Inhoud blog
  • Wanneer magie vriendschap wordt, heel gewoon…
  • Timmy en de roze mustang.
  • Brievenbus Cadeautje!
  • Alarm!!!
  • Hello from the other side! Zwart op wit vastgelegd op beeld.
  • Jimmy ! Cool, stoer maar met een zacht kantje.
  • Een heel bijzonder teken voor iemand die niet bij de reading was.
  • opbrengst Engelenweekend 2017 !
  • Een wereldster aan de hemel telefoon!!!
  • Wonderbaby Sofia.
  • Opbrengst engelenweekend 2016 voor Vzw Wiebe.
  • Roland geeft zijn Monique een heel speciaal kerstgeschenk!
  • Brief aan jou !
  • Geschenkjes komen zomaar uit de lucht gevallen, maar wel op zijn tijd!
  • Papa Umans geeft duidelijke antwoorden aan zijn dochter Veronique !
  • Cheque voor Vzw Wiebe!
  • Veren in de engelschoot !!!
  • Heidi hakt knopen door en de laatste loodjes wegen zwaar in "The Angel Academy"
  • Nieuwe uitdagingen
  • Afgifte Cheque Engelenweekend 2014
  • Domenico, Marlies en de Berkel snijmachine nummer 3 !!!
  • Warme uitstapjes!
  • Engelenweekend 2013!
  • Ingrid haar verhaal samen met haar mama, Meter Mol en héél veel hondjes.
  • Godfried, Nienken en ons Lieve Vrouwke !
  • Linda en Pat op vakantie samen met hun mannen !
  • Tekens van de overkant.
  • Gidsen op foto's en de opbrengst van het engelenweekend !
  • Tekens vragen aan de engelen !!!
  • Boekvoorstelling " Engelen in mijn zolderkamer" en het engelenweekend !
  • " KÖGEL"
  • Lieve 100 jarige grote Bomma !!!
  • Oorkonde vrouw van het jaar!!!
  • Angel Room !!!
  • Cadeautjes voor de feestdagen speciaal van hen die jij zo moet missen !!!
  • Engelenweekend voor WIEBE !!!
  • Cadeautjes bij de vleet !!!
  • Mijn eigen blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Han en haar belevenissen met de engelen
    12-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tekens vragen aan de engelen !!!

    Lieve Engelenvrienden allemaal, 

    Eerst en vooral wil ik jullie allemaal de beste wensen overbrengen voor het nieuwe jaar. 

    Alle goeds voor 2013 en héél véél magische engelen momenten met elkaar. 


    De afgelopen weken zijn er weer heel mooie verhalen op mijn pad gekomen. 

    En één van deze verhalen wil ik jullie zeker niet onthouden. 

    Zoals de meeste van jullie wel weten geef ik dus ook engelen cursussen. 

    Op deze cursussen leer je contact met de engelen maken, maar ook tekens aan hun vragen. 

    Nu draait dit verhaal rond drie personen. 

    Namelijk “Mariane en Karen” (twee heel leuke spontane dames die samen in een groep zitten en de cursus bij mij volgen) en mezelf.. 


    Enkele weken geleden starten ze alle twee met de eerste les van de cursus, deze dames kennen elkaar totaal niet en zijn gewoon door mij samen in deze groep gezet.


    Tijdens zo een eerste les gaat het er als volgt aan toe.

    Eerst leg ik uit wat engelen nu eigenlijk zijn, wat ze voor ons kunnen betekenen en wat wij zoal allemaal aan hun kunnen vragen. 

    Bij einde van elke les krijgen mijn lieve cursisten een kleine opdracht mee naar huis. 

    En  zo dus ook die bewuste week. 

    De opdracht luide als volgt:

    (je moet je wel even voorstellen dat de meeste mensen die les komen volgen wel al van de engelen gehoord hebben maar er nog nooit bewust mee bezig zijn geweest, laat staan contact met hun hebben gemaakt.)

    Opdracht: Nodig die lieve engelen uit in je leven en vraag hun of ze ook jou willen bijstaan in jou dagelijkse leven. 

    Om te weten te komen of de engelen dit willen (en geloof me dat willen ze bij iedereen zonder enige uitzondering) mogen de cursisten zelf een gekozen teken vragen aan de engelen.

    De bedoeling is dan dat onze engelen, aan mijn cursisten bij elk van hen hun persoonlijk gekozen teken bezorgen tegen de volgende les van de cursus. 

    En zo tekens kunnen de gekste dingen zijn. 


    De vraag die ze stellen gaat als volgt. 

    “ Lieve engelen ik wil uw graag uitnodigen in mijn leven, als jullie er inderdaad ook voor mij zijn, mag ik dan tegen de volgende les op de engelencursus een ..... zien. 

    Dankjewel. 

    (als jullie het thuis willen doen geef dan een tijdspanne van een week op)


    Die ...... die ik hier schrijf mogen de cursisten zelf invullen, een persoonlijk teken dat zij 

    heel graag willen zien. 

    Dat kan gaan van een roze olifant tot een pauw, een paarse bizon tot een oranje vlinder. 

    Je kan het zo gek niet bedenken maar elk teken kan. 

    De kunst is dan om je teken helemaal los te laten. 

    Er niet achter te zoeken, want als je dat doet kan ik je garanderen dat je je teken niet krijgt. 

    Vertrouw er maar op dat het op een mooie magische manier bij jou wordt afgeleverd binnen de week. 

    Op welke manier kan zo een teken dan afgeleverd worden, hoor ik uw al denken. 

    Wel stel dat jij een pauw zou vragen? 

    Ik wil uw beste lezer de goede raad geven, kies een teken dat je zeker niet veel tegenkomt. 

    Vraag geen rode harten of rozen in de periode van Valentijn, geen gele veren in de periode van Pasen, want daar gooien ze uw tijdens deze periode de kop mee in. 

    Maar kies iets dat niet alledaags is, er zijn zo tekens genoeg. 

     

    Hoe kan zo een teken nu dan op je pad komen? 

    Bijvoorbeeld je vraagt een gele muis, en die zaterdag ga je naar de kapper. 

    Je moet even wachten en bladert wat door een magazine. 

    Plots staat er op een van deze pagina’s een gele muis afgedrukt. 

    Of je loopt door een winkel waar beeldjes staan van gele muizen. 

    Jou blikveld gaat die gele muis wel opmerken, tenminste als je er niet bewust naar zoekt. 

    Je moet de engelen het naar jou toe laten komen, niet andersom. 

    Vanaf dat je jou eerste persoonlijk gekozen teken hebt ontvangen van de engelen bedank je hun en dan komt de volgende stap naar closer contact. 


    Nu de twee dames “Mariane en Karen” waar ik over schreef gingen zo ook die bewuste donderdagavond naar huis met de opdracht om een persoonlijk teken te vragen aan de engelen en deze op hun weg te laten brengen. 


    Een dagje later kreeg ik al een mailtje van Mariane :


    dag Han,

    zowel mijn moeder als ikzelf vonden de cursus gisterenavond zeer fijn om mee te maken.

    We zijn zeer benieuwd naar wat nog gaat volgen.


    Ik wou je even laten weten dat ik gisterenavond mijn teken al mocht ontvangen, denk ik dan toch.

    Ik had een blauwe veer gevraagd. Nu is het zo dat ik thuis in de kerstboom vogeltjes heb hangen met blauwe veren in de staart.

    Gisteravond zat ik naast de kerstboom in ik keek ernaar en toen viel het mij te binnen.

    Achteraf gezien had ik dit wel kunnen weten dat ik dit snel ging tegenkomen maar bij het vragen van een blauwe veer had ik hier niet aan gedacht.

    Daarom dat ik nu toch een beetje twijfel of dit wel effectief mijn teken was?

     

    Groetjes en tot donderdag,

    Mariane.



    Ik stelde haar gerust dat dit inderdaad haar teken was  als ze totaal niet aan de vogeltjes in haar kerstboom had gedacht tijdens haar gekozen teken.

    Dat ze er dan mocht van uitgaan dat de engelen het inderdaad al hadden afgeleverd aan haar adres. 

    Mocht ze nog twijfelen moest ze diezelfde week nog een ander teken vragen. 

    En kijken wat dat teweeg zou brengen. 


    Net achter Marianne haar mail kwam er een mail van Karen. 


    Lieve Han,

     

    Ik heb zojuist mijn teken gezien!!!

    Ik had gevraagd aan de engelen om mij een zwaan te laten zien.

    Na twee zware dagen, mijn oma is gisterenmiddag overleden, dacht ik: verstand op nul en iets op tv kijken waarbij je niet hoeft na te denken.

    Ik volg de reeks 'Gipsy Girls' over woonwagenvolk in Nederland en stond een paar afleveringen achter.

    Ik had de eerste opgenomen aflevering bekeken en tijdens de tweede opgenomen aflevering vertelde een van de 'reizigers' dat ze ooit in een huis had gewoond, maar dat haar dat niet bevallen was.

    Ze liet foto's van dat huis kijken en toen ze de badkamer liet zien, vertelde ze, en liet het ook kijken, dat ze een zwaan in steentjes van Swarovski had als kraan!!!

    Ik hoop dat ik dit als mijn teken mag beschouwen?

    Groetjes

    Karen.



    Karen had dus een zwaan gevraagd en keek die week naar een programma Gipsy Girls genaamd

    Daar zag die lieve Karen dat een van de dames in het programma een swarovski zwaan had op haar badkamer. 

    De zwaan kwam goed in beeld en haar teken was mooi afgeleverd, tijdig voor de volgende les.

    Dus mailde ik ook Karen dat ze inderdaad haar teken had mogen ontvangen van de engelen. 


    Wat Karen zelf niet wist was dat ik voor die week als teken voor mijn kinderen een zwaan had gevraagd. 

    Zonder dat ze het besefte bracht ze me door haar mail te sturen mijn eigen teken op mijn pad. 

    Diezelfde avond zie ik op facebook een mooie tekst over engelen en bij die tekst staat een blauwe veer afgebeeld. 

    Ik denk bij mezelf, rap delen op Karen haar pagina, dat zal ze wel leuk vinden. 

    Heeft ze haar teken nog eens extra. 

    Snel, snel als ik ben duw ik op delen en flop de afbeelding met de blauwe veer stond bij Karen op haar profiel. 


    Nog eens je teken, ik kwam hem hier tegen geniet ervan ! Han had ik erbij geschreven.

    pastedGraphic.pdf

    Tijdlijnfoto's

    I thank you heavenly angels for my peace of mind and my peaceful life♥

    door: Connect With Angels



    Op datzelfde moment denk ik bij mezelf, domkop het was Karen niet die de blauwe veer had gevraagd, dat was Marianne. 

    Ja lap te laat. 

    Het is dan maar zo en voor de rest liet ik het erbij.


    Nog geen 10 minuten later komt er een privé bericht op mijn facebook van Karen op mijn computer. 

    De tekst luid als volgt:


    Bedankt! Toeval is het niet meer, maar toen ik gisteren morgen internet opende op mijn werk, zag ik op internet gazet bij Neerpelt een foto met zwanen! En mijn andere vraag was of ik nog eens een veertje mocht tegenkomen om te laten zien dat mama bij mij is! Dit is dus overduidelijk!!! Echt bedankt! Ik ben er mee vertrokken!


    Wat een mooie wisselwerking dacht ik bij mezelf, wat kunnen die lieve engelen toch op een magische manier te werk gaan. 

    Karen had mij mijn teken gebracht door me te mailen dat ze een zwaan had gezien. 

    En dat was mijn teken dat ik voor die week gevraagd had in verband met mijn kinderen. 

    En ik had door de foto van de blauwe veer verkeerd op facebook te plaatsen en deze dus perongeluk naar Karen te sturen, zonder het te beseffen haar teken voor haar overleden mama gebracht. 


    Maar het verhaal is nog niet ten einde. 

    Op woensdagavond krijg ik telefoon van Lizzie, die ook in de groep van Karen en Mariane zit. 

    Ze volgt de cursus samen met haar vriendin Hilde.

    Beide dames maken zich toch wat ongerust want ze hebben de hele week hun teken dat ze gevraagd hadden aan de engelen nog niet ontvangen. 

    Ik stel hun gerust en zeg hun dat ze nog tijd hebben tot donderdagavond op de cursus om het teken te krijgen. 

    Dat ze niet moeten zoeken naar hun teken, maar dat alles wel dik in orde zal komen.

    De dag erna namelijk op donderdagavond komen al mijn cursisten binnen gedruppeld voor de tweede les. 

    En als iedereen gezellig zit ga ik het rijtje af en vraag of ze hun persoonlijk teken voor die week hebben gehad.

    Van de 12 personen in deze groep heeft iedereen zijn teken gehad, behalve Lizzie en Hilde.

    Lizzie had een gouden sleutel als teken gevraagd en Hilde een dolfijn.



    De cursisten mogen dan één voor één vertellen hoe hun zelf gekozen teken die week op hun pad is gekomen. 

    Als een van de tien dames vertelt dat ze een dolfijn had gevraagd kijk ik Hilde aan. 

    Ze staat ervan versteld dat haar medecursist haar teken die avond nog brengt. 

    En als Lizzie aan de beurt is en laat weten dat ze nog steeds haar gouden sleutel niet heeft mogen zien, haalt een andere cursist zijn ketting tevoorschijn. 

    Aan de ketting hangt..... een gouden sleutel. 


    Ik bedank de engelen om niemand uit deze groep over te slaan en al de tekens netjes afgeleverd te hebben voor de voor op gestelde datum, namelijk “aanvang van les twee van de cursus. 


    En dan gebeurd er nog iets wat te vergelijken valt. 

    In een andere groep is nog een Karin les aan het volgen. 

    Ook deze groep start met een teken vragen aan de engelen. 

    Ze belt me twee dagen na de les en laat me blij weten dat ze haar teken heeft ontvangen, als we even aan het babbelen zijn gaat ons gesprek plotseling over een beer. 

    Dit kan geen toeval meer zijn Han valt Karin me in de reden. 

    Jij vertelt me even doodleuk mijn tweede teken dat ik aan de engelen heb gevraagd. 

    Wat ben ik blij dat ik je toch even heb gebeld, meldt ze me doodleuk.

    Ik ben blij voor haar, wens haar proficiat met haar contact dat de engelen met haar maken en haak met een ferme glimlach het toestel weer in de haak. 


    Terwijl ik dit nu voor uw lieve lezer allemaal neerschrijf , gaan mijn gedachte naar wat een mooie taak dat ik mag volbrengen. 

    Mensen wegwijs maken in het werken met de engelen, mensen leren tekens vragen, mensen laten ontdekken wie hun gids is, mensen leren engelenkaarten leggen, mensen leren aura’s lezen en voelen, mensen leren met de overledenen praten ..... 

    Want draait mijn cursus om, in contact komen met de mooie, krachtige engelen, iets van hun leren en van daaruit een zonnig leven te leiden. 

    Ik hoop uw ooit te zien op een van mijn workshops.

    Wie weet !

    Warme engelengroet en tot binnenkort. 

    Han 













    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    12-01-2013
    Mooi
    Hey Han, ook voor mij was jouw engelencursus de start van een hele mooie dagelijkse samenwerking met de engelen, ik kan het echt iedereen aanbevelen. Liefs Nadia

    12-01-2013 om 17:24 geschreven door Nadia




    Foto

    Beste lezer,

    welkom op mijn blog. Ik ben Han Beeren, woonachtig te Bree (Limburg). Geboren op 24 februari 1971, gehuwd met Perry Brulez sinds 1999 en ook in dat jaar mama geworden van een kei leuke tweeling Brett & Nette.


    Ik wens je heel veel plezier op dit blog samen met de engelen.

    Bezoek mijn website


    Bestel hier mijn eerste boek
    "En toen kwamen de engelen".


    Of mijn tweede boek 
    "Engelen op mijn zolderkamer"
    Ook kan je mijn derde boek reserveren.



    Foto

    BESTEL NU !
    E-mail mij

    Zin om in contact te komen met een dierbare overledene ? Of om een engelencursus bij mij te volgen ? Je mag mij steeds vrijblijvend een email sturen via onderstaande link


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Mijn engeltjes
    De tweeling Brett & Nette


    Perry, mijn echtgenoot


    Mijn ouders Harry & Georgette


    Juul (de golden retrever) & Jef (de tekkel)


    Mijn lieve Bas (zie verhaal "De hemel is 2,5 dag reizen")



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs