Inhoud blog
  • naar school
  • gaan voetballen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    zoe ' s blog

    14-01-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.naar school
    hallo,
    ik ben vandaag naar school geweest om 8:30
    de dag begon met frans dat is niet leuk maar
    ja dat is nu enmaal school
    frans krijgen wij van mevrouw wynants
    dat is wel een leuke mevrouw zeker voor frans
    we spelen altijd spelletje dat is tof en dan dan hebben
    we godsdiensd van mevrouw hendrickx dat is de vervanger
    van menheer hendrickx dat moet lukken juist de zelfde achternaam
    en een vervanger er van zijn haha godsdienst we hadden het vandag vooral over ons
    zelf wat we in de week doen en hoeveel uren dat is
    niet simpel om in te shatten maar het is mij uiteindelijk gelukt
    en dan hebben we het over waar we meer minder tijd in
    moeten steken en dan over de we en wii time wat we het meest
    doen en wat het is het is we is de tijd doorbrengen met je familie
    en wii timen is tijd doorbrengen op het spelletje de wii
    dan hebben we een kwartier pauze en dan terug werken
    we begonnen terug met lo sporten dus dat was zwaar
    het was trefbal en op een bal leren mikken dat
    was erg moeilijk en dan nog twee uur aan en stuk
    en dan hadden we middag pauze sommigen hadden een broodje gaan halen maar ik
    niet ik had er geen zin in ik heb mijn boterhammen op gegeten
    het was lekker toen hebben we nog een beetje rong gewandelt en toen
    begon de les weer we begonnen met nederlands het was wel leuk met
    mevrouw mertens hoor maar de les niet we hebben veel moeten leren
    en veel groene kaders uit ons hoofd moeten leren hoe verveelend
    eindelijk was het lesuur om maar toen hadden we wiskunde van menheer jansen
    echt een toffe menheer en we hebben iets met driehoeken gedaan
    en hij moest vijf minuten vroeger stopen want hj had ons een
    verassing belof weet je wat het was een half snoep rolletje
    echt zo niet eerlijk
    en dan was het lesuur om eindlijk pauze onze koek mogten we
    opeten en dan geschiedenis van meneer broeckx zo stom over de apen hebben we geleerd we hebben
    ons verveeld niet te geloven het les uur is om gelukkig
    sommigen mogen naar huis maar ik niet ik had ng een uur lager sport
    gymastiek dat is heel leuk enn dat kan ik goed dan naar his niets oor school moeten doen zalg en dan eten ovenschotel
    niet te eten maar ja beer dan niets he en dan naar
    de eleiesie en achter de compueren dan slapen
    SLAAPWEL !!!

    14-01-2014 om 18:52 geschreven door zoe.goossens8  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gaan voetballen
    hallo,
    ik ben gisteren gaan voetballen het was echt super
    het was in de zaal omdat het buiten te koud is maar
    dat vind ik niet erg ik doe het graag het is de sport van mijn leven
    er waren er heel veel gekomen dat is natuurlijk nog leuker
    maar spijtig genoeg was onze ene trainster er niet bij want zij had
    nog examens als zij er zou bij zijn zou het echt grappig zijn
    maar nu niet want het was onze andere en die is erg serieus
    maar ok het bleef leuk want wij maken het leuk he
    wat we op de voetbal gedaan hebben :
    eerst moesten we 3 ronden lopen daar lachten we al
    oen moesten we de gaolen klaar zetten dat was een beetje
    verveelend omdat het voor de trainer weer niet goed was
    ze stonden niet goed op de lijn die kan zagen zeg dat zijden ze allemaal
    ja en toen we moesten aan een oefening beginnen een heel stomme die we
    wel elk week doen er moet dan aan elk orange potje iemand gaan staan
    en de rest in het begin ok en dan nog uitvoeren dat was een ramp
    omdat we nog niet eens een pas van 3 meter konden geven aan elkaar
    we moesten een pas geven dan kaatsen en verder spelen dat hebben we
    exakt 10 minuten gedaan omdat het echt niet goed ging maar ik vond
    het toch een leuke oefening
    dan begonnen we aan een match we hadden echt een slechte ploeg maar
    wel een heelgoede keeper yara dat is onze echte keeper als we een echt match hebben
    we beginnen het begint goed de eerste 6 minuten maar toen kwam de andere
    ploeg die gingen naar de gaol en ze geven een prachtige pas en iemand schiet binnen
    ja toen was het al 1-0 het begint al goed en ze kwamen weer opnieuw gaol
    en zo bleef het doorgaan maar de 2de helf kwamen wij en toen begon
    het spel pas echt nu kwamen de gaolen bij os in ons op super en op het einden is de
    andere ploeg toch nog gewonnen jammer maar wij lunnen tegen ons verlies
    het was gedaan we gaan allemaal naar de kleedkamer daar was het grappig
    toen waren we mijn broer weer kwijt waar was hij nu en bleek dat hij al naar de auto was gegaan
    toen ging ik naar huis lekker worstenbrood eten want het was verloren maandag
    mmmm lekker en toen moest ik gaan slapen
    SLAAPWEL !!!

    14-01-2014 om 18:23 geschreven door zoe.goossens8  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)


    Archief per week
  • 13/01-19/01 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    agenda

    ik moet morgen mijn turnzak niet vergeten mee naar school te nemen


    Startpagina !

    Inhoud blog
  • naar school


    Over mijzelf
    Ik ben goossens zoe
    Ik ben een vrouw en woon in Antwerpen (Belgiƫ) en mijn beroep is geen.
    Ik ben geboren op 04/09/2001 en ben nu dus 22 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal .


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs