Inhoud blog
  • Wanneer magie vriendschap wordt, heel gewoon…
  • Timmy en de roze mustang.
  • Brievenbus Cadeautje!
  • Alarm!!!
  • Hello from the other side! Zwart op wit vastgelegd op beeld.
  • Jimmy ! Cool, stoer maar met een zacht kantje.
  • Een heel bijzonder teken voor iemand die niet bij de reading was.
  • opbrengst Engelenweekend 2017 !
  • Een wereldster aan de hemel telefoon!!!
  • Wonderbaby Sofia.
  • Opbrengst engelenweekend 2016 voor Vzw Wiebe.
  • Roland geeft zijn Monique een heel speciaal kerstgeschenk!
  • Brief aan jou !
  • Geschenkjes komen zomaar uit de lucht gevallen, maar wel op zijn tijd!
  • Papa Umans geeft duidelijke antwoorden aan zijn dochter Veronique !
  • Cheque voor Vzw Wiebe!
  • Veren in de engelschoot !!!
  • Heidi hakt knopen door en de laatste loodjes wegen zwaar in "The Angel Academy"
  • Nieuwe uitdagingen
  • Afgifte Cheque Engelenweekend 2014
  • Domenico, Marlies en de Berkel snijmachine nummer 3 !!!
  • Warme uitstapjes!
  • Engelenweekend 2013!
  • Ingrid haar verhaal samen met haar mama, Meter Mol en héél veel hondjes.
  • Godfried, Nienken en ons Lieve Vrouwke !
  • Linda en Pat op vakantie samen met hun mannen !
  • Tekens van de overkant.
  • Gidsen op foto's en de opbrengst van het engelenweekend !
  • Tekens vragen aan de engelen !!!
  • Boekvoorstelling " Engelen in mijn zolderkamer" en het engelenweekend !
  • " KÖGEL"
  • Lieve 100 jarige grote Bomma !!!
  • Oorkonde vrouw van het jaar!!!
  • Angel Room !!!
  • Cadeautjes voor de feestdagen speciaal van hen die jij zo moet missen !!!
  • Engelenweekend voor WIEBE !!!
  • Cadeautjes bij de vleet !!!
  • Mijn eigen blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Han en haar belevenissen met de engelen
    14-02-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cheque voor Vzw Wiebe!

    Beste Engelenvrienden , 

    Afgelopen zaterdag 13 februari was het dan zover. 

    Het hele engelenteam dat zich geheel spontaan en vol enthousiasme had ingezet voor de 

    vorige editie van het engelenweekend kwam bij elkaar. 

    In eerste instantie is dat een heel gezellige boel en altijd leuk om iedereen die avond terug te zien. 

    Bij deze wil ik dan ook het hele team bedanken vanuit de grond van mijn hart. 

    Want elk jaar een heel weekend opofferen om de kinderen van Wiebe een leuke vakantie te bezorgen is  jullie goed engelenhart laten spreken. 

    Op zo’n bijeenkomst bespreken we wie wat kan betekenen in welke workshop voor onze volgende editie. 

    Ook dit jaar mochten we weer nieuwe teamgenoten verwelkomen, zodat we voor het engelenweekend van 2016 weer nieuwe workshops kunnen aanbieden. 


    Maar de moment supreme is toch als de dames van Wiebe arriveren.

    Deze dames gaan elk jaar met kansarme kinderen van gezinnen uit de regio van groot Bree onder het Allerheiligen verlof met hun op vakantie.


    Gerda de voorzitster van Wiebe was er samen met Karen, Karo-Lien en Rozette.

    Ik vroeg hun of ze een idee hadden wat we konden schenken. 

    De afgelopen jaren ging ons bedrag van 3065€ tot 7250€.


    Gerda zei tegen me dat ze blij zijn met alles en dat ze hoopte dat we in de buurt kwamen van het bedrag van vorig jaar. nl 7250€

    Meer zou te gek zijn maar daar geloofde ze niet echt in. 

    Met een big smile tot achter mijn oren keek ik haar aan en zei. 

    We zullen zien!!!


    Carol nam de cheque in handen en langzaam werd het bedrag onthult. 

    Lieve engelenvrienden allemaal. 

    Door jullie aanwezigheid op het weekend mag ik jullie dan ook laten weten dat we in totaal    8000 € hebben kunnen schenken. 

    Bedankt allemaal om jullie aanwezigheid. 

    Het volgende engelenweekend zal plaats hebben op 24-25 september 2016.


    We gaan er weer een mooi spiritueel engelenmagisch weekend van maken. 

    Allemaal samen voor onze kansarme kinderen, zodat zij een heerlijke onbezorgde week kunnen tegemoetgaan. Waar ze even de zorgen van thuis kunnen vergeten en geheel zorgeloos kunnen spelen en ravotten. 


    Hopelijk mogen we jullie weer verwelkomen in 2016.


    Tot dan. 

    Han, Carol en heel het volledige engelenteam kijken uit naar jullie komst.


    Bedankt !!!




    De dames Van Vzw Wiebe worden verrast.


    De voorzitster van "Vzw Wiebe" Gerda kan niet geloven dat we boven het bedrag van vorig jaar zitten. 


    De dames nemen de cheque in ontvangst.


    Ons engelenteam in bespreking voor het engelenweekend 2016.

    Allemaal samen op de foto voor in de krant.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto

    Beste lezer,

    welkom op mijn blog. Ik ben Han Beeren, woonachtig te Bree (Limburg). Geboren op 24 februari 1971, gehuwd met Perry Brulez sinds 1999 en ook in dat jaar mama geworden van een kei leuke tweeling Brett & Nette.


    Ik wens je heel veel plezier op dit blog samen met de engelen.

    Bezoek mijn website


    Bestel hier mijn eerste boek
    "En toen kwamen de engelen".


    Of mijn tweede boek 
    "Engelen op mijn zolderkamer"
    Ook kan je mijn derde boek reserveren.



    Foto

    BESTEL NU !
    E-mail mij

    Zin om in contact te komen met een dierbare overledene ? Of om een engelencursus bij mij te volgen ? Je mag mij steeds vrijblijvend een email sturen via onderstaande link


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!



    Mijn engeltjes
    De tweeling Brett & Nette


    Perry, mijn echtgenoot


    Mijn ouders Harry & Georgette


    Juul (de golden retrever) & Jef (de tekkel)


    Mijn lieve Bas (zie verhaal "De hemel is 2,5 dag reizen")



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs