happyanimaltails
Inhoud blog
  • De vetstaartgerbil
  • huisvesting muis
  • huisvesting cavia
  • voeding cavia
  • voeding hamster

    Zoeken in blog



    Een interessant adres?

    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda


    alles over (knaag)dieren
    29-11-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wie ben ik?
    wie ben ik? 
    Mijn naam is Tamara, ik woon in Breda en ik ben geboren op 6 februari 2002. Al sinds ik heel jong was ben ik al fan geweest van dieren en dat ben ik nu nog steeds! 
    ik doe de opleiding bedrijfsleider dierverzorging op Prinsentuin College en thuis hebben we ook genoeg dieren. Over al mijn dieren ga ik later nog een blog maken ;) 

    waarom deze blog? 
    Ik heb deze blog gemaakt om mensen meer te leren over dieren en om mensen genoeg informatie te geven voordat ze een dier kopen. 

    wat kun je verwachten op mijn blog?
    - algemene informatie 
    - voeding 
    - huisvesting 
    - rassen 
    en natuurlijk nog veel meer leuke weetjes! 

    Ik hoop dat jullie veel gaan leren door mijn blog! 



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)

    Archief per week
  • 26/11-02/12 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Over mijzelf
    Ik ben Tamara, en gebruik soms ook wel de schuilnaam happyanimaltails.
    Ik ben een vrouw en woon in Breda (Nederland) en mijn beroep is vakkenvuller jumbo .
    Ik ben geboren op 06/02/2002 en ben nu dus 22 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: dieren.


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs