Volg dagelijks mijn voorbereiding op Luik-Bastenaken-Luik op 12 juni 2011
Foto
Archief per maand
  • 03-2013
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 03-2012
  • 11-2011
  • 06-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
    Lopende promoties Bruynooghe's Koffie: filters 10 + 1 gratis
    Inhoud blog
  • Mooiste, té groot?
  • Superontdekking!
  • De verkrachting van Varsenare.
  • Koersfiets Eddy Merckx te koop,
  • Sandra...
    Laatste commentaren
  • Ronde van Vlaanderen (maria)
        op Mooiste, té groot?
  • 2013 (Natalie)
        op Superontdekking!
  • Mtb (Mike )
        op Superontdekking!
  • Sporten (maria)
        op Superontdekking!
  • politiek (wim)
        op De verkrachting van Varsenare.
  • 2012 (Natalie)
        op Sandra...
  • Sandra (Natalie)
        op Sandra...
  • ! (wim)
        op Sandra...
  • genieten (Natalie)
        op En toen,...kwam Sarah.
  • liefde is ..... (wim)
        op Luik wordt Parijs.
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Gastenboek
  • foto's
  • Hallo
  • Starttijd in Brugge ?
  • RVV
  • ???

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Luik-Bastenaken-Luik 2011.
    Tilff-Bastogne-Tilff 2011.
    30-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Finished.

    Hey,eindejaarblogger,
    het werkjaar zit erop.Althans voor wat het baanwerk betreft.Administratief ben ik wel nog een dagje zoet met het opmaken van nieuwe klantenfiches,de jaarcijfers uitrekenen enz.maar vooral...met het vastleggen van de verlofdagen.Dat doe ik altijd voor het ganse jaar,ik ben nogal een plannerke maar wie regelmatig het blogske bezoekt zal dat wel al gemerkt hebben.En dat zijn er nogal wat de laatste weken,zelfs mijn ex,die toen ze hier woonde nooit deze schrijfels waarnam,blijkt die nu opeens te lezen.Uit verveling zeker.O ja,ik moest schrijven dat Latoya daar graag is.Wat bij deze gebeurd is.Je ziet,ik luister nog steeds blindelings naar haar.'t Zou jammer zijn mocht Latoya daar niet graag zijn,stel je maar eens voor dat je ergens niet graag bent als je een ganse week op een studiootje van 2,5 bij 6,5 moet zitten.Hoorndol zou ik worden,heb ruimte nodig,wil 's zomers rond mijn huis kunnen wandelen of wat turen naar de vissen in de vijver,gras afrijden,de haag scheren,kortom ademen.Niks voor mij dus zo'n studio dinges.Morgen zaal ik ook ruimte hebben.Samen met Gert trek ik naar Waregem om daar wat op de Finse Piste te gaan lopen.Een duurloopje van een uur lijkt me redelijk na de eerste week sinds mijn herstart.Via een reactie van Roland 'Noenkel' blijkt in Koekelare ook zo'n piste te liggen.'t Is al goed Roland,volgende keer kom ik naar het Houtland.Voor wie graag meeloopt daar in Waregem,rond 10.15u gaan we van start.(Overkant voetbalstadion).Hoe het ging kan je morgen na de middag lezen,tot dan.Bye.                 
    Logboek: Rustdag.YTD: 19000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    30-12-2008 om 22:24 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    29-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Correctie.

    Dag maandagblogger,
    eerst en vooral deze kemel rechtzetten ivm de Superprestige veldrijden.Nijs blijft wel degelijk leider in de tussenstand met nog 2 punten voor op naaste achtervolger Kl.Vantornout.Voilà.Om 20.15 u.ben ik vanavond vertrokken,alweer in de vrieskou maar goed ingepakt voor een kort loopje van 4,9 km.Een dubbele training en dikke handschoenen moesten mij behoeden voor de al te koude temperaturen.Ik weet het,een thermische wielervest rond de lendenen van een loper,het is geen zicht,maar ik ben toch niemand tegengekomen.En dan nog,als ik het maar comfortabel en warm heb dan is dat toch voldoende zeker? Een lopende Quick-Stepper,het is eens wat anders dan een snuivende...Ik ben zoals gezegd niemand tegengekomen tijdens mijn tochtje.Ook de voetballers van FC Varsenare zijn weer aan hun winterslaap begonnen,de watjes,het sportcentrum lag er dan ook weer stil en verlaten bij,zonder ook maar de minste verlichting,maar ik ben toch heelhuids thuisgeraakt.Morgen dinsdag is rustdag en woensdag staat normaal een training met Gert Luyckx op het menu,maar ik zal hem nog eens moeten contacteren want er ligt nog niets concreets vast.In Waregem ligt een Finse piste en die zou ik graag eens uitproberen,samen met Gert.Wie daar ook gaat trainen,maar dan op een veel hoger niveau,is Natalie Tijtgat,atlete uit Desselgem met schitterende tijden op haar palmares.Ga maar eens kijken op haar blog,de link staat rechtsonder bij 'mijn favorieten'.Tot morgen!Of nee,wacht,ik heb nog een dubbele uitsmijter voor jullie!Ken je het toppunt van hypocrisie ?Nee ? Wel ,dat is op zondag,in het bijzijn van nog andere supporters,je ventje aanmoedigen,al springend,roepend en schreeuwend,tijdens het lopen van zijn eerste marathon en de maandag als een goedkope del in een al even goedkoop hotelkamertje met je bijzit in bed duiken!'k Heb er nog één,om het af te leren:Hij bedriegt zijn vrouw,zij bedriegt haar man maar samen beloven ze elkaar trouw.Van het ogenblik dat de ene de andere bedriegt is 't gedaan met de relatie !!Jongens toch,ik krijg er nog steeds kop noch staart aan...See you!      
    Logboek: Afstand: 4,9 km.Tijd: 22'55".Snelheid:12,829/u.YTD: 19000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-    

    29-12-2008 om 22:39 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)
    28-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Superprestige Diegem.
    Hallo sportblogger,
    na veel pc problemen volgt hier toch nog mijn dagverslagje.Deze voormiddag heb ik bij een temperatuur van - 2.°C.mijn geplande loopje van 9,6 km.gehouden.Vriestemperatuur,dat wel maar het voelde helemaal niet zo aan dank zij het zonnetje en de windstilte.Mijn streeftijd was 48' en dat werd zonder problemen gehaald,wat toch eigenaardig is na die desastreuze fietstocht van gisteren.Alhoewel,ik heb het al meerdere keren gezegd,fietsen is stukken lastiger dan lopen.(Hopelijk krijg ik nu de hele atletiekwereld niet op mijn dak,zoals ik vroeger reeds de duatlonners mocht 'ontvangen').Geen problemen met de afstand dus tijdens mijn kilometeropbouw,zodat ik volgende zondag zal gaan voor een nieuwe afstand van 16 km.En dat zou me twee maanden voorsprong geven op het schema die ik verleden jaar volgde in de aanloop naar mijn eerste marathon.Toen liep ik ter voorbereiding Oostende-Brugge het eerste weekend van maart en dat was meteen de langste afstand die ik sinds 20 jaar had gelopen.Ook dit jaar staat deze Ten-Miles op het programma,afspraak 1 maart !Na de middag volgde dan een ritje Brussel voor de veldrit van Diegem.Bij kunstlicht,wat een heel aparte sfeer weergeeft,werd de wedstrijd vooral tactisch gereden door Klaas Vanthournout die een eerste plaats in de superprestige kon bemachtigen als hij S.Nijs voorafging.Stybar was toen allang gaan vliegen,de wedstrijd stond eigenlijk volledig in het teken van het regelmatigheidsklassement.Sportief hoogstaand was het dus niet,maar Nijs moest er maar Vanthourenout afkletsen,wat hij blijkbaar niet kon.Berenkoud was het daar,mijn oortjes vroren net niet van mijn kop.Gelukkig kreeg Luc plots een stand van Powerplus in het vizier,die gratis schitterende mutsen uitdeelde van uitstekende kwaliteit.Het oorvriesprobleem was opgelost maar daar stak al een ander probleem de kop op,of beter,de voet op.Koude voeten dat we kregen,jongens toch.Maar ook daar was een oplossing voor! In de tent stond een optreden gepland van Milk Inc.Huppelend op de muziek van Regi en Linda begon de bloedsomloop ook de onderste regionen van het menselijk lichaam weer te regelen.Mijn (ex)vrouw moest het zien,ik en de muziek van Milk Inc.!Nadien konden we bij een glaasje wijn en frieten uit een tipzak(voor Luc 3 tipzakken en ong.12 belegde broodjes...)wat nakaarten over de wedstrijd.Een leuke dag dus,maar toch weer die memories zoals ik er waarschijnlijk nog veel zal hebben,verleden jaar liep ik er samen met vrouw en dochter...Bye.
    Logboek:Afstand: 9,6 km.Tijd:45'52".Snelheid:12,558/u.YTD:19000 meter.
    Medisch rapport: veel beter dan gisteren.
    GHS: polar weeral rond mijn middel na een halve ronde...

    28-12-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    27-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verzuurd in 30 km!
    Dag weekendblogger,
    was het de gluhwein van gisteren die nog in mijn kuiten zat, na een bezoek aan de Brugse kerstmarkt met de geburen uit de achterliggende straat,ik denk het niet.Feit is wel dat ik na 8 fietsloze weken verschrikkelijk heb afgezien vandaag.Verzuring in de bovendijen na amper 25 km!En zeggen dat ik voor het eerst iemand als compagnon mee had die wekelijks ettelijke kilometers fietst.Een complete afgang dus.Sorry,Yves,volgende keer beter.Het falen van vandaag is helemaal niet ver te zoeken.Door de gekende omstandigheden ben ik ondertussen 6 kg afgevallen,zonder sporten.Mijn fysieke én mentale weerbaarheid bij het sportbeoefenen zit momenteel op nul met een navenant prestatieniveau.
    Het komt er bij mij nu echt op aan om dat gewichtsverlies zo snel mogelijk te recupereren,maar dat is sneller gezegd dan gedaan.'t Is niet dat ik niet genoeg eet,het is gewoon de aard van het nerveuze beestje...Morgen voorzie ik een 9,6 km loopje in de Koude Keuken.Na de middag ga ik naar de veldrit in Diegem,om de uitgenodigde vips wat te begeleiden in het crosswereldje.Ons 'moederbedrijf' Miko Coffee Service is medesponsor,vandaar.Hoe ik het er morgenvoormiddag vanaf gebracht heb geef ik nog mee voor de middag.De trainingsactiviteiten voor volgende week zien er als volgt uit:maandag 4,9 km,dinsdag rustdag,woensdag ov een 12 tal km met Gert Luyckx in de streek van Waregem-mss aan het voetbalstadion,ik vermoed dat er daar een Finse piste ligt-donderdag rustdag,vrijdag 4,9 km. zaterdag fietstraining en zondag een tien mijlerke,16 km.dus.Tot morgen!
    Logboek: Fietsen: 30 km.Tijd:-Snelheid: 24/u(!!) YTD:19000 meter.
    Medisch rapport:verzuring,hoge hartslag,vermoeid,...conditie barslecht!
    GHS:Vééél te hoog,ca.170!

    27-12-2008 om 20:37 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wedergeboorte !
    katholieken vieren vandaag de geboorte van het kindeke Jezus,geboren uit de schoot van de onbevlekte Maagd Maria.
    Jaja,hoe ze het deden weet ik niet maar het waren echte mirakels die plaatsvonden 2000 jaar geleden.Diezelfde Jezus was een atleet buiten proportie.Zo kon hij op water lopen,iets wat hierna nooit meer vertoond werd.Toch is dit wetenschappelijk te verantwoorden,maar dan moet je aan 68 km/u.lopen!Mijn verstand is te klein voor dit soort verhalen,vandaar dat ik me hou aan de veel eenvoudiger uit te leggen theorie van Darwin.Achtenzestig kilometer per uur,voor mij ging het iets trager vandaag.Voor het eerst sinds 13 november heb ik deze morgen de Adidasjes terug uit de kast gehaald,richting stadspark De Koude Keuken in St.-Andries.Het was de bedoeling drie rondjes van elk 1600 meter te lopen aan joggingtempo.Wie mijn blogske een beetje volgt weet dat ik in de beginfase van mijn looptraining,nu één jaar geleden,content was met een gem.snelheid van 12,0/u,omdat ik de marathon wilde lopen in 3 en een half uur.(Voor wie vergeten is wat het uiteindelijk werd,cfr.blog 14.09).Die 12/u betekenen een rondetijd van 8'.Niet zonder trots kan ik jullie meegeven dat ik daar vandaag bijna een volle minuut onder zat,zonder forceren,met relatief rustige hartslag.Het doet me weeral een beetje extra hoop krijgen om zo spoedig mogelijk uit de verdoemenis te geraken waarin ik momenteel zit.Onder meer door het sporten dus.Vanaf vandaag ga ik weer voluit voor mijn tweede marathon,half juni in Torhout.Blijf dus een kijkje komen nemen op 't blogske als je wil weten hoe ik het er vanaf zal brengen,daar in juni.By the way:bedankt voor de bemoedigende reacties!!See you.
    Logboek: Afstand:4,8 km.Tijd:23'08".Snelheid:12,450/u.
    Medisch rapport:Moet dringend een vijftal kg.bijkomen,53 is echt te weinig!
    GHS:meter terug tot om mijn middel gezakt...

    25-12-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    24-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.24 uren uitstel.
    Kerstblogger,
    aanvankelijk zou ik vlak na het ontbijt gaan lopen maar Latoya stond om kwart voor negen reeds paraat om te gaan 'laptopshoppen'.Met een deel van de centjes die ze afgelopen zomer bijeenspaarde bij haar eerste studentenjob,wilde ze zo'n hebbeding.Omdat ik niet wilde dat ze de eerste maanden van het moeilijke vijfde jaar constant op die laptop zou zitten tokkelen moest ze wachten tot de kerstvakantie.Ik wou eerst de resultaten afwachten van de eerste examenperiode.Ondanks alle huiselijke toestanden was het resultaat bemoedigend.Zonder buizen kan ze de tweede schooljaarhelft aanvatten.Vanmorgen eerst naar Brugge,daarna naar Oostende voor het omruilen van een waardebon bij Mediamarkt die hier al van in de verlofperiode bleef liggen.Latoya tevreden,ik nog niet.Vermits zowat de helft van mijn huishoudtoestellen hier plotseling verdwenen is moest ik nog naar Blokker voor wat van dat gerief.Nooit zoveel garantiebonnen gekregen als vandaag...En 't duurste moet nog komen,maar daarvoor wacht ik de solden af.(jaja!).Met al dat op en af gerij ben ik er niet meer toe gekomen om de beloofde kilometers te lopen,maar op Kerstdag zal dat het eerste zijn wat ik buitenshuis zal doen.Na de middag staat het jaarlijks weerkerend bezoek aan 'ons moeke' gepland.Vrijdag start ik met de opkuis en herschikking van de zolder.In de vooravond moet Latoya dan voor het eerst naar haar mama.Ik hou nu al mijn hart vast voor de confrontatie van Latoya met Karin zelf maar ook met... de nul in haar nieuwe leven.Tot morgen,bye.
    Logboek:Laatste inactieve dag(bis).YTD: 19000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    24-12-2008 om 23:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Loophervatting.

    Kerstavondblogger, 
    zoals eerder aangekondigd ga ik woensdag de looptraining,zij het op een ontspannen manier,hervatten.Te beginnen met een kleine 5 km.of 3 rondjes in de Koude Keuken te St.-Andries.Zonder tijdsopname,gewoon wat loslopen om niet al te veel caloriën te verliezen.Maar vooral ook om het hoofd terug wat helderder te maken na al hetgeen ik hier heb meegemaakt de laatste weken.Het gegeven is geplaatst,meer kan ik toch niet doen,dus is het nu hoofdzaak om definitief schoon schip te maken met de voorbije 26 levensjaren.De boeman(vrouw)is buiten,samen met mijn dochter ben ik er klaar voor om me opnieuw op te laden voor een tweede levenshelft.Vermits ik dat kan doen in mijn vertrouwde omgeving-ik blijf in het huis wonen-met de vele,uitstekende contacten van buren en vrienden,met de onvoorwaardelijke steun ook van familie én schoonfamilie,met fantastische klanten,waarvan sommigen vrienden werden,kan het niet anders dan dat ik weldra weer met mijn kop boven water kom.Ik ben het mijn dochter verschuldigd maar ook allen die ik juist opgesomd heb.Vanaf nu zal het blogske dus weer zo goed als dagelijks geschreven worden met hopelijk enkel nog positief loop-en fietsnieuws.Dus,tot morgen,na het lopen.Adios.
    Logboek: Laatste inactieve dag.YTD:19000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    23-12-2008 om 22:08 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)
    21-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Na 26 jaar...

    ...veel lief en weinig leed te hebben gedeeld met mij wil ze zich opnieuw als 18 jarige manifesteren.Droom stilletjes verder Karin,je komt gewoon van de hemel in de hel...!Bye.

    21-12-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    20-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Black Saturday !
    Dag weekendblogger,
    verleden jaar werd ik,de zaterdag voor kerstdag,letterlijk omvergekegeld door een blonde trut,weet je nog ?(cfr.blog 22.12.2007).Vandaag,opnieuw de zaterdag voor kerstdag,werd ik weeral,dit keer figuurlijk,omvergekegeld door een blonde trut.Toen was de schade te overzien,nu-bijna-niet.In een vorig schrijven meldde ik jullie  een hangende scheiding.Vandaag werd een belangrijke stap gezet in die richting.Mijn -bijna-ex is heeft het huis verlaten om alleen te gaan wonen,nu en dan bezoek krijgend van haar nul.De laatste week was nogal belastend.Toen we verleden week zondag een boedelverdeling op een serene manier hadden afgehandeld waren beide partijen relatief tevreden.Tot  dinsdagmorgen,toen enkele debielen op haar werkvloer, het nodig achtten zich met onze scheidingsperikelen te bemoeien.In al haar naïviteit wilde mijn voormalige plots-nog-meer dan onderling overeengekomen.Goed geprobeerd,maar tevergeefs !Waar bepaalde sukkels zich toch willen van aantrekken!Alles bleef zoals het was en vandaag kon ze afdruipen met het afgesprokene.Vlak na haar vertrek ben ik begonnen met de tweede fase in deze nachtmerrie,het reorganiseren van mijn leven,zonder vrouw.Vermits mijn echtgenote de laatste maanden blijkbaar enkel bezig was met het poetsen van zichzelf,heb ik, samen met Latoya en mijn ouders,dweil,trekker en stofzuiger ter hand genomen om van boven tot beneden de vloeren weer proper te maken.Vanaf zondag wordt dan plaats per plaats weer heringericht met bijzondere aandacht voor het wissen van herinneringen aan de 23 voorgaande jaren.Te beginnen bij de zolder,eindigend in het tuinhuis.In de zeer nabije toekomst wil ik ook de draad weer heroppakken op sportief vlak,om mij opnieuw voor te bereiden op een volgend doel,de marathon in Torhout.Uiteraard houd ik jullie via de blog verder en frequenter op de hoogte van de ontwikkelingen hieromtrent.Tot de volgende!Bye.

    20-12-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    10-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.10000 klikken!!
    Dag midweekblogger,
    ik besef dat ik jullie wat op de proef stel met het heropstarten van mijn blogske maar ik word hier ook serieus op de proef gesteld.Sedert mijn vrouw betrapt werd op een buitenechtelijke relatie,na 26 heel mooie liefdesjaren,ga ik door de hel.Mijn liefje,mijn vrouwtje,mijn snoepje,mijn alles,gaat van me weg voor een nul.Dat heeft een naam tegenwoordig,midlife crisis, heet dat fenomeen.Ze gaan weg,lopen regelrecht hun ongeluk tegemoet,zesentwintig gelukkige jaren achterlatend alsof het niets is.Vrouwen!Ondertussen zit ik sedert 3 november in zak en as.Goesting om nog te sporten heb ik niet meer,eten is moeilijk,de kilo's vliegen er zo af.53,3 stond er vanmorgen op de schaal aangeduid.Het moeilijke is dat ze hier nog steeds ronddwaalt,in afwachting van haar verhuis naar een eng appartementje.Hopelijk is alles rond tegen 19 december.Dan kan ik eindelijk een nieuwe start nemen,oa met het sporten.Dus vanaf zaterdag 20 december mag je hier wellicht opnieuw elke dag een berichtje verwachten.Het vreemde aan dit blogske is dat mijn volgers steeds blijven komen kijken of er wat te lezen valt.Vandaar dat ik morgen,donderdag,de 10000 ste
    paginaklikker mag verwelkomen!Tienduizend pagevieuws en een kleine 4000 bezoekers.Niet slecht toch voor een amateur.Zo,ik ben er mee weg,zoals beloofd voor niet te lang! Bye.

    10-12-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (3)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blog wordt heropgestart.
    Dag weekendbloggers,
    binnenkort wordt terug van start gegaan met het blogske.Meer info de komende dagen,tot dan!Bye.

    07-12-2008 om 17:57 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)

    2008 : Marathon
    2009 : Marathon
    2010 : RvVlaanderen
    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Guy Devreker
    Ik ben een man en woon in Varsenare (België) en mijn beroep is comm.afgevaardigde.
    Ik ben geboren op 12/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: wielrennen,lange afstandslopen,levensgenieter en nog zoveel meer.
    Het huis wordt gedeeld met een schat van een dochter,Latoya(°11.08.1992)en,tot voor kort, Minou,de poes°1998- +10.08.09
    Mijn favorieten
  • Jasmina 's fotografie

  • Foto

    Aangekomen aan station 45 even teruggeblikt naar wat verwezenlijkt werd en ...wat niet.Enkele sportieve uitdagingen wilde ik toen graag nog aangaan.Target One: het lopen van een Marathon: gelopen op 14 IX 2008 én op 19 VI 2009.Target Two: het fietsen van de Ronde van Vlaanderen: gereden op 03 IV 2010.
    Hieronder enkele foto's met buurman/trainingsbuddy Rudi,in loondienst bij Bianchi...
    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn Persoonlijke Besttijden.

    *5 km : 20'51",01maart2009
    *14 km: 59'35",01maart2009
    *10 mijl - 16,095 km: 1u08'23",01maart2009
    *Halve Marathon:21,1 km:1u31'22",14augustus1988
    *Marathon,42,195 km: 3u22'27",19juni2009


    Target One:In Flanders Fields Marathon,Ieper 14.IX.2008.Tijd: 3u.23'10".
    Target One bis:Marathon Nacht van W.-Vlaanderen,Torhout 19.VI.2009.Tijd:3u22'27".
    Favoriete loopblogs
  • ann's loopblog
  • gert luyckx
  • karine vanhecke
  • katrien rogiers
  • natalie tijtgat en zoontje mathis
  • stijn fincioen
  • vince
  • wim

    Andere favorieten
  • bruynooghe's koffie*
  • ronde van vlaanderen
  • groen!
  • in flanders fields marathon ieper
  • miko
  • nacht van west-vlaanderen torhout
  • p-magazine
  • prorun
  • saab

    Foto

    Parcours RVV 2010
  • Officiëel parcours RVV 2010

  • Aantal gefietste kilometer als voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen 2010, vanaf 1 juli 2009.

    juli : 654,8 km
    augustus : 771,8 km
    september : 395,7 km
    oktober : 587,5 km
    november : 407,5 km
    december : 386,6 km
    januari : 492,7 km
    februari : 51 km (knieontsteking)
    maart : 826,8 km
    aantal gelopen kilometers als voorbereiding op de NVV-Marathon,vanaf 20 september 2008.

    september: 33,00
    oktober: 112,20
    november: 59,50
    december: 31,30
    blogverslagen van december leren jullie waarom de klm.in november en december zo laag liggen.
    januari: 152,00
    februari: 166,50
    maart: 187,20
    april: 168,70
    mei: 290,40
    juni: 136,30
    totaal aantal gelopen kilometers t/m 17 juni:
    1337,10 + 42,195 op 19.VI.2009.


    aantal gelopen kilometers als voorbereiding op de IFF-Marathon,vanaf 01 november 2007.

    november: 59,50
    december: 97,90
    januari: 120,10
    februari: 138,60
    maart: 171,00
    april: 122.20 shinflints blessure,zes weken inactief.
    mei: 20,20
    juni: 176,00
    juli: 241,60
    augustus: 300,80
    september: 73,60
    totaal t/m 12 september:1521,500 km.+ 42,195 op 14.IX.2008.


    Foto

    Niks dan lachende gezichten voor de start,een uurtje of twee later was dat al heel wat minder...
    Vlnr.:Gert Luyckx,ikzelf,mijn superb-coach-begeleider Luc Duyck. 
    Foto

    Afzien als nooit tevoren op weg naar Ieper,samen met een supergeconcentreerde 'coach-begeleider' Luc Duyck.
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs