Foto
Foto
Foto
Deze blog wordt een beetje mijn "therapie"ruimte, begin 2019 kreeg ik te horen dat ik blaaskanker heb, ik moet toegeven dat ik het niet makkelijk heb om hiermee om te gaan, begin september zorgde mijn broer ervoor dat ik kan starten in de Londen Marathon 2020 als charity runner ... dit wordt mijn verslag van deze tocht.
Foto

The pain is temporary

     Marathon

   The Pride is forever

Foto
Have nog een ki een look
  • Afstand meten
  • Runners world
  • Runinfo
  • Marathon polsbandje
  • Purple Dynamite
  • RSCA
    Mail me

    Zeg het met een mailtje...

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    London ... here I come !!!

    24-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.6 uur van Aalter
    Hier zit een tevreden burger ... want wat een weekend.
    De volledige vorige week stond in teken van de twijfel, kon ik ... , zou ik, ... kunnen lopen in Aalter???
    Vrijdag nam ik dan het besluit om met een goed ingepakt been te starten...
    Ik wist absoluut niet wat te verwachten ... het mag ook duidelijk zijn dat ik er helemaal niet naar "focus-ste" als naar een marathon, want daags voor de 6 uur zat ik samen met Heidi op Gentse feesten in de zon met een ferme sangria voor me.
    We sloten de avond zelfs af in de Irish pub met een ferme pint en friet plus burger ... dus ideale loopvoorbereiding ???
    Zaterdag vroeg op korte wandeling broodjes opgehaald, been ingepakt en om 8.15 richting Aalter gesnord.
    We waren verre van de eersten en ik was al onmiddellijk onder de indruk van de andere lopers die tafeltjes langs de weg uitzetten en er een klein buffet van sportdrankjes en hapjes uitstalden, 't zag er meer een walking diner uit dan een loopwedstrijd ... ik dus niet
    Om 10 uur waren, Mark & Sandra al present om Heidi te vervoegen aan de kant van het parcours en die mensen hebben dus 6 uur aan één gesteund, gesupporterd, moed gegeven ... ongelooflijk merci, de race was dan al half gelopen.
    Stipt om 10 uur gestart om zoveel mogelijk rondjes van 2 km vol te maken.
    De eerste 3 uur aan 10 per uur gelopen om nadien wat trager verder te doen, pas op er zat hier geen plan achter hoor ... 't gebeurde gewoon.
    De organisatie zat snor en de nu ondertussen veel ge- en bekende medelopers steunden met bij elke passage ...
    Ik kreeg het moeilijk om na een tijd mijn gelopen afstand in te schatten, ook al wou ik geen druk op mezelf leggen ik hoopte toch op een afstand tussen de 50 en 55km ...
    Mijn eindafstand werd 55 km en 165 meter en ik ben super fier, voel me een heel klein beetje een ultra ... denk verdomme Lowyck ..."get toch mo were gedaan hé ..." Er staan zelfs filmkes op youtube en ik zal deze proberen op facebook te zetten maar dat kan dan weer wat langer duren dan een 6 uur wedstrijd ....

    24-07-2012 om 09:40 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (3)
    18-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mission impossible???
    Nog 5 dagen werken en mijne congé begint , normaal ging deze met een knaller van start gaan,
    eerst op zaterdag de 6 uur van Aalter en vervolgens op zondag de Supercup in het vernieuwe RSCA stadion ...

    Dag twee lijkt nog steeds iets waar ik stevig naar uit zie, dag 1 echter lijkt meer en meer op                                                           
    Eerst nog eens alles op een rijtje, bedoeling was om niet volledig stil te vallen tussen de Maasmarathon en deze van Eindhoven, daarom werd gedacht aan het follieke, de zes uur van ..., dus geen doel op zich eerder een ervaring
    zeg maar ... daarom nam ik er de marathon van Toeroet bij als een serieuze duurloop.
    Nu tussen Torhout en Aalter werd er niet erg veel getraind enkel wat langere duurlopen ...
    Doel was/is dus om de marathon in 4 uur 30 te lopen en vervolgens de zes uur vol te maken ...
    Sinds vorige week heb ik niet meer "kunnen" lopen serieuze schaaf/brandwonde aan de enkel die het bewegen erg pijnlijk/moeilijk maakt ...
    Sinds gisteren heeft mijn koereur- moat(Rafael) er naar gekeken en kreeg ik een uitbrander ... en tpiekte al azo ...
     nu behandel ik het euvel volgens zijn richtlijnen (kdurf nie anders) en vrijdag, is al overmorgen hak ik dan de knoop door of ik start ja dan nee ...
    Me not so happy ... kvrees ... nu ook geen zonnetje in huis te Gistel ...
    sorry gang....

    18-07-2012 om 19:45 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (2)
    16-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.enwel nu
     please .....

    16-07-2012 om 14:54 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.7 keer slapen
    Nog 7 werke-dagen en ik ben in zomervakantie ... nu zomer laat ons daar maar niet over beginnen ... de bedoeling is om vanaf 01/08 te vertrekken met onze "fons" de twee jongste kids en de zon op te zoeken ... hopelijk is het aanbod tegen dien tijd wat rijkelijker verspreidt !!
    Vorig weekend zijn we Jade gaan oppikken op haar scoutskamp te Okselaar , een leuk weekend maar door het slechte weer (dan toch) maar op zaterdagmorgen vertrokken, daar aangekomen namen we deel aan het laatste grote spel en tja daar liep het wat mis .... we moesten er een zevental proeven doorstaan en proef 1 was de "apenbrug" ons als oudjes laten doen??? no way en met volle overgave deel genomen ... resultaat beide enkels zitten onder de schaafwonden maar rechts is echt een probleem zo'n 10 cm lang ... redelijk diep en ernstige belemmering bij het stappen er komt ook nog steeds wondvocht uit ...
    Zo ben ik erin geslaagd om mijn 6 uur debuut op de helling te zetten ....  man man man, ach ja we hebben wel gewonnen (schrale troost )
    Nadien nog deelgenomen aan het afsluitend kampvuur en na een nachtje slapen met ons klein spook terug richting Gistel gesnord.
    En nu tja verzorgen en zien hoe het geneest .... ik kan er geen sok op verdragen en bewegingen van de enkel resulteert in pijn ... ideaal dus om eens zes uur na elkaar te lopen .....

    16-07-2012 om 09:29 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    12-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.on the way
    We zijn op weg om mijn follieke van het jaar in te vullen want over zo'n 10 dagen waag ik me dus aan een zes uur loop, ik weet helemaal niet wat ik er moet van verwachten ... het is meer een kleine stunt dan een echt doel.
    Hoofdreden is en blijft om niet met een al te slechte conditie aan de najaarse marathonvoorbereiding te beginnen
    Als ik effen vooruitloop (tja zo ist makkelijk natuurlijk) dan hoop ik om eerst een marathon te lopen in 4u 30 min dan heb ik nog anderhalf uur om boven de 50 km grens te geraken. Op papier ziet dit er doenbaar uit maar ik moet eerlijk zijn de forme is er helemaal niet, mijn benen verzuren erg snel op dit moment...
    Ik doe nu wat lange duurloopkes op een zeer rustig tempo, maar echt vlot verlopen ze niet, verre van.
    Nu na de zes uur neem ik effen rust en als het weer het zou toelaten gaan we ergens een droog plaatske zoeken om te kamperen met de kids, om nadien hopelijk met frisse benen aan mijn echt doel van 2012 te beginnen, nml de voorbereiding op Eindhoven.

    12-07-2012 om 09:59 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (0)
    09-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.effen in de war
    De evenementen volgen elkaar hier in een snel tempo op, weekendjes weg, Cactusfestival, voetbal zien, etentjes ... alles erg leuk, super-prettig zelfs maar het zorgt er ook voor dat er van veel trainen niets in huis komt... en over 2 weken staat er nog thans een 6 uur wedstrijd aan te komen.
    Nu die wedstrijd is voor mij geen doel op zich net zoals de marathon van Toeroet dat ook niet was.
    Trainen ... daar breek ik me nu een beetje de kop op si, ik begon met marathon lopen onder begeleiding van Rob Veer via Runners World daar werd er netjes op hardslag gelopen met een variatie van trainingen ... na verloop van tijd probeer je zelf wat uit en om eerlijk te zijn nu loop ik gewoon zonder hartslagmeter en eigenlijk altijd op ongeveer hetzelfde tempo...
    Gezien ik in oktober echt wil knallen vraag ik me nu echt af of in het op deze manier wel haal, moet ik anders gaan trainen, met een of andere vorm van begeleiding? Een schema, me laten testen ....????

    Zo veel vragen .... zo veel vragen

    09-07-2012 om 09:28 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    02-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fun
    Voila, de zomer is er .... dit weekend werd met de volledige bende (zeven stuks) van een, voor hen, verrassingsweekend in Vielsalm  genoten echt waar super, we zagen er zelfs de tour de france ... de 2 jongste kids volgende september elk naar een nieuwe school en nu volop genieten .... over een 2 weken beslissen we waar we begin augustus naartoe trekken (allez het weer zal beslissen, wij volgen).
    Ons nieuw terras lijkt net op tijd klaar te geraken en terwijl moet er nog zoiets als een 6 uur loop aangepakt worden...
    Effen nog de bedoeling van dit plannetje.
    Gezien ik telkens na een marathon de grote leegte ervaar dacht ik eraan om dit op te vullen met een deelname aan de zes uren van Aalter midden in de zomer, in die optiek werd de marathon van Toeroet gelopen.
    Ik wil echt vlammen op de marathon van Eindhoven en er mijn p.r. aanvallen.
    Dus na de zes uur en na men verlof kan ik aan de voorbereiding beginnen met een goede "fong".
    Ik koester helemaal geen grote ambities in Aalter, ik wil er gewoon een leuke dag van maken en boven de 50 km uitkomen.
    daarom moet ik nu nog wat bijtrainen maar alles op een gezapig tempo.
    Het EK viel goed mee en het volgende pintjesseizoen zal ik goed aanvatten met een vriendenmatch te gaan bezien in Roeselare, de supercup in Anderlecht
    en de eerste competitiematch te Kortrijk ... (merci Phil).

    02-07-2012 om 10:13 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (0)
    27-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hierismemdan
    Ladies en gentelpeople .... HIERISEM ... de gele van gistel ... MYBESTFRIEND TO BE ....
    misterrrrrrrrrrrr ...
     SIGMA


                                                                         





    27-06-2012 om 22:44 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    26-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.update
    Ik denk dat mijn spieren terug on "speaking terms" zijn met mij en dus kan ik vanaf morgen waarschijnlijk terug een loopke plannen ...
    Mijn aakomst-tijd van de nacht werd intussen ge-up-date, naar 04u03m56.
    En morgen ... dan komt hij ... jis nieuw .... jis knalgeel ... en nee tis gene kanarie ..... ook geen banaan of citroen

    26-06-2012 om 16:50 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    24-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.straffe nacht van v.
    Vrijdag was er dus "de nacht", 'tzal er eentje zijn die ik niet snel zal vergeten ..
    Mijn eerste run 's avonds, mijn eerste marathon als training, mijn eerste zonder specifieke tijd in het achterhoofd.
    Ideale snelheid zou zo'n 10 per uur zijn en dit zou me op zo'n 4u 15 moeten brengen het werd 4u 06 min dus dit deel liep gesmeerd. Er gingen nog een aantal zaken "gesmeerd lopen" maar dat wist ik toen nog niet.
    De dag zelf verliep wat anders dan gewoon, geen echte druk maar ook veel minder beleving, in de voormiddag naar de tandarts geweest , en vervolgens zo wat gegokt op gebied van eten en drinken vooraf.
    Om 17u 30 kwamen we aan in Toeroet en konden onmiddellijk de Koen zien zitten, een fellere trainingspak moeten ze nog maken ...
    Veel toffe mensen gezien, Veerle, Phil, Katrien, Christ, Dirk en zoveel meer...
    Helemaal achteraan gestart en gezien ik zonder uurwerk liep en er ook geen pacers waren, een groepje gezocht die zowat mijn tempo liep... De Belgische zomer was op zijn best dus ... storm ... opwarming van de aarde ??  Tarara !!!
    Vanaf de start voelde ik me helemaal niet fris, aan km 10 had ik mijn gelleke overgeslaan wegens mottigheid en vanaf
    km 15 kreeg ik buikkrampen,  zo van de die waarvan alle haartjes op je huid recht gaan staan ...
    De achteruitgang spier werd in kramp getrokken en met paniek in de oogjes werd gezocht naar een plaatske ...
    Aan km 19 over de prikkeldraad gesprongen verstand op nul hurkzit en tight af ....
    De rest van de marathon met een pluk fris Torhoutse flora tussen de bilnaad ... comfortabel is anders.
    Aan km 36 opnieuw een zelfde scenario maar toen had ik al zakdoekjes van Heidi gekregen ...
    Een dikke sjappo aan Heidi trouwens om in zo'n bereweer te supporteren en met aanmoedigingen en bevoorrading klaar te staan ... eentje uit de 1000. 
    Nadien nog een glaasje gedronken en iets over twee lagen we in bed.
    Wat hebben we geleerd?
    Ten eerste een marathon zonder doel is niks voor mij
    Ten tweede twee imodium is niet genoeg
    Ten derde puur fysiek loopt het goed.
    Het weekend werd nog afgerond met een tripke naar Calais met de camper en een sauna in Oostduinkerke op zondag ...
    das allemaal lekker meegenonmen .. niet?

    24-06-2012 om 00:00 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (5)
    21-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toeroet
    Morgen wordt de marathon van Toeroet gelopen, een 42 km trainingsloop richting 6 uur van Aalter.
    En ik denk dat het best een leuke bedoening kan worden aldaar.
    Veel gekenden op en naast het parcours.

    Maar o wee owee
    Er is hier te Gistel een groot tragedie gaande, mijn polar uurwerk ligt in coma
    ... nadat hij de laatste weken al wat raar deed, soms werd het display zwart, soms viel hij eens uit dan liep hij effen 2 uur achter, ... ... ben ik samen met hem naar de Polarkliniek geweest... de Polararts nam de klachten onmiddellijk ernstig en liet hem direkt opnemen ... en nu ligt hij daar, op de operatietafel, ik kreeg net foontje met de melding dat hij er ernstig aan toe is ... de dok kan hem oplappen tegen de prijs van 72 euro maar vraagt zich af of ik dit wel wil, gezien hij al enkele jaren oud is ...
    Dit zou wel eens het eind kunnen zijn van een mooie vriendschap ...
    Rust in vrede klokske ....

         

    Foto één is hoe ik me hem herinner ... foto twee was toen hij nog klein was met zijn donkere broer....

    21-06-2012 om 17:36 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (4)
    18-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nief truike
    Hier si de nieuwe truitjes van de huidige en toekomstige kampioen ....
    beetje retro enkel jammer van het groen logo anders best ok ...


    Afbeelding

    18-06-2012 om 21:09 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op weg no toeroet
    En zo zijn we op minder dan één week voor mijn trainingsmarathon in Toeroet.
    Ik hoop, zoals al enkele malen gezegd, er een vlakke marathon te lopen met een gemiddelde van zo'n 10 per uur.
    En er vooral te genieten van het spektakel en van de sfeer.
    Vrijdagmorgen ben ik om 07.30 uur beginnen lopen om een dertiger aan 10 per uur af te werken en dit ging perfect, 3 uur en 30 km later stond ik terug aan mijn deur.
    Dus ik mag hopen dat mijn plan haalbaar is, over een maand wil ik dan het 6-uur avontuur aanvatten een echt doel is er niet, plan A is meer dan een marathon lopen plan B is ongeveer 55 km lopen en al de rest is pure winst.
    De grote reden van deze mini-uitstap in het ultra gebeuren is de marathon van Eindhoven in oktober, elke keer start ik met een conditie van bijna 0 aan mijn marathonvoorbereidingen, ik loop normaal 2 marathons per jaar en laat het meestal afweten op loopgebied tussen deze 2 runs in, nu dacht ik om na de maasmarathon de nvv te lopen vervolgens mijn 6 uur debuut om zo na men verlof in augustus waar ik wat op snelheid zal trainen te kunnen beginnen met een degelijke basis aan de serieuze voorbereiding naar Eindhoven toe ... " the plan " ....
    Verder start de paarse landskampioen vandaag zijn eerste training onder  " den john"
    plus worden de nieuwe truitjes voorgesteld, de spanning begint al weer voelbaar te worden ...


    18-06-2012 om 09:18 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (2)
    11-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.not me
    Zoals al enkele malen gezegd loop ik de marathon te Toeroet  om km'ers op te doen en helemaal niet met een bepaalde tijdsdoel.
    Ik pak het aan als een gezellige lange duurloop, anders loop je uren lang solo en op deze manier zullen de 42 km veel leuker afgehaspeld worden. Het zou wel eens de marathon kunnen worden waar ik het langst over doe.
    Maar een marathon lopen zonder de strijd aan te gaan met mezelf is niet echt mijn ding, en ik zie dan ook dat ik veel minder discipline ( op alle vlakken ) aan de dag leg dan bij de vorige marathons ... en er eigenlijk op deze manier ook minder van geniet.
    Daarom ook ben ik ervan overtuigd dat ik het bij mijn plan van vorig blogske moet houden.
    Ik zou nooit kunnen focussen naar "zomaar" een wedstrijd lopen ... 't zal nog maar een defautje int karakter zijn vrees ik
     

    11-06-2012 om 09:13 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (2)
    07-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.masterplan
     Een masterplan, gedomme, ... als er nu één is die zou moeten weten dat enkel al het feit van een masterplan te hebben meestal al garant staat om op ontgoochelingen uit te draaien zou het ik wel moeten zijn
    (life ... tell me about it  ) en zie  ... der zit zowaar iets dergelijks in mijn koppeke ...(al een tijdje hoor)
    Gezien jullie allemaal mijn vriendjes zijn kan ik niet nalaten dit met jullie te delen ... (of je nu wil of nie)
    Eerst even de facts ...
    Ik ben nu 46 en liep tot dusver 6 marathons, ik doe dit erg graag maar zie mezelf dit ook op een bepaalde dag "mooi" afronden en dan liefst nog op een door mij gekozen manier.
    Dus wat reken en telwerk, doe ik graag, resulteerde in volgend planneke .....
    Straks is er nog NVV en later op het jaar de marathon van Eindhoven ... dat maakt 8 stuks eind 2012.
    Indien ik er dan vervolgens 2 per jaar bij lap dan kan marathon 15 rond mijn 50° verjaardag vallen ...
    Als dat nu geen schoon einde marathon-carrière zou zijn ... dan nog liefst op een voor mij speciale plaats ..
    "London"  of zo ... kzeg maar iets hé
    Wat is hier nu het voordeel van, wel mooi afronden doet wel iets voor mij ... stel .... je kwetst je .... herstel duurt lang .... probeert opnieuw ... lukt half en dan geef je er de brui aan wegens te zwaar om terug te komen, nee dan liever stoppen op mijn manier....
    Zeg nu zelf, tzou een schoon palmareske zijn hé ... 15 marathons gestart en 15 aangekomen ... één marathon onder de 3u30 uur(werken we aan) veel vrienden en veel plezier eraan overgehouden ... en droom toch.
    Nu is er geen enkele maar dan ook geen enkele garantie dat ik slaag in mijn opzet maar hey kgon der wel voren ...
    En nadien lankarren de vatsigheid ?? Nee, ik denk dat ik het dan samen met Heidi op fietsen zet, dan ga ik pas afzien, in groep of alleen, op de baan of met de mtb dat zien we dan wel weer hé. Zijn we terug vertrokken voor een jaar of 10.
    Maar eerst wat trainen voor NVV want der zit er hier één die precies denkt dat het allemaal vanzelf zal gaan ... kdoe er te weinig voor enkel omdat ik niet voor een tijd ga ... nie goe bezig .... 
    En ik kan het niet op het weer steken hé ... tis al bijna geen winter meer.
    Voordeel hiervan is dat Heidi dit weer zo beu is en al liet ontvallen of ik in het vervolg niet eens een marathon in Rome of Barcelona wil lopen .... tja en wie ben ik om haar dat niet te gunnen....

    07-06-2012 om 09:30 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (2)
    04-06-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en route ...
    Helaba, ier zienk were si....
    Tja blijkbaar is er wat regelmaat nodig om deze blog te onderhouden en tijdens mijn verlof is die regelmaat ver te zoeken ...
    Onze trip naar Kreta was een echte voltreffer, volledig verslag hiernaast bij " Fonz ".
    Ik heb er niet gelopen maar we deden er een drietal 5 uren-berg-wandelingen die ook niet van de poes waren... tzal ook wel zijn effect hebben hoop ik.
    De Maasmarathon gaf me en nieuwe P.R. en bracht me opnieuw iets dichter bij mijn droom om ooit onder de drie uur dertig te geraken.
    Tijdens de marathon van Toeroet zal ik echter geen aanval op een best tijd doen, deze marathon zal ik lopen in functie van de zes uren loop in juli...
    De bedoeling is dat ik tijdens de nvv een vlakke marathon loop zo rond de 10 km/u.
    Nu gezien het gebrek aan trainingskilometers zou er toch niet meer inzitten.
    Een echte p.r. aanval komt er pas in oktober te Eindhoven.
    Ik ben razend benieuw hoe ik die zes uren loop zal ervaren, of het wel iets voor mij zal zijn
    Dus nu nog snel wat kilometers pakken om een aangename loopavond te beleven op 22/06.

    04-06-2012 om 15:30 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    18-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.follieke
    OK, de postmarathon periode loopt op zijn eind, wat nu ??
    Ewel ik heb zin in een follieke, een zottigheidje ...
    Kweet wel voor een aantal mensen is een marathon ook wel een zottigheid te noemen maar nu toch eens iets anders...
    Mijn P.R. jacht zal in oktober tijdens de marathon van Eindhoven terug aanvatten maar eerst een andere soort uitdaging.
    Op 21 juli zal ik een zes uur wedstrijd lopen, eens zien of dit soort runs me bevallen.
    Let wel ik loop dit volledig ontspannen en wil enkel meer dan een marathon lopen, hoeveel meer is echt niet van belang.
    Mijn basisconditie zal er nu wel zijn en morgen loop ik mijn eerste kilometers na de marathon.
    De marathon van Toeroet zal ik dan ook als voorbereiding van die zes uur lopen.
    Ik wil eens oefenen in het 40 kilometer lopen aan 10 per uur, zo vlak als maar kan en binnen komen rond de 03u59 min.
    Volgende week staat er dan een weekje vakantie op het programma, dien Samariakloof te Kreta eens gaan verkennen en wat zonne-uurtjes gaan oppikken om nadien dan alles op die zes uur te zetten.
           
    Mijn loopschoenen hadden intussen 1000 plus kilometers en deze morgen ging ik opvolgers uitkiezen nu loop ik op Brooks gewoonweg om dat ten 1° sinds deze me aangeraden werden na een looptest ik geen blessures meer had en ten 2° ze me gewoon perfect zitten. Toch had ik goede hoop op en ander merk van schoen want deze van mij zijn gewoon ugly ... 
    maar na wat modellen te passen moest ik eerlijk zijn en terug deze Brooks schoen aanschaffen ... 

    zeg nu zelf ... die kleuren ...
    Waarschijnlijk de reden waarom men marathons steeds sneller gaan .... om mijn sloffen sneller uit te kunnen schoppen hé

    18-05-2012 om 00:00 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    14-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maasmarathon
    De Maasmarathon was een voltreffer ...
    Met onze camper vertrokken we zaterdagmorgen richting Wezet, de bedoeling was om een plaatstje te vinden op de parking van het omnisport centrum aldaar maar die plaats was niet naar onze zin en op 200 meter vonden we een leuke plaats tussen de bomen op een andere parking.
    We stapten even richting centrum en zagen dat alles in gereedheid gebracht werd voor de volgende dag.
    In de namiddag konden we onze nummers oppikken, we ... ja want Heidi kreeg er als fietsende begeleidster ook één opgespeld.
    Dan was het wat wachten voor we de "pasta-party" konden bezoeken ...
    Op D-day om zes uur opgestaan een korte wandeling gemaakt, ontbijt met pannekoeken en vervolgens rust tot we om kwart over acht richting start stapten.
    De fietsers moesten gezamelijk naar het 13 kilometerpunt vanwaar ze samen met de lopers richting finish reden.
    Ik dacht met de ballon van 3.45 mee te lopen maar liep er eigenlijk constant voor en stilaan werd die kloof groter.
    Heidi zorgde voor mijn eten en drinken en hielp me de laatst moeilijke 10 kilometers te overbruggen.
    Ik ben echt wel blij met mijn tijd 03u41.05

    In Eindhoven probeer ik ze nog eens aan te vallen.

    14-05-2012 om 20:03 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PR
    Een nieuwe best tijd:

    03 u 41 m 05 sec.

    14-05-2012 om 07:41 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (5)
    09-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog 4

     dagen voor marathondag.

    De laatste pre-marathonstappen  worden gezet, (en natuurlijk vlotten die helemaal niet ) de keukenkast raakt voller met mijn "gerief".
    Waarschijnlijk vertrekken we vrijdagmiddag of zaterdag in de voormiddag, we bekijken het weer wel effen.
    Laatste prognose voor d-day was droog en 15 graden met een weinig wind ... ideaal dus.
    Ik denk er klaar voor te zijn, meer kan je nu niet doen.
    Vanaf morgen worden de koolhydraten gestapeld en komen de andere kleine ritueeltjes in actie.
    Voorbereiding verliep in 2 stukken, de eerste weken verliepen ok nadien een onderbreking van 2 weken met rugpijn maar de laatste 8 weken waren dan weer volgens schema ... of dit genoeg is zien we zondag dan wel.
    De marathon gaat van start om 09.00 uur redelijk vroeg dus, tzal om de hittegolf te vermijden zijn waarschijnlijk
    Marathon n°6 staat dus voor de deur van België (Visé) naar Olland (Maastricht) en terug.
    Al vijf keer aan een start gestaan 
    vijf keer uitgelopen
    vier keer onder de 4 uur
    wat brengt de Maasmarathon ....

    09-05-2012 om 09:22 geschreven door lankarren  


    >> Reageer (2)



    Foto

    Foto

    14 marathons :

    2009 Rotterdam / Reims

    2010 Leiden / Spijkenisse

    2011 Oostende

    2012 Maas / Torhout &

    Eindhoven snelst !! 

    3u30.08sec 

    2013 Antwerpen dnf.

    2015 Ettenleur

    2016 Brewery marathon traagste  

    04.u13min.13sec..

    2017 Bruhhe

    2018 Gent

    2020 LONDON ???????

    Speciallekke

    Aalter 21/07/12
    6 uur van Aalter
      55km  165m




    Foto

    Foto

    Foto

    Inhoud blog
  • tiniesimple
  • viengersgekruist
  • Storm
  • no fun
  • Santé
  • tziterup
  • To blog, or not to blog
  • voortploeteren
  • Voetjes op de grond ...
  • Geweun machtig !!!

    Archief per jaar
  • 2020
  • 2019
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    Foto

    Foto

    It's never too hot
    It's never too cold
    you're never too tired
    you're never too busy
    Put your shoes on and
    GO RUN

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs