZWEETKLIEREN? HUIDDEELTJES?

    Nu weet je al wat meer van je lichaam! 
    Doei Doei!

    04-03-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    03-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.D5R!

    Hallo!


    Kennen jullie het programma D5R?

    Het is een programma op ketnet over 5 tieners die allerlei dingen meemaken.

    Ze gaan naar school in het Atheneum in Vilvoorde, dat is niet zo ver van bij mij...

    De tieners heten:

    -  Kyra, ze is blond en heeft vanonder een beetje gekruld haar, haar ouders zijn heel rijk!

    - Leyla, ze heeft zwart gekruld haar en ze is een turkse.

    - Amber, ze komt uit West- Vlaanderen, haar ouders zijn gescheiden en ze woont nu samen met haar moeder en nieuwe vriend met ook nog 2 kinderen in een huis.

    - Vincent, hij is geadopteerd en komt uit Congo, hij heeft krullen in zijn haar en is super groot!

    - Wout, Blond-bruin kort haar, hij woont samen met zijn papa alleen, zijn papa had eerst een drankprobleem maar nu is dat over.


    Voila! Dat zijn de vijf!

    Zeker kijken op Ketnet.be en als je nog vragn hebt laat het dan zeker weten!

    - Dit programma is voorgesteld door Gitte, zij wou graag dat dit programma op de blog werd gezet!

    Linde

    03-03-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Favoriete winkel !
    Hallo!

    Ik heb een nieuw vraagje voor jullie!

    WAT IS JOU FAVORIETE WINKEL?
    Je kan hieruit kiezen :
    Maak je top 3 aub


    1. Brico
    2. Ikea
    3. Gamma
    4. Makro
    5. Colruyt
    6. Van Den Borre
    7. Krefel
    8. Aldi
    9. GB
    10. Delhaize
    11. Blokker
    12. Kruidvat
    13. Lidl
    14. Di
    15. Leenbakker
    16. Hema
    17. Casa
    18. Ava Papierwaren
    19. Standaard Boekhandel
    20. ICI Paris XL


    Groetjes!

    02-03-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:De vraagjes!
    >> Reageer (0)
    01-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Nieuw thema -Strips!

    Hallo!

    Ik heb goed nieuws!


    We hebben een nieuw thema! STRIPS!

    We gaan jullie alles vertellen over strips, welke strips er zijn enkele schrijvers, wat er gebruikt word in een strip en nog veel meer!

    Ook als jullie iets willen weten laat het dan zeker weten :)

    Ik heb alvast al een vraagje voor jullie! WELK STRIP VINDEN JULLIE HET LEUKST?

    Dat kan bv. zijn:


    - F.C De Kampioenen

    - Jommeke

    - Kuifje

    - Dance Academy

    - W817

    - En daarmee basta

    - Kiekeboe

    - Suske en Wiske

    - De Rode Ridder

    - Nero

    - ...


    Ik vind zelf DANCE ACADEMY en FC DE KAMPIOENEN!



    Linde xxx

    01-03-2015 om 18:19 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Thema STRIPS!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Raadseltje!

    Hallo!


    Ik heb een leuk raadsel voor jullie!


    Jefke staat achter zijn buurjongen, terwijl zijn buurjongen ook achter hem staat, hoe kan dat?


    Laat het zeker weten en we geven jullie volgende week de oplossing en een nieuw raadsel!

    Linde xxx


    01-03-2015 om 18:10 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Raadsels!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedje van de week!

    Hallo!


    Ik heb hier het liedje van de week!


    EN HET IS GEWORDEN: Banaan - Jebroer !


    Doeiiii!

    01-03-2015 om 12:43 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jou e-mail adres!

    Hallo!

    Omdat ik nog al veel mails stuur om reclame te maken heb ik een vraagje...

    Zouden jullie jullie e-mail adres willen schrijven in een reactie?

    Dan kan ik als ik een nieuwtje heb dat aan jullie laten weten!

    Bv. als ik recleme wil maken,...


    Dus doen!


    Linde

    01-03-2015 om 12:27 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet zo blij!

    Hallo!


    Ik ben niet zo blij...

    Bartu moest elke dag zeker 2 berichtjes op de blog zetten ondertussen al meer dan 6!

    Hij heeft er nog geen één opgezet!

    Ik ben totaal niet blij en zal hem goed aanpakken :)

    Wat vinden jullie ervan?



    Doei Linde

    01-03-2015 om 10:11 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUPER!!
    Hallo!

    Ik heb een vraagje voor jullie!

    WAT VINDEN JULLIE SUPER?

    Dat kan van alles zijn hier een paar voorbeelden:

    - Frietjes eten (of iets anders lekker)
    - Bij iemand gaan spelen/slapen
    - Gaan sporten
    - Naar school gaan
    - Iets leuk doen met je familie
    - Naar een feestje
    - Op vakantie
    - Naar een pretpark
    - Een spel spelen
    - Naar de chiro gaan
    - ...

    Kies maar! Je kan ook iets anders super vinden! Laat het zeker weten!

    Groetjes Linde 
    xxx

    25-02-2015 om 13:20 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zanger van de week!
    Hallo!

    In dit berichtje maak ik de ZANGER van de week bekend!


    En vandaag is dat .....  IAN THOMAS!


    Proficiat Ian!
    Nog een mooie toekomst!!

    Linde xxx

    23-02-2015 om 18:12 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Zanger/Zangeres van de week!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dounia weg - Bartu erbij!
    Hallo!

    Eerst wil ik zeggen dat het me spijt dat ik tijdens de vakantie niet zoveel als gewoonlijk op de blog heb gezet! 
    Ik hoop dat Dounia leuke berichtje voor jullie op de blog heeft gezet!

    Helaas is de stage van Dounia afgelopen maar we hebben ook goed nieuws!
    We krijgen een nieuwe stagiair! BARTU!
    Je spreekt zijn naam eigenlijk BARTO uit maar je schrijft het anders!
    Hij zal vrijdag met zijn stage starten en dat twee weken lang...
    Hij zal jullie ook over zichzelf vertellen en zal leuke dingetjes op de blog zetten!
    Zelf kan hij heel goed voetballen dus misschien zal hij iets daarover vertellen!
    Zeker reageren op zijn berichtjes!!

    Groetjes Linde xxx

    23-02-2015 om 17:35 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Medewerkers !!!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje!
    Halloooo!!!

    Hier heb ik een nieuw mopje voor jullie!!!!!!

    Helpdesk:
    "Uw wachtwoord is een kleine a van appel,
    een hoofdletter V
    als in Victor, het nummer 7."

    Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"

    Haha!

    Groeten Linde!!!

    23-02-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    22-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedaan met mijn stage!
    Hallo,
    ik (Dounia) moet spijtig genoeg droevig nieuws doorgeven.Vandaag is mijn laatste dag van mijn stage.
    Ik hoop dat jullie deze blog leuk vinden. Volgens mij is de kans groot dat ik terug zal komen. Ik hoop het!Very Happy
    Ik zal jullie missen ! bye!!!Crying or Very sad
    groetjes,
    Dounia xxx

    22-02-2015 om 19:15 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    16-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zangeres van deze week!
    Hey,
    DE ZANGERES VAN DEZE WEEK IS: Ariana Grande

    Groetjes,
    Dounia xxx

    16-02-2015 om 20:19 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Zanger/Zangeres van de week!
    >> Reageer (0)




          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs