gevoyageer.in.bullshit

28-08-2014
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zeer gewaardeerde heer en mevrouw
En ik liep school in een apenkot. En was me dat daar gééstig zeg. En elke dinsdag hadden we verplicht sportnamiddag .En heb ik me daar in het “kwadraat” geamuseerd zeg.En kon ik de voetbalploeg van mijn klas vervolledigen dan. En samen met die halfwassenen dat veld op hossen in sportshorts. En kon ik ervan op aan dat ik de volle 90 minuten niks bal toegespeeld kreeg. En struinde ik -niks beters te verzinnen- die gekalkte lijnen wat af. En kreeg ik commentaar van de leerkracht -scheidsrechter over mijn geringe deelname aan het spel . En diende ik hem van antwoord dat er toch één ziel zich moet bezig houden met die lijnen effen te leggen. En kreeg ik als straf voor mijn ongepaste opmerking een opstelletje te schrijven over mijn totaal gebrek aan inzet tijdens het voetbalspel.En schreef ik die vellen straf vol met de fijnste zever die ik maar kon bedenken. En al die zever krijg ik hier niet in 100 woorden verteld. En dat, dat is zonde -echt wel.


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



Inhoud blog
  • de duif
  • zeer gewaardeerde heer en mevrouw
  • tzalwel
  • Waar waren we gebleven
  • Proficiat!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Archief per week
  • 03/11-09/11 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 13/08-19/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 11/06-17/06 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs