Volg dagelijks mijn voorbereiding op Luik-Bastenaken-Luik op 12 juni 2011
Foto
Archief per maand
  • 03-2013
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 03-2012
  • 11-2011
  • 06-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
    Lopende promoties Bruynooghe's Koffie: filters 10 + 1 gratis
    Inhoud blog
  • Mooiste, té groot?
  • Superontdekking!
  • De verkrachting van Varsenare.
  • Koersfiets Eddy Merckx te koop,
  • Sandra...
    Laatste commentaren
  • Ronde van Vlaanderen (maria)
        op Mooiste, té groot?
  • 2013 (Natalie)
        op Superontdekking!
  • Mtb (Mike )
        op Superontdekking!
  • Sporten (maria)
        op Superontdekking!
  • politiek (wim)
        op De verkrachting van Varsenare.
  • 2012 (Natalie)
        op Sandra...
  • Sandra (Natalie)
        op Sandra...
  • ! (wim)
        op Sandra...
  • genieten (Natalie)
        op En toen,...kwam Sarah.
  • liefde is ..... (wim)
        op Luik wordt Parijs.
  • Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Gastenboek
  • foto's
  • Hallo
  • Starttijd in Brugge ?
  • RVV
  • ???

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Luik-Bastenaken-Luik 2011.
    Tilff-Bastogne-Tilff 2011.
    30-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parcoursverkenning IFF Marathon.
    Hey midweekblogger,
    samen met begeleider Luc Duyck heb ik vandaag per fiets het parcours van de Marathon verkend.Eerste vaststelling: het gezever als zou het een bijzonder saai parcours zijn,constant langs de IJzer lopend is hierbij ook alweer ontkracht.De Marathon start in Ramskapelle en komt pas na 6 km.voor het eerst langs de IJzer waar een saai stuk van 12 km.(en geen 42!)wordt gelopen in het 'open en bloot'.Vanaf de Dodengang loopt het parcours nog wel langs de rivier maar hier passeer je dus eerst de dodengang,de jachthaven en de ijzertoren die voor de nodige verstrooiing zorgen.Hierna verandert de aanblik van het parcours grondig.Een bomenrij links van u doet u de IJzer vergeten.Via St-Jacobskapelle en Steenstraete volg je dan de Ieperlee wat gewoon een prachtig stuk natuurgebied is,ideaal om rustig in je eigen tempo het parcours te vervolgen.Het mooiste moet dan nog komen,mn. de omgeving van het Sas van Boezinge,weeral een schilderachtig tafereel,kilometers ver langsheen een smal tarmacweggetje tot aan het binnenkomen van Ieper.Tijdens onze trip hebben we ook de drinkstops gemarkeerd,ideaal als herkenningspunt voor Luc.Even was het twijfelen of we al dan niet al een bepaalde brug voorbij waren.Andere fietsers leerden ons dat we een flink stuk moesten terugrijden.Geen nood echter,aan een snelheid van een goeie 35km./u.,netjes verscholen achter de brede rug van thriatleet Luc,konden we alsnog op de juiste plaats ons merkteken aanbrengen.In Ieper aangekomen zaten de meiskes al te 'terrassen',op een weeral schitterende locatie.(De Pacific dichtbij het station van Ieper,helemaal verscholen in het groen,een aanrader!).Na een kort bezoekje aan Ieper zijn we afgedraaid naar de paterkes van Westvleteren voor het consumeren van 's werelds Beste Bier en een 'stutte' met rauwe hesp en hete mosterd,na er eerst een hemelse koffie van een Kortrijkse koffiebranderij te hebben gedronken om wat minder loom te worden van het weeral hete zomerweer.Dit alles tegen consument vriendelijke prijzen.Ook een aanrader dus. Om 21.00 u.ben ik uiteindelijk gestart met de looptraining,nog altijd bij 25°C.Ook vandaag was het wegens het warme weer met de hartslagmeter te doen.Toch in een goede tijd gearriveerd.
    Morgen en vrijdag telkens opnieuw dezelfde afstand van 9,6 km.,hopelijk in iets comfortabeler temperaturen.Tot de volgende.
    Logboek:Afstand: 9,6km.Tijd:47'08".Snelheid: 12,221/u.YTD: 32000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:165.

    30-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    28-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Getraind op hartslagmeter.
    Dag hitteblogger,
    vandaag moest ik,volgens de planning,32 kilometer afleggen.Omwille van een doktersafspraak voor Latoya moest ik om 19.00 u thuis zijn en heb  aldus 'slechts' 28,8 km.afgelegd in een moordende,verzengende hitte van 28°C.Mijn coach zal tevreden zijn.Hij beval mij om regelmatig bij warm weer te trainen,hiermee is hij weeral op zijn wenken bediend.Door de hoge temperatuur heb ik constant op reserve gelopen,gebruik makend van de hartslagmeter.Wat in het begin van mijn trainingen een last bleek is nu een uitstekend hulpmiddel geworden om niet 'boven de schreef' te gaan.Het was constant rondjes lopen op de 8 minuten aan een hartslag van om en bij de 165,wat in deze weersomstandigheden goed is.Door steeds rondjes te lopen kan je steeds corrigeren wat je tijd betreft,zodoende heb ik vandaag letterlijk tot op de seconde gelopen,cfr.logboek.Dat is bij de trainingsbeurten een bijkomend hulpmiddel om te weten wat de eindsnelheid zal bedragen,een hulpmiddel waarop ik geen beroep zal kunnen doen tijdens het lopen van de Marathon in Ieper.Maar daar heb ik dan weer een ander hulpmiddel voor handen in de hoedanigheid van mijn begeleider Luc Duyck,die dat uitstekend zal doen,daar ben ik vast van overtuigd! Woensdag is de sluitingsdag van zijn winkel en dan gaan we samen het parcours per fiets gaan verkennen van bij de start in Ram(p)skapelle tot Ieper,terwijl onze respectievelijke wederhelften met de wagens naar Ieper rijden.Zondag heeft hij al een stuk per fiets verkend,om maar te zeggen dat ik op hem zal kunnen rekenen op 14 september.De tabellen zijn opgesteld,de drinkstops liggen vast,het komt er nu enkel nog op aan de conditie wat aan te scherpen (en vast te houden!).Gert vroeg me verleden week of ik zin had om nog twee voorbereidingswedstrijdjes van elk 10 km.te lopen.Ze zouden perfect passen in mijn schema maar ik zal toch verzaken,mezelf kennende zou ik er weer een wedstrijd van maken met alle eventuele gevolgen vandien.Een spierscheurtje hier of een voet omslaan daar,ik wil gewoon de risico's tot het absolute minimum beperken.Hopelijk heb je er begrip voor,Gert,maar toch bedankt voor het voorstel!Om te besluiten nog enkele bijsturingen.Rieno Jacobs die in Parijs liep is herstellende van een ooroperatie en mag voor het ogenblik niet lopen.Talenknobbel Latoya leerde mij de schrijfwijze van het populaire drankje Mojito.En wiskundige Gert betaalde € 6,00 op de polé-polé stand tijdens de Gentse Feesten,net als ik trouwens,we hadden er maar vijf besteld gekregen voor onze dertig euro,de kids hadden er eentje gedeeld.Nog een tip mss.:aan het Q-beach house in Oostende betaal je € 8,00 maar je glas is drie keer groter dan in Gent en minder gevuld met...ijs!Morgen is het rustdag voor mij en gaan we een dagje 'Hasselen',samen met marathonman Dirk en zijn vrouwtje.
    Volgende blog op woensdagavond dus,tot dan!See you!
    Logboek:Afstand: 28,8 km.Tijd: 2u23'59".Snelheid: 12,001/u.YTD: 32000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:165.

    28-07-2008 om 22:58 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    27-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Komkommertijd.

    Dag zondagblogger,
    het is stil op de blog,enkel de 'die hard' bezoekers komen een kijkje nemen.Veel van de doordeweekse bloggers zitten waarschijnlijk ergens te zweten op één of ander heet strand,lekker nietsdoend,en gelijk hebben ze! Of ze profiteren van het zomerse weer in eigen land,ergens te velde op een al dan niet rustig terras.Ofwel gaan ze naar de Gentse Feesten,zoals wij gisteren.Koppenlopen was het,vooral aan de lei waar de polé-polé stand opgesteld staat.Immens druk,maar de muziek maakt er veel goed.De prijzen van de 'Mochuito'(ik vrees dat ik de verkeerde schrijfwijze hanteer),het populaire drankje op basis van Bacardi , munt en héééél véééél ijs swingen er de pan uit.€ 5,00 voor een minimaal gevuld bekertje.En toch stond het er barstensvol.Verlof,mooi weer,meer moet dat niet zijn om het geld te doen rollen.Het was niet zo heel laat toen we thuiskwamen,halftwee denk ik en het was dan ook niet moeilijk om op te staan om te gaan fietsen.Buurman Rudi is vertrokken naar Rhodos,ik mocht dus alleen mijn ritje afwerken, in een heerlijk,zonnig weertje.Dit op een matig tempo want morgen,maandag staan er weer 32 loopkilometers gepland.Dinsdag wordt rustdag,woensdag,donderdag en vrijdag telkens 9,6 km.en zaterdag opnieuw fietsen.De week wordt rustig afgesloten met een halve marathon(20,8 km.)Dit brengt het weektotaal op 81,6 kilometer.Voila,ik ben ermee weg,Tour kijken en vanavond nog een wandeling langs het strand maken.Tot morgen.Bye.
    Logboek: Afstand: 30,250 km fietsen.Tijd: 1u06'40".Snelheid: 27,2km/u.YTD:32000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-


     

    27-07-2008 om 14:41 geschreven door Guy  


    >> Reageer (3)
    25-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer!
    Hey weekend-blogger,
    gelukkig was het wat bewolkt toen ik ging lopen want met die temperatuur plus zon zou het lastig lopen geweest zijn.Mijn begeleider,den Luc, zegt dat ik ook moet gaan lopen bij warm weer,wel bij deze is dat deze week gebeurd.En de weersvoorspellingen voor de komende dagen zijn ongeveer gelijklopend als deze week.Weerman Frank van Q-Music geeft zomerweer tot en met 06 augustus,dan twee dagen minder en daarna opnieuw zomer.Mooi zo.'t Is al een tijdje geleden dat wij in onze verlofperiode goed weer hadden.Eindelijk kunnen we weer veelvuldig gebruik maken van het tuinmeubilair en dat tot 's avonds laat.Het lopen ging weer zeer goed,fysiek zijn er  geen klachten dus ook mentaal zit ik nog steeds op een wolkje.Het mag nog 49 dagen zo blijven.Morgen geen fietstocht,de Gentse Feesten krijgen eens voorrang,maar uitstel is geen afstel,het fietsen wordt gewoon verplaatst naar zondag.De lange duurloop volgt dan op maandag over een afstand van 32 km.Morgen,zaterdag,geen berichtgeving,tot zondag dus!A la prochaine.
    Logboek: Afstand: 9,6 km.Tijd: 44'23".Snelheid: 12,978/u.YTD: 32000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    25-07-2008 om 22:53 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    24-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog 50!
    Dag blogvolger,
    inderdaad,D-Day komt met rasse schreden naderbij! Slechts 50 dagen zijn er nog te gaan-of te lopen,zoals je wil-vooraleer mijn Marathon gelopen wordt.Nog dertig loopsessies en 't is gedaan met toertjes draaien in de Koude Keuken.Vandaag heb ik er daar weer elf rondgelopen of een afstand van 17,6 km.De temperatuur lag om en bij de 25°C.maar een echt probleem was het niet.Als de conditie goed is maal je nergens om zeker? Ik was vergeten om een bekertje klaar te zetten in mijn autokoffer,halverwege heb ik dus wat extra tijd verloren bij mijn drinkstop maar ik ben toch tevreden met mijn eindtijd,zie logboek onderaan.Tijdens het lopen vanavond vroeg ik mij zo af wat de collega lopers, die eerder dit jaar een marathon liepen,momenteel aan het uitvoeren zijn.Ann uit de States is aan een welverdiende vakantie toe.Het lange-afstandslopen zit er voor het ogenblik op een laag pitje.De batterijen opladen om over enige tijd opnieuw uit te pakken met een verbazende prestatie allicht.Rieno,die Parijs liep heb ik sindsdien niet meer gezien,ik weet niet of hij al dan niet met een nieuw project bezig is.Dirkje Beton,die ik met de fiets begeleidde tijdens de Nacht, hoorde ik ook al niet meer,deed ik mij job niet naar behoren ?Ik heb er het raden naar.Blijkbaar heeft (of zal) hij zich een koersfiets aanschaffen.Gelijk heeft hij,dan zal hij eens merken wat dat is ,afzien tijdens het sporten!Echt waar,fietstraining is heel wat zwaarder dan kilometers lopen,zelfs een marathon.Maar vooral veel plezanter ook,minder saai,alles gaat ook zoveel sneller.Enfin soit,deze discussie is hier niet aan de orde. Lbnl blijft er natuurlijk nog de Gert over.Die is zich wel aan het klaarstomen voor zijn tweede marathon.Als ik zo zijn trainingstijden bekijk zal dat in Ieper uitdraaien op 3u15'00" vermoed ik.
    In een reactie waarschuwt hij mij voor een te vroege conditiepiek.Momenteel ben ik er redelijk gerust in omdat mijn conditie nog niet optimaal is.Een uitstekende parameter om dit te besluiten is de hartslag,die nog steeds gestaag,zij het langzaam,omlaag gaat.Een andere maatstaf is de trainingssnelheid.Die gaat nog steeds omhoog,dus de topconditie is er nog niet.Het wordt pas gevaarlijk als alles begint te stagneren denk ik.Dan wordt het opletten geblazen om niet overtraint te raken.Ook de tijd speelt in mijn voordeel,iedere dag die passeert is een dag dichter bij mijn eerste sportieve target!Zozie,ik ben ermee weg,tot morgen na mijn 9,6 km.loopje.See you!
    Logboek: Afstand:17,6 km.Tijd:1u23'07".Snelheid: 12,705/u.YTD: 32000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    24-07-2008 om 23:59 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    23-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rappe run.
    Hallo,de blogger,
    vandaag moest ik er opnieuw aan beginnen,na twee dagen looprust.Traditiegetrouw bij de start van een nieuwe loopweek was er een korte loop voorzien van 6,4 km.Deze korte afstand stond voor de laatste keer gepland want vanaf volgende week wordt de minimum afstand 9,6 km.Kwestie van voldoende trainingskilometers af te malen.Vanaf nu  ga ik één keer in de week een training op snelheid afwerken.De korte afstand van vandaag was daarvoor ideaal.Aan een strak tempo werden de kilometers afgehaspeld zodat ik binnen was in minder dan een halfuur of een dikke 13 km/uur.Morgen volgt mijn middellange loop over een afstand van 17,6 km.Deze namiddag keek ik voor de eerste keer naar de Tour omdat ik denk/hoop dat alle dopingklonen er uit zijn.Die tijdsverschillen al eens bekeken? Nog een vijftal kandidaat Tourwinnaars op vier dagen van Parijs.Sastré was mijn favoriete eindwinnaar.Vandaag nam hij de gele trui maar ik vrees toch dat hij die terug zal moeten afstaan aan de altijd maar afwachtende,wieltjeszuigende Evans.Tenzij Schleck de tijdrit van zijn leven rijdt en als derde hond met de hoofdprijs gaat lopen natuurlijk...Bye.
    Logboek: Afstand: 6,4 km.Tijd: 29'19".Snelheid: 13,089/u.YTD: 32000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    23-07-2008 om 22:36 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    22-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over schema's en cijfers.

    Dag verlofblogger,             
    't is te zeggen,voor de meesten toch.Alhoewel,dat verlof dient toch altijd met een korreltje zout genomen te worden.Veelal is dit de periode waarin werkjes gedaan worden waarvoor men door het jaar geen tijd of goesting voor heeft.Zoals een verniste trap terug in zijn oorspronkelijke staat proberen te krijgen om hem daarna in een kleur te schilderen.Vrouwen,daar krijg je kop noch staart aan! Maar ik had tijd vandaag,lopen moest ik niet doen.Dat is voor morgen.Een inlopertje van 6,4 km.Donderdag volgt de middellange run van 17,6 en vrijdag wordt het 9,6 km.Zaterdag uitzonderlijk geen fietstocht wegens een gepland bezoek aan de Gentse Feesten.Het fietsen zal dus op zondag gebeuren en mijn tweede afstand op de 32 km.valt dan op maandag.Vanaf deze week zal ik op snelheid beginnen trainen.Dat wil zeggen dat ik mijn lange duurloop van komende maandag zal lopen op het schema van 12,300 km/u.of een marathon-eindtijd van 3u.25'24". Voor de cijferfreaks: de streeftijd komt zo op 2u.36'09".Zondag ll.kwam ik toe met 2u.35'28",dus dat zou geen probleem mogen worden volgende week.Zo,tot morgen,na het trapkrabben!See you.                
    Logboek:Rustdag.YTD: 32000 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-    

    22-07-2008 om 21:51 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    20-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van 28800 naar 32000 meter.
    !!!EERST HET BERICHTJE MET ALS TITEL 'SORRY' LEZEN AUB!!!
    Dag blogger,
    zoals beloofd ben ik hier terug met het verslag van mijn lange afstandstraining.Het was de bedoeling om binnen een tijd van 2u41'00"de 32 kilometers uit te lopen.Zoals je in het logboek kan lezen is dit aardig gelukt.Voor het eerst moest ik door die psychologische grens van dertig kilometer.Daar stond zogezegd de man met de hamer.Ik heb wel mannen gezien-en vrouwen en kinderen ook-maar geen van allen had een hamer bij.Ook deze mythe werd hiermee van de kaart geveegd.Een goed opgebouwd trainingsschema volgen en de enige die je kunt tegenkomen is jezelf.Zeg dat ik het gezegd heb!Die dertigkilometergrens doorbreken gaf mij geen doodsteek maar een kick.De omstandigheden voor het vestigen van mijn nieuw persoonlijk afstandsrecord waren weer perfect.Matige temperatuur,zachte ondergrond en de conditie die nog steeds opbouwend is.Cfr.hartslag.Nu volgen eerst twee rustdagen,nodig om voldoende te recupereren.Volgende week maandag staat mijn tweede 32 km.loop gepland.Het schema dat ik vanaf nu zal volgen is dat van de 3u.30'00".Na volgende week zie ik dan wel of dit alsnog verder dient aangepast te worden.De definitieve schema's zal ik vastleggen over drie weken,na mijn 36,8 km. training.Dan moet alles in zijn definitieve plooi komen te liggen.Ondertussen kan ik de trainingssnelheid nog wat proberen op trekken.Ik zal wel zien waar ik uitkom.Of om het met een beursterm uit te drukken,the sky is the limit!See you!
    Logboek: Afstand: 32 km.Tijd:2u35'28".Snelheid: 12,350/u.YTD: 32000 meter.(P.R.).
    Medisch rapport:-
    GHS:162

    20-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sorry!

    Dag blogvolgers,   

    nadat ik gisteren met Rudi ben gaan fietsen was het de bedoeling de blog bij te werken na de problemen die ik deze week had met mijn draadloze netwerkverbinding.Voordien wilde ik nog alle bekabeling van TV,Video,homecinema enz.netjes wegwerken in de cd -kast zodat al die draden en kabels niet meer zichtbaar zijn.Eén adapter deed echter moeilijk,ik trok de stekker uit en pats...de router weer ontregeld.Op dit eigenste moment is alles weer geïnstalleerd zoals het moet en kan ik jullie weer wat loopnieuws meegeven.Eindelijk!Woensdagavond blogde ik nog het verhaal van het oude vrouwtje en haar epo inspuitingen.Toeval of niet,donderdag kwam het epo verhaal van valsspelers Ricco en Piëpoli eraan.De Tour alweer ontsierd.Ik ga er heel kort over zijn.Eén enkele straf moeten ze opgelegd krijgen en dat is levenslange schorsing.Het is de enige manier om het dopingspook uit te roeien.Niet alleen in de geviseerde wielrennerij,maar in elke sport.De essentie van sportbeoefening is de onderlinge krachtmeting  tussen één of meerdere atleten.Valsspelers mogen daarin geen kans krijgen en moeten er definitief uitgebonjourd worden ten voordele van de zuivere sporters.Maar ik ging het kort houden.Over mijn training dan.Donderdag stond mijn middellange afstand op het programma,maar ik was zeer laat thuis van het werk en heb een extra snipperdag genomen.Vrijdag heb ik dan die afstand gelopen over 14,4 km.en dat ging goed.De trainingssnelheid komt in de buurt van de 13 km./u.Dat is de snelheid die ik haalde in Oostende-Brugge,begin maart,met een stevige rugwind en in wedstrijd.Ik heb dus heel wat progressie gemaakt in een viertal maanden.Misschien mag ik nog blij zijn dat ik de Nacht niet heb kunnen lopen.Van progressie gesproken,zaterdag ben ik met buurman/computerspecialist en de voor elk probleem klaarstaande Rudi gaan fietsen op mijn vertrouwde parcours.Daarin ligt een klein Kemmelbergje verwerkt,een hoogteverschil in stenen waar ik graag eens flink doortrek.Tot nu toe deed ik dit niet meer,niet goed voor het lopen,maar ik kon mezelf niet bedwingen.Ik gaf er een stevige snok aan,echt met de bedoeling er Rudi af te kletsen wat in eerste instantie ook lukte,toen ik ik boven kwam echter plakte hij alweer aan mijn achterwiel.Straffe gast.Ik weet nu al dat we vanaf half september veel uren fietsplezier zullen meemaken.Spijtig dat hij geen 15 jaar eerder de geneugten van  de koersfiets ontdekt heeft...Vandaag zondag staat er voor mij alweer een nieuwe nooit eerder gelopen afstand geprogrammeerd.32 kilometer in De Koude Keuken.Aftrap rond 14.00u.Mijn streeftijd is 2u41'00.Dat is nog steeds het schema om in 3u33'33" binnen te zijn.Als mijn tijd in de orde ligt van de laatste weken dan volg ik vanaf volgende week het schema van de 3u30'00,ofwel dat van 12,500 km/u of een tijd van 3u22'32".Maar eerst deze namiddag nog afwerken.Het resultaat kan je nog lezen,straks na het lopen.      
    Logboek vrijdag:Afstand:14,400 km.Tijd::1u.07'46".Snelheid: 12,750/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS: -
    !!!VERGEET ONDERSTAAND BERICHTJE NIET TE LEZEN:'VAN 28800 NAAR 32000 METER'.

    20-07-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    19-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.back in town!
    Hey,hey,
    na heel veel pc problemen ben ik er terug.Maar ik ga nu eerst fietsen,over een paar uur ben ik er terug met heel veel nieuws voor jullie.Tot zo!

    19-07-2008 om 14:21 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    16-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Erythropoëtine.
    Hoi bloggeling,
    deze avond geen looptraining voorzien,tijd om een schrijnend verhaal mee te geven,vandaag gehoord bij een klant.Hier komt het.Een vrouw van 89 jaar,verblijvend in het rusthuis van Koekelare is reeds geruime tijd bedlegerig.Om de bloedcirculatie enigszins wat te laten werken krijgt ze periodiek een spuitje.Na inspuiting kan ze,nadat ze uit bed is geholpen, zonder ondersteuning van derden,naar de refter gaan,enkel gebruik makend van een baar die overal in de gangen aanwezig is! Het werkend bestanddeel in het spuitje,van amper 3 cm.lengte,heet erythropoëtine,beter bekend als EPO.Die spuitende,slikkende en snuivende sportlui,weten die eigenlijk wat ze met hun jong doch fragiele lichaam aanvangen? Of zijn die écht allemaal zo rond als een pannenkoek? Men zou het zich beginnen afvragen als je ziet dat er weeral tegen de dopinglamp zijn gelopen in de Tour...Tot morgen,rond tienen.Bye!
    Logboek: Rustdag.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    16-07-2008 om 23:44 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    15-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IFFM
    Hey blogfanaat,
    blij dat je er terug bij bent!Na een overgangsweek wordt het deze week weer menens met op zondag die eerste dertiger.Maar eerst wat inlopen natuurlijk,zoals vandaag een halfuurtje loslopen.Morgen komt de tweede rustdag van de week eraan en donderdag worden negen rondjes gelopen of 14,4 km.,als middellange training.Alles zat weer goed mee vandaag,zowel het weer als de staat van het parcours en lbnl ook de benen.Wat het weer betreft,dit is eigenlijk ideaal om in te sporten en te werken.Voor wie reeds in verlof is en niet op reis vertrekt daarentegen...,ondertussen beginnen de dagen ook reeds in te korten.Wie mijn blog vanaf het begin regelmatig volgt herinnert zich waarschijnlijk nog hoe ik uitkeek naar het lengen van de dagen,rond 21 december.Het was de bedoeling om ermee op te houden op de langste dag van het jaar,20 juni,maar door de gekende miserie van april-mei ben ik nog steeds dat eerste sportieve doel aan het najagen.De deadline werd daardoor verlegt naar 14 september.Voor wie meer info wil te weten komen omtrent die In Flanders Fields Marathon,er staat een link naar de site bij de andere favoriete links,rechtsonder deze blog.Bye!
    Logboek: Afstand: 6,4 km.Tijd:-Snelheid:-YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    15-07-2008 om 22:33 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    13-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halve rustdag.
    Hoi,blogmaat,
    na vijf kilometeropbouwende zondagen mocht ik vandaag wat temporiseren.Elf rondjes dienden er gelopen te worden of 17,6 km.Streeftijd was 1u28'00".Het werden  ruim 3' minder,cfr.logboek.De conditie zit momenteel echt in een positieve groeicurve,vooral mijn snelheid gaat er flink op vooruit,zonder forceren.Echt 100 % is de conditie nog niet,daarvoor moet de GHS onder de 160 komen te liggen.Maar daarvoor heb ik nog negen weken de tijd,als die nu elke week met één slag naar beneden gaat kom ik uit op 155,wat perfect zou zijn.Ik zou graag mijn hartslagalarm op 159 zetten,kwestie van bijtijds verwittigd te worden als ik in mijn 'rooie' zou gaan(175)...Voor de komende week ziet de planning er als volgt uit:maandag rustdag,dinsdag 6,4 km.,woensdag rustdag,donderdag 14,4 km.,vrijdag 9,6 km.Zaterdag wordt gefietst en zondag loop ik dan voor de eerste keer boven de dertig kilometers,mb.32,0.Van planning gesproken,ik ben volop bezig met alles wat Luc( Duyck,mijn begeleider op 14.09) nodig heeft om mij optimaal bij te staan, in vaste vorm te gieten.De bevoorradingen liggen reeds vast ( waar,wanneer,wat ,hoeveel...),enkel
    met de tussentijdtabellen ben ik nog wat aan het worstelen.Momenteel zit ik met drie schema's ,te weten 3u.33'33",3u.30'00" en 3u25'24(12,300/u.).Als ik mijn conditiepeil nog wat kan verbeteren zou ik die laatste mss.vastleggen op 12,500/u.De definitieve tabellen komen er zeker op 11 augustus,dit is na mijn langste training van 36,8 km.Die tabellen,dat is natuurlijk allemaal theorie.Als op 14 september de weergoden niet met mij zijn mag ik mijn plannen voor de start al in de vuilbak kieperen.Ik denk dan aan een temperatuur van 25° of een najaarsstorm.Andere uitvluchten zoek ik niet.Slechte benen,niet genoeg gegeten of gedronken,een slechte dag...Allemaal bullshit(sorry,vrijheid van de schrijver)Als je tien maanden van tevoren weet dat je op een welbepaalde datum een wedstrijd moet lopen dan moet je alles plannen naar die dag toe.Daarvoor dienen die trainingsmaanden toch,niet ?Euh,...blessures even buiten beschouwing gelaten natuurlijk...Tot de volgende!
    Logboek: Afstand:17,6 km.Tijd: 1u.24'28".Snelheid: 12,502/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:164

    13-07-2008 om 20:56 geschreven door Guy  


    >> Reageer (1)
    12-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Windop,windaf.
    Blogvolger,
    samen met buurman Rudi een fietstocht gereden over 37 km.,uitgestippeld volgens de populaire fietsknooppunten.Via een draaiend en kerend parcours tot op de gemeentegrens van Bredene en terug met heel wat wind,pal op kop in de eerste helft van onze trip.Het keerpunt aan "de blauwe sluis"was dan ook meer dan welkom.Morgen zondag moet ik eens geen limiet halen in de trainingsopbouw maar mag ik rustig 11 rondjes volmaken in De Koude Keuken.De volgende kilometer- opbouwtraining staat volgende week zondag gepland,voor het eerst wordt dan boven de dertig kilometer gelopen.Ondertussen lopen de weekkilometers reeds op tot ca.65.In augustus wordt dit plafond nogmaals verhoogt tot ongeveer 75 trainingskilometers per week.Maar laat ik het voorlopig nog bij juli houden.Al ben ik toch aan het aftellen begonnen.Nog 9 weekjes...Bye.
    Logboek: Afstand fietsen:37,300km.Tijd:-Snelheid:-YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    12-07-2008 om 17:16 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    11-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dubbel verslag.

    Dag weekendblogger,
    na een dagje afwezigheid ben ik er terug.Inderdaad,zoals ik eerder reeds meldde had ik een virus binnengetrokken.Het vervelende ding was in die mate hardnekkig dat ik het er op geen enkele manier uit kon verwijderen.Zodoende heb ik de pc moeten binnenbrengen bij de computerdokter die het onding eruit verwijderd heeft.Dus nogmaals:als jullie een uitnodiging tot update krijgen van "Antivirus 2009",geheel met het logo van Windows gekloond,klik dan onmiddellijk op het rechterbovenhoek vakje(rood met wit kruis)!!Dit ter info.Donderdag stond mijn middellange afstand gepland en die werd probleemloos uitgelopen op een  toch wel drassig parcours.Vandaag,op deze regenloze vrijdag lag de ondergrond er alweer veel beter bij.Ook deze training verliep opnieuw zonder problemen.Morgen,zaterdag volgt een fietstocht van een dik uurtje en zondag géén lange duurloop maar een middellange afstand van amper 17,6 km.Voor de laatste keer ook nog wat kikkernieuws.Nadat we een paar dagen nog slechts één kikker opmerkten en een rosse poes,vreesden we voor één van onze twee amfibieën het ergste.Nu zien we al een drietal dagen geen enkele kikker meer...en ook de rosse kat is verdwenen,op zoek naar andere springende,groene puiten?Bye.
    Logboek donderdag: Afstand:14,4 km.Tijd: 1u09'19" Snelheid: 12,465/u.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-
    Logboek vrijdag:Afstand: 9,6 km.Tijd:- Snelheid:-YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport: een twee maanden durende chronische hoest deed me vanmiddag op consultatie gaan bij longarts Schildermans in AZ Lucas.
    Op de duur beginnen mensen in uw eigen plaats te speculeren over waaraan het zou kunnen liggen,gaande van longontsteking over astma(!) tot...neen,grapje,het woord longkanker heeft "Jan met de pet"nog niet  over zijn lippen gekregen.Enfin,ik dus naar de longarts,met het gekende scenario: eerst een gesprek,dan een allergietest,voor foto's van de longen naar het tweede verdiep,terug naar de arts...
    Het verdict nu:mijn sinussen zitten,door de verkoudheid die ik opliep twee maand terug, ontstoken en deze ontsteking zorgt ervoor dat de luchtwegen,ook naar de longen toe,bij een inspanning niet de zuurstof krijgen die vereist is, met hoestbuien als resultaat.Twee soorten neusdruppels moeten nu voor een vrije doorgang zorgen.Thats all,folks!Wat mijn longen betreft:die zijn in superconditie,klaar om goed werk te leveren voor mij op 14 september.
    GHS:-

    11-07-2008 om 22:58 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    09-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Snelheidssensor.

    Dag bloglezer,
    voor het eerst, na twee rustdagen,mocht ik de looppantoffels terug dichtrijgen.Vier rondjes loslopen om donderdag mijn middellange duurloop goed door te komen.Het park lag nat maar was toch nog goed beloopbaar,met slechts hier en daar een plas water.De lichte regenval was welkom want ik was vertrokken met een veel te warme trainingsvest om.Na mijn lange afstand van zondag ll.zijn de benen goed gerecupereerd.Enkel maandag had ik wat lome benen maar dat is niet abnormaal zeker? Morgen dus 14,6 km.,hopelijk in iets zomerachtiger weer dan vandaag.Iets anders nu.Ik ben op zoek naar een loopsnelheidssensor van Polar in bruikleen.Zo'n hebbeding kost € 100,00 en dat heb ik er niet voor over,om 1 dag te gebruiken,maar 't is wel makkelijk natuurlijk.Ik wil er wel € 20,00 huurgeld aan spenderen.Dus als je iemand kent die de sensor wil verhuren op 14 september mag je het me gerust laten weten.See you!
    Logboek: Afstand: 6,4 km.Tijd: 31'44".Snelheid: 12,101/u.
    Medisch rapport:-
    GHS:-                                                                                                         

    09-07-2008 om 22:53 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    07-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Recuperatiedagen.

    Hey blogding,
    vandaag en morgen mag ik rustig nagenieten van de geslaagde test van gisteren,zondag.De benen laten recupereren,klaar om er woensdag terug aan te beginnen met een loopje van 6,4km.Donderdag volgt mijn halflange duurloop van 14,4 km.en vrijdag staan er 9,6 km.gepland.Zaterdag wordt fietsen en zondag eens géén lange duurloop maar 'slechts' 17,6 km.Een overgangsweek dus naar de start van de 'dertigerstrainingen'.In een reactie op de blog van gisteren waarschuwde marathonman Gert(sorry Gert,maar iemand die een marathon uitloopt -in een schitterende tijd dan nog!-is nu eenmaal een marathonman!)me voor een te vroege conditiepiek.En of hij gelijk heeft!Ik voel zelf ook dat mijn conditiepeil reeds rond de 80 % draait-mijn hartslag ligt nu onder de 165 maar moet nog zakken tot onder de 160-maar anderzijds ben ik ook nog steeds bezig aan het opbouwen van de kilometers.Ik zit een beetje in een patstelling dus.Maar goed,ik ga gewoon op mijn elan verder en we zien wel waar het eindigt. Van een tijd onder de 3u.30' zoals Gert schrijft,daar durf ik zelfs niet aan denken!Ook niet te vergeten:ik zit momenteel nog altijd maar aan een 70% van de totale marathonafstand! Maw,er is nog veel werk aan de winkel de komende tien weken.See you!
    Logboek: Rustdag.YTD: 28800 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-
                                                                                                                                                                                                               

    07-07-2008 om 23:25 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    06-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Van 27200 naar 28800 meter.
    Dag marathonblogvolger,
    over de fietstraining van zaterdag kan ik kort zijn.Rudi zag het niet zitten om door zeventien regendruppels te fietsen en besloot de koersfiets aan de haak te laten hangen.De wattebol!Maar ergens begrijp ik hem wel,er zijn plezantere dingen in het leven dan een koersfiets kuisen.Bovendien had hij vrijdag al een vijftigtal kilometer gefietst.Dan maar alleen de baan op voor een dik uurtje fietsplezier op natte wegen,maar zonder veel regen.Het was met een extra klein verzet,om de loopspieren volledig te ontspannen,en het gemiddelde was er dan ook naar,zie logboek.Zaterdagavond moesten we  naar een huwelijksverjaardag van een collega in Waregem-'t was dik in orde,Hilde en Luc!-en ben ik pas om 3u30'uur in bed gekropen.Maar eerlijk is eerlijk,we hebben wel acht uur geslapen,tot 11.30u.Kwestie van niet vermoeid te moeten starten voor mijn langeduurloop!Rond drie uur ben ik eraan begonnen.Streeftijd was 2u24' + 1' van mijn bonustijd(cfr.blog vrijdag),dat maakte 2u25'00".
    Wat het geworden is lees je in het logboek,maar ik kan al zeggen dat ik de bonustijd niet vandoen had.Alle omstandigheden zaten dan ook mee.Door de overvloedige regenval van de laatste dagen was de ondergrond perfect,de temperatuur viel goed mee,de zon bleef achter de wolken,het ideale loopweertje dus.Na vijf van de achttien rondjes(km.8)had ik een bonus op mijn streeftijd van 1'.Die kon ik gebruiken voor het nemen van drie drinkstops.De rest van de training heb ik dan mijn tempo van een goeie 12/u.aangehouden om na 28,8 km.tevreden aan te komen met een nieuw pers.afstandsrecord.Het vorige liep ik samen met marathonman Gert Luyckx op 12 april.(27,2km.)Tevredenheid alom dus.De dertig kilometergrens komt nu wel heel dichtbij.Volgende week wordt een overgangsweek-mag wel na vijf zware,opbouwende weken-en op 20 juli volgt dan een eerste keer een dertigerloop,32 om precies te zijn.Dat zijn 2 rondjes meer dan vandaag, met mijn huidige conditie mag dat zeker geen probleem zijn.Misschien wordt het psychologisch zwaarder dan fysisch..Die dertiggrens waar velen voor waarschuwen,de man met de hamer ook.Alhoewel,ik heb steevast en geleidelijk aan mijn kilometers opgebouwd,heb een perfect bevoorradingssysteem in mijn training ingebouwd,en mentaal sta ik momenteel op niveau omdat ik nog steeds niet aan die 3'30" bonus moet raken.Ik kan mij ook nog tien weken verder voorbereiden om die kloof van 13 km. te dichten.Kortom,laat maar komen op 14 september,dat onding tussen Nieuwpoort en Ieper.De oorlogsdoden zijn met mij!Bye.
    Logboek zaterdag: fietstraining 30,250 km.Tijd:1u.09'50".Snelheid:25,8/u.YTD:27200 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:142
    Logboek zondag: Afstand:28,8 km.Tijd:2u23'47".Snelheid: 12,018/u.YTD: 28800 meter.(P.R.).
    Medisch rapport:-
    GHS:164. 

    06-07-2008 om 20:02 geschreven door Guy  


    >> Reageer (2)
    04-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onverwachte rustdag.
    Hey weekendblogger,
    normaal moest ik vandaag mijn fietstraining afwerken maar die is verplaatst naar zaterdagnamiddag.Op zondag wordt dan een poging gedaan om
    mijn pers. afstandsrecord te verbeteren en te verlengen tot 28800 meter.Hoofddoel van mijn marathonavontuur is gewoon het uitlopen ervan.Tweeënveertig kilometer lopen zonder stoppen,het is niet niks,om het eufemistisch uit te drukken.Maar hoe langer men in dit circuit beweegt,hoe meer prestatiegericht men wordt.Eens de dertig kilometer in zicht komt voel je al wel dat de afstand waarschijnlijk overbrugbaar zal
    zijn.En dan begin je aan een tijd te denken.Ik weet niet of het realistisch is bij het lopen van een eerste marathon maar ik heb een tijd in mijn hoofd van 3u.33'33".Op training in het park loop ik steeds boven de 12/u.In wedstrijd wordt je een beetje meegedreven en de ondergrond in Ieper is tarmac,die toelaat sneller te lopen dan parkgrond.Als,ik zeg wel als,ik die snelheid van 12/u.kan aanhouden,dan heb ik ruim drie minuten bonus om binnen te zijn in de hierboven vooropgestelde tijd.De eerste minuut zou ik willen nemen na 2 1/2u,de tweede na 3 uur en de derde minuut na 3u.30'wedstrijd.Dit laat me toe om iets serener mijn drinkstop te houden.Aandachtige bloglezers zullen al gemerkt hebben dat ik iedere ronde van 1600 m.in 8 minuten loop.Welnu,zondag zijn er 18 rondjes of 28,8 km.voorzien.Theoretisch betekent dat een tijd van 2u.24'00".Hier ga ik mijn eerste bonusminuut opnemen,dus mijn streeftijd wordt 2u25'00".Maar dat is allemaal voor zondag,eerst fietsen morgen!See you.
    Logboek:Rustdag.YTD:27200 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    04-07-2008 om 22:58 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    03-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nestelpest.
    Hallo blogloper,
    voor de derde dag op rij mocht ik rondjes lopen deze week.Het waren er zes vandaag over een afstand van 9,6 km.Na de hevige regenbuien was er bijzonder veel zuurstof in de lucht,een merkbaar verschil met het begin van de week.Ik kon dan ook ontspannen de afstand afleggen,zij het dat ik nochtans 2 keer moest stoppen omdat mijn nestel niet goed dichtgeknoopt was.Enfin,mijn eindtijd bedroeg net geen 48',tevredenheid alom dus.De planning voor de rest van de week zit compleet overhoop door een bijkomende activiteit op zaterdagmorgen.Morgen wordt waarschijnlijk rustdag,zaterdag fietsdag en zondagnamiddag lange duurloop.Morgenavond zal ik allicht de juiste planning kennen.Graag tot dan.Bye.
    Logboek: Afstand:9,6 km.Tijd:47'24".Snelheid:12,152/u.YTD: 27200 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    03-07-2008 om 23:07 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    02-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Midweekrun.
    Hey midweekblogger,
    vandaag terug normale temperaturen,zoveel aangenamer om in te werken maar vooral ook om in te lopen.Negen rondjes moesten er afgelegd worden vandaag of 14,4 kilometer.Ik ben gestart om 20.35 uur en toen ik omstreeks 21.45 uur de benen mocht stilhouden was het zowaar al schemerdonker aan het worden in het park.Ik zal er moeten beginnen rekening mee houden de volgende weken,verlichting is daar namelijk niet aanwezig! Door de lichte regenval van afgelopen nacht lagen de paadjes er weer voortreffelijk zacht bij,wat het risico op kwetsuren gevoelig verlaagt.Donderdagavond volgt een kortere training van 9,6 kilometer en vrijdag mag ik alweer fietsen.Tot morgen,bye!
    Logboek: Afstand: 14,4 km.Tijd: 1u11'45" Snelheid: 12,042/u.
    Medisch rapport:-
    GHS:- 

    02-07-2008 om 23:18 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    01-07-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Summertime.
    Dag zomerblogger,
    onder een loden hitte heb ik mijn eerste kilometertjes van de week afgewerkt.Het mocht dan al kwart voor negen zijn toen ik aanzette,heet was het wel.Ik heb dan ook enkel de loopspieren wat losgelopen,eigenlijk meer een kwestie van een goed gevoel in 't koppeke te hebben voor het volmaken van een zware loopweek.Mijn enige rustdag deze week is al opgesoupeerd dus ik zal niet teveel met de krachten woekeren voor de lange duurloop van komende zaterdag.Ook op het werk is het momenteel erg druk vanwege de verlofperiode die voor de deur staat.Maar goed,nog twee weken en we kunnen de batterijen aan de lader leggen.Morgen,woensdag wordt een middellange duurloop van 14,4 km.,ik mag hopen met een graad of tien minder dan vandaag.A la prochaine!
    Logboek: Afstand: 6,4 km.Tijd:-Snelheid:-YTD: 27200 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    01-07-2008 om 22:31 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)
    30-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandoverzicht juni.

    Dag weekbeginblogger,
    een virus probeert nu al een drietal uur in mijn pc binnen te dringen.En ik krijg het er niet volledig uit.Als je 'Antivirus 2009' tegenkomt installeer dit programma dan NIET!!Verwijderen kan via Spyhunter maar het lukt me momenteel niet volledig.Het maandoverzicht dan.Na alle miserie van april en mei kon ik op 01 juni terug de training hervatten,zonder problemen.De kilometers gingen van 11, na één week, tot 24 km.gisteren.Om risico's te vermijden ga ik nog enkel lopen in het park De Koude Keuken,op zachte grond.Zelfs bij uit te voeren werkjes thuis denk ik eerst twee keer na om toch maar niets verkeerd te doen.Acht maanden heb ik er nu reeds alles voor gedaan,ik mag er niet aan denken dat ik door een stomme fout van mezelf forfait zou moeten geven in Ieper!(Ja,nonkel Fernand,de kruiwagens zal je zelf moeten op je laadbak uitkieperen zaterdag,maar ik zal ze niet te vol doen!).Juni verliep dus zeer goed,alleen bij de start van de Nacht was het wel even slikken.Sinds 01 november stond die datum in rood aangestipt,vandaar.Maar goed,Ieper wordt het alternatief,op 14 september.Een blik op juli dan.De kilometers worden opgetrokken van 24 naar 32 kilometers.Het maandtotaal zou rond de 250 km.moeten bedragen of ong. 65 per week.Een gelukkig toeval wil dat de drie zwaarste trainingsweken pal in mijn verlof liggen.(Twee sessies van 32 en één van 36,8 km).Morgen 01 juli beginnen we eraan,6,4 km.Verslag even na tienen,hier op de blog.See you!
    Logboek:Rustdag.YTD:27200 meter.
    Medisch rapport:-
    GHS:-

    30-06-2008 om 00:00 geschreven door Guy  


    >> Reageer (0)

    2008 : Marathon
    2009 : Marathon
    2010 : RvVlaanderen
    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Guy Devreker
    Ik ben een man en woon in Varsenare (België) en mijn beroep is comm.afgevaardigde.
    Ik ben geboren op 12/08/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: wielrennen,lange afstandslopen,levensgenieter en nog zoveel meer.
    Het huis wordt gedeeld met een schat van een dochter,Latoya(°11.08.1992)en,tot voor kort, Minou,de poes°1998- +10.08.09
    Mijn favorieten
  • Jasmina 's fotografie

  • Foto

    Aangekomen aan station 45 even teruggeblikt naar wat verwezenlijkt werd en ...wat niet.Enkele sportieve uitdagingen wilde ik toen graag nog aangaan.Target One: het lopen van een Marathon: gelopen op 14 IX 2008 én op 19 VI 2009.Target Two: het fietsen van de Ronde van Vlaanderen: gereden op 03 IV 2010.
    Hieronder enkele foto's met buurman/trainingsbuddy Rudi,in loondienst bij Bianchi...
    Foto

    Foto

    Foto

    Mijn Persoonlijke Besttijden.

    *5 km : 20'51",01maart2009
    *14 km: 59'35",01maart2009
    *10 mijl - 16,095 km: 1u08'23",01maart2009
    *Halve Marathon:21,1 km:1u31'22",14augustus1988
    *Marathon,42,195 km: 3u22'27",19juni2009


    Target One:In Flanders Fields Marathon,Ieper 14.IX.2008.Tijd: 3u.23'10".
    Target One bis:Marathon Nacht van W.-Vlaanderen,Torhout 19.VI.2009.Tijd:3u22'27".
    Favoriete loopblogs
  • ann's loopblog
  • gert luyckx
  • karine vanhecke
  • katrien rogiers
  • natalie tijtgat en zoontje mathis
  • stijn fincioen
  • vince
  • wim

    Andere favorieten
  • bruynooghe's koffie*
  • ronde van vlaanderen
  • groen!
  • in flanders fields marathon ieper
  • miko
  • nacht van west-vlaanderen torhout
  • p-magazine
  • prorun
  • saab

    Foto

    Parcours RVV 2010
  • Officiëel parcours RVV 2010

  • Aantal gefietste kilometer als voorbereiding op de Ronde van Vlaanderen 2010, vanaf 1 juli 2009.

    juli : 654,8 km
    augustus : 771,8 km
    september : 395,7 km
    oktober : 587,5 km
    november : 407,5 km
    december : 386,6 km
    januari : 492,7 km
    februari : 51 km (knieontsteking)
    maart : 826,8 km
    aantal gelopen kilometers als voorbereiding op de NVV-Marathon,vanaf 20 september 2008.

    september: 33,00
    oktober: 112,20
    november: 59,50
    december: 31,30
    blogverslagen van december leren jullie waarom de klm.in november en december zo laag liggen.
    januari: 152,00
    februari: 166,50
    maart: 187,20
    april: 168,70
    mei: 290,40
    juni: 136,30
    totaal aantal gelopen kilometers t/m 17 juni:
    1337,10 + 42,195 op 19.VI.2009.


    aantal gelopen kilometers als voorbereiding op de IFF-Marathon,vanaf 01 november 2007.

    november: 59,50
    december: 97,90
    januari: 120,10
    februari: 138,60
    maart: 171,00
    april: 122.20 shinflints blessure,zes weken inactief.
    mei: 20,20
    juni: 176,00
    juli: 241,60
    augustus: 300,80
    september: 73,60
    totaal t/m 12 september:1521,500 km.+ 42,195 op 14.IX.2008.


    Foto

    Niks dan lachende gezichten voor de start,een uurtje of twee later was dat al heel wat minder...
    Vlnr.:Gert Luyckx,ikzelf,mijn superb-coach-begeleider Luc Duyck. 
    Foto

    Afzien als nooit tevoren op weg naar Ieper,samen met een supergeconcentreerde 'coach-begeleider' Luc Duyck.
    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs