Inhoud blog
  • foto's van mijn quad
  • dit is een video over mijn quad
  • mij voorstellen
  • over mijn hobby
  • Hallo!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    blog quad rijden
    Een interessant adres?
    kymco mxu 330r is mijn quad 
    quad rijden
    Kymco quads
    25-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit is een video over mijn quad
    veel kijkplezier!!!!!Cool

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=jnzU3h_MtvA&list=UUbYZIZtXu7WlxtR8R5F4XZA   

    25-11-2014 om 14:16 geschreven door aj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mij voorstellen
    ik ben arne jacobs.
    ik ben 12 jaar.
    mijn blog gaat over quad rijden omdat het mijn hobby is.

    25-11-2014 om 14:10 geschreven door aj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.over mijn hobby
    dus zoals ik al zei.
    mijn hobby is quad rijden.
    ik heb daarvoor gekozen omdat het me heel leuk leek om heel vuil te worden.
    daarom rijd ik dan ook in de velden samen met mijn papa.

    Bijlagen:
    media_xl_5069402.jpg (26.3 KB)   

    25-11-2014 om 00:00 geschreven door aj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-11-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo!

    Hallo beste kijkers


    dit is de blog van arne.
    mijn blog gaat over quad rijden
    omdat het mijn hobby is
    ik heb zelf een kymco quad
    een kymco mxu 300r

    03-11-2014 om 00:00 geschreven door aj  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - ( Stemmen)


    Archief per week
  • 24/11-30/11 2014
  • 03/11-09/11 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    blog quad rijden
    Zoeken in blog


    Rondvraag / Poll
    wat vinden jullie van mijn blog
    zeer goed
    heel goed
    goed
    gewoon
    slecht
    heel slecht
    zeer slecht
    nog heel wat werk aan
    Bekijk resultaat


    Foto

    Startpagina !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs