Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    happytogether
    www.bloggen.be/happyto
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    16-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn verjaardag !!!!!!
    Hallo,
    vandaag zijn wij de 16 de dag van februari en dat betekent dat ik(Dounia) 12 jaar ben vandaag!
    Spijtig genoeg ga ik mijn verjaardag niet vieren maar dat is niet erg!
    En nog een gelukkige verjaardag aan Naomi. Zij is vandaag ook jarig. Naomi is een meisje van mijn school ,zij zit in 6a e,n ik zit in 6b.

    GROETJES,
    Dounia xxx

    16-02-2015 om 20:13 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Outlook, Hotmail, g-mail,...
    Hallo!

    Dit berichtje gaat over de verschillende mails, je hebt Outlook, Hotmail, G-mail, Skynet, Telenet en nog veel meer!
    Over die 5 ga ik het hebben!

    Ik ga van elk een foto met het logo laten zien! 

    Eerst hebben we outlook, daar hebben wij ook ons e-mail adres!

    Afbeeldingsresultaat voor outlook

    Nu komt Hotmail!

    Afbeeldingsresultaat voor Hotmail Mooi oranje!

    Nu g-mail!


    Afbeeldingsresultaat voor g-mail Cool!!!
    En nu Skynet!
    Afbeeldingsresultaat voor skynet mailSkynet!

    En laatste telenet!




    Afbeeldingsresultaat voor telenet webmail



    daag!!

    16-02-2015 om 16:46 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foto's :-)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carnaval!

    Carnaval

    Carnaval

    Carnaval vieren.
    Dat doen ze beneden de grote rivieren.
    De mensen zijn daar goed verkleed.
    Als je dat maar weet.
    Ze maken veel plezier.
    Dus hebben ze vaak vertier.
    De praalwagens zijn goed versierd.
    Dus wordt er veel geapplaudiseerd.
    Nu maar hopen op goed weer.
    Want dat is beter voor de sfeer.
    Maak een bruisend feest.
    Dan kan je later zeggen blij dat ik ben geweest.


    Een carnavalsgedicht voor jullie!!


    Linde ps. niet zelf gemaakt!

    16-02-2015 om 15:41 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedje van de weeeeeeek!!!
    Hallo !!

    Het is weer tijd voor het liedje van de week!!!!

    En de winnaar = Chandelier – Sia!!!

     

    Super Liedje!!!!!

     

    Lalalalalalalaalala!!!



    Doeiiiii!!!

    Linde

    16-02-2015 om 13:54 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje en foto's over CARNAVAL!!!!
    Hallo!

    Ik heb hier een mopje en foto's over Carnaval, ik had ook een gedicht over dat thema geplaatst!


    Tekstvak: “Hoe heeft u zich vermomd op het Carnaval?”
“Als badkuip.”
“Tjonge, wat ingewikkeld.”
“Nee, hoor, het was eenvoudig. Ik liet me vol lopen…”
 Hihi!
    Ik vind hem grappig!

    Doei doei!!!!

    Linde

    16-02-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartoon !!
    Hallo!

    Hier heb ik een nieuw cartoon voor jullie!


    Een cartoon van Garfield!


    Doei Linde!

    16-02-2015 om 00:00 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Cartoons !
    >> Reageer (0)
    15-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filmpje op Fecebook, Messenger, snapchat,...

    Hallo!


    Ik heb een filmpje gemaakt met VIDEO FX over de blog!

    Ik zet dit op fecebook en nog veel meer sites waar veel mensen het kunnen zien!

    Hopelijk krijgen we daardoor nog meer bezoekers!!


    Doeiiiiii! Linde

    15-02-2015 om 19:24 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn!
    Hallo!

    Vandaag is het Valentijn! 
    De dag van de liefde beter bekend!
    Ik persoonlijk vind dat maar niks maar vele mensen vinden dat een speciale dag!
    Dan kopen ze bloemen of chocolade of een weekend weg,...
    Maar vieren jullie dat eigenlijk?

      Valentijn hoeft niet specifiek over liefde te gaan maar het kan ook over vriendschap gaan.

    Dus reageren!!


    Groetjes Linde

    14-02-2015 om 20:03 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn verjaardag!!!!!!!!!!
    Hallo,
    ik(Dounia) word over 2 dagen 12 jaar!
    Spijtig ga ik geen verjaardagsfeest doen maar dat is niet erg!

    Groetjes,
    Dounia xxx

    14-02-2015 om 19:52 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.top 3 kleuren
    Hallo,
    hier is mijn top 3 van kleuren.
    1:blauw
    2:wit
    3:rood
    Hebben jullie een top 3 van kleuren? Stuur het dan naar deze blog! Hier zijn de 10 kleuren waaruit jullie kunnen kiezen:
    1:geel
    2:oranje
    3:roos
    4:rood
    5:paars
    6:blauw
    7:groen
    8:bruin
    9:grijs
    10:zwart
    Stuur ons zeker een berichtje.
    Bij ons gaat het om de plezier op de blog.
    Als jullie een mop hebben of jullie willen iets zeggen tegen andere mensen,schrijf het zeker op deze blog!Very HappyCoolRazz
    Groetjes,
    Dounia xxx

    14-02-2015 om 19:48 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:De Kleuren
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Krokusvakantie!!
    Hallo iedereen!

    De Krokusvakantie is gestart! 

    En dat betekend ook later gaan slapen en uitslapen en bij vrienden/vriendinnen gaan spelen en shoppen enz.
    Ik ga een cake en cupcakes maken deze vakantie en ik ga ook bij vriendinnen spelen...
    Spijtig is mijn mama maar twee dagen thuis donderdag en vrijdag dus moet ik de andere dagen naar mijn grootouders.
    Maar ik kan daar ook leuke dingen doen!

    DE VRAAG VAN DIT BERICHTJE: Wat ga jij zoal doen in de vakantie?

    Groeten Linde!

    PS. REAGEREN!!!

    14-02-2015 om 14:32 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje!!
    Hallo!

    Ik heb hier een nieuw mopje voor jullie!

    Vraagt een oude dame aan een jongetje op straat: 'Hoe oud ben jij?'
    'Negen jaar.'
    'Àha, en wat wil je later worden?'
    'Tien jaar.'


    Zalig mopje! XD


    Groeten Linde

    13-02-2015 om 17:49 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    11-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mop
    Hallo,
    ik heb een mopje voor jullie!

    Er komen 2 vlooien uit de café. Het regent pijpenstelen. Vraagt de ene vlooi tegen de andere:Gaan we te voet of nemen we de hond?

    hahahahahahahahahahahahaha
    ik vind hem een goeie!
    GROETJES,
    Dounia xxx

    11-02-2015 om 19:12 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstellen
    Hallo,
    ik ben Dounia Guenach.Ik ben 11 jaar en ben stagere van dit blog.Sorry dat ik niet maandag en dinsdag niks heb geschreven.Mijn computer werkte niet. Ik hoop dat jullie deze blog leuk vinden.Very Happy
    Groetjes,
    Dounia xxx

    11-02-2015 om 19:02 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    07-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overzichtje blog!
    Hallo!

    Hier hebben we het overzichtje van de blog van de maan januari en een stukje februari!

    Bezoekers: 1245! Super goed, we hadden het getal 1200 gevraagd! Volgende keer 1450?

    Pagevieuws: 3718! Goed ! we wilden er graag 3550! Volgende keer 4000?

    Stemmen: 155! Super! We hadden er 148 gevraagd! Volgende keer 160?

    Reactie's: 122! Juist goed! Volgende keer 125?

    Berichtjes: 508! Super de super !! Volgende keer 555?

    Heel goed weeral 5/5!

    Groeten Linde!


    07-02-2015 om 10:50 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Overzicht blog !
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn klas!
    Hallo!

    Ik ga jullie voorstellen aan mijn klas!

    De meisjes:

    Linde
    Hanae
    Dounia
    Liana
    Anke
    Fatima-Zahra
    Camille
    Nina
    Lore
    Margo
    Mirte


    De jongens:

    Lowie
    Dreni
    Deniz
    Ludovic
    Alexandre
    Yoran
    Louka
    Pieter
    Tristan
    Bartu

    Anke en Camille zijn 10 jaar!
    Louka, Yoran en Deniz zijn 12 jaar!
    En de rest zijn 11 jaar ik ook :)
    Dat is mijn klasje!
    Super klas!

    6B!

    Doei Linde

    07-02-2015 om 10:36 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De enquete!
    Hallo!

    Volgende week straten Dounia en ik met een enquete! We zullen bijna heel de school rond gaan !

    De naam van de enquete is = Broers en zussen!
    We gaan onderzoeken wat het gemiddelde is van de broers en zussen in onze school.
    Zelf heb ik geen broers of zussen maar er zijn we veel mensen in onze school met veel broers en zussen!
    We gaan dus een soort van lijst maken zonder namen enzo en dan duiden we aan hoeveel en wat een broer of een zus of allebei?
    Heb jij ook broers of zussen laat het dan zeker weten! Ook als je enig kind bent!
    Ik hoop dat onze test goed gaat lukken en dat we daarna een goed verslag op de blog kunnen zetten!

    Groetjes Linde 

    07-02-2015 om 10:26 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zangers van de week!
    Hallo!

    Ik heb vandaag ook nog de winnaar van de zangeres/zanger van de week!
    Maar vandaag zijn het ZANGERS!

    En de winnaar = Bandits!!!!


    Cool!


    Groeten Linde

    06-02-2015 om 18:46 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Zanger/Zangeres van de week!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boven de 500 berichtjes!
    Hallo!

    Goed nieuws opnieuw!!

    We zitten aan de 504 berichtjes! 

    Super leuk!

    Ik ben trots op mezelf en ook de ex-medewerkers!
    Groeten Linde xx

    06-02-2015 om 18:40 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe stagiaire!
    Hallo!


    Ik heb goed nieuws voor jullie!
    Er komt een nieuwe stagiaire! 

    DOUNIA!

    Ze zal stage lopen vanaf volgende week maandag tot het einde van de krokusvakantie twee weken dus!

    Proficiat! 

    Groeten Linde!!

    06-02-2015 om 18:36 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Medewerkers !!!
    >> Reageer (0)




          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs