Inhoud blog
  • Wanneer magie vriendschap wordt, heel gewoon…
  • Timmy en de roze mustang.
  • Brievenbus Cadeautje!
  • Alarm!!!
  • Hello from the other side! Zwart op wit vastgelegd op beeld.
  • Jimmy ! Cool, stoer maar met een zacht kantje.
  • Een heel bijzonder teken voor iemand die niet bij de reading was.
  • opbrengst Engelenweekend 2017 !
  • Een wereldster aan de hemel telefoon!!!
  • Wonderbaby Sofia.
  • Opbrengst engelenweekend 2016 voor Vzw Wiebe.
  • Roland geeft zijn Monique een heel speciaal kerstgeschenk!
  • Brief aan jou !
  • Geschenkjes komen zomaar uit de lucht gevallen, maar wel op zijn tijd!
  • Papa Umans geeft duidelijke antwoorden aan zijn dochter Veronique !
  • Cheque voor Vzw Wiebe!
  • Veren in de engelschoot !!!
  • Heidi hakt knopen door en de laatste loodjes wegen zwaar in "The Angel Academy"
  • Nieuwe uitdagingen
  • Afgifte Cheque Engelenweekend 2014
  • Domenico, Marlies en de Berkel snijmachine nummer 3 !!!
  • Warme uitstapjes!
  • Engelenweekend 2013!
  • Ingrid haar verhaal samen met haar mama, Meter Mol en héél veel hondjes.
  • Godfried, Nienken en ons Lieve Vrouwke !
  • Linda en Pat op vakantie samen met hun mannen !
  • Tekens van de overkant.
  • Gidsen op foto's en de opbrengst van het engelenweekend !
  • Tekens vragen aan de engelen !!!
  • Boekvoorstelling " Engelen in mijn zolderkamer" en het engelenweekend !
  • " KÖGEL"
  • Lieve 100 jarige grote Bomma !!!
  • Oorkonde vrouw van het jaar!!!
  • Angel Room !!!
  • Cadeautjes voor de feestdagen speciaal van hen die jij zo moet missen !!!
  • Engelenweekend voor WIEBE !!!
  • Cadeautjes bij de vleet !!!
  • Mijn eigen blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Han en haar belevenissen met de engelen
    09-02-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Engelenweekend 2013!
    Engelenweekend 2013 !

    Jaren geleden had ik eens een groepje dames die bij mij thuis de engelencursus kwamen volgen. 
    In die tijd kwam ook net mijn eerste boek „En toen kwamen de engelen” uit.
    Ik stelde voor aan mijn uitgever of er geen mogelijkheid bestond om kleine zaaltjes te gaan vullen. 
    In die zaaltjes zou ik dan boodschappen doorgeven van overleden dierbaren aan de mensen die daar dan aanwezig zouden zijn.
    Het enige wat mijn uitgever op dat moment zei was: 
    Ja maar Han „zalen die zijn zo duur”. 
    Ik heb hem toen eens aangekeken en gezegd dat als de engelen dat met me voor hebben het er ooit wel van zou komen.
    De week ging voorbij en toen dat groepje weer op cursus kwam zei een van de dames Inge genaamd tegen mij: 
    Han: voor we vanavond beginnen wil ik jou even wat zeggen. 
    Ik heb deze week over jou gedroomd, heel raar. 
    Je stond in een zaal en was het maar aan het uitleggen. 
    Ik denk dat er ongeveer 50 a100 mensen in de zaal zaten. 
    Mmmmm dacht ik bij mezelf, misschien wel een teken maar het enige wat ik op dat moment in de groep gooide was dat ik dat heel graag zou willen doen maar dat de zalen zo duur waren volgens mijn uitgever. 
    O maar zei Veerle uit diezelfde groep, Han ik heb een zaal daar kan honderd man in en jij mag die van mij helemaal gratis hebben. 
    Ik viel zowat van mijn stoel en vertelde dat er dan nog maar een ding was wat ik zocht. 
    En dat was namelijk een goed doel vinden om de opbrengst van die groepsreading in de zaal aan te schenken. 
    Lieve lezer jullie kunnen het zeker wel al denken want uit diezelfde groep spitse Carol namelijk haar oren in één keer. 
    Hoe bedoel je Han een goed doel ? vroeg ze aan me. 
    Awel Carol zei ik in groep, ik heb een voorstel gedaan aan mijn uitgever om zalen te gaan vullen. 
    heb hem gevraagd of hij me daarbij wou helpen en dat zag zitten.
    Kleine zaaltjes, groot maakt niet uit.Om dan de boodschappen van onze overleden dierbaren door te geven aan de mensen die daar aanwezig zijn.  
    Maar hij vond het concept te duur. 
    De engelen geven me elke dag cadeautjes en wonderen op mijn pad en persoonlijk vind ik dat ik daar heel dankbaar voor mag zijn. 
    En daarom wil ik iets terug doen. 
    Ik loop namelijk met het idee rond om de opbrengst van zo’n avond dan te schenken aan een goed doel. 
    Puur omdat ik zoveel van de engelen krijg, vind ik dit mijn plicht. 
    Carol haar ogen begonnen te blinken en zei luid op in de hele groep. 
    Awel Han dan begin maar al in uw handen te wrijven en te plannen want ik heb namelijk echt wel een heel goed doel voor jou. 
    Oja vroeg ik vertel. 
    En zo gebeurde het dan Carol begon te vertellen over Vzw Wiebe.

     

    Een organisatie waarvan ze zelf al geruime tijd deel uitmaakte. 
    Ze was er secretaris en hield er de financieen bij. 
    Wiebe bestond zo vertelde ze uit enkele enthousiaste dames die kansarme kinderen elk jaar een onvergetelijke vakantie bezorgde. 
    Kinderen die van thuis uit nooit in de mogelijkheid waren om op vakantie te gaan namen deze dames mee, geheel belangeloos. 
    Ze hadden bijvoorbeeld vijf kinderen uit eenzelfde gezin die elk jaar meegingen. 
    Met momenten zagen ze wel erg schreiende beelden. 
    Kinderen die geen degelijke kleding bij hadden of letterlijk één tube tandpasta of drie tandenborstel voor vijf kinderen uit éénzelfde gezin. 
    De dames speelde dan voor sinterklaas en kochten de kinderen die het nodig hadden een lekkere winterjas tegen de koude, extra tandenborstels en tandpasta. 
    Onderbroeken, noem maar op. Niets was hun te gek. 
    Als de kinderen maar een onbezorgde week vakantie hadden. 
    Daar gingen ze voor. 
    Terwijl ik naar de verhalen luisterde die Carol me vertelde over de afgelopen jaren en wat ze er hadden meegemaakt begon mijn heel gezicht te tintelen. 
    Dit was het, dit was het doel dat ik wou ondersteunen. 
    En de engelen hadden het potverdorie ook nog zelf op mijn pad gebracht. 
    En zo gebeurde het dat we precies een week na die bewuste avond in de auto van Veerle stapte en gingen kijken naar de zaal die zij voor mij in de aanbieding had. 
    Terwijl ik daar rondliep en keek wat de mogelijkheden waren, broeide er tussen Veerle, Carol en mij spontaan de gedachte om een engelenweekend te organiseren. 
    Binnen de korstte keren was ons plan dik in orde. 
    ik sprak mensen aan waarvan ik wist dat ze spiritueel goed bezig waren, die iets voor ons zouden kunnen betekenen. 
    En voor dat ik het goed en wel besefte waren we met een schitterend team van mensen die zich geroepen voelde om hun hart mee onder Wiebe te steken. 

    We organiseerde een spiritueel weekend waar super teamgenoten onze gasten lieten proeven van allerlei spirituele workshops. 
    Onze gasten konden proeven van onder andere ,oorkaarsen, tarot, lenormand, engelenkaarten, familieopstellingen, voetreflex,foto lezen, boomkaarten, bachbloesems, celzouten,mandalakleuren, crea, yoga, stertherapie, reiki, praten met overledenen,klankschalen,bloemseances,stoelmassage,
    regressie,aura’s lezen,bio energetische sessies,shiatsu,magnitiseren,sjamaanse drum,tenenlezen, handlezen,ademhalings yoga…..
    Je kon het zo gek niet bedenken of onze gasten konden er van proeven. 

    Het unieke aan het concept was en is nog steeds dat het geen beurs is, al onze teamgenoten komen als vrijwilliger hun steentje bijdragen. 
    Nog steeds kunnen we na al die jaren op een prachtig team rekenen. 
    En het mag gezegd, zonder hun zijn we niets. 
    En ik? 
    Ik kreeg mijn zaal gevuld, mooi geregeld door de engelen waar ik zaterdag en zondag contact mocht maken met de overleden dierbaren van onze gasten.
    Voor het vierde jaar op rij zullen we ook in 2014 weer een engelenweekend organiseren. 
    Ik ben zo trots en tevreden dat ik deel mag uitmaken van zo een geweldig team. 
    Het mooie aan de hele organisatie is dat de dames van Wiebe het hele weekend ook hun handen uit de mouwen steken en koken voor al onze gasten. 
    Ze komen van heinde en ver, blijven slapen en elke keer is het een geweldig weekend. 
    Onze gasten kunnen proeven van workshops, deze ondergaan maar ook eens zelf uittesten. 
    En elk jaar horen we de meest mooie reactie’s van onze gasten. 
    Elk jaar worden er vriendschapsbanden gesmeed en elk jaar zijn er mensen die elkaar daar op het engelen weekend weer ontmoeten. 
    Maar het belangrijkste is dat je er de engelenenergie voelt hangen, je voelt gewoon dat het allemaal mensen zijn die iets van en met elkaar willen leren en delen.
    En dat allemaal om kansarme kinderen eens een onbezorgde week vakantie te schenken. 
    Mooier kan toch niet.

    De dames van Wiebe hebben elk jaar voor hun kinderen een thema waar ze mee werken als ze op vakantie gaan. 
    Zo waren ze al indianen, piraten en vorig jaar trokken ze als cowboy’s met hun gastjes naar de zee. 
    Al hun avonturen kan je terug vinden op hun Facebook pagina namelijk Vzw Wiebe, je moet er maar eens een kijkje nemen.

    Enkele maanden na het weekend als we alle kosten hebben betaald van drank tot eten tot materiaal…… komen Carol en ik dan bij elkaar om eens te kijken wat dat weekend nu eigenlijk in het laadje heeft gebracht voor Wiebe. 

    En na de nodige telsommen en berekeningen gebeurde er op vrijdagavond 31 Januari samen met ons prachtig team een hele leuke gebeurtenis. 
    De afgifte van de cheque !!!
    Met de nodige toeters en bellen en in het bijzijn van een journalist van de krant is de overhandiging   van deze cheque gebeurd. 
    Het eerste jaar in 2011 bracht het engelenweekend 3065,00€ op 
    Het tweede jaar in 2012 mochten we de dames van Wiebe blij maken met een bedrag van 4500,00€
    En in 2013 deden we er nog een schep bovenop, 6159,00 € heeft ons engelenweekend opgebracht. 
    En daar ben ik zeer trots op. 

    Maar het mag gezegd, zonder onze gasten hoeven we geen weekend te organiseren, dus wil ik diegene die we mochten verwelkomen in 2013 heel erg hard bedanken om naar ons weekend te komen en zo arme kinderen blij te maken. 

    Maar ook een andere belangrijke factor wil ik zeker eens in de bloemetjes zetten en dat zijn al onze teamgenoten. 
    Als zij niet geheel belangeloos het hele weekend hun schouders en hun spirituele kennis aan onze gasten aanbieden hoeven we geen weekend te organiseren. 
    Vandaar vind ik dat hun vermelding hier op mijn blog pagina zeker eens mag gebeuren. 

    EEN HEEL ERG GEMEENDE DANKJEWEL LIEVE TEAMGENOTEN, BEDANKT OM ELK JAAR WEER SAMEN MET CAROL EN MIJ ERTEGENAAN TE GAAN. 
    OM SAMEN EEN SCHITTEREND ENGELENWEEKEND VOOR AL ONZE GASTEN IN ELKAAR TE BOKSEN. 
    JULLIE ZIJN TOP ! 
    VANUIT MIJN HART DANKJEWEL,DANKJEWEL, DANKJWEL !!!

    Anita Luys: Bachbloesems en celzouten.
    Ward Schuurmans,Catherina,Josee Lemmens en Josianne Van Eygen: Sjamaanse drum.
    Hilde Berghs: Dru yoga.
    Lucia Willems en Carla Ruyters: Engelenkaarten.
    Monique Voets en Viviane Derks : Voetreflex.
    Annick Thys: Foto lezen.
    Heidi Vanhees, Bertha Vanhees, Christel Grootjans,Hilde Goossens: Oorkaarsen.
    Fia Maesen en Lize Baeten: Praten met overledenen.
    Veerle Custers: Crea.
    Carine Weltens: Stoelmassage.
    Eveline Vossen: Regressie en aura lezen.
    Leo Coveliers: Boomkaarten leggen.
    Jan Hilkens: Voor de zaal.
    Danny Schutters, Geert Bonhomme, Monique Beyens, Carine Baens, Loesja,Ilse Schepens en Stefanie Knoops: Reiki.
    Kitty Beerens, Bjorn Meuris, Anno Enserink, Paul Vandeberg en Bozena Bosczyk: Lenormand kaarten.
    Carla Franssen: Klankschalen.
    Georgiana: Mandala kleuren.
    Veerle Janssen: De taal van Bloemen.
    Maddy Creemers, Adele Aerts: Ademhalings yoga.
    Kelly Christis: Bio Energetische sessies.
    Myriam Van Kets: Uitbating van ons winkeltje.
    Linda Moens en Veerle Hoesels: Tenen lezen.
    An Rubens: Familie opstellingen.
    Sabine Poelmans, Sonja Schepers: Ster therapie.
    Irena Vossen: Shiatsu en magnitiseren.
    Nicole kuppens en Ria Kessels: Handlezen.
    Etienne: Engelen tekeningen 
    Het volledig Wiebe Team en Terry: voor de maaltijden, vieruurtje, drank en zoveel meer
    Guido Baeten, Perry Brulez en Frans Stinkens: De mannen van de afwas.
    En héél erg bedankt aan mijn rechterhand: Carol Gerits mede organisator van het engelenweekend.



    Op naar het vierde engelenweekend!
    Ik heb er zin in. 
    Tot een volgend engelenverhaal 
    x Han.




    Het artikel dat verscheen in het Belang Van Limburg.



    Voorzitster Gerda van Vzw Wiebe krijgt de cheque overhandigd.



    Carol maakt het bedrag bekend aan ons team.



    Gerda kan van blijdschap haat traantjes niet bedwingen. "We kunnen weer op vakantie met onze Wiebe kinderen" zegt ze.



    Nog even een dankwoord naar ons geweldig Angelteam



    Rozette en Gerda super tevreden met de cheque



    Samen met een deel van het Angelteam op de foto.




    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto

    Beste lezer,

    welkom op mijn blog. Ik ben Han Beeren, woonachtig te Bree (Limburg). Geboren op 24 februari 1971, gehuwd met Perry Brulez sinds 1999 en ook in dat jaar mama geworden van een kei leuke tweeling Brett & Nette.


    Ik wens je heel veel plezier op dit blog samen met de engelen.

    Bezoek mijn website


    Bestel hier mijn eerste boek
    "En toen kwamen de engelen".


    Of mijn tweede boek 
    "Engelen op mijn zolderkamer"
    Ook kan je mijn derde boek reserveren.



    Foto

    BESTEL NU !
    E-mail mij

    Zin om in contact te komen met een dierbare overledene ? Of om een engelencursus bij mij te volgen ? Je mag mij steeds vrijblijvend een email sturen via onderstaande link


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!



    Mijn engeltjes
    De tweeling Brett & Nette


    Perry, mijn echtgenoot


    Mijn ouders Harry & Georgette


    Juul (de golden retrever) & Jef (de tekkel)


    Mijn lieve Bas (zie verhaal "De hemel is 2,5 dag reizen")



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs