Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Inhoud blog
  • Verschil tss hekserij en wicca
  • Dagen van de week en magie
  • De maan en magie
    Foto
    Guardian Angel
    Hier is mijn stekske
    26-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maanden van het jaar en magie
    Januari: In deze maand worden de meeste spreuken en rituelen gedaan voor bescherming en veiligheid. Ook magie voor genezing is het effectiefs in deze maand
     
    Februari: Deze maand is uiterst geschikt voor het maken van voedsel en dranken, vervordert de magie voor genezing en vergeving en laat motivaties sterker uitkomen
     
    Maart: Spreuken en rituelen voor succes en slagen zijn het sterkst uitgevoerd in deze maand
     
    April: Mogelijkheden, geluk en het starten van bezigheden
     
    Mei: Groei, ontwikkeling en volgroeiing, spreuken hiervoor zijn het best in deze maand
     
    Juni: In deze maand kan men het best spreuken doen met het oog op liefde en goede voornemens
     
    Juli: Magie voor zelfdiscipline, autoriteit en kracht
     
    Augustus: Magie voor balans in je leven, vrede en rust
     
    September: Geschikte maand voor spirituele groei en ontwikkeling
     
    Oktober: Magie voor veranderingen en transformaties in je leven
     
    November: Magie voor waarheid en kracht
     
    December: Het verrijken en openstellen van je geest en ontwikkeling van je spirituele 'Ik'

    26-03-2007 om 17:02 geschreven door knuffel  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hekserij, "De regel van drie "
    Doe wat je wilt maar schaadt niemand,
    De regel van drie zal je eren,
    Dat wat gij uitzendt, goed of slecht, in drievoud zal wederkeren!

    26-03-2007 om 16:56 geschreven door knuffel  


    23-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zelfgeschreven gedichten

    Zoveel liefde gegeven , en maar weinig terug gekregen,

    Altijd volharden in tegenslagen, en de pijn en het leed alleen moeten dragen.

    Een zonneschijn achter donkere wolken, geluk heeft mij nooit verder geholpen.

    Toch een klein sprankeltje hoop, dat die tijden gaan keren.

    En dat ik ook terug volop van het leven kan profiteren.


    23-03-2007 om 13:02 geschreven door knuffel  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zelfgeschreven gedichten

    De tijden van weleer bestaan niet meer,

    En keren ook niet meer weer,

    De momenten van lachen en plezier zijn gedaan,

    En nu keer ik terug naar mijn alledaags bestaan

    Ik gaf je de hemel op aarde, maar je zag totaal niets in die waarde

    In jouw koude hart was geen plaats voor mij,

    En na lang besluiten zag ik dit dan ook als voorbij

    23-03-2007 om 13:02 geschreven door knuffel  




    Foto

    WELKOM OP MIJN BLOG!!
    Gastenboek
  • Hallo Engelbewaarder!
  • yep
  • Yoo
  • op bezoek in bloggenland
  • Gedichten

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek




    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    wilfried1
    www.bloggen.be/wilfrie
    Laatste commentaren


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs