Foto
Foto
Foto
Deze blog wordt een beetje mijn "therapie"ruimte, begin 2019 kreeg ik te horen dat ik blaaskanker heb, ik moet toegeven dat ik het niet makkelijk heb om hiermee om te gaan, begin september zorgde mijn broer ervoor dat ik kan starten in de Londen Marathon 2020 als charity runner ... dit wordt mijn verslag van deze tocht.
Foto

The pain is temporary

     Marathon

   The Pride is forever

Foto
Have nog een ki een look
  • Afstand meten
  • Runners world
  • Runinfo
  • Marathon polsbandje
  • Purple Dynamite
  • RSCA
    Mail me

    Zeg het met een mailtje...

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    London ... here I come !!!

    13-01-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.easy ...
    Eerste postje van 2015, kleine up-date, mijn prestaties zijn nu niet van die orde dat ik hier wekelijks mijn evolutie moet posten maar gewoon voor de fun zal ik af en toe een teken van leven geven. Loop ik? … ewel ja, luister, lopen is een groot woord … hoe definieer je dit … laat ons zeggen dat ik traag, zeer traag een drietal keer per week me probeer voort-te-bewegen in sportkledij … en dit over een zeer korte afstand maar het maakt deel uit van het plan, een plan om terug fit en mon(s)ter te worden. Daar ik traag en kort loop overbelast ik mezelf niet, voel geen hinder en kan ik de volgende sessie aanvatten zonder problemen. Dus het werkt .. en dan doet deze jongen vrolijk verder… toch. Morgen laatste sessie van 3 km om dan zaterdag over te stappen naar de 5 km … gigantische stappen dus … hahaha, nog zo’n 6 weken zal het ultra traag gaan met enkel lichte progressie in het aantal kilometers. Later kijk ik dan wel om die snelheid iets op te krikken. Het uiteindelijke doel moet dan een halve marathon zijn in Toeroet over 5 maand … nadien ga ik rustig evalueren of er nog meer inzit..… wie weet ….


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Foto

    Foto

    14 marathons :

    2009 Rotterdam / Reims

    2010 Leiden / Spijkenisse

    2011 Oostende

    2012 Maas / Torhout &

    Eindhoven snelst !! 

    3u30.08sec 

    2013 Antwerpen dnf.

    2015 Ettenleur

    2016 Brewery marathon traagste  

    04.u13min.13sec..

    2017 Bruhhe

    2018 Gent

    2020 LONDON ???????

    Speciallekke

    Aalter 21/07/12
    6 uur van Aalter
      55km  165m




    Foto

    Foto

    Foto

    Inhoud blog
  • tiniesimple
  • viengersgekruist
  • Storm
  • no fun
  • Santé
  • tziterup
  • To blog, or not to blog
  • voortploeteren
  • Voetjes op de grond ...
  • Geweun machtig !!!

    Archief per jaar
  • 2020
  • 2019
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    Foto

    Foto

    It's never too hot
    It's never too cold
    you're never too tired
    you're never too busy
    Put your shoes on and
    GO RUN

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs