Over mijzelf
Ik ben Linde , en gebruik soms ook wel de schuilnaam Krantje medewerker.
Ik ben een vrouw en woon in (België) en mijn beroep is Krantje maken.
Ik ben geboren op 29/04/2003 en ben nu dus 20 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Tennis en zwemmen .
Hey, ik ben Linde. Ik hou enorm van ons blog en probeer elke dag er iets op te zetten, daarnaast tennis en zwem ik o
De blog is jarig!

Bekijk de originele afbeelding



Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Rondvraag / Poll
    In welke maand ben jij geboren ?
    Januari
    Februari
    Maart
    April
    Mei
    Juni
    Juli
    Augustus
    September
    Oktober
    November
    Decemeber
    Bekijk resultaat

    Welkom op onze blog !
    Categorieën
  • Achter de schermen! (6)
  • Cartoons ! (23)
  • De Kleuren (2)
  • De vraagjes! (9)
  • De week van.... (16)
  • Foto's :-) (32)
  • Gedichten! (8)
  • Het Nieuws! (3)
  • Liedjes !! (35)
  • Medewerkers !!! (14)
  • Mopjes !! (117)
  • Overzicht blog ! (14)
  • Pesten (2)
  • Raadsels! (19)
  • Thema Joepie! (5)
  • Thema Pretparken !! (5)
  • Thema Sport (32)
  • Thema STRIPS! (2)
  • Verhaaltjes (2)
  • Verjaardag Blog! (4)
  • Verjaardagen! (7)
  • Weetjes !! (20)
  • Wereldrecords (37)
  • Zanger/Zangeres van de week! (15)
  • Gastenboek
  • Casting Waxed Jacket Barbour Navy
  • Barbour Propulsion Quilted Jacket Olive
  • Barbour Ariel Track Quilted Jacket Black
  • Lieverdje!
  • Je bent me wel vlug vergeten hé en ik vind je nog zo'n lief meisje met zoveel talent.

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Rondvraag / Poll
    Hoeveel zussen/broers heb je?
    Ik heb er geen!
    1
    3
    2
    4
    5
    7
    6
    Ik heb er maar het zijn stiefbroers/zussen
    ik heb iemand maar het is een stiefbroer/zus
    10
    8
    9
    Andere keuze!
    Bekijk resultaat

    Rondvraag / Poll
    Is er voldoende informatie op onze blog ?
    Zeker, ik sta versteld !
    Ja.
    Het is voldoende.
    Kan beter.
    Nog wat werk aan.
    Het is slecht !
    Bekijk resultaat

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Youtube.com
  • bloggen.be/happykrantje
  • Facebook.com
  • Sunnieday.com
  • Appartementen Val-thorens
  • Moni
  • Ons Agendake

    Belangrijke dingetjes op ons blog!

    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    autokampioen
    www.bloggen.be/autokam
    Krantje Happy
    Welkom op mijn blog
    Krantje.happy@outlook.be
    06-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedje van de week !
    Heyy, 

    Ik ga vandaag het liedje van de week bekendmaken!



    En de winnaar = Adele – Rolling In the Deep!

     

    Omdat.... We vandaag een liedje van haar in de klas hebben beluisterd!

     

    Doei Linde

    06-02-2015 om 18:18 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje!!
    Hey!

    Ik heb een nieuw mopje voor jullie!!

    Een Engelse toerist neemt een taxi om van de luchthaven in Zaventem naar z'n hotel in Brussel te gaan. Ze rijden voorbij het Atomium en de passagier achter in de taxi wil de chauffeur wat vragen over het imposante bouwwerk, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de aandacht te trekken. 
    De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur. 
    Het voertuig mist op een haartje na een tram, ramt bijna een huis, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferende Japanners tot stilstand te komen. 
    Het is even stil in de taxi.
    Dan zegt de chauffeur: "Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken." 
    De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder. 
    Waarop de bestuurder zegt: "Het is uw schuld niet hoor meneer. 
    Maar vandaag is mijn eerste dag als taxichauffeur. 
    Hiervoor heb ik 25 jaar lijkwagens gereden".

    Groetjes Linde

    06-02-2015 om 17:27 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    04-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cartoon!
    Hallo!

    Hier heb ik een leuk cartoon voor jullie!


    Groetjes Linde

    04-02-2015 om 14:03 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Cartoons !
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allerlei soorten smiley's !
    Hallo!

    In dit berichtje gaan we foto's laten zien van soorten smiley's, een boze, een blije, een droevige,...

    =>

     Hier hebben we gewoon wat smiley's.
    Een BOZE smiley


    Een DROEVIGE smiley
    Een JALOERSE smiley

    Een VERLIEFDE smiley
    Een VERLEGEN smiley

    Een SCHAMENDE smiley


    Een BLIJE smiley



    Voila!

    Groetjes Linde


    04-02-2015 om 13:27 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    Categorie:Foto's :-)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag precies de hotste dag!
    Hallo!

    Ik heb een keer zitten kijken en het blijkt dat er op woensdag de meeste bezoekers zijn.
    Het heeft ook te maken met een half dagje school denk ik.
    Ik ga een soort van schema maken over de statistieken en zal dat dan in een berichtje zetten.

    Wat er zal in staan is het volgende: Wanneer de meeste bezoekers ? Wat heeft het meeste stemmen? Hoe zit het met de poll's?,...
    Hoe het allemaal zit kom je in de volgende berichtjes te weten!

    Groetjes Linde XD

    04-02-2015 om 13:09 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niet zo een goed nieuws!
    Hallo iedereen!

    Ik heb niet zo een goed nieuws voor jullie, omdat Margo, Gitte en Nina niet zo veel op de blog doen gaan ze nu niet meer op de blog werken.
    Dat betekent dat ik nu alleen de blog zal doen!
    Het kan wel zijn dat er heen stagiaire komt namelijk Dounia.
    Als dat zo zal zijn laat ik het jullie direct weten!

    Groetjes Jullie beheerder Linde

    04-02-2015 om 13:03 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kleutertjes!
    Hallo iedereen!

    Op dit moment zit ik op school maar ik doe de kleutertjes samen met een super meisje Dounia!
    Wat we moeten doen is op de jongste kindjes passen terwijl ze slapen, je kan er minstens 1 hebben en maximum 5.
    Dat hangt er vanaf hoeveel kindjes er moeten slapen die dag!
    Wij hebben vandaag 3 kindjes en we zijn nu aan het wachten tot ze komen!
    Jullie zitten nog op school maar bon!

    Doei Linde en Dounia!


    03-02-2015 om 12:30 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunnieday...
    Hallo!

    Hier heb ik een voorbeeldje van een sunnieday vrouwtje en mannetje.
    Sunnieday is een spel op de computer waar je een huis kan maken, kindjes kan hebben een broer een zus een man een vrouw, vrienden en zo voort heel leuk!
    Je kan kamers maken zoals, huis, hotel, restaurant, school,...
    En je kan je eigen mannetje maken!
    Ik en nog een paar andere kinderen van de klas zitten er ook op en we amuseren ons rot!
    Ik ben op het spel de zus van Lore en Liana!
    En soms verkleed ik me ook als een jongen :)

    Zo, doeiiii Linde

    02-02-2015 om 17:53 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zanger van de week!
    Heeeeeey!


    Hier hebben we de zanger van de week!

    En de winnaar = Justin Bieber!



    Cool!


    Groeten Linde!


    02-02-2015 om 17:34 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Zanger/Zangeres van de week!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag WK veldrijden!
    Hallo, 

    Hier hebben we de uitslagen van de 4 wedstrijden van het WK in Tsjechië afgelopen weekend.

    Ik geef eerst al de uitslagen en dan vertel ik er een beetje over.

    De junioren:

    UITSLAG WK JUNIOREN

    1. Simon Andreassen (Den) in 42'24"
    2. Eli Iserbyt op 40"
    3. Max Gulickx (Ned) 41"
    4. Gage Hecht (VS) 44"
    5. Thijs Wolsink (Ned) 1'10"
    6. Stefano Sala (Ita) 1'27"
    7. Jakob Dorigoni (Ita) 1'30"
    8. Eddy Fine (Fra) 1'34"
    9. Jarne Driesen 1'53"
    10. Roel van der Stegen 1'58"

    De beloften:

    UITSLAG


    1. Michael Vanthourenhout in 49'55"
    2. Laurens Sweeck op 10"
    3. Stan Godrie (Ned) 14"
    4. Clement Venturini (Fra) 24"
    5. Joris Nieuwenhuis (Ned) 31"
    6. Toon Aerts 45"
    7. Jakub Skala (Tsj) 1'06"
    8. Diether Sweeck 1'14"
    9. Quinten Hermans z.t.
    10. Gioele Bertolini (Ita)

    De vrouwen:


    UITSLAG WK VROUWEN

    1. Pauline Ferrand-Prévot (Fra) in 49'11
    2. Sanne Cant z.t.
    3. Marianne Vos (Ned) op 15'
    4. Nikki Harris (GBr) 20"
    5. Katerina Nash (Tsj) 36"
    6. Lucie Chainel-Lefevere (Fra) 55"
    7. Helen Wyman (GBr) 1'21"
    8. Ellen Van Loy 1'35"
    9. Christine Majerus (Lux) 1'54"
    10. Sophie de Boer (Ned) 1'56"

    De elite renners (profs):

    UITSLAG WK VELDRIJDEN (PROFS)

    1. Mathieu van der Poel (Ned) in 1u09'12"
    2. Wout van Aert op 15"
    3. Lars van der Haar (Ned) 17"
    4. Kevin Pauwels 1'06"
    5. Klaas Vantornout 1'12"
    6. Tom Meeusen 1'17"
    7. Gianni Vermeersch 2'26"
    8. Marcel Meisen (Dui) 2'37"
    9. Philipp Walsleben (Dui) 2'43"
    10. Marco Aurelio Fontana (Ita) 2'54"

    Zo, 5 medailles voor België!

    Eerste zilveren voor Eli Iserbyt bij de junioren van 16 tot 18 jaar!
    Goud en zilver voor Micheal Vanthourenhout en Laurens Sweeck bij de beloftes van 18 tot 20 jaar!
    Zilver voor Sanne Cant bij de vrouwen!
    En dan ook een zilveren medaille voor Wout van Aert bij de profs!

    Wout had wel dikke pech, hij had eigenlijk wel kunnen winnen maar had twee keer voor dat zijn ketting van zijn fiets was en hij is ook een keer gevallen!
    Toch proficiat voor Mathieu van der Poel met Goud voor Nederland!

    Groeten Linde!



    02-02-2015 om 17:22 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Thema Sport
    >> Reageer (0)
    31-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liedje van de week!
    Hallo!

    Hier heb ik het liedje van de week voor jullie!
    Het heeft ook te maken met onze sneeuwschool, onze (kamp)dans!

    En de winnaar = Up Town Funk – Mark Ronson ft. Bruno Mars!

     

    Super! Daar hebben we onze dans op en echt een hele leuke!



    Groeten Linde!

    31-01-2015 om 17:56 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Liedjes !!
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje!
    Hallo!

    Hier hebben we een nieuw mopje voor jullie!
    Het gaat over sneeuw, omdat we op sneeuwschool gewest zijn wil ik even in het thema SNEEUW blijven!

    Sneeuw Ruimen

    De vader van Lisa ruimt sneeuw van de oprit.
    Lisa vind het leuk om na te doen en schept dan tot ze op een stukje gras stuit.
    'PAPA' roept ze heel hard. 'Ik heb een stukje zomer gevonden!'

    Haha, ik vind hem wel grappig jullie ook?
    Als je nog mopjes hebt over sneeuw of een ander onderwerp mag je altijd reageren!

    Groetjes Linde :)




    31-01-2015 om 17:49 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Terug van Italië!
    Hallooooooooooo!

    We zijn terug van sneeuwschool!
    We zijn vanochtend aangekomen om 9.38 op school te Machelen!
    Een verslagje:

    Wat hebben we allemaal gedaan: Bowling, Moordonderzoek, (Kamp)dans, Ford bezoeken, grote wandeling, Fuif, spel 1 tegen allen, Pizzanight, bezoek militair kerkhof, bezoek honingmuseum + kaasfabriek, rodelen en natuurlijk Skiën!
    Er stond altijd wel iets op het (drukke) programma!
    Na een lange reis van ongeveer 15 uur zijn we aangekomen in Lavarone, we hebben onze valiezen uitgepakt en al eens gaan kijken naar de (baby)piste, de volgende dagen hadden we altijd wel een activiteit, zo was Bowling er één van, ik zat in het groepje met Lore, Liana, Anke, Margo, Gitte en ik. Ik ben gewonnen met 68 punten net voor Lore met 67 punten! Nina was de grote winnaar met 98 punten! De fuif was een knaller voor iedereen maar niet zo voor mij, ik heb eigenlijk alleen maar bij Lore gezeten omdat zij ziek was. De rest heeft zich te pletter gedanst en de dj's hebben zelfs gefilmpt toen we onze (kamp)dans aan het dansen waren! 
    De moni's en juffen en meester waren ook superleuk, danku aan juf Els, juf Silvia, meester Robin, Thijs, Tilly en Ine en ook mijn klasgenoten!
    Ik weet niet of jullie op de blog van sneeuwschool hebben gelezen maar daar staan nog veel berichtjes op met ook heel veel reactie's in totaal zijn het er: 327!

    Groeten Linde!

    31-01-2015 om 17:41 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste berichtje voor sneeuwschool!
    Hallo!

    Dit is het laatste berichtje op de blog voor dat we op sneeuwschool zijn!
    Het zijn foto's van sneeuw!!!



    Doeeeeeeeeeei!
    Linde

    23-01-2015 om 15:26 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Foto's :-)
    >> Reageer (0)
    22-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje!
    Heeeeey!

    Ik heb weer een nieuw mopje voor jullie!

    =>

     Snappen jullie ??

    Ik heb nog een zelf gemaakt mopje voor jullie!

    Ik zoek op MOP  en kom op dit =


    Linde 

    22-01-2015 om 18:05 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuwschool!
    Hallo iedereen!

    Morgen vertrekken wij op sneeuwschool hier wat uitleg!
    Wij vertrekken morgen om 19.00 u met de bus naar Lavarone (Italië).
    Het zal een lange rit worden van ongeveer 14 uur, en zullen een nachtrit hebben.
    We gaan daar 2 uur per dag skiën en dan nog andere activiteiten zoals => Fuif, Bowling, Rodelen, Sleeën,...
    De kamers zijn er vanaf 3 personen en enkele met een deur voor naar een andere kamer.
    Nina, Gitte en ik hebben kamer 211 en hebben een deur, daar slapen Camille, Fatima - Zahra, Mirte en Laura.
    Op 31 januari vertrekken wij terug rond de avond en zo komen we dan thuis in de morgen op zaterdag.
    Ik vind het persoonlijk niet zo leuk omdat ik heimwee heb
    De kinderen gaan waarschijnlijk geen internet hebben dus dat betekend dat we niets op de blog gaan kunnen zetten maar ik zal toch proberen!
    Je kan ons wel volgen op de klasblog genaamd :https://sneeuwschool1415.wordpress.com/

    Groeten Linde en de andere!

    Nog wat foto's van hotel Cimone =>

    22-01-2015 om 17:45 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.300 dagen!
    Heey!

    Vandaag zijn we 300 dagen bezig met de blog!
    Dat is veel hé?
    Maar het zal nog veel langer zijn!
    Hopelijk kunnen we nog jaren doorgaan!
    Ondertussen hebben we al 486 berichten geplaatst!

    Groetjes Linde!

    21-01-2015 om 13:57 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eeeeeen WEETJE
    Hej,
    Vandaag hebben we weer een raadsel! EEN => 

    Wist u dat...?!

    268,831 km/u de hoogste snelheid ooit is op een fiets gehaald?

    Fred Rompelberg fietste op 3 oktober 1995 op de zoutvlakte van Salt Lake City naar een snelheids record van maar liefst 268,831 km/u.
    Dit deed hij met behulp van het team "Strasburg Racing Brothers" (een dragracing team).

     Woooow! Cool, ik zou dat ook wel willen doen jullie ook? Laat het weten!

    Groetjes Linde en co...

    19-01-2015 om 18:58 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Weetjes !!
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mopje van de dag!
    Hallo,

    Hier heb ik een nieuw mopje voor jullie, ik zeg ook erbij van welk thema het is :)

    Kippen :
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!


    Wie hem niet snapt laat maar iets weten!

    Linde!

    19-01-2015 om 18:53 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Mopjes !!
    >> Reageer (0)
    17-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Joepie Abonnement
    Hi lezers,

    We hebben wat info voor jullie over hoe je een abonnement kan bestellen op 'De Joepie'!
    Je kan ook gewoon elke week naar jou krantenwinkel maar natuurlijk is het met een abonnement ook super!
    Je komt alles te weten over 'De BV's' en buitenlandse celeberty's !
    Hier heb je het formulier en info => 

    12 maanden Joepie

    Altijd mee met de allernieuwste trends met jouw favoriete magazine 

    • € 8,25

      per maand

    • Gelezen door meer dan 200.000 Vlaamse jongeren
    • Elke woensdag nieuw leesplezier in je brievenbus!
    • De beste nieuwtjes over nationale en internationele sterren
    • Wekelijks 3 posters om je kamer te pimpen
    • Vraag en antwoord op de meest persoonlijke verhalen van lezers
    • Film- en CD-recensies, tests, fashion en beauty, make overs, ...
    • Dankzij Joepie ben jij mee met de trends!


    17-01-2015 om 20:28 geschreven door Krantje Happy  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Thema Joepie!
    >> Reageer (0)




          


    Reageer en stem zeker, het helpt ons
    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Birthday Messages (Reina Duran)
        op Gedichten § Verjaardag
  • Birthday Wishes (Yana Jonson)
        op Gedichten § Verjaardag
  • BELGIUM (Hazar Deniz )
        op Rode Duivels gaan naar EK
  • Happy B-Day (liana)
        op Louka 13 jaar, Mirte 12 jaar en mama ook jarig :)
  • super! (Camille)
        op Colaaaaaaa!
  • Rondvraag / Poll
    Hoeveel husidieren heb jij ?
    3
    1
    2
    4
    0
    5
    8
    6
    7
    Meer dan 8
    Bekijk resultaat


    Startpagina !

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.



    Startpagina !

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.



    Inhoud blog
  • Gedichten § Verjaardag
  • Raadsel § Verjaardag
  • Mopjes § Verjaardag
  • Foto's verjaardag!
  • Happy Birthday blog!
  • Morgen verjaardag blog!
  • Gedichtje § Over een opa x
  • Mopjesss
  • Verjaardag § Blog
  • Raadsel § Antwoord
  • Mopje § Fun
  • Enkele cartoons § Fun
  • Een vrolijk gedicht
  • Een verhaaltje, waargebeurd
  • Mopjes § Funny
  • Karrewiet
  • Schrikkeldag!
  • Een weetje
  • Mopje § FUN
  • Aandraders liedjes
  • Wereldrecords
  • K3
  • Enkele mopjes
  • Getuigenis Pesten
  • Move tegen pesten

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs